Şimdi Ara

türk telekomun bana kazığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 senedir kablonet kullanıyordum binada fiber kutusu olmasına rağmen sorunlar yaşadığım için eski kullandığım turk telekoma geçeyim dedim geçmez olaydım kampanya için numara bıraktım aradılar alt yapımın 100mpbs uygun olduğunu söylediler (bilinen en büyük yalan) neyse bir de fiber modem varmış yok dubleks evler için yapılmışta sinyal gücü daha güçlüymüş falan neyse kabul ettik bağlattık 3 ay taahhütüm bulunan kabloneti iptal ettim(500tl)kaçtı ordan bana bi turk telekom 01.10 tarihinde bağlandı hız testi yaptım gelen hız 60mpbs şaka gibi aradım müşteri hizmetlerini hanımefendinin dediği şey 100mpbs'e kadar hızınız olur diyor tam 100mpbs olmaz diyor madem öyleyse ona göre kampanya yapın dimi 100mpbs paket satmayın 60 satın diyin alt yapınız 60 karşılıyor 60 tam verin bana neyse bunlar teknik ekibe bilgi vermiş adamlar gelmiş bişeyler yapmışlar en fazla 70mpbs verebiliyoruz alt yapı bu kadar diyor daha fazla verirsek kopmalar yaşarsınız diyor internet hızı konusunda bu birinci vukuat

    gelelim modeme modem leş ötesi bir modem 80 metrekare modemin bulunduğu odadan diğer odaya geçtiğimde hem wifi baya baya düşüyor ve internet bağlantısı yok diyor kopmalar oluyor bana bi akıl verin ücret ödemeden turk telekomu nasıl iptal edebilirim bu paketlerde 14 gün dolmadan cayma hakkım var mıdır








  • Hocam sözleşmede 100mbps e kadar mı yazıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam şu iki yerden altyapıyı sorgular mısınız
    Ne kadar hız görünüyor be yine santrale uzaklığınız tahmini ne kadar görünüyor
    Ve modem hat değerlerini atma şansınız var mı
    https://www.netspeed.com.tr/altyapi-sorgula
    https://goknet.com.tr/internet-altyapi-sorgulama/

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • şu an işteyim eve geçtiğim zaman yapıp sizlerle paylaşırım .teşekkürler

  • receep 32 R kullanıcısına yanıt

    hocam iş yerimde kontrol sağladım adresi girip

    türk telekomun bana kazığı


    türk telekomun bana kazığı




  • TheDanışma kullanıcısına yanıt
    Gördüğüm kadarıyla her şeyi çok normal tertemiz yüz gelmesi gerekiyor
    Saha dolabı çok yakın çünkü

    Şimdi de modem hat değerlerine bakmak lazım Eve gidince atın isterseniz buraya

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tabi akşam gidince onuda atarım sizlere teşekkürler yardımınız için

  • türk Telekom da yıllar önce 8 mbps adsl kullanıyorken beni aramışlardı size 16 verelim ısrarla sordum hattım kaldırıyor mu diye aslında modem arayüzünde bile maksimum hız 9 mb çıkıyordu. ama müşteri temsilcisi çok emindi size 16 mb hız verebiliriz diye ben de herhalde port değiştirecekler diye düşündüm ama 1 sene 95 liradan taahhüt kitlemislerdi aldığım hızda aynı ortada kalmıştım. o zaman netspeed 66 lira gibirnet 60 liraydı diye hatırlıyorum. kısacası bunların hiçbir lafına inanmamak lazım. altyapı sorgusunu yapın neyse o yani.

