Şimdi Ara

Çağrı Merkezi 112 ve Cimer'in görev dışı seviyesizlikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şahsıma 112 servisini aramam sonucu yapılan hakaret ve üst üte laubali, görevini hiçe sayan seviyesizlikleri Cimere şikayet etmiştim ancak Cimer gerçek dışı ve şikayeti hiçe sayan bir cevap yazmış bulunmakta. Anlaşılan devletin içinde türlü kurumlar birbirlerinin tarafını tutmaktan zerre kadar çekinmiyor ve kendisini kurtarmak için Adaleti hiçe sayabiliyor.


    17.02.2023 Cuma , 0 551 552 70 15 nolu telefonumdan, Samsun; 112 acil çağrı merkezine ulaşmaya çalışırken telefonumu üst üste kapatıp gayet seviyesizce hakaret etmekten çekinmeyen birilerince ulaşımım engellendi. Daha sonra durumu bildirmek için tekrar aradığımda yan yana oturduğu anlaşılan arkadaş grubu biçimindeki kitle şahsıma saldırmaya devam etti. BU esnada birbirinden bağımsız bir takım bilgileri gerçek dışı verdiler şahsıma. Hiç utanmadan ve çekinmeden bunları yapmalarının ardından durumu cimere bildirdim ve acil durum olsaydı dahi insanın yüzüne telefon kapatmaktan utanmayacak hale gelmiş bu kitleye gereğinin yapılmasını istedim ancak bu kişilerin sadece menfaati savunulmaya çalışılmış.


    Cimer cevabı;

    - şahsımın 26 kere kurumu aradığını iddia etmekte. ---> Şahsıma hakaret edip de yüzüme kapatıldığında bir daha aramamam mı gerekir? Haklılar mıydı?


    - Kurumu meşgul ettiğim ima edilmiş. --->> Halbuki ben zaten ihbarı alınmayan çağrısına cevap verilmeyen kişiyim. Ola ki o hengamede ekstra acil bir durum da yaşamış olabilirim ve bunu bildirmeye de çalışıyor olabilirim. Mesela bu hararetli konuşmalarda hakkı yenen vatandaş heyecanlanıp sorun yaşayabilir ve bu sebeple 112yi tekrar arayabilir. Ancak daha önce de aradığını ima ederek hiç konuşmadan telefonu kapatmaktan utanmayan bu kişiler sağlık sorunu yaşayan kişiyi ne hale getirirler? nasıl böyle önemli görevde tutulabilirler??? Bunlarla tartıştıysa hem de bunlar haksızken tartıştıysa bile, sağlık sorununu bildirme hakkı kalmıyor mu? BU tip görevler asla şahsileştirilemez ve bu kişiler bu görevi yapamıyor. 


    - Şahsıma yapılan hakaret için Cimer cevabı hiçbir bilgi içermiyor. --->> Böyle cevap olabilir mi? Aramaların sayısını bilmiyorum ama sonuncusunda şahıs benden özür dileyecek hale gelmişti çekinerek. BUnlar ne devlet ne de hukuk tanımaz hale gelmişler Cimer ise boşver der gibi cevaplıyor!!! Bu hakaretler asla hiçe sayılamaz ve gereği yapılmaya mecbur!!!!!!!!


    - cimer cevabında kurum yönlendimeyi yaptı diye gerçek dışı bilgi veriyor. --->>> Daha telefonda konuşturmazlarken ve hakaretle kapatırlarken yani durumun ne olduğunu bile bildirememişken ne yönlendirmesi yapmışlar???


    1---->>112 acil arama hattında hakaret ederek telefonu üst üste kapatan, çağrıyı almayan ve sonraki aramalarım acil durum olsa bile utanmadan cevap vermeyen kurum personeli

    2---->> Şahıslarla işbirliği yapmışçasına onları korumak için şahsıma gerçek dışı bilgi veren cimer sorumlusu hakkında ağı ihlaller bulunduğunu ifade etmekteyim.


    ENteresandır ki bu bilgilenirmemden daha birkaç hafta önce önce de 112yi tüfekli silahlı bir kargaşa üzerine aramıştım aynı Samsun çağrı merkezinden bayılan bir kadın için ambulans istediğimde yine şahsıma saldırdılar. Ambulansı yollamak yerine şahsımı eleştirip sanki gereksiz bir talep gibi reddetmeye kalkıyorlar hem de bu silahlı kargaşanın üst üste aranarak kendilerine bildirildiğini itiraf ediyorlar o anda. EN sonunda ambulansı yollayacaklarken bana diyorlar ki" ayrılma ordan" Neden diyorum "mecbursun bekleyeceksin" diyorlar tahakkümen! Ben yoldan geçerken aracımın içinden de tesadüf etmiş, duramamış da olabliirim nereden çıktı bu sözler diyorum bu sefer laf değiştiriyor...

    maalesef ki ne maalesef....








  • Cimer şikayetime ün "samsun yatırım izleme ve koordinasyon başkanlığı" diye valiliğe bağlı olduğu anlaşılan bir kısımdan cevap geldi. Şahsımın birçok kere 112 çağrı merkezini arayıp meşgul ettiğimi ve hukuken başvurmamın yolunun açık oluğunu içeriyordu...


    -> Konuşmama fırat bile vermeden telefonu yüzüme kapatan kişilerin o esnada acil durum olup olmadığını bilmeden aramayı kapatarak görevlerini hiçe sayışını ve şahsımın birçok kere rama ebebinin telefonun kapatılması olduğunu

    -> Şahsıma yapılan hakareti

    incelemeden sadece sıyrılma ve taraf tutma amaçlı cevap verilmiş. Hukuki yolun açık olduğunu bildiriyor. Halbuki görevi ihlal ve seviyesizce yapılan hakaretler neticesi ilgili çalışanların bulundukları yerde işledikleri suçlar hukuken şikayet edilmedi diye örtbas edilemez, kurumca gereği yapılmaya mecburdur. Hukuk şahsi tazmine bakar ama kurum görevin hakkıyla ifa edilmesini sağlamaya.


    Sadece çalışanları değil kurum ve cimer dahi görevini yerine getirmiyor....





  • Sen cimere şikayet edersin ve cimer de kuruma sorar. Kurumun cevabı sana iletilir. Sistem böyle işler.
    Dava açarsan ve ses kayıtları da alınırsa o zaman bir cezai işlem uygulanabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgutozkan kullanıcısına yanıt

    Cimer neden şikayet alıyor?? Cİmer bildiriminde teşekkür-tavsiye vb gibi kısımların yanında neden şikayet de var? Çünkü şikayetin gereğinin yapılması için. Sorulan kurum gereğini yapsın diye.

  • karafetva K kullanıcısına yanıt

    Sokak ağzı ile söylemek gerekirse Milletin gazını almak için.


    Şikayet ettim. Mutlu muyum? Mutluyum. Oh olsun.


    Devleti devlete şikayet ediyorsun gibi bir durum işte.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgutozkan kullanıcısına yanıt

    Öyle olduğu örnekler vardır, burada olduğu gibi. Ama amaç sorunu düzeltmek, devletin de. Devleti devlete şikayet ediyorsun ve düzeltiyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.