Şimdi Ara

--Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya-- (262. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.458
Cevap
20
Favori
1.007.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 260261262263264
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    herkese merhabalar.

    benim merak ettiğim bir konu var.
    yeni model asx, lancer ve outlander'lerde bulunan "MMCS (Mitsubishi Multi-Komünikasyon Sistemi)" bizim l200'lere olurmu?
    cihazda klima durumu ile ilgili bile ekran bilgisi var. acayip hoşuma gitti doğrusu.
    ayrıca bu sistem, avusralya mitsubishi internet sitesinde triton modelinde var görünüyor.
    ben aracıma bu sistemi entegre etmek istiyorum. ancak teknik olarak bilgi alabileceğim kimseyi bulamadım.
    temsa dan servislere yönlendiriyorlar. ancak bu konuda servislerin de pek bilgisi yok.
    kimden bilgi alabiliriz acaba...

    HERHALDE KİMSE YOK İLGİLENEN???

    Alıntıları Göster
    cvbınız ıcın tesekkur ederım bıraz daha acarsanız sevınırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.d.c

    cvbınız ıcın tesekkur ederım bıraz daha acarsanız sevınırım

    Alıntıları Göster
    4X4 lerin yol tutuşu daha iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.d.c

    cvbınız ıcın tesekkur ederım bıraz daha acarsanız sevınırım

    Alıntıları Göster
    MERHABA,

    HER NE KADAR BU SİTENİN MÜDAVİMLERİ KADAR TEKNİK VE MEKANİK OLARAK BİLGİ SAHİBİ OLMASAM DA, KENDİMCE 4X4 İLE 4X2 ARASINDAKİ FARKLARDAN BAHSETMEK İSTERİM.

    2011 YILINDA, 2008 MODEL 4X4 L200'ÜM İÇİN TOPLAM 2.100 TL MTV ÖDEDİM. 2011 MODEL 4X2 L200'LER İSE SANIRIM 800 - 850 TL CİVARINDA ÖDEDİLER.

    YAKIT OLARAK TA 4X4 LER (EN AZINDAN BENİM ARABAM İÇİN) 10,00 - 12,50 LT/100KM YAKIYOR (TABİKİ KULLANIM KAREKTERİSTİĞİNİZ DE ÖNEMLİ. 8,5 LT YAKTIĞINI İDDA EDENLER BİLE VAR)

    4 X 2 OLANLAR İSE 8 - 9 LİTRE ARASINDA DİYE BİLİYORUM.

    MİTSUBİSHİ L 200 4X4 MODEL ARAÇLAR NORMAL YOLDA DA 4X4 GİDEBİLİYORLAR. EMİN OLUN BU ÇOK ÖNEMLİ BİR ÖZELLİKTİR. TABİ SARFİYAT BİRAZ DAHA FAZLA OLUYOR ANCAK, MİCRA GİBİ AĞIRLIK MERKEZİ YERE YAKIN VE BOYUT OLARAK KÜÇÜK OLDUĞU İÇİN YÖNLENDİRİLMESİ NİSPETEN KOLAY OLAN BİR ARAÇTAN SONRA BİR PİKABIN YOL TUTUŞUNUN "ÖZELLİKLE YAĞIŞLI VE STABİLİZE YOLLARDA" NE KADAR FARKLI OLABİLECEĞİNİ TAHMİN EDEBİLİRSİNİZ.

    EĞER VERGİ VE SARFİYATIN SİZİN AÇINIZDAN PROBLEM OLMAYACAĞINI DÜŞÜNÜYORSANIZ 4X4 ALMANIZI ÖNERİRİM. YAĞIŞLI "kaygan" YOLLARDA GÜVENLİ GİTMENİN YANINDA, ARAZİ KABİLİYETİ DE YANINIZA KAR KALMIŞ OLUR.

