Şimdi Ara

MITSUBISHI HEAVY INDUSTRIES LTD.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
2.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR KİM DİYORDU HATIRLIYAMIYORUM AMA MITSUBISHI HEAVY JAPONYADA MITSUBISHI ADIYLA SATAMADIĞINI AMA (http://www.mhi.co.jpl/indexe.html) BU SİTEDEN BAKARSA SATIP SATAMADIĞINI GÖRÜR ( BİRDE UNUTMADAN LÜTFEN BİLİP BİLMEDEN KALİTELİ MARKALARI BUTÜR KÖTÜ ŞEYLERLE LEKELEMEYELİM ) bilmiyorsak susalım



  • ANLATMAK İSTEDİĞİMİZDE O ZATEN KİMSE KİMSEYİ KÖTÜLEMEYE ÇALIŞMIYOR, GERÇEK NEYSE ONU GÖSTERMEK AMAÇ HERKESE, BİLENLER BİLİYOR GERÇİ AMA BİLMEYENLERE DE ÖNEMLİ OLAN TARAFSIZ BİR ŞEKİLDE DOĞRUYU ANLATMAK... ÖYLE DEĞİL Mİ?

    AŞAĞIDAKİ LİNKLERDE DE MITSUBISHI DAIYA OLARAK GÖRÜNÜYOR MITSUBISHI HEAVY KLİMALAR, YANLIŞ MI?


    http://www.mamut.net/homepages/Norway/1/18/cks/2003_mitsubishi_daiya_brosjyre_4_sider_4,1kw-6,1kw_safe.pdf

    http://www.rgideal.ru/portfolio/polygraphy_photo.php?ID=534

    http://www.lumelco.es/catalogo/manuales/pdfs/rac/manual-usuario-srk-zd,hd,cd.pdf

    http://www.studioklima.gr/Mitsubishi_Daiya_001.asp

    http://www.eurosv.ru/cnt/manuals/mitsubishi/FDT,FDR,FDU,FDDL.pdf

    http://www.eurosv.ru/cnt/manuals/mitsubishi




  • ya arkadaşım şuanda zaten mıtsubıshı daıya yazıyor mıtsubıshı heavy klimaların üstünde ( mıtsubıshı daıya packet....) diye yazıyor ama hepsinde mıtsubıshı heavy yazıyo daıya yazsada asıl klimanın üzerindede mıtsubıshı heavy yazıyo bilmiyorum daıya ne oluyor ama şuanda zaten yazıyo birde senin gösterdiğin klimaların üstündede mıtsubıshı heavy yine yazıyor yani iki şeyde aynı anlamı taşıyor ( yani bu demek olmuyorki japonya mıtsubıshı heavy adıyla klima satamıyor . ikiside aynı şey gösterdiğim sitede de gördüğün gibi japonyanın kendi sitesiydi ve mıtsubıshı heavy diye yazıyordu( mıtsubıshı heavnin siplit klimaları taylant dan salan,kaset,yer,tavan, gibi klimalarıda japonyadan gelmektedir)
  • @merkez3535

    "hepsinde mıtsubıshı heavy yazıyo daıya yazsada asıl klimanın üzerindede mıtsubıshı heavy yazıyo bilmiyorum daıya ne oluyor ama"

    DAIYA NE OLUYO BİLMİYOSUNUZ AMA MITSUBISHI HEAVYİ SAVUNUYOSUNUZ KEŞKE SİZİN GÖSTERDİĞİNİZ HASSASİYETİ İKLİMSA GÖSTERSEYDİ VE RESMİ İNTERNET SİTESİNDE BU KONUYLA İLGİLİ AÇIKLAMAYI YAPSAYDI.
    BİZDE SİZİNLE BURADA YAZI YAZMAK ZORUNDA KALMAZDIK, DERDİK Kİ BAK KARDEŞİM ÖYLE DEĞİL BÖYLEYMİŞ.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: merkez3535

    ARKADAŞLAR KİM DİYORDU HATIRLIYAMIYORUM AMA MITSUBISHI HEAVY JAPONYADA MITSUBISHI ADIYLA SATAMADIĞINI AMA (http://www.mhi.co.jpl/indexe.html) BU SİTEDEN BAKARSA SATIP SATAMADIĞINI GÖRÜR ( BİRDE UNUTMADAN LÜTFEN BİLİP BİLMEDEN KALİTELİ MARKALARI BUTÜR KÖTÜ ŞEYLERLE LEKELEMEYELİM ) bilmiyorsak susalım


