Şimdi Ara

Elektrikli bisikletlerin yükselişi devam ediyor: Satılan bisikletlerin yarısı elektrikli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Elektrikli bisikletlerin yükselişi devam ediyor: Satılan bisikletlerin yarısı elektrikli



    Bike Europe tarafından yayınlanan yeni rapor, elektrikli bisikletlerin artık benimsendiğini gösteriyor. Her kategorideki bisikletin elektrikli versiyonlarının çıkması ve model sayılarının artmasıyla birlikte satışların yükseldiği görülüyor.



    Rapor, Avrupa’nın önde gelen pazarlarını hedefliyor ve Fransa, Almanya, Hollanda, Belçika, İtalya, İspanya, Avusturya ve İsviçre’ye ait verileri ortaya koyuyor. İlk olarak 1990’larda tanıtılan elektrikli bisikletler uzunca bir süre geleneksel bisikletlere kıyasla düşük satış hacimlerine sahipti. Ancak yapılan yenilikler ve ürün grubunun gelişmesiyle birlikte e-bisikletlerin benimsendiği görülüyor.



    Ayrıca Bkz.Togg 2. el otomobil piyasasını şimdiden etkiledi: Aracını satılığa çıkaran insanlar!



    Satılan bisikletlerin yarısı elektrikli



    Elektrikli bisikletlerin yükselişi devam ediyor: Satılan bisikletlerin yarısı elektrikli



    Aktarılanlara göre elektrikli bisikletlerin yaygınlaşmasında Hollanda ve İsviçre’nin etkisi büyük. İlk olarak buralarda gelişen pazar diğer pazarları da etkilemiş ve e-bisikletin kabulünü kolaylaştırmış. Son verilere göre, Hollanda’daki bisiklet pazarının artık yüzde 52’si elektrikli bisikletlere ait. 2015 yılında bu rakam yüzde 28 seviyesindeydi. Benzer yükselişi Avusturya (yüzde 45) pazarında da görüyoruz. En hızlı yükselişin yaşandığı ülke ise Almanya. 2015 yılında yüzde 12,3 olan elektrikli bisiklet pazar payı yüzde 42,5 seviyesine yükselmiş durumda.



    Teşviklerin katkısı büyük



    Hızlı yükseliş trendinin görülmediği iki pazar ise İspanya ve İtalya olarak kayda geçiyor. Her iki pazarın da daha çok spor odaklı olduğu ve hareketlilik için bisiklete binme eğilimlerinin düşük olduğu ifade ediliyor. Ancak dikkat çekilmesi gereken nokta ise İtalya’da sadece 2019 yılında kısa süreli uygulanan sübvansiyonlarda elektrikli bisiklet satışlarının yükseldiği görülmekte.



    Fransa’da da uygulanan sübvansiyonlar, e-bisiklet alımlarını artırdığı aynı şekilde Avrupa’nın genelinde ulusal, bölgesel ve yerel makamlar tarafından sunulan yaklaşık 300 vergi teşvikinin satın alımları etkilediği ifade ediliyor.




    Kaynak:https://www.bike-eu.com/43974/europes-leading-e-bike-markets-maturing-rapidly



  • yokuşlarda kullanışlıysa almak lazım bitane ama eminim ki fiyatlarının orta segment bir scooter motordan farkı yoktur. daha uygun fiyatlı olmadığı sürece asla almam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Batuhangover01 -- 31 Ekim 2022; 20:54:49 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Batuhangover01 B kullanıcısına yanıt
    şuanki modeller yokuşların en dikini bile cıkıyor ben kullanıyorum her türlüsünü hocam haliyle ucuz degiller 40 100 bin arası gidiyor fiyatlar

  • Kışın bisiklet kullanılamıyor trondaki gibi kapatabilseler harika olur

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • elektrikli olan her cihazda 2-3 sene sonra pil değiştirmek gerekiyor işte o zaman hiç ekonomik olmuyor. süpürgeden tut kesintisiz güç kaynağında bile pil/akü değişmek gerekiyor. pille çalışan cihazları almadan önce pil fiyatlarını bir sorun. süpürgelerde süpürgenin yarı fiyatı bilginiz olsun.

  • Maslow hiyeraşide yukarıda olanların hayatları ne acayip değil mi?

  • Hayır doğru değil. Tamamen sarj döngüsü ile alakalı. Eğer hergün cihazı sarj etmeniz gerekiyorsa batarya ömrü 1-2 yıl demektir. Eğer haftada 1 sarj gerekiyorsa batarya ömrü en az 5 yıl demektir ki bu elektrikli bisikleter ve elektrikli scooterlar haftada 1 sarj istiyor yani en az 5 yıl sağlam şekilde kullanılabilir.
  • Aslında Avrupa'da yaşayanlar bile eletrikli bisikletlere pahallı diyor, neredeyse araba fiyatında ama vergi ve benzin masrafı olmadığı için avantajlı hale gelebiliyor. İşin aslı elektrikli scooterlar çok daha uygun, 400 küsür euro'ya kaliteli elektrikli scooterlar var ve yine vergi/benzin gideri olmadan günlük 3-4km yol ihtiyacını giderebiliyor. (Şimdilik ben yurtdışında bisiklet tercih ediyorum)

  • spencermilas S kullanıcısına yanıt
    çok güzel, asgari ücret 5000 TL, en ucuz yokuş çıkan e-motor 40.000 TL.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayamtky -- 1 Kasım 2022; 17:04:13 >
  • kayamtky K kullanıcısına yanıt

    Biz üretmiyoruz hocam haliyle dolarla euro ile geliyor 18 yada 20 ile carpıyorsun 5 bine anca bimdeki dandikleri verirler...

  • cabriyo kullanıcısına yanıt

    bu kullanılan pil ile alakalı. eski nesiller için dediğiniz doğru, Li-İon pillerin döngü ömrü 10 yıl'a kadar.. bu da yeterli bir süre bence.

  • elektrolux süpürge vardı 3 sene sonra arıza verdi pillerden. orjinal li-ion 6lı pil yedek parça getirttim takdırdım 1-2 yıl sonra o da gitti, tamirci içlerinden 1 tanesine voltaj gitmiyor dedi, lg marka pil ile değiştik, 2 ay sonra tekarar gitti, bu sefer başka pilde voltaj yok dedi yeniden o pili değiştik, sonra tekrar gitti. artık süs gibi duvar dibinde duruyor. ilerde bu piller ucuzlarsa alır takarım. ama 10 yıl falan buna inanmıyorum. ha belki şimdiki li-ion pilleri daha dayanklı üretiyorlardır illaki 10 sene önceki ile fark vardır onu bilemem ama sanayi endüstri sınıfı olmadığı sürece li-ion üretim kalitesi 10 yıl götürecek gibi görünmüyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.