Şimdi Ara

Faturalıya geçememek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Online işlemler üzerinden Türk Telekom'a geçeli 3 ay olmasına rağmen faturalı teklif çıkmıyor. Faturalıya geçe basınca da hattınız uygun değildir, bayiye gidiniz diyor. Bu sorunun çözümü nedir? Bayiye gitmeden geçilmiyor mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Seni basbayağı dışlamışlar hocam
    Ahahaaha😂😂😂😂😂
    Şaka bi yana sistemsel bi hata var mh ara olmadi bayiye git neden böyle de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucuzlukavcisimezarciamca -- 4 Ekim 2022; 7:9:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkTelekom'a geçeli 7 ay oldu bana da hiçbir teklif sunmuyor şu an. Tek çözüm bayiiden geçmek

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sen şu hatun seven elemanın yan çarı mısın ya? Hal ve hareketlerin aynı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Faturalıya geçememek

    Adınıza kayıtlı faturalı hat yok ise göstermiyor olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Desident D kullanıcısına yanıt

    O kim la?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek hat bu ama müşteri hizmetleri bayiye gidin diyor. Anlamadım niye böyle bir şey olduğunu. Sorunun sebebini bilmiyoruz diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İsmini değişmişsin yeni farkettim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Desident D kullanıcısına yanıt

    Ahahahaahhah😂😂😂😂😂

    Sen de mobil radarın yan hesabı falan deilsin di mi?

    😏


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de bekliyorum ama gelmiyor

    100 yüklemeye haftalık 10gb diyor

    Faturalıya geçememek

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Allah korusun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Desident D kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Seni kim türk telekom'a düşürdüyse yazık.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Vodafone'da sınırsız paket mi kullanıyordunuz siz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kikiru K kullanıcısına yanıt

    Hayır

  • Desident D kullanıcısına yanıt

    Niye yaaa

    Bu mobil arkadasi neden kimse sevmiyo?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesi memnun etmek,sevindirmek o.r.zb.ların işidir. Elbette bizi sevmeyenler olacaktır berduş'cuğum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9A0BECBC3 -- 4 Ekim 2022; 19:57:1 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tek hat bu ise başka çözümü yok mu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kikiru -- 4 Ekim 2022; 21:2:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kikiru K kullanıcısına yanıt

    Faturalı hatta geçiş için ikametgah veya adına kayıtlı fatura istiyorlar bundan ötürü bayiye yönlendiriyorlar.

    Mevcut faturalı olduğunda o numarayı referans aldıkları için sorun yok.


    Diğer çözüm teklif gelmesi lazım gelirse kabul eder direk geçebilirsinn


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.