    AMA YOK EKONOMİK BİR ARAÇ OLSUN DİYORSANIZ DA L200 4X2 "RAKİPLERİNİN YANINDA" HİÇ TE YABANA ATILMAYACAK BİR ARAÇTIR.

    İYİ GÜNLER DİLERİM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanetcioglu -- 21 Aralık 2011; 16:13:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    MERHABA,

    HER NE KADAR BU SİTENİN MÜDAVİMLERİ KADAR TEKNİK VE MEKANİK OLARAK BİLGİ SAHİBİ OLMASAM DA, KENDİMCE 4X4 İLE 4X2 ARASINDAKİ FARKLARDAN BAHSETMEK İSTERİM.

    2011 YILINDA, 2008 MODEL 4X4 L200'ÜM İÇİN TOPLAM 2.100 TL MTV ÖDEDİM. 2011 MODEL 4X2 L200'LER İSE SANIRIM 800 - 850 TL CİVARINDA ÖDEDİLER.

    YAKIT OLARAK TA 4X4 LER (EN AZINDAN BENİM ARABAM İÇİN) 10,00 - 12,50 LT/100KM YAKIYOR (TABİKİ KULLANIM KAREKTERİSTİĞİNİZ DE ÖNEMLİ. 8,5 LT YAKTIĞINI İDDA EDENLER BİLE VAR)

    4 X 2 OLANLAR İSE 8 - 9 LİTRE ARASINDA DİYE BİLİYORUM.

    MİTSUBİSHİ L 200 4X4 MODEL ARAÇLAR NORMAL YOLDA DA 4X4 GİDEBİLİYORLAR. EMİN OLUN BU ÇOK ÖNEMLİ BİR ÖZELLİKTİR. TABİ SARFİYAT BİRAZ DAHA FAZLA OLUYOR ANCAK, MİCRA GİBİ AĞIRLIK MERKEZİ YERE YAKIN VE BOYUT OLARAK KÜÇÜK OLDUĞU İÇİN YÖNLENDİRİLMESİ NİSPETEN KOLAY OLAN BİR ARAÇTAN SONRA BİR PİKABIN YOL TUTUŞUNUN "ÖZELLİKLE YAĞIŞLI VE STABİLİZE YOLLARDA" NE KADAR FARKLI OLABİLECEĞİNİ TAHMİN EDEBİLİRSİNİZ.

    EĞER VERGİ VE SARFİYATIN SİZİN AÇINIZDAN PROBLEM OLMAYACAĞINI DÜŞÜNÜYORSANIZ 4X4 ALMANIZI ÖNERİRİM. YAĞIŞLI "kaygan" YOLLARDA GÜVENLİ GİTMENİN YANINDA, ARAZİ KABİLİYETİ DE YANINIZA KAR KALMIŞ OLUR.

    AMA YOK EKONOMİK BİR ARAÇ OLSUN DİYORSANIZ DA L200 4X2 "RAKİPLERİNİN YANINDA" HİÇ TE YABANA ATILMAYACAK BİR ARAÇTIR.

    İYİ GÜNLER DİLERİM.

    Alıntıları Göster
    Hakan bey vergiyi fazla vermişsiniz, kasko değerinin %5 i vergi tutarınızın altında ise bir alt kademeden ödemeniz gerekirdi. Yani toplamda 2000cc üzerinden 1450tl ödemeniz gerekirdi. Ben sadece aldığım sene 2500cc den vergisini ödedim.
    Benim aracım çoğu zaman 8,5 in altında tüketirdi, klimayı açarsam 8,5 lara çıkardı. Ancak 31inch lastikleri takınca ve tavan aydınlatmalarıyla 9lt üzeri yakardı, sizin verdiğiniz rakamlar çok yüksek. Belkide kullanımınızla alakalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    Hakan bey vergiyi fazla vermişsiniz, kasko değerinin %5 i vergi tutarınızın altında ise bir alt kademeden ödemeniz gerekirdi. Yani toplamda 2000cc üzerinden 1450tl ödemeniz gerekirdi. Ben sadece aldığım sene 2500cc den vergisini ödedim.
    Benim aracım çoğu zaman 8,5 in altında tüketirdi, klimayı açarsam 8,5 lara çıkardı. Ancak 31inch lastikleri takınca ve tavan aydınlatmalarıyla 9lt üzeri yakardı, sizin verdiğiniz rakamlar çok yüksek. Belkide kullanımınızla alakalıdır.