    100 e kadar diye paket satıyorlar hiçbiri de demiyor sizin hattınız bu kadar hızı destekliyor diye.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 06turkmen kullanıcısına yanıt
    Hocam garip olan durum şu arkadaşın altyapısı yüz destekliyor yukarıda sorgu fotoğraflarını atmış Yanlış görmediysem

    Şimdi modem hat değerlerine bakmak lazım Bakalım o ne diyor gelen hız ne maksimum alabileceği hız ne görünüyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt
    evet şimdi gördüm bence bina içi tesisat kötü.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 06turkmen kullanıcısına yanıt
    Eğer Telekom gidip hızı 60'a sabitlemedi ise ki öyle bir şey varsa modemden görünür muhtemelen

    Bence de hiç tesisatla alakalı bir durum

    Tabii bunun net bir şekilde anlamak için bina girişindeki ankastreden ölçüm yapmak gerekiyor Eğer oraya da yine düşük hız geliyorsa bu defa sorun Telekom'dan kaynaklı


    Ek olarak diğer hocam için yazıyorum

    Eğer DSL çıkışını priz üzerinden alıyorsan ve evde birkaç tane prizde çıkış varsa hepsini tek tek dene

    Bizzat başıma geldi prizden prize hat değerleri çok değişiyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Size ilginç bir bilgi vereyim, sizde Fiber falan yok.

    1. Kablonet'ten aldığınız hizmet DOCSİS teknolojisi ile geliyordu, bu bakır televizyon kablosu ile çalışan bir servistir ve Fiber değildir.

    2. Turk Telekom'dan aldığınız hizmet VDSL hizmettir, bakır telefon kablosu ile çalışır ve Fiber değildir.


    her iki firma da sizi kandırmış, bunu bilerek hareket edin.

  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    şu kablonet olayı doğrudur galiba ki binada kutuları var eve de her yeri delerek kablo çektiler resmen duvarların içinden geçtiler ama ona rağmen berbat bir internet kalitesi vardı ama ölçümlerde genelde 100mpbs veriyordu orası ayrı bu yüzden türk telekoma geçtim ama onda a baya sorun yaşıyorum kabloneti arar oldum ne diyeyim

  • TheDanışma kullanıcısına yanıt

    o kutuda sadece amfi var, fiber değil o


    bölgeden bölgeye değişir, bizim burada VDSL daha güzel çalışıyor, sizin orada da Kablonet daha iyi çalışıyor demek ki. Geri dönün kablonete bari




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miskindvd -- 4 Ekim 2022; 12:7:44 >
  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    şu modemin bilgilerini arkadaşlara atayım en kötü yarın turk telekomu arayıp iptal talep edeceğim ve kablonete devam edeceğim.

  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Bölgeden bölgeye değişse de arkadaşın sorun yaşamaması gerekiyor saha dolabının dibinde Çünkü mesafe 14 metre görünüyor
    Tabii küçük bir ihtimal de olsa siteye yanlış bilgi girilmiş midir bilmiyorum

    Veya gölgede çok çok fazla kullanıcı varsa hız düşebilir Ama dediğim gibi çok yakında olduğu için sorun çıkmaması gerekir diye düşünüyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt

    hocam siteye bilgileri doğru girdim ki birinci katta oturmaktayım ve bahsettiğiniz kutu galiba binanın girişinde çünkü üstünde türk telekom yazıyor ve o kutu daireye baya yakın

  • receep 32 R kullanıcısına yanıt

    Tamam çok yakında olabilir ama kablolarda hasar varsa sorunu çözemez. Kendi kablolarını tamir etse bile santral içi kabloları değiştirmezler.

  • TheDanışma kullanıcısına yanıt
    Yok hocam ben sizden kaynaklı olarak demedim
    Sistem olarak yanlış bilgi verilebilir mi gibisinden düşünmüştüm zaten kutu yakınsa Tamam Doğrudur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Evet iki ihtimal var Eğer Telekom hızı sabitlemediyse

    Sorun daire içi Kabloda ise arkadaşını bir şekilde yaptırması gerekir Eğer kullanacağım diyorsa

    Yok Santralde ise mecbur Telekom'un değiştirmesi gerekir değiştirir mi değiştirmez mi orası Telekom'a kalmış artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi receep 32 -- 4 Ekim 2022; 13:51:10 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.