Şimdi Ara

hintli mahindra satışa sunulmuş (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
0
Favori
57.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mahindra goa tam şaseli eski teknoloji bir arazi taşıtıdır bur SUV değildir özelliği sağlamlığıdır ufaktefek kazalarda yarım şase yeni nesil pickuplar gibi büyük hasarlar almaz yapı olarak eski bir chevrolet gibidir arazi şartlarında sağlam kalmaları için tasarlanmıştır.

    Goa modeli Türkiyede lada Nivanın kullanıcılarına hitap etmektedir. çok yakmaz yaklaşık tüketimi 100 km de 9 litredir goa modelinde euro dizel kullanmanız gerekmektedir ancak pickup modellerinde bu zorumluluğu yoktur. Motorları Euro 2 standartındadır ancak 6 ay içerisinde Ero4 standartında motorlu hava yastığı yaümur ve far sensörlü iç plastik aksamı tamamen yenilenmiş goa modelleri Türkiyeye girecek.

    Mahindra şu an Tatanın Türkiyedeki imajından çok rahatsız kesinlikle tata gibi dökülen bir araç değil fiyatlarının ucuzluğu kalitesizliğinden değil düşük donanımla olmasından kaynaklanmaktadır tekrar söylüyorum bu araçla çok rahat offroad yaparsınız amirat için bir nissan yada mitsubishi gibi paralar dökmezsiniz.

    Ayrıca Hintliler araba üretiyor bizde yok diye düşünüyoruz ancak.

    Hindistan 1.300.000.000 kişilik nüfusu ile Türkiyenin 16 katı bir ülke Dünyaya hiç satmasa bile bir Otomotiv firmasının burada ayakta kalması ve tasarım maliyetlerini karşılıyor ama 80.000.000 nüfusu olan Türkiyede 4 5 milyon doları bulan 1 araç tasarım maliyetini karşılayabilecek ve bunu satışları ile sülbanse edebilecek bir firma yok ( BMC nin minibüsler ve Kamyonları hali hazırdaki yurtdışı bağlantıları ile mümkün oluyor).
  • Biz aracın tipini ailecek beğendik, içi donanımı kalitesiz olabilir ama bu fiyatta bi 4x4ten ne bekliyorsunuz anlamadım. Yalnız nasıl ticari olarak satılıyor?
    Cahilliğimi mazur görün de yarın öbürgün biri çıkıp bu nasıl ticari araç demez mi? Sonradan çatır çatır almasınlar aradaki ötv farkını? 2.6 motor vergisi çok olacağı için pahalıya çıkar görüşündeyim. Bu araçlar hakkında bilgisi olanlar yardımcı olursa çok makbule geçer.
  • Sürücü havayastığı bile yok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erciiment

    hakkatten 2.800 cc den 105 beygir çıkarabilmek büyük teknoloji ister gerçi torku 200 küsür ama olsun

    quote:

    Orjinalden alıntı: altin-orfoz

    30 milyara disposable 4x4

    senede bozulsa değiştirsen yine ucuza geliyor

    bu arada 2800 cc den 105 beygir güç çıkartmasıda ilginç






    isuzu bu teknolojiyi yıllardır kullanıyor, nkr tek teker kamyonet 2800cc ve 100beygir, sınıfının en sorunsuz motorudur... 3ton yük taşıyabilen bi kamyonette kullanılabiliyorsa bunda neden olmasın...
  • cinli chery tiggo yu buna tercih ederim. daha adi, daha sorunlu, daha sifatsiz olsa bile.

    mahindra ismini traktor sahibi olanlar ve bu foruma girenler disinda kac kisi bilir ki?

    ismi bilinmeyen bir markanin piyasasida olmaz. isterse dunyanin en buyuk ureticisi olsun reklama 1 kurus para ayirmasin, tenekeye 4 ceker koysun sonrada 40 bin lira fiyat ceksin alinmaz. mercedes veya bmw marka bassa methiyeler falan duzulmezdi havayastigi olmayan arac mi kaldi?

    adam gibi full donanimli getirip bu fiyata satsalar bise diyemem ama bu aracin ederi lada niva dan 1 kurus fazla degil.

    illa jipim olsun, donanimli olsun derseniz alin chery tiggo 30 bin lira klimali sunroof lu airbagli abs vs..
  • chery nere bu nere 1.6 motorlu bi araçla bunu aynı kefeye koymak çok yanlış. chery'i inceleme şansm oldu o da gayet kalitesiz bir araç. Millete tiggoyu iyi bi araç gibi göstermeyin bence. kaldı ki cherynin airbag inden ne hayır gelirse:D:D ama Bi konuda haklısınız hava yastığı: gerçekten nasıl olmaz akıl almaz bir şey. yine de bence çok güzel bir araç. Ama yinede siz lada niva tercih ediniz. Malum marka imajı var;)
  • cherry ucuz diye reklam yaptı bu araçın reklamlarını göreceksiniz çok yakında gzetelerde boy boy, şu an Distribitörü bayi ağını genişletmeye çalışıyor Adanada yeni bir bayilik verdiler Okar otomotiv de bu araçlar görüp inceleme şansınız olacaktır, ayrıca havayastıklı goa önümüzdeki yıl geliyor o araçta yağmur ve far sensörü ve hava yastığı olacak, ayrıca otomotiv vites seçeneği de olacak.

    aracın pikup u ancap ( amerika güvenlik idaresi oluyor) den 2 yıldız almış navaranın ilk versiyonun 1.5 yıldız aldığını hava yastığı zamanlamasıyla 3 yıldıza çıktığını düşünürsek hava yastıklı modeli ancapten navaraya göre çok daha yüksek puan alacağı kesin.

    çin arabalarının her hangi bir güvenlik araştırması da yok alırken hava yastığına güvenmeyin ilk piyasaya çıkan navaralar gibi çarpışma bittikten sonra açılıyor olabilir...
  • İşte GOA
     hintli mahindra satışa sunulmuş

     hintli mahindra satışa sunulmuş

     hintli mahindra satışa sunulmuş

     hintli mahindra satışa sunulmuş
  • abs standart hava yastıgı yok
  • Bu güzelmiş.Hint hummer'ı

     hintli mahindra satışa sunulmuş


    Bence arazi aracı olarak iyi bir araç.Hindistan'ın zorlu koşullarında fakir bir halkın kolayca kullanabilmesine yönelik bir araç olduğu için muhtemelen yüksek arazi performanslı ve bakım-onarım ı ucuz bir araçtır...
  • isteyen alır...
  • chery den iydir
  • bende lada var...satamıyorum...aynı durum...bu tip markaları alanlar satarken problem olacağını ve çok zarar edeceklerini bilmeleri gerekir...
  • Bu gün arazide test ettim 4x4 pik-up modelini. arazide yüksek olması altı sürttü sürtmedi yada askıda kaldı kalmadı derdini düşünmüyorsunuz, balçığın içine daldım 4x4 moduna getirince hiç zorlanmadan cüssesine rağmen kolayca çıktı kabin içerisinde motor gürültüsü rahatsız edici seviyede değil zaten yol yada tekerlek sesi kesinlikle gelmiyor oldukça yumuşak bir sürüşü var. Pik-up modeli goa ya göre daha çok sarsıyor ancak arkaya yaklaşık 100 kg lik bir konulduğunda düz yoldaki rahatı artıyor. test etmenizi şiddetle tavsiye ederim.
    Pikup versiyonu ABD, Avustralya,da satılıyor buda niva ve tata ile farkını ortaya koymakta.

    Açıkçası ben Okar Otomotiv Mahindra satış sorumlusuyum ve test için binen tüm müşterilerimiz oldukça beğeniyor aracı 2. elde niva durumuna düşmez neden derseniz. Aracın backgroundunu biliyorum yedek parçası ucuz ve teknik olarak kronik bir sorunu yok . objektif bir değerlendirme yapmak gerekirse

    aracın artıları.
    kullanılan metal oldukça güçlü
    alt takımları ve yürüyen aksamı oldukça sağlam
    elektronik donanımı sadece ateşleme tertibatında olduğundan zorlu şartlarda sıkıntı çıkarma ihtimali oldukça düşük
    aracın torku yüksek
    standart donanımı fena değil
    iç döşemeleri kullanıma bağlı sarkma gevşeme yapmıyor yüksekliği yüzünden sallanan bir araça trim sesi oluşturmuyor (kendi peugeotumda daha fazla ses çıkıyor )
    pickup modeli motorinin her türünü kullanabiliyor.
    sınıfının en büyük diz ve baş mesafesi var arka koltukta oturan rahatsız olmuyor
    arka bölümde de klima çıkışı var arka koltuktakiler sıcak havalarda pişmiyor ve klima dakikalar içerisinde aracı soğutabiliyor.

    aracın eksileri.
    güvenlik donanımı yetersiz( ama seneye hava yastıklı goa geliyor).
    aracın eni dar
    direksiyon ve ön koltuk arasındaki mesafe dar çok kilolu kişiler araca oturmakta zorluk çekiyor
    ön koltuk yükseklik ayarı yok ve koltukların eni dar tutulmuş (kilolular açısından ön koltuklara sığmak zor oluyor ).
    ilk hızlanış düşük devirlerde bazı kişilerce yavaş bulunuyor ( bence yeterli)
    4x4 e geçerken içeride çıkan ses biraz fazla bir vurma sesi şeklinde.

    durum bu 26,600 fiyatı olan bir arac için paranızın karşılığını fazlasıyla karşılıyor.
    ha çin arabaları ile karşılaştıran arkadaşlara şu an birşey demiyorum 3 4 sene sonra konuşuruz tiggolar ne durumda olacak mahindra ne durumda olacak göreceksiniz.
  • hayırlı satışlar
  • resimde görüldüğü gibi bu gün de başka bir teste tabi tuttuk netice her hangi bir zorlanma belirtisi göstermedi .


     hintli mahindra satışa sunulmuş
  • Mahindra Pik-up 4x4 modelini Adana tuzla bölgesindeki tarlalarda ve kum tepelerinde test ettik, test sürüşü yapan bölge sakinleri aracın performansından oldukça memnun kaldılar.

     hintli mahindra satışa sunulmuş


     hintli mahindra satışa sunulmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnTEC -- 3 Kasım 2008; 10:19:19 >
  • Bence sözkonusu olan araç bir 4x4 ve eleştirilirken tipi, markasının ismi, hintli olması gibi konulardan ziyade; arazi performansı, yakıt tüketimi, servis yedek parça vb. gibi konularda olmalı. Ben bu aracı savunmuyorum yada tavsiye etmiyorum ama piyasaya yeni giren bir markayada böle eleştirlerin biraz önyargıdan ibaret olduğıunu düşünüyorum. Bu arada konuda adı geçen ve beğenilmeyen tata firması şu anda Land Rover'ın sahibidir...
    Teşekkürler herkese kazasız belasız günler...
  • doğru ama zararda olduğu için satıldı, mahindra zarada olmayan hummer firmasıyla pazarlık safhasında .

    tata malesef sorunlu motorları yüzünden bu gün Türkiyede sorunlu bir marka, malesef satıcıları satarken aslında hiç alakası olmayan mercedes motoru var abi bunda yalanını kullandığından insanlara kakaladılar resmen ama araçlarda çok fazla motor problemi çıktı ,

    tatanın motoru mercedes filan değil mercedes teknolojisi kullanan tatanın kendi motorları .

    mahindr hindistanda ticari araç pazarının lider firması tata ise binek pazarında lider . neticeyi ortaya koyarsak şu an ağzımızla kuş tutsak bişey değişmeyecek 3 4 sene sonra görüşürüz.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.