    Alıntıları Göster
    ABİ KONTROL ETTİRDİM. 4X4 MAGNUM A/T PAKETİN KASKO DEĞERİ %5 ORANININ 100 TL ÜSTÜNDE KALDIĞI İÇİN BU KADAR ÖDEDİM. KAHROLDUM AMA ÖDEDİM.
    BU SENE BİR ALT SINIFTAN ÖDÜYORUM İNŞALLAH.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanetcioglu -- 21 Aralık 2011; 16:28:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    ABİ KONTROL ETTİRDİM. 4X4 MAGNUM A/T PAKETİN KASKO DEĞERİ %5 ORANININ 100 TL ÜSTÜNDE KALDIĞI İÇİN BU KADAR ÖDEDİM. KAHROLDUM AMA ÖDEDİM.
    BU SENE BİR ALT SINIFTAN ÖDÜYORUM İNŞALLAH.

    Alıntıları Göster
    100tlmi??
    vallahi yazık olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    ABİ KONTROL ETTİRDİM. 4X4 MAGNUM A/T PAKETİN KASKO DEĞERİ %5 ORANININ 100 TL ÜSTÜNDE KALDIĞI İÇİN BU KADAR ÖDEDİM. KAHROLDUM AMA ÖDEDİM.
    BU SENE BİR ALT SINIFTAN ÖDÜYORUM İNŞALLAH.

    Alıntıları Göster
    ARTIK SARFİYAT KONUSUNU ARAŞTIRMIYORUM. GALİBA BEN ÇOK AGRESİF KULLANIYORUM ARABAYI. HAFTA SONU İZMİRE GİTTİM. MAKSİMUM 90 - 110 KM ARASI HIZ YAPMIŞ OLMAMA RAĞMEN 43 KURUŞ YAKTI ARABA. YANİ YAKLAŞIK 11 LİTRE.
    NE YAPARSAM YAPAYIM DÜŞMÜYOR. BU GÜNE KADAR YAPTIĞIM EN DÜŞÜK ORTALAMA 9,3 LİTRE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    ARTIK SARFİYAT KONUSUNU ARAŞTIRMIYORUM. GALİBA BEN ÇOK AGRESİF KULLANIYORUM ARABAYI. HAFTA SONU İZMİRE GİTTİM. MAKSİMUM 90 - 110 KM ARASI HIZ YAPMIŞ OLMAMA RAĞMEN 43 KURUŞ YAKTI ARABA. YANİ YAKLAŞIK 11 LİTRE.
    NE YAPARSAM YAPAYIM DÜŞMÜYOR. BU GÜNE KADAR YAPTIĞIM EN DÜŞÜK ORTALAMA 9,3 LİTRE

    Alıntıları Göster
    CARBON CLEAN YAPALIM DİYORUM. BÜLENT ABİ YANAŞMIYOR.
    "ARABAN SAĞLIKLI, NORMAL YAKIYOR" DİYOR.
    OTOMATİK VİTESLİ, 167 BEYGİR VE LASTİKLER 255/60/18
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanetcioglu

    CARBON CLEAN YAPALIM DİYORUM. BÜLENT ABİ YANAŞMIYOR.
    "ARABAN SAĞLIKLI, NORMAL YAKIYOR" DİYOR.
    OTOMATİK VİTESLİ, 167 BEYGİR VE LASTİKLER 255/60/18


