Şimdi Ara

A4 B8.5 alt-üst takım burçları, rotil ve diğer parçalar değişim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
2
Favori
1.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Lemförder' in Ayd tarafından üretildiği doğru değil. Teknorot-Febi ile karıştırılıyor sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Ayni zamanda cok ta tazeymiş. Beklemiş mal değil belli.

    Uzerinde toz gibi gorunen mumsu beyazlıklar kauçuğun henuz taze ve özlü oldugunu gosterir.

    Lokum yani kısaca.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Hocam bilmeden hala ısrar ediyorsun, ben işin içinde olan birisiyim, tüm parçalarını demedim çoğunluk alt takım parçalarını ayd üretiyor, ZF grubunu çok gözünde büyütmüşsün sen, bu adamlar dünya’nın her yerinde üretim yaptırıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FthGTI -- 24 Ocak 2023; 19:34:57 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • C.McRae kullanıcısına yanıt
    Doğru hocam AYD Lemförder’e üretim yapıyor, Teknorot farklı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FthGTI -- 24 Ocak 2023; 19:44:22 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    A4 B8.5 alt-üst takım burçları, rotil ve diğer parçalar değişim

    A4 B8.5 alt-üst takım burçları, rotil ve diğer parçalar değişim

    A4 B8.5 alt-üst takım burçları, rotil ve diğer parçalar değişim

    A4 B8.5 alt-üst takım burçları, rotil ve diğer parçalar değişim

    A4 B8.5 alt-üst takım burçları, rotil ve diğer parçalar değişim

    A4 B8.5 alt-üst takım burçları, rotil ve diğer parçalar değişim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FthGTI -- 24 Ocak 2023; 19:41:34 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • FthGTI F kullanıcısına yanıt

    A4 B8.5 alt-üst takım burçları, rotil ve diğer parçalar değişim 

  • FthGTI F kullanıcısına yanıt

    Hocam benim aracım eski bir araç (b5 passat), komple ön takım set halinde AYD 3000 lira Lemförder 12000 lira...

    Keşke dediğiniz gibi olsa da alsak kullansak Gonya malını :)

    Özellikle rot başları ve rotiller erken tükeniyor diye duydum. Salıncaklar da Lemförder kadar konforlu olmuyormuş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C.McRae kullanıcısına yanıt
    Hocam, markaya göre bile lemförder’in üretim yeri değişiyor, çin ve hindistan’da bile üretimleri var, muhtemelen sizin aracın parçaları avrupa’dır ama yine de bu kadar fiyat farkı olmaması lazım, teknorot nispeten ucuz ama ülkemizin yollarına pek dayanıklı değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FthGTI -- 24 Ocak 2023; 21:8:5 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Benim araçta alt takım için yarın doğuşa gidicek geçenlerde a5 40 tdi kullandım s-line büyük jant olmasına rağmen benim araçla çok fark olunca rahatsız oldum , çukurlarda setlerde çok tıkırtı yapıyor yarın kontrolden sonra sana danışırım bende alt takımı elden geçiricem muhtemelen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Canbey96 -- 24 Ocak 2023; 23:21:5 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Canbey96 kullanıcısına yanıt
    Siz nerelerdesiniz hocam bayadır görmüyorum sizi?

    S line bir audiden daha takır tukur sert geliyorsa alt takımın değişme vakti gelmiştir . Zaten ben kendi aracımda da görüyodum diğer araçlara bindiğimde. Diğer arabalarda çukur yama tümseklere dalıp çıkarken böyle lastik bir bütünün içerisindeymiş darbeyi alıp çıkıyordu. Benim araçta ise hıza göre bunlara dalıp çıkarken ne biliyim bazı parçalar boşluktaymışta önce onlar bi bam güm ediyordu sonra amortisör sönümlüyordu. Dediğimi tam anlatamadım ama alt takım bi bütün içerisinde emmiyordu darbeleri.

    Ben parçaları aldım acelemde yok yaptırmak için maksat olabilecek dolar euro kur fırlamasından korudum. Değiştirmişken büyük salıncağında fişeğini alabilirim ama o biraz pahalı işte

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • bir mal türkiye'de üretilince kötü, hindistan'da üretilince çok kötü, almanya'da üretilince çok iyi olmuyor.


    bırakmak gerek artık bu saçma önyargıları.

  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    😂 Komik gelebilir konuyla denk geldi asfalt işleri yapıyoruz yoğun çalışıyorduk bozuk olan sokakları vs düzeltiyorduk yeni bitti işimiz şimdi’de arabaya vakit ayırma zamanı geldi. Dediğim gibi basit çukurlarda bile tıkırtı rahatsız edici düzeyde alt takımdan fazla anlamıyorum bugün doğuşta kontrol ettirip duruma göre bende gerekli parçaları değiştiricem ilk sahibi olduğun eski a6 aracımda 175.000 km civarı benzet durumlar olmuştu bu şuan 135 binde biraz erken başladı sorun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar madem alt takıma giriyorum rot başları ve rot millerinde de bi sıkıntı yok ama değiştirmişken onlarıda değiştireyim mi? 240 bin km boyunca değiştiğini düşünmüyorum el atmışken onlarada atıyım mı? Belki direksiyon tepkisinde bi iyileşme olur?

    A4 B8.5 alt-üst takım burçları, rotil ve diğer parçalar değişim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    Çok maaliyetli olmayacaksa değiştir derim, nasıl olsa işcilik yapılacak sökülecek takılacak mümkün olduğunca fazla parça değiştirmek daha karlı olur tabi bütçe doğrultusunda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Maliyetli olcaksa bile almayı düşünüyorum hocam girmişken arka alt takımı değiştirmeyide kafaya koydum bi daha uğraşmayım. Parçalar nasıl olsa duruyor evde arabayı yatırıp biraz borca girip alabilirim.

    Rot başları
    Rot milleri
    Rot körükleri
    Arka z rotlar
    Arka viraj demir z rotları
    Arka salıncak burçları
    Arka büyük salıncak burçları
    Arka amortisör takozları

    Bi tek akslara dokunamam aksımın kafasının tanesi 2.300₺. İki aks kafası alsam 4600₺, bide bunların iç aksları var ettimi 9-10 bin ₺. Yaylara mühadele edemiyorum bi tek çünkü yayların iyi olup olmadığını bilmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 31 Ocak 2023; 20:24:28 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    İyi edersin, helezonları da 20-25 mm lik düşürme kitlerinden filan da alabilirsin aslında spor yay olarak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Spor yaya hiç giremem hocam çünkü amortisörler standart. Standart amortisörde spor yay olur mu başlıklı yurtdışı kaynaklı bir sürü yazı okudum malesef randumanlı olmuyormuş bi ara düşündüm çünkü

    Çünkü spor yay takınca standart amortisörün çalışma aralığı kısalıyor ve amortisör tam açık konumunda olamıyor hep bi üstten pres altında kalacak amortisör.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    S line amortisör alırsan bu problem olmaz ama tabi kol gibi masrafı olur, amortisörlerin ömrü dolunca yaylarla beraber sportif sete geçiş yapılabilir belki ama gereksiz olur aslında. Şuan yaptığın değişiklikler yeterli olur ha bir de çamurluk davlumbazını vs sökmüşken oralara ses yalıtımı da yapmanı öneririm baya etkili olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.