< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
A4 B8.5 alt-üst takım burçları, rotil ve diğer parçalar değişim (2. sayfa)
-
-
Ayni zamanda cok ta tazeymiş. Beklemiş mal değil belli.
Uzerinde toz gibi gorunen mumsu beyazlıklar kauçuğun henuz taze ve özlü oldugunu gosterir.
Lokum yani kısaca.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bilmeden hala ısrar ediyorsun, ben işin içinde olan birisiyim, tüm parçalarını demedim çoğunluk alt takım parçalarını ayd üretiyor, ZF grubunu çok gözünde büyütmüşsün sen, bu adamlar dünya’nın her yerinde üretim yaptırıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FthGTI -- 24 Ocak 2023; 19:34:57 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Doğru hocam AYD Lemförder’e üretim yapıyor, Teknorot farklı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FthGTI -- 24 Ocak 2023; 19:44:22 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
-
Hocam benim aracım eski bir araç (b5 passat), komple ön takım set halinde AYD 3000 lira Lemförder 12000 lira...
Keşke dediğiniz gibi olsa da alsak kullansak Gonya malını :)
Özellikle rot başları ve rotiller erken tükeniyor diye duydum. Salıncaklar da Lemförder kadar konforlu olmuyormuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam, markaya göre bile lemförder’in üretim yeri değişiyor, çin ve hindistan’da bile üretimleri var, muhtemelen sizin aracın parçaları avrupa’dır ama yine de bu kadar fiyat farkı olmaması lazım, teknorot nispeten ucuz ama ülkemizin yollarına pek dayanıklı değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FthGTI -- 24 Ocak 2023; 21:8:5 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Benim araçta alt takım için yarın doğuşa gidicek geçenlerde a5 40 tdi kullandım s-line büyük jant olmasına rağmen benim araçla çok fark olunca rahatsız oldum , çukurlarda setlerde çok tıkırtı yapıyor yarın kontrolden sonra sana danışırım bende alt takımı elden geçiricem muhtemelen
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Canbey96 -- 24 Ocak 2023; 23:21:5 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Siz nerelerdesiniz hocam bayadır görmüyorum sizi?
S line bir audiden daha takır tukur sert geliyorsa alt takımın değişme vakti gelmiştir . Zaten ben kendi aracımda da görüyodum diğer araçlara bindiğimde. Diğer arabalarda çukur yama tümseklere dalıp çıkarken böyle lastik bir bütünün içerisindeymiş darbeyi alıp çıkıyordu. Benim araçta ise hıza göre bunlara dalıp çıkarken ne biliyim bazı parçalar boşluktaymışta önce onlar bi bam güm ediyordu sonra amortisör sönümlüyordu. Dediğimi tam anlatamadım ama alt takım bi bütün içerisinde emmiyordu darbeleri.
Ben parçaları aldım acelemde yok yaptırmak için maksat olabilecek dolar euro kur fırlamasından korudum. Değiştirmişken büyük salıncağında fişeğini alabilirim ama o biraz pahalı işte
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
bir mal türkiye'de üretilince kötü, hindistan'da üretilince çok kötü, almanya'da üretilince çok iyi olmuyor.
bırakmak gerek artık bu saçma önyargıları.
-
😂 Komik gelebilir konuyla denk geldi asfalt işleri yapıyoruz yoğun çalışıyorduk bozuk olan sokakları vs düzeltiyorduk yeni bitti işimiz şimdi’de arabaya vakit ayırma zamanı geldi. Dediğim gibi basit çukurlarda bile tıkırtı rahatsız edici düzeyde alt takımdan fazla anlamıyorum bugün doğuşta kontrol ettirip duruma göre bende gerekli parçaları değiştiricem ilk sahibi olduğun eski a6 aracımda 175.000 km civarı benzet durumlar olmuştu bu şuan 135 binde biraz erken başladı sorun.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Çok maaliyetli olmayacaksa değiştir derim, nasıl olsa işcilik yapılacak sökülecek takılacak mümkün olduğunca fazla parça değiştirmek daha karlı olur tabi bütçe doğrultusunda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Maliyetli olcaksa bile almayı düşünüyorum hocam girmişken arka alt takımı değiştirmeyide kafaya koydum bi daha uğraşmayım. Parçalar nasıl olsa duruyor evde arabayı yatırıp biraz borca girip alabilirim.
Rot başları
Rot milleri
Rot körükleri
Arka z rotlar
Arka viraj demir z rotları
Arka salıncak burçları
Arka büyük salıncak burçları
Arka amortisör takozları
Bi tek akslara dokunamam aksımın kafasının tanesi 2.300₺. İki aks kafası alsam 4600₺, bide bunların iç aksları var ettimi 9-10 bin ₺. Yaylara mühadele edemiyorum bi tek çünkü yayların iyi olup olmadığını bilmiyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 31 Ocak 2023; 20:24:28 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
İyi edersin, helezonları da 20-25 mm lik düşürme kitlerinden filan da alabilirsin aslında spor yay olarak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Spor yaya hiç giremem hocam çünkü amortisörler standart. Standart amortisörde spor yay olur mu başlıklı yurtdışı kaynaklı bir sürü yazı okudum malesef randumanlı olmuyormuş bi ara düşündüm çünkü
Çünkü spor yay takınca standart amortisörün çalışma aralığı kısalıyor ve amortisör tam açık konumunda olamıyor hep bi üstten pres altında kalacak amortisör.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
S line amortisör alırsan bu problem olmaz ama tabi kol gibi masrafı olur, amortisörlerin ömrü dolunca yaylarla beraber sportif sete geçiş yapılabilir belki ama gereksiz olur aslında. Şuan yaptığın değişiklikler yeterli olur ha bir de çamurluk davlumbazını vs sökmüşken oralara ses yalıtımı da yapmanı öneririm baya etkili olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X