    Lastiklerin 30.05 inch, ve geniş taban vede otm vites, birde agresif kullanıyorsan yakıt normaldir derim,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    3 yaz önce aracı ilk aldığımda kendime bi sıra koymuştum modifiye konusunda, buradan da yazmıştım, aracın önce dış görünüşü ardından içi en son olarak da motor modifiyesine başlayacağım diye.
    Dışı ve içi şu an neredeyse tam istediğim gibi oldu, motorda yapılacak bikaç işlemle daha Dünyadakki nadir L200 lrden bi tanesi yapmayı planlıyorum, kısaca bahsediyim.
    Ecu remapping denen chip tuning uygulamasını hepimiz biliyoruz, dizel tuning hakkında yaptığım araştırmalar sonucunda Ecu remaping ve power box uygulamasının aynı anda uygulanabildiğini öğrendim.
    Kafamda bir soru işareti vardı acaba bu kadar fazla gücü kaldırabilirmi diye, daha sonra L200 2011 model 178 beygirlik instyle modelini biraz araştırdım.
    Aracın 178 beygir güç üretmesini sağlayan şey Ecusunun yeniden programlanmış olması yani motor aksamında hiçbir değişiklik olmamasına karşın fabrika çıkışı chip tuningli olarak çıkıyor araç, daha sonra racechip in sitesine baktım ve 178 beygirlik L200 için de racechip in uygulanabildiğini gördüm.

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


    Yani chip tuningle aracın fabrika çıkış haritalarını ECU ya programlayıp ardından üzerine racechipi monte edicem dolayısıyla araç bu şekilde 224 beygir güç üretebilmiş olacak.
    Araştırmaya devam ettim ve daha başka nelerin ne derece güç kazandırdığını öğrendim.
    ilk olarak Snorkel turbo beslemeli dizellerde giren havanın miktarını artırdığı ve sıcaklığını düşürdüğü için için 10 beygire kadar güç kazandırıyormuş, tabi bu boxla deesteklenmemiş bir araç için geçerli şu an araçta powerbox olduğundan ötürü yüksek basınçlı mazotla standardından daha yüksek oranda ve düşük sıcaklıkta hava silindirlere pompalandığından alınacak verim maksimum düzeyde yani 10 beygirin üzerinde bir değer kazandırdığını düşünüyorum çekişteki farklılıktan.
    ikinci sırada bu hava girişini biraz daha rahatlatmak var, buda K&N veya benzeri bir kutu içi performans filtresinden geçiyor. açık hava filtreleri ne yazıkki dizellerde kullanılamıyormuş motora zarar verme olasılığı varmış.
    K&N in sitesindeki verilere göre turbosuz araçlarda %5 turbolu araçlarda ise %8 civarında bir beygir ve tork artışı bekleniyor taktıktan sonra, tabii ki Filtre uygulaması başka parametrelerle beslendiğinde oran artıyor, %8 arttığını varsayarsak racechip in garanti ettiği 171 beygirin üzerine 13 beygir daha koyabiliriz.
    3. olarak EGR iptali, kim ne derse desin tüm dünyadaki ortak kanı iptal edilmesi yönünde çok araştırdım ve çok okudum bu konuda da, somut bir güç artışı verisine henüz rastlamadım ama uygulamayı yapanların tümü aracın bariz bir şekilde rahatladığını söylüyor.
    4. parametre ise kaalitik konvertör iptali, tabii ki doğrayı korumak adına bunu yaptırmaya çok niyetli değilim, ancak %8 ila 10 arasında bir performans artışını garanti ettiği söyleniyor bu da 15 beygir civarı demek.
    5. ve son olarak Freeflow exhaust yani sanayi tabiriyle düz boru çektirmek, hava alışı rahatlattıktan sonra hava verişi de rahatlatmak araca birkaç beygir daha katacaktır. ben 1 seneye yakındır susturucum olmadan kullanıyorum ve herkesin dediği gibi öyle magirus minibüs falan gibi çalışmıyor araba, gayet tok ve kabuledilebilir ses sınırları çerçevesinde çalışıyor, 2 tane civata tutuyor son susturucuyu 5 dakikada söküp bakabilirsiniz.
    Sonuç olarak tüm değerleri toplamak gerekirse.

