nissan qashqai 2008 1.6 tekna aracım var işlerin yoğunluğundan dolayı arabam ile ilgilenemedim biraz boşluğum olduğundan dolayı araçtaki varsa eksikleri gidermeye çalıyorum az evvel sanayiden geldim aslında sadece genel kontrole gitmiştim ne zaman takıldığını tam hatırlamıyorum üzerinde 4 takım aynı anda takılan (ön ve arka) mga marka fren balatası bulunmaktaydı kontrol ettirdiğimde önler yarılamıştı hazır lifte kaldırılmışken 1 takım ön için delphi marka fren balatası takımı aldım ve taktırdım daha tamirciden çıkmadan farkını hissettim sesten eser yok şu anlık memnunum ön diskler kenarları en uç kısımları ön ve arka tarafları (disk komple değil metal kısımları) tornaya verildi fren hortumları komple kontrol edilip elden geçirildi en son içindeki fren hidroliği boşaltılıp yerine castrol Brake Fluid DOT 4 ile değişimi yapıldı şu an dokunmam ile durması bir oluyor 4 4 lük oldu fren sistemi gene kontrol yapıldı değişmesi gerekenler kontrol edilmesi gereken her şey yapıldı fren sistemi en önemli kısım fren sistemi haricinde kontrol ettirmem gereken önemli noktalar hangileri yani şöyle söyleyeyim kar marjı düşük olduğu için ustaların yapmak istemediği uğraşmak istemediği kısımlar diyelim direksiyon sistemi elektirikli olduğu için onu pas geçebiliriz < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berke_17. -- 14 Aralık 2022; 17:39:14 > |
değişmesi gereken parçalar ve yenileme
-
-
Araç ne benzin dizel?
Triger ne zaman değişti?
Antifriz
Benzinliyse bujiler
Dizelse ısıtma bujilerine bakılabilir
Alt takım kontrol
Aks körükleri ,bilya ve kafalar kontrol
Vites türü ne aracın?
Şanzıman baskı balata değişti mi?
Şanzıman yağı
Hortum vs. gibi kauçuk malzemeler kontrol
Lastikler kaç yıllık? Dişleri nasıl? Genelde 5 yıldır lastik ömrü sonra değiştirilmesi önerilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deníz -- 14 Aralık 2022; 19:39:15 > -
Araç benzin lpg
Triger kayışı yok zincir var km 178 bin küsür hiç değişmedi
Antifiriz castrol kırmızı var su yok Full Antifiriz
Buji ler ortalama 15 20 bin olmuştur yinede baktırırım ne olur ne olmaz
Dizel değil kızdırma buji si yok
Konuya eklemeyi unuttum alt takım a dan z ye civata ları na kadar kontrol edildi iyi
Buna detaylı batıracağım mutlaka aks körükler sağlam bilya ve kafa kontrol
Vites 5 ileri Manuel
Baskı balata 99 binde değişmişti şu an araç 178 bin km küsür de baskıyı da kontrol ettirmem gerekiyor
Şanzıman yağı eksiksiz
Hortumlar elden geçti zamanla radyatör üst hortumu yan sanayi değişti yedek su deposu yan sanayi değişti üst kısımda plastik t su birleşim kısmı metal t ile değişti alt kısımdaki t birleşim yeri hortum uçları kesilip yenileyip sıkılıp tekrar yerine takıldı
Lastikler iyi petlas 215 60 r17 tam hatırlamıyorum ama max 2 3 yıllıktır ama deformasyon yok düzenli Olarak 10 binde bir bakımları yaparken ön arka yaptırıp rot ayarı kontrol ettiriyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X