Şimdi Ara

--Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya-- (157. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.458
Cevap
20
Favori
1.006.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 155156157158159
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam coldblooded

    Lastik ölçülerini merak ediyorum. İşallah orjinal lastiklerle test etmiyorsundur.

    Rasta

    quote:

    Orijinalden alıntı: coldblooded

    evet,
    taktıktan sonra Yalova Topçulardan Karamürsel'e doğru biraz uzadım.
    Henüz yorum yapmak için erken bence ama ilk izlenimlerim şöyle;
    1300-2000 devir arası acaip canlandı. 2000 devirde devreye giren turbo sanki 1300 devirde devreye giriyor hissi veriyor.
    Otomatik viteslilerde OD OFF diye bir tuş var. OD OFF'da iken binek otomobillerden daha hızlı kalkabiliyorum.
    Araç asfaltta dahi pati çekiyor. Spin atarak asfaltta dönüşler yapabiliyorum.
    Maksimum hız denemesi yapmaya çalıştım ama bu yolda çok fazla trafik var. Otobanda denemek lazım. Ama öncesinde 165km'ye daha zor çıkıyordum, daha çok zaman alıyordu. Şimdi 165 sonrasında da araç hızlanmaya devam ediyor.
    Şimdilik bunlar ama dediğim gibi 15-20dk'lık test sürüşünde edindiğim izlenimler.
    Uzun yol sonrası ve 1-2 hafta sonra daha iyi youmlarım olacaktır.
  • rastafari hayırlı olur inşallah o kadar yaptırmışken ben olsam biraz daha kullanırdım. yoksa ballı müşteri mi çıktı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RASTAFARI

    Selam coldblooded

    Lastik ölçülerini merak ediyorum. İşallah orjinal lastiklerle test etmiyorsundur.

    Rasta

    quote:

    Orijinalden alıntı: coldblooded

    evet,
    taktıktan sonra Yalova Topçulardan Karamürsel'e doğru biraz uzadım.
    Henüz yorum yapmak için erken bence ama ilk izlenimlerim şöyle;
    1300-2000 devir arası acaip canlandı. 2000 devirde devreye giren turbo sanki 1300 devirde devreye giriyor hissi veriyor.
    Otomatik viteslilerde OD OFF diye bir tuş var. OD OFF'da iken binek otomobillerden daha hızlı kalkabiliyorum.
    Araç asfaltta dahi pati çekiyor. Spin atarak asfaltta dönüşler yapabiliyorum.
    Maksimum hız denemesi yapmaya çalıştım ama bu yolda çok fazla trafik var. Otobanda denemek lazım. Ama öncesinde 165km'ye daha zor çıkıyordum, daha çok zaman alıyordu. Şimdi 165 sonrasında da araç hızlanmaya devam ediyor.
    Şimdilik bunlar ama dediğim gibi 15-20dk'lık test sürüşünde edindiğim izlenimler.
    Uzun yol sonrası ve 1-2 hafta sonra daha iyi youmlarım olacaktır.



    neden orijinal lastikleri beğenmedin?
  • _opeth Selam

    İyi dileklerinden dolayı teşekkürler.

    Acelem yok ben tok satıcıyım ! Satılana kadar bol bol kullanırız.

    Rasta

    quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    rastafari hayırlı olur inşallah o kadar yaptırmışken ben olsam biraz daha kullanırdım. yoksa ballı müşteri mi çıktı?
  • Lokasit Selam

    Çünkü araç çiple çok hızlı birşekilde yüksek süratlere çıkıyor.

    Yol tutuşu ve fren mesafesini düşünerek orjinal lastiklerin sakıncalı olduğunu düşünüyorum.

    Aşağıdaki sitede TMR araca kullandığı lastik ölçüleri gibi olmalı bence !

    Rasta


    Wheels and Tyres:
    18” x 8” Dakar Alloy Wheels Pirelli P255/55R18 Scorpion ATR tyres with full size spare

    http://www.tmraustralia.com.au/tmrtriton.php



    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orijinalden alıntı: RASTAFARI

    Selam coldblooded

    Lastik ölçülerini merak ediyorum. İşallah orjinal lastiklerle test etmiyorsundur.