    Kağıt üzerinde.
    Araç 136 hp
    Chip tuning ile 178 hp
    Racechip ile 224 hp
    Snorkel ile 234 hp
    K&N ile 247 hp
    Kat ve EGR iptali ile 265 hp
    Freeflow exhaust ile 270 hp
    Civarlarında teorik olarak bir artıştan bahsedebiliriz.
    Bu yaz sonunda bunların tamamı halledilmiş olacak nasipse.
    Daha sonra Dynoya girecek araba ve sonuçları hepberaber buradan göreceğiz.
    Bunlar ilk etapta yapılabilecek çok basit uygulamalar, devamında turbonun ve intercoolerın büyütülmesi dereceli egzantrik mili gibi extrem şeyler yapmakta mümkün ama draglara araba hazırlamıyoruz. gereksiz
    Tüm bu işlemlerden sonra 250 beygir civarını yakalasam bana kafi.
    Bakalım göreceğiz.

    Alıntıları Göster
    MERT BEY YAPMIŞ OLDUĞUNUZ ARAŞTIRMALAR YENİ KATILMIŞ BİRİ OLARAK BENİM İÇİN BAYA AYDINLATICI OLDU..FAKAT SADECE ŞU KONUDA YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR..BENDE 2008 L200 MAGNUM VAR VE BU ARAÇ RALYART İLE 168 BEYGİR GÜÇ ÜRETİLEN BİR MOTORA SAHİP..BU ARAÇTA MEVCUT CHİP DEVRE DIŞI BIRAKILARAK MI RACECHİP PRO UYGULAMASI YAPILACAK YOKSA HİÇBİR DEĞİŞİKLİK YAPMADAN RACECHİP PRO MONTE EDİLECEK?..TEK TAKILDIĞIM NOKTA BU OLDU..EĞER BU KONU HAKKINDA DA BİLGİ SAHİBİYSENİZ YARDIMINIZI BEKLİYORUM..TEŞEKKÜRLER :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.d.c

    cvbınız ıcın tesekkur ederım bıraz daha acarsanız sevınırım

    Alıntıları Göster
    Bugün itibari ile L200 4x2 sahibi olduk.İnşallah memnun kalırız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan83_83

    Bugün itibari ile L200 4x2 sahibi olduk.İnşallah memnun kalırız.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 2007 Model 4x4 L200'ün senelik vergisi ne kadar ? Yardımcı olursanız sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onnibus

    Arkadaşlar 2007 Model 4x4 L200'ün senelik vergisi ne kadar ? Yardımcı olursanız sevinirim...

    1490 tl
    2x745 bu değer 2011 için,
    2012için %7 daha ilave etmek gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orijinalden alıntı: onnibus

    Arkadaşlar 2007 Model 4x4 L200'ün senelik vergisi ne kadar ? Yardımcı olursanız sevinirim...

    1490 tl
    2x745 bu değer 2011 için,
    2012için %7 daha ilave etmek gerekir.

    Teşekkür ederim . Bu araçtan almak istiyoruz fakat vergisi korkutuyordu . 2007 Model olanının vergisi biraz daha düşüktür heralde . Birde Kasko Değeri Bildirim formu ile Kasko Bedeli düşük gösterilebiliyormuş . O zaman aracın vergisi dahada düşüyormuş . Bu konu hakkında bir bilgisi olan varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SelimSarper

    Sevgili Mete,

    Kapsamlı derleme için çok teşekkürler.

    Sanırım varılması gereken sonuç;
    Eğer chip tuning yaptırmaya karar vermiş isen aynı anda EGR oranını düşürtmek (%10 olabilir) yada EGR iptali.
    (Egzost emisyonunu düşürmek için kullanılan bir valv sistemi kalıcı kirlenmeye neden oluyor gibi görünüyor)
    Orta makas yaprağı iptalinden sonra sırada EGR iptali olabilir mi ??

    Ayrıca
    - L 200 için box uygulaması chip e göre daha mantıklı görünüyor (Box da EGR oranları nedir buda ayrı bi konu)
    - Ancak chipleme konusunda tecrübeli bir ustanın chip tuning ve EGR iptaliyle (Belki buna kat. iptali ilavesiyle)
    araç çok daha keyifli bir hale gelebilir...

    Görüşleri paylaşmaya devam

    Sevgiler

    Selim

    Alıntıları Göster
    arkadasım benımde 98 l200 cift kabinim var tesısat koymak ıstıyorum koltugun arkasına aracına yapan yada bılgısı olan varsa bana yardımcı olsun bu arada sıteye yenı katıldım benımlen alay etmeden yardımcı olun arkadaslar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isyankar genc

    arkadasım benımde 98 l200 cift kabinim var tesısat koymak ıstıyorum koltugun arkasına aracına yapan yada bılgısı olan varsa bana yardımcı olsun bu arada sıteye yenı katıldım benımlen alay etmeden yardımcı olun arkadaslar

    Alıntıları Göster
    Firmamız pick-up aksesuarları üzerine çalışmaktadır.
    Camlıkabin,fullbox,Poliürtean ön koruma,kasa üstü rollbar,tavan rollbar,Arka tampon,yan basamaklar,plastik grup aksesuarlar vb...

    Teşekkürler
    www.jkoto.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jkoto

    Firmamız pick-up aksesuarları üzerine çalışmaktadır.
    Camlıkabin,fullbox,Poliürtean ön koruma,kasa üstü rollbar,tavan rollbar,Arka tampon,yan basamaklar,plastik grup aksesuarlar vb...

    Teşekkürler
    www.jkoto.com

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bu sabah L200ümüzü 10.000 km bakımına bıraktık servise. fırsattan istifade "rally art"ı (imlada yanlışım varsa düzeltin) sordum. sistem olmadığını ama 1700-2000 tl civarında olduğunu söylediler. 178 hp.ye çıkarıyormuş aracı. yalnız aracımız 4x2 olduğu için tavsiye etmiyoruz dediler. aracı kontrolde zorlanırmışız. size soracağım bu kadar farkettiriyor mu bu kit? benim isteğim sadece 2000 devir altında tamamen ölü olan aracı canlandırmaktı.

    tavsiyelerinizi bekliyorum. (bu arada aracı isteğimiz üzerine 245/70/16 lastiklerle teslim aldık)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorky_13

    arkadaşlar bu sabah L200ümüzü 10.000 km bakımına bıraktık servise. fırsattan istifade "rally art"ı (imlada yanlışım varsa düzeltin) sordum. sistem olmadığını ama 1700-2000 tl civarında olduğunu söylediler. 178 hp.ye çıkarıyormuş aracı. yalnız aracımız 4x2 olduğu için tavsiye etmiyoruz dediler. aracı kontrolde zorlanırmışız. size soracağım bu kadar farkettiriyor mu bu kit? benim isteğim sadece 2000 devir altında tamamen ölü olan aracı canlandırmaktı.

    tavsiyelerinizi bekliyorum. (bu arada aracı isteğimiz üzerine 245/70/16 lastiklerle teslim aldık)

    Alıntıları Göster
    merhabalar,
    uzun süredir baktığım ama borca girmemek, masraf çıkarmamak için ilgilenmediğim L200 konusu, komşularımdan birinin bir tanesini kapıma koyması ve her gidiş gelişimde gözüme carpması sebebiyle yeniden gündeme geldi :)

