Şimdi Ara

Nokia İzmir Servisine Ban!!! Lütfen Yardımcı Olun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3 hafta önce telefonu şarj etmek için prize taktım ve şarj olmadı yani ekranda şarj oluyor ibaresi çıkmadı ve ben de telefonu aldığım yere adaptörle birlikte gittim.Daha sonra oradaki personel başka adaptörler denedi fakat yine olmadı ve en iyisi telefonu servise verelim dedik.Zaten fatura yanımdaydı, servise göndereceğimiz formdan şarj olmuyor ibaresini işaretleyip telefonu gönderdik.
    2 hafta sonra telefon bayiye geldi.Servisin gönderdiği raporda ''telefonunuzdaki temassızlık sorunu giderildi,güncel yazılım yüklendi'' yazıyordu.Telefonu aldım ve hemen eve gidip şarj oluyor mu diye baktım.
    Fakat yine şarj olmuyordu.Diğer gün tekrar telefonu aldığım bayiye gittim ve telefonu önceki gün teslim aldığım adama 'abi bu yine şarj olmuyor' dedim.Adam beni tanıdı.''Servis niye böyle yapıyor tamir etmeden geri veriyorlar biz arada kalıyoruz'' dedi ve tekrar form doldurdu.Forma bu sefer yine şarj olmuyor ibaresini işaretleyerek''bu telefonu 2. kez aynı sorunla gönderiyoruz, eğer sorun çözülemeyecekse kullanıcı değişimini istiyor, lütfen iyi bakın'' yazdık ve gönderdik.Gönderdikten 1 hafta sonra yani bugün bayiden bi telefon geldi ve telefonunuz yere düşmüş şarj kısmında kopma varmış tamir için 200 LİRA fiyat biçilmiş dediler!!Bu fiyat telefonun sıfırının fiyatının yarısı!!!
    Ben şok olmuş durumdaydım.Çünkü 10-20 lira falan deseler yaptırabilirdim ama telefon takır takır çalışıyor sadece şarj olmuyordu ve bunun için 200 LİRA mı istiyorlardı.Hem de ilk gönderdiğimde böyle bişey dememişlerdi.Biz forma 'kullanıcı değişimini istiyor''yazdık diye 200 LİRA mı istediler.
    Ben şimdi şöyle düşünüyorum.Bunlar telefonu yapamadılar ve oraya değişimini istiyor yazdığımız için bunu kullanıcıya mãl ediyorlar.Çünkü aradan sadece 1 gün geçince ben 2. kez gönderdim yani telefonla ilgili bi işlemim olmadı.
    Yani bunlar demek istiyorlar ki 200 lira versin biz de tamir etmiş gibi yenisini verelim eski kapağı da taktık mı yuttururuz olur biter.
    Biz servisi aradık fakat ordaki bayan sürekli bişeyler zırvaladı. Biz''telefonu kabul edemeyiz tüketici mahkemesine başvuracağız'' deyince, elimden bişey gelmez bu servis heyetinin kararı, dedi.Onlarla görüşemez miyiz dedik olmaz dedi.


    Şimdi benim bu durumda ne yapmam gerekiyor.Mahkemeye mi başvurayım bir yerlere durumu e-postayla bildireyim mi(bu yer neresi olmalı)?
    Yani ne yapayım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karavanasam_03 -- 22 Eylül 2007; 13:05:17 >



  • Bölelerine İnsan Deiller Ya Ne Kadar Hoşlarına Gidiyor İnsanları Mağdur Etmek
  • tüm servisler böyle bu devirde servise götürmeyeceksin direk telefoncuya götürecen parasıda neyse verecen.şahsen allaha şükür bneim öyle bi sorunum yok eniştem telefoncu ne olsa götürüyorum ona servisin 1 ayda teslim edeceği şeyi eniştem 15 dk da yapıyor.yani o 30 iş günü dedikleri şeyde yalan dolan her türlü sorunu 15 dk da yapıyor.
  • Hocam bildiğim kadarıyla kaymakamlıkalrda Tüketici masaları var.İlk servisten gelen onarıldı kağıdıyla,faturalarınla vs. bence oraya git.Anlat durumu.Sonuçta sen %100 haklısın ve ilk teslimatta böyle bir sorun olmadığını söyleyip 2.de değişim istediğinde bunu yapıyorlar.Yaptıkları ahlaksızlıktan başka birşey değil.Şikayetvar.com dada yazarsan sanırım ordada yardımcı olurlar sana.Ama bence bu işin peşini bırakma.

    Forumdan bir arkadaş ta teknosadan aldığı laptop ta böyle bir problem yaşamıştı.Mahkeme kararıyşla bilgisayarı iade etti sonra.
  • geçmiş olsn telin ne marka yane nokia kaçkaç n serisimi?
  • cevaplar için teşekkürler önerilere ihtiyacım var...
    telefonum nokia 6233
    birinin başına gelmiş , aynı sorun için 4 kez göndermiş(yine şarj olmuyormuş benimki gibi)4. de bir yere e-posta göndermiş orası izmir teknik servise giden telefonu ankara servisine göndermiş orada da yapamamışlar,telefonun yenisini önermişler kabul etmemiş para iadesi istemiş ve almış bu başvurduğu yer neresi ki?
  • bende bır servıscıye verdım ıns boyle sorun yasamam tel 6233 sorun sol hoparlor patladıı
  • para iadesini vermek istemedikleri için ancak tüketici haklarına başvurarak onları mahkeme sonucu verdiği karra doğrultusunda para iadesi alabilirsin çok geçmiş olsun bende sorun yaşadım ve şimdi mahkemenin olmasını bekliyorum heyetin toplanması laızmmış 1 ay sonra belli olur dediler para iadesi alıcam
  • ben de mahkemeye başvuracağım büyük ihtimal artık ne yapalım
  • ark.lar tavsiyem tefarruatlu tel almayın hep sorun çıkarır orta karar bişi alın bütün servisler aşağı-yukarı bu durumda. Geçmiş olsun kardeşim yazık günah yani insanın hevesi kursağında kalır yawww ben o servistekilerini kesin döverdim yani sonra al başına bela..!!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.