    Ben de kendi şahsıma hangisinin kaliteli olduğunu öğrenmek istiyorum. verdiğiniz linkte soy kütüğüne rasladım. lütfen incelermisiniz. çevirme sitelerinin yardımıyla türkçeleştirdim. yanlız dikkatimi çeken Mitsubishi Elektrik kuruluşu 1921 , de Mitsubishi Heavy End. kuruluşu 1934 yazıyor. ben sadece tarafsız olarak hangisinin kaliteli olduğunu bilmek istiyorum. yaptığım araştırmalarım aşağıda. her ikisinin de.


    http://www.mhi-ir.jp/shokai/history_e.html
    O yılda, Yataro Iwasaki, Mitsubishi'nin kurucusu, hükümet-sahip olmuş olan Nagasaki tersanesinin bir kira kontratını aldı.
    Bu gemi yapımı işi, sonra Mitsubishi gemi yapımı şti.ine dönmüş olandı, Ltd. Ve yeniden Mitsubishi ağır-sanayileri olarak başlatıldı, Ltd. 1934'te, Japonya'da en büyük özel firma olarak onun konumunu kurmak, gemiler, ağır makineler, uçakları imal etmek, ve arabaları yollar.
    II.Dünya Savaşı'nın sonundan sonra, bir yasa, "Zaibatsu" eritmeyi hedefledi, veya Nagasaki tersanesi & Makineler, ekonomik gücün bitmiş konsantrasyonunun, yürürlükte olduğunu sökmeyi çalışır. Böylece, 1950'de, MHI, üç varlığa bölmüş oldu: Batı Japonya ağır-sanayileri, Ltd. Merkezi Japonya ağır-sanayileri, Ltd. Ve doğu Japonya ağır-sanayileri, Ltd. Sonra, 1964'te güçlendirildi, ve ağır sanayilerin olduğu Mitsubishi olarak tekrar doğmuş, Ltd.
    1970'te, MHI'in otomobil bölümü, bağımsız oldu, ve Mitsubishi, meclisin, otomobilleri imal etmek ve pazarlamaya başladığına arabayla gider.
    Hizmetçi ve uluslararası pazarlarda her şirketin idaresi ve teknik ustalığı ve arttırma rekabetçiliğini bütünleştirmek, MHI, uzun bir yola geldi.

    "Üç elmas", ağır sanayilerin olduğu Mitsubishi'nin şirket simgesi, Ltd. Tsukumo Shokai olan şirketin atasının, onun, ticaret filosu işine başladığı zaman benimsediği geminin bayrağının simgesiyle çıkardı. Bu simge, Yataro Iwasaki'nin aile ambleminin dönüştürülen bir uyarlamasıdır, Mitsubishi'nin kurucusu.

    Buda Mitsubishi Elektrik
    http://global.mitsubishielectric.com/company/corp/history/overview/index.html

    Mitsubishi elektriğinin tarihi, modern Japonya'nın gelişmesinin tarihidir. Şirket, 1921'de kuruldu, Mitsubishi gemi yapımı şti.inin olduğu zaman (Şimdi ağır sanayilerin olduğu Mitsubishi Heavy Industries Ltd.) Kobe'de bir fabrikadan eğirilen, elektrik motorlarını yapan Japonya, yeni bir şirkete okyanus-giden kaplar, Mitsubishi Electric Corporation meclisini çağırdığı için.

    O yılda, yeni şirket, imal ederek tüketici sektörüne girdi, ve, vurulan bir ürün olan bir elektrik hayranını pazarlamak. Gelecek on yılın olduğu bitmiş, şirket, büyük kontratları indirmekte başardı, bir elektrik demiryolu güç istasyonunun gelişmesi için birini kapsamak.
    Elektriğin, elektriğin, üretim malzemesine güç sağladığını üretmeye ek olarak asansörler ve yürüyen merdivenleri imal etmek, yerleştirmek ve sürdürmeye başladığı

    1930lar'da Mitsubishi. Elektric Şirket, büyümeye devam etti, ve dışarı canlı bir adımda dal, ve 1960'a kadar Japonya'da en yenilik getiren çeşitlendirilen elektrik malzeme imalatçılarının birinin olduğu gibi ortaya çıkmıştı. Erken 1960lar'da şirket hem de, çevresel yönden bilinçli imalat tekniklerine onun dikkatini döndü — çevresel meseleden birçok yıl önce ciddi bir çıkış oldu.