    2008 4x2 düşünüyorum ve mümkünse otomatik.
    %90 şehir içinde kullanılacak, neredeyse hiç araziye girmeyecek.
    Sadece şehiriçi ise kesinlikle tavsiye etmem diyen varmı?
    Kullananlar park sıkıntısı çekiyor mu?
    birde bu araçlarda değerli eşyalarınızı (kasa hariç) nerede saklıyorsunuz?
    torpiyo gözü düdük kadar :(
    laptopunuzu fotoğraf makinanızı nereye koyuyorsunuz?

    geçen hafta uğradığım mitsubishi bayisinde, 2011-2012 yani makyajlı kasalarda, yakıt ekonomisin arttığını ve süspansiyonun geliştirildiğini söylediler.
    aslı astarı varmıdır? karşılaştırma şansı olan oldu mu?
    birde yeni kasaların 15-20cm uzadığından bahsedildi, ilk aklıma gelen bu aracı nereye park edeceğim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okan7020

    merhabalar,
    uzun süredir baktığım ama borca girmemek, masraf çıkarmamak için ilgilenmediğim L200 konusu, komşularımdan birinin bir tanesini kapıma koyması ve her gidiş gelişimde gözüme carpması sebebiyle yeniden gündeme geldi :)

    2008 4x2 düşünüyorum ve mümkünse otomatik.
    %90 şehir içinde kullanılacak, neredeyse hiç araziye girmeyecek.
    Sadece şehiriçi ise kesinlikle tavsiye etmem diyen varmı?
    Kullananlar park sıkıntısı çekiyor mu?
    birde bu araçlarda değerli eşyalarınızı (kasa hariç) nerede saklıyorsunuz?
    torpiyo gözü düdük kadar :(
    laptopunuzu fotoğraf makinanızı nereye koyuyorsunuz?

    geçen hafta uğradığım mitsubishi bayisinde, 2011-2012 yani makyajlı kasalarda, yakıt ekonomisin arttığını ve süspansiyonun geliştirildiğini söylediler.
    aslı astarı varmıdır? karşılaştırma şansı olan oldu mu?
    birde yeni kasaların 15-20cm uzadığından bahsedildi, ilk aklıma gelen bu aracı nereye park edeceğim :)

    Alıntıları Göster
    zevk için alıyorsanız heryerde rahat rahat binersiniz. ama şahsi fikrim şehiriçinde parketmesi büyük problem ayrıca 2008 otomatikler bildiğim kadarıyla eski otomatik şanzıman yani 4 ileri. bu da bence şehiriçinde büyük sıkıntı çıkarır.

    2011 4x2 manuel kullanıyoruz yaklaşık 4 aydır. evet kasa 2008e göre 18 cm daha uzun. ama süspansiyon ve yakıt konularını kıyaslayamayacağım çünkü 2008i bilmiyorum.

    özel eşya olarak da küçük şeyler sorun değil. kol dayamanın altında derince bir göz var orası iş görüyor. ama laptop gibi büyük şeyleri koyabilecek bir yer yok. en azından pratik olarak yok. belki arka koltuğun arkasına sığabilir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorky_13

    arkadaşlar bu sabah L200ümüzü 10.000 km bakımına bıraktık servise. fırsattan istifade "rally art"ı (imlada yanlışım varsa düzeltin) sordum. sistem olmadığını ama 1700-2000 tl civarında olduğunu söylediler. 178 hp.ye çıkarıyormuş aracı. yalnız aracımız 4x2 olduğu için tavsiye etmiyoruz dediler. aracı kontrolde zorlanırmışız. size soracağım bu kadar farkettiriyor mu bu kit? benim isteğim sadece 2000 devir altında tamamen ölü olan aracı canlandırmaktı.

    tavsiyelerinizi bekliyorum. (bu arada aracı isteğimiz üzerine 245/70/16 lastiklerle teslim aldık)

    10.000 bakımını kaça yaptırdınız serviste.
  • 
Sayfa: önceki 260261262263264
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.