    Rasta

    quote:

    Orijinalden alıntı: coldblooded

    evet,
    taktıktan sonra Yalova Topçulardan Karamürsel'e doğru biraz uzadım.
    Henüz yorum yapmak için erken bence ama ilk izlenimlerim şöyle;
    1300-2000 devir arası acaip canlandı. 2000 devirde devreye giren turbo sanki 1300 devirde devreye giriyor hissi veriyor.
    Otomatik viteslilerde OD OFF diye bir tuş var. OD OFF'da iken binek otomobillerden daha hızlı kalkabiliyorum.
    Araç asfaltta dahi pati çekiyor. Spin atarak asfaltta dönüşler yapabiliyorum.
    Maksimum hız denemesi yapmaya çalıştım ama bu yolda çok fazla trafik var. Otobanda denemek lazım. Ama öncesinde 165km'ye daha zor çıkıyordum, daha çok zaman alıyordu. Şimdi 165 sonrasında da araç hızlanmaya devam ediyor.
    Şimdilik bunlar ama dediğim gibi 15-20dk'lık test sürüşünde edindiğim izlenimler.
    Uzun yol sonrası ve 1-2 hafta sonra daha iyi youmlarım olacaktır.



    neden orijinal lastikleri beğenmedin?
  • dediğine katılıyorum ama yanak yüksekliğini azaltıncada asvalttaki her titreşimi hissedeceğiz.
    zıplama dahada artacak.
    şu ara biraz fazla spin attığımda bir gerçek. özellikle sağa sola dönüşlerde gaza biraz dokununca arka lastikler yere deymiyor.
    kış lastiklerim (pirelli scorpion snow&ice 245/70/16) takılıyken spin atmıyordu. şu an üzerinde 245/70/16 continental contitrac var ve eskimesini bekliyorum. hiç güzel bir lastik değil.

    servis aracıma ralliartı taktıktan sonra güvenli sürüş için aracımı 4x4 modunda kullanmamı tavsiye ettiler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: RASTAFARI

    Lokasit Selam

    Çünkü araç çiple çok hızlı birşekilde yüksek süratlere çıkıyor.

    Yol tutuşu ve fren mesafesini düşünerek orjinal lastiklerin sakıncalı olduğunu düşünüyorum.

    Aşağıdaki sitede TMR araca kullandığı lastik ölçüleri gibi olmalı bence !

    Rasta


    Wheels and Tyres:
    18” x 8” Dakar Alloy Wheels Pirelli P255/55R18 Scorpion ATR tyres with full size spare

    http://www.tmraustralia.com.au/tmrtriton.php



    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orijinalden alıntı: RASTAFARI

    Selam coldblooded

    Lastik ölçülerini merak ediyorum. İşallah orjinal lastiklerle test etmiyorsundur.

    Rasta

    quote:

    Orijinalden alıntı: coldblooded

    evet,
    taktıktan sonra Yalova Topçulardan Karamürsel'e doğru biraz uzadım.
    Henüz yorum yapmak için erken bence ama ilk izlenimlerim şöyle;
    1300-2000 devir arası acaip canlandı. 2000 devirde devreye giren turbo sanki 1300 devirde devreye giriyor hissi veriyor.
    Otomatik viteslilerde OD OFF diye bir tuş var. OD OFF'da iken binek otomobillerden daha hızlı kalkabiliyorum.
    Araç asfaltta dahi pati çekiyor. Spin atarak asfaltta dönüşler yapabiliyorum.
    Maksimum hız denemesi yapmaya çalıştım ama bu yolda çok fazla trafik var. Otobanda denemek lazım. Ama öncesinde 165km'ye daha zor çıkıyordum, daha çok zaman alıyordu. Şimdi 165 sonrasında da araç hızlanmaya devam ediyor.
    Şimdilik bunlar ama dediğim gibi 15-20dk'lık test sürüşünde edindiğim izlenimler.
    Uzun yol sonrası ve 1-2 hafta sonra daha iyi youmlarım olacaktır.



    neden orijinal lastikleri beğenmedin?





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokosit -- 6 Ağustos 2009; 16:20:10 >
  • arkadaşlar l200ler hoşuma gidiyor fakat aracın bazı donanım eksiklerinin olduğunu belirtmişsiniz aslında almak istediğim Nissan Navara 4*2 le+Comfort pack yani full ama l200den de aklımı alamıyorum en full özelliğinin işlevlerini anlatabilirseniz sevinirim
    navara mı l200 mü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogyz

    arkadaşlar l200ler hoşuma gidiyor fakat aracın bazı donanım eksiklerinin olduğunu belirtmişsiniz aslında almak istediğim Nissan Navara 4*2 le+Comfort pack yani full ama l200den de aklımı alamıyorum en full özelliğinin işlevlerini anlatabilirseniz sevinirim
    navara mı l200 mü

    navara ile kıyasla dersen
    navaranın euroncap teslerinden 1 yıldız eksiği var (L200 4 yıldızlı, navara yarım yıldızda iken yazılımla 3 yıldıza çıkarıldı) ayrıca arka koltuk diz mesafesi dar ve arka koltuk çok dik. ayrıca navaranın yakıt tüketimi daha fazla.
    eğer güvenlik, arka koltuk rahatlığı ve yakıt tüketimi sence önemli değilse navara, önemli ise L200.

    www.yenil200.com dan donanımlarına bakabilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokosit -- 6 Ağustos 2009; 16:20:48 >
  • teşekkürler Ömer
    umarım yakında bizde de uygulaması yapılır
  • mrb. Arkadaşlar,
    İzinde tatil için Fethiye'ye gidip geldim 1 hafta. Giderken yolun 2. yarısını turbosuz gitmişim. Motorun üstünde plastik bir kapak var, vidalarını açıp kaldırınca ince lastik bir boru var, yanlış anlamadıysam turbo basınç hortumu gibi birşeymiş. O yerinden çıkmış. Çok komik oldu. Neredeyse araç bile sollamayamadım. Performansın düşmesinden farkettim bir gariplik olduğunu turbo ile ilgili ama Chipten zannedip bir de Fethiye'de chipi çıkarmakla uğraştım sıcakta. Tabi eller o biçim mahvoldu yine.
    Servis der ki 2007 model L200'lerde bu lastik boru sıcaktan sertleşip basınçtan zamanla yerinden atarmış. Fabrika bu boruları klips ile sıkılamaları için servislere bildiri geçmişmiş. Haberiniz olsun, bir kontrol edin, benim gibi gecenin yarısı sabaha karşı 350km'yi turbosuz gitmek zorunda kalmayın:)
    Lastik konusuna gelince,
    RASTAFARİ evet orjinal 245/65R17 Michelin CrossTerrain lastiklerle kullanıyorum, uyarı için teşekkür ederim.
    NOT:Racechip Pro'yu tavsiye ederim, hem performans artışı hem de -1.5litre/100km'ye varan yakıt tasarrufu için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coldblooded

    mrb. Arkadaşlar,
    İzinde tatil için Fethiye'ye gidip geldim 1 hafta. Giderken yolun 2. yarısını turbosuz gitmişim. Motorun üstünde plastik bir kapak var, vidalarını açıp kaldırınca ince lastik bir boru var, yanlış anlamadıysam turbo basınç hortumu gibi birşeymiş. O yerinden çıkmış. Çok komik oldu. Neredeyse araç bile sollamayamadım. Performansın düşmesinden farkettim bir gariplik olduğunu turbo ile ilgili ama Chipten zannedip bir de Fethiye'de chipi çıkarmakla uğraştım sıcakta. Tabi eller o biçim mahvoldu yine.
    Servis der ki 2007 model L200'lerde bu lastik boru sıcaktan sertleşip basınçtan zamanla yerinden atarmış. Fabrika bu boruları klips ile sıkılamaları için servislere bildiri geçmişmiş. Haberiniz olsun, bir kontrol edin, benim gibi gecenin yarısı sabaha karşı 350km'yi turbosuz gitmek zorunda kalmayın:)
    Lastik konusuna gelince,
    RASTAFARİ evet orjinal 245/65R17 Michelin CrossTerrain lastiklerle kullanıyorum, uyarı için teşekkür ederim.
    NOT:Racechip Pro'yu tavsiye ederim, hem performans artışı hem de -1.5litre/100km'ye varan yakıt tasarrufu için


    hehe
    fethiyedeki servis benden bahsetnedimi sana? aynı hortum geçen sene benim araçtada çıkmıştı ve turboyu elimize aldık diye kara kara düşünürken fethiyede yetkili servis olduğunu öğrendim ve 30 sn de sorunu düzeltince de yüklüce bir bahşiş vermiştim:))) fethiyede 2 tane mitsubishi servisi vardı.

    benim aracada ralliart yeni takılmıştı ve bende hay bunu takanada taktıranada diye saydırıyordum
  • Arkadaşlar

    chip takıldıktan sonra sözkonusu hortumun çıkması manidar gelmiştir size de...

    Sanırım chip-box takan ya da tuning yapanların bu boruyu kelepçeyle sağlama alması uygun olacak

    sevgiler

    Selim
  • Güncel;

    Mitsubishi L200’e yepyeni bir versiyon daha ekledi.

    Standart L200 kasasına göre daha uzun olan arka kısım bu aracı diğerlerinden ayıran en belirgin özellik.

    Kasa bölümünün uzamasıyla aracın uzunluğu da 18 cm arttmış. Bir başka ifadeyle aracın kabininde harhangi bir küçülme yok. Japon üreticiden yapılan açıklamada kargo bölümünün aynı zamanda daha da derinleştiği ve bu sebeple taşıma hacminin daha da arttığı belirtildi.

    L200’ün artan uzunluğunun yanı sıra güç ünitelerinde de geliştirmeler yapılmış. Bu geliştirmeler öncelikle Double Cab 4Work, 4Life, Warrior ve Animal versiyonlarında kullanılan motorlarda karşımıza çıkıyor. 2.5 lt motor artık 176 HP üretecek. Daha önce bu motor L200 Warrior’da 136 HP ve L200 Animal’da 166 HP güç üretiyordu.

    Şu anda sadece İngilterede satışa çıkarılan uzatılmış L200 versiyonu için 750 £ (Vergi hariç) ve 42 HP’lik güç artışı için de 250 £ ilave ödeme yapmak gerekiyor.

    Türkiyeye de yeni versiyonlar gelebilir mi ??

    Selim
  • az önce kabini ruhsata işlettim. muayenede hafif kusur dahi çıkmadı.
    oradaki makine mühendisine fulboxun geçip geçemeyeceğini sordum fullboxun sorun olmayacağını, kabininde faturası varsa ruhsata işlenmesine gerek olmadığını söylediler.
    çeki demiri şaseye bağlı ise hafif kusur, tampona bağlı ise ağır kusur olduğunu söylediler.
  • ne diyeyim artık?
    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    az önce kabini ruhsata işlettim. muayenede hafif kusur dahi çıkmadı.
    oradaki makine mühendisine fulboxun geçip geçemeyeceğini sordum fullboxun sorun olmayacağını, kabininde faturası varsa ruhsata işlenmesine gerek olmadığını söylediler.
    çeki demiri şaseye bağlı ise hafif kusur, tampona bağlı ise ağır kusur olduğunu söylediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coldblooded

    ne diyeyim artık?
    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    az önce kabini ruhsata işlettim. muayenede hafif kusur dahi çıkmadı.
    oradaki makine mühendisine fulboxun geçip geçemeyeceğini sordum fullboxun sorun olmayacağını, kabininde faturası varsa ruhsata işlenmesine gerek olmadığını söylediler.
    çeki demiri şaseye bağlı ise hafif kusur, tampona bağlı ise ağır kusur olduğunu söylediler.



    ruhsata işletebildinmi?
  • 350tl'ye evet
  • fatura istemedilermi?
    quote:

    Orijinalden alıntı: coldblooded

    350tl'ye evet
  • kaşe istiyorlardı, müşavirlik halletti,burası Türkiye
  • 
Sayfa: önceki 155156157158159
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.