    Sonraki iki on yılın üzerinde şirket, onun uzanmasını denizaşırı uzatmaya başladı, bilgisayarların gelişmesinde bir öncü olarak kendi kurmak olurken, klima sistemi sistemlerine ilerledi, otomobil elektroniği, photovoltaic teknolojisi ile güç sağlanan uydular, ve nükleer güç üretimi.

    1980'den mevcut güne, kendisinde Mitsubishi elektric’ğinin, tanıştırdığı ve toplumun faydası için buluş teknolojileri ve ürünleri arıttığı adım, sanayi ve bireyler, şaşırtmaktan hiçbir şey daha az olmadı. Bu teknolojiler, dünyanın ilk büyük-ölçeğinin, sporlar arenaları için ekranı götürdüğünü kapsar, dünyanın en büyük CRT televizyon ekranı, tüketici pazarı, dünyanın ilk sarmal yürüyen merdiveni, dünyanın en hızlı asansörleri, dünyanın ilk ticari uçuş sırasındaki Internet hizmetinin arkasında anten teknolojisi, ve çok daha fazlası olduğu için.

    Bugün Mitsubishi elektriği, 35 ülkede çalışmalarla, global bir dev 100,000 çalışandan daha çoktur, ve bizden daha çok net satışlarını $ 32 milyara güçlendirdi. (Figürler, yıllık rapor 2007'e göredir).

    Kurucu
    Hırslı bir genç, Yataro Iwasaki'nin, ilk Mitsubishi şirketini başlattığını adlandırdı — bir ticaret filosu firması — 1870'te. Japonya sadece, feodal izolasyonun yüzyıllarından ortaya çıkmıştı, ve batıyla yakalaması için yarıştı. Yataro'nun işi, hızlıca büyüdü, ve imal etmek ve ticaretin geniş bir sahasına çeşitlendirdi. II.Dünya Savaşı, bütünleşmiş bir organizasyon olarak Mitsubishi'ye bir sonu getirdi. Ama yaşlı Mitsubishi'ye onların köklerini izleyen bağımsız şirketler, bugün fiilin aktif hali içeride neredeyse sanayinin her sektörüdür.

    Ünlü amblemin kaynakları
    Yeni şirketin ismi, 1872'de Mitsukawa Shokai'ye ve 1874'te Mitsubishi Shokai'ye değiştirdi. Yataro, Tosa tacının üç meşe yaprağını birleştiren ortak bir amblemi seçti, ve üçü, onun aile tacının elmaslarını yığdı. O amblem, ismin kaynağıdır, "Üç elmas" ifade eden Mitsubishi.
    Yataro, 1874'te vatanseverliğin umumi bir göstermesini yaptı, Tayvan'a Japon askerleri taşımak için gemileri sağlamak. O, 30 kapla onu ödüllendiren hükümetin minnettarlığını kazandı. Yataro, 1875'te Mitsubishi posta buharlı vapuruna onun şirketinin ismini değiştirdi, onun, çalışanları aldığı zaman ve bir posta hizmetinin tesisleri, hükümet tarafından dağıttı.

    Hızlı büyüme. Sonra sıkıntı
    Mitsubishi posta buharlı vapuru, Çin ve Rusya'ya hizmeti törenle açtı, ve denizaşırı rotalarda asıl bir tekeli beğendi. Ama siyasal rüzgarlar, erken 1880ler'de Mitsubishi'ye karşı kaydırdı, ve hükümet, bir yarışmacının kurumuna kefil oldu. Takip eden yarış neredeyse, her iki şirketi iflas ettirdi.

    Hükümet araya girmesi, geçici bir mütarekeyi üretti. Ama cani yarış, Yataro'nun, 1885'te öldüğü zaman devam etti, ve onun erkek kardeşi Yanosuke tarafından başarıldı. Kan davası, Nippon Yusen'i yaratan 1885'te hükümet-çözülen bir birleşmeyle bitirdi — bugünün NYK çizgisi.

    Ticaret filosunun ötesinde
    Yarış, denizde yayarken, Mitsubishi, kıyıya çeşitlendiriyordu. Şirket, Yoshioka'nın, Nagasaki'de benimki Akita ve Takashima kömüründe madeni bakırla kapladığını satın aldı. O, 1884'te hükümetten Nagasaki gemi yapımı yardasını kiraladı, ve sonra mühendisli Japonya'nın ilki evle ilgili olarak, orada çelik buharlı vapurunu üretti.

    Mitsubishi, Yanosuke Iwasaki'nin otokratik liderliğinin altında büyümek ve çeşitlendirmeye devam etti. O, Mitsubishi için kaynakları sağlaması için daha çok madeni satın aldı, ve Japonya, sanayileri büyüyor. Ve o, "Buharlı vapur" şirket isminden düşürdü. O hem de, yaklaşık olarak bizim dengimize 1890'da imparatorluğa ait sarayın yanında bataklık bataklığın 80 İngiliz dönümü için $ 1 milyonu ödedi. O zaman alay etti, Yanosuke'nin yatırımı bugün, dolarların birçok milyarlarcasına değerdir.

    Modern idare
    Hisaya olan Yataro'nun oğlu, 1893'te başkanlığı farz etti. Pennsylvania üniversitesi mezunu, gittikçe çeşitli iş çalışmalarını desteklemesi için Mitsubishi'yi yeniden yapılandırdı. O, bankacılık, emlak, pazarlama için bölümler, ve idareyi kurdu, ek olarak orijinal madencilik ve gemi yapımı işleri için.

    Hisaya'nın özel yatırımlarının bir kısmı, bugünün Mitsubishi şirketlerinin parçasıdır. O, bugünün Mitsubishi kağıt fabrikaları olan Kobe kağıt fabrikasını satın aldı. Ve o, Kirin bira fabrikasının kurmasına arka çıktı. Onun kuzeni Toshiya, Asahi camını kurdu, dökme camın Japonya'nın ilk başarılı imalatçısı.

    Mitsubishi idaresi, Yanosuke'nin oğlu Koyatası'nın, 1916'da başkan olarak Hisaya'yı başardığı zaman daha fazla yenileştirdi. Cambridge üniversitesinin bir mezunu olan Koyata, semiautonomous şirketleri olarak bölümleri birleştirdi. O, makineler, elektrik malzemesi olarak böyle sektörlerde liderliğe Mitsubishi'yi yönetti, ve kimyasallar. Sonra ağır sanayilerin, otomobiller, hava aracı, tanklar, ve otobüsleri geliştirdiği Mitsubishi olan şirketler. Ve Mitsubishi elektriği, elektrik makinelerinde bir lider oldu, ve ev aletlerinde.
    Ailenin ötesinde
    Iwasaki ailesi, çekirdekte payların umumi bir teklifi boyunca Mitsubishi'nin üzerinde onun kontrolünün bir kısmını hissedar şirkete bıraktı. II.Dünya Savaşı'nın sonu ile, yatırımcıların dışında, adaletin bir-yarısından daha çok tuttu.

    Koyata Iwasaki, savaş yılları esnasında Japonya'yı süpüren yabancı düşmanlığının yukarısında durması için onun idarecileri ve çalışanlarını cesaretlendirdi. "Biz, bizim iş ortaklarımızın arasında birçok Britanyalı ve Amerikalılar'ı sayarız", o, kısaca düşmanlıkların patlak vermesinden sonra Mitsubishi yöneticilerine hatırlattı. "Onlar, projeleri bizle beraber üstlenen bizim arkadaşlarımızdır ve, bizle ilgileri kim paylaştı. Barış, yeniden gelmeli miydi, onlar yeniden, iyi ve sadık arkadaşlar olmalıydı."

    Ayrı yollar
    Savaştan sonra, müttefik işgal kuvvetleri, Japonya'nın büyük endüstriyel gruplarının, dağıttığını talep etti. Mitsubishi merkezi, 30 Eylül'de dağıttı, 1946, ve Mitsubishi şirketlerinin birçoğu, daha küçük girişimlere ayırdı. Ticaret yapan kol, 139 şirkete parçalara böldü. Ağır sanayilerin, üç bölgesel şirket olduğu Mitsubishi. Mitsubishi şirketlerinin çoğu, işgal kuvvetlerinden basıncın altında isim ve amblemi bıraktı
    Koreli savaşın patlak vermesinde, işgal politikası, endüstriyel ve ekonomik tekrar inşada bir vurguya kaydırdı. Mitsubishi şirketlerinin bir kısmı, kendilerini tekrar oluşturdu, ve en çok yeniden isim ve amblemi kullanmaya başladı. Ama onlar, onların özerkliğini tuttu. Şirketler, ayrı ayrı ve bağımsız olarak onların şimdiye kadar, tek bir organizasyon olarak başarmış olabildiğinden çok daha fazla başardı. Aynı zamanda, onlar, ortak bir tarih ve ortak kültürden artan toplumun paylaşılan hissinden faydası olur.

    Birde bu site var. burdada mitsubishi adıyla olan firmalar var. vede bu listedede her ikisini adları var. sanki iki firmada aynı firma ama adları değişik.
    http://www.mitsubishi.com/e/history/link.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamerhan_55 -- 1 Ekim 2007; 15:55:46 >




  • http://www.klimaplus.com.tr/kurumsal_mitsubishi.asp

    SAYIN kamerhan-55 BU LINKTE MITSUBISHI ELECTRIC KLİMALARIN TÜRKİYEDEKİ RESMİ DİSTİRİBÜTÖRÜN SAYFASINDAN...
  • yani arkadaşım kısacası mıtsubıshı bir kuruluş ve electiric ve mıtsubıshı heavy bu kuruluştan ayrılmış ama asılı mıtsubıshı heavy ve 1934 yılında isim değiştiriyor heavy diye kalite bağlamına gelince ikiside aynı hangisinin siyopi ve eer değeri iyise onu al alacağın modeli ilk önce bul ve değerlerini ve fiyatını kıyaslayarak al
  • quote:

    Orjinalden alıntı: merkez3535

    yani arkadaşım kısacası mıtsubıshı bir kuruluş ve electiric ve mıtsubıshı heavy bu kuruluştan ayrılmış ama asılı mıtsubıshı heavy ve 1934 yılında isim değiştiriyor heavy diye kalite bağlamına gelince ikiside aynı hangisinin siyopi ve eer değeri iyise onu al alacağın modeli ilk önce bul ve değerlerini ve fiyatını kıyaslayarak al



    Ne kadar yazarsanız yazın ve ne kadar kızarsanız kızın ,şu an mitsubishi elektirk FA serileri iyi ve asla havy bunlarla şu an türkiyedeki modeleri ile başa çıkamaz,havanda su dövmek serbest.
  • BİRDE KIYASLAYIN HANGİSİNİ ALIRSANIZ ALIN AMA (R22) ESKİ GAZ İLE ÇALIŞAN KLİMA ALMAYIN SADECE KESEMİZİ DEĞİL ÇEVREYİ DÜNYAMIZI VE ÇOCUKLARIMIZIN DA GELECEĞİNİ DÜŞÜNELİM.

    OZONLA DOST GAZ KULLANAN KLİMALAR ALMAMIZDA FAYDA VAR...

    ÇÜNKİ BAZI BÜYÜK FİRMALAR HALA KESELERİNİ DÜŞÜNEREK VE ELLERİNDEKİ KLİMALARI SATMAK İÇİN R22 GAZLI KLİMA SATMAYA DEVAM EDİYOR...

    UNUTMAMALIYIZ Kİ ;
    1 - KLİMALARDA KULLANILAN ESKİ GAZLAR
    2 - YANGIN SÖNDÜRME CİHAZLARINDA BULUNAN HALONLAR
    3- TARIMDA BÖCEK İLACI OLARAK KULLANILAN BROM - FLOR VE KARBONLAR OZON TABAKASINI İNCELTİYOR.

    VE 1 ADET
    R11 MOLEKÜLÜ GÖKYÜZÜNDE 50 YIL
    R12 MOLEKÜLÜ GÖKYÜZÜNDE 102 YIL
    R113 MOLEKÜLÜ GÖKYÜZÜNDE 85 YIL BOYUNCA OZON TABAKASINI İNCELTMEYE DEVAM EDİYOR.

    YİNE 1 ADET KLOR MOLEKÜLÜ 100.000 ADET AZOT MOLEKÜLÜNÜ İMHA EDEBİLİYOR..

    180 ÜLKENİN İMZALADIĞI MONTREAL PROTOKOLÜNE GÖRE BU GAZLARIN KULLANIMI GİTTİKÇE AZALTILIP , KISA ZAMANDA TAMAMINA YAKINININ KULLANIMI BİTİRİLMEYE ÇALIŞILIYOR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dominic -- 3 Ekim 2007; 12:20:22 >




  • arkadaşım birtek mıtsubıshınin karşısında FA serisini savunuyorsun acaba neden çünkü öbür modelleri bunun kadar iyi değil biliyoruz ki mıtsubıshı electiricte C , D sınıfları var birde ( o dediğiniz fa serisi ise 9 BTU NUN FİYATI : 2.244.00 BU FİYAT kalitesine göre çok yüksek birde mıtsubıshı heavy nin r22 gazını sadece konveksiyonel serilerinde kullandığını bakarsanız görürsünüz inverter serilerinde r410a kullanmaktadır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.