Şimdi Ara

Gelin şu sıkma torkları konusunu bir netleştirelim arkadaşlar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sıkma torku konusunda bilgiye ihtiyacım var arkadaşlar



    Neyse konuya gelecek olursak arkadaşlar;Arkadaşlar aracımın tamir kataloğuna baktığımda sıkma torkları tek tek yazılmış arkadaşlar.Şimdi bazı sorularım var;

    Fotoğrafta görüldüğü gibi

    Gelin şu sıkma torkları konusunu bir netleştirelim arkadaşlar?


    1-Örneğin 22,4÷33,6=28 dekaNM ediyor.1dekaNM=10 NM olduğuna göre fotoğrafta görüldüğü gibi arka teker poryası 280 NM ile sıkılması gerekiyor değil mi?


    2-Ön teker poryası fotoğrafta görüldüğü gibi 6,6÷7,3=6,9 daNM.O da 69 NM çıkıyor.Yani önce 69 NM sıkacağız sonra 62 veya 60 derece sıkacağız değil mi?


    Fotoğraftaki bilgileri yorumlamam doğru mu arkadaşlar.?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hocam pek bir bilgim yok, acikcasi da biraz degisik yazmislar bilemedim.


    Fakat o matematikle bakinca alasimli jantlar icin 0.83daNm yani 8.3Nm gerekiyor ki yeterli olmamasi lazim, genelde 70-100ft/lb gerekiyor yani yaklasik 100Nm.


    Biraz arastirdim o bolme islemi - gibi gorev goruyor yani 22.4-33.6daNm araliginda torklamak gerekiyor. Yani vidayi taktiktan sonra 224-336Nm araliginda torklaman gerekiyor yanlis anlamadiysam.


    Acili olan kismi da 66-73Nm arasi torklayip +-62 derece daha cevirmen gerekiyor yani. Ilk asama 66-73Nm torklayip sonra bitirdigin yerde 60 derece daha dondurmen gerekiyor.

  • Hocam ikinci ve üçüncü parağrafta yazdıklarınız bire bir doğru


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.