Şimdi Ara

ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
335
Cevap
5
Favori
12.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
159 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar;

    Bugüne kadar Asus ve servisinden dolayı ürün garanti süreci içerisinde olmasına rağmen mağdur olan tüm herkesten;

    Öncelikle konuyu öne çıkarmanızı ve gönderdikten sonra yorumda;

    Yaşadığınız mağduriyetin açıklaması ve tarihi
    Hangi asus ürünü,
    Varılan sonuç ile birlikte belirtmenizi önemle rica ediyorum.



    Son zamanlarda yaşanılan ASUS servispoint rezaletleri artmış durumda bunun en son somut örneğini de buradaki konuda ben yaşadım.






    Sosyal medya hesapları üzerinden m
    https://twitter.com/asus
    https://twitter.com/asusrogturkiye
    https://facebook.com/asus
    https://instagram.com/asus
    https://www.instagram.com/asusrog


    Asus HQ Taiwan iletişim formu
    https://dlcdnwebsites.asus.com/maintain/web/500.html

    Global iletişim formu
    https://www.asus.com/support/product/contactus/services/questionform/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 5 Aralık 2022; 12:47:42 >







  • asus ürün müdürlerinden mi ? vay vay vayyyyy. Birisi de yukarda firma sizi dava edebilir yazmış mesaj sayısı da 2 sahte profille. Bunlar damlamaya başladı demek ki korktukları şeyler var ki insanlar haklılar da. Kimse kimseye birşey yapamaz isteyen istediği yere şikayetini de eder konusunu da açar. Sattıkları ürünlerin hedefi insan. Yani bizleriz. İnsana hizmet veriyorsan adam gibi yapacaksın işini bu kadar basit. İsteyen gelsin ben de şikayet ettim diye beni dava etsin bakalım nasıl süründürüyorum firmanın yamuk elemanlarını ;)

    Öncelikle sizi ben tanıtayım forumda> Kendisi ASUS ürün müdürