Şimdi Ara

Satın alınan ürün arızalı çıkması ve servis raporu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
512
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2022 temmuz ayında fiyatını uygun bulmamdan dolayı aracımın baskı balata setini parçacıdan 17.500tl ye aldım. 2023 ocak ayında parçayı takması için ustama götürdüm. Usta parçanın takılmadığunı ve arızalı olduğunu belirtti ve parçacıya gittik. Parçacının sürekli çalıştığı usta da denedi ve parçanın arızalı olduğunu belirtti. Bunun üzerine parçacı üreticiyi arayarak parçaya değişim keseceğini belirtti. Servis parçayı göndermesi ve kontrol etmeleri gerektiğini söylediğinde parçacı aracın 2 ay bağlanmasının doğru olmayacağını söyleyerek parçayı değiştireceğini belirtti. Bunun üzerine yeni parçayı verdi ve taktık, düzgün şekilde çalıştı.

    Bugün parçacı tarafından aranarak servisin rapor yazdığınınusta hatasından dolayı arızalandığını belirtti ve değişim yaptığı parçanın ücretini talep etti. Ustam kullandığı aparatın kodunu içerek görselini bana iletti. Servis raporda xxx ref kodlu aparatla yapılması gerektiğini belirtmiş ancak ustam o kodun kutu üstünde olduğunu asıl parça kodunun parça üzerinde işli olan olduğunu belirtti.

    Şimdi burada nasıl bir yol izlenmeli? Parçacı aradaki adam olduğu için ücret ödenmeli mi, dava mı açılmalı yoksa tüketici hakem heyeti mi? Bilgilendiren olursa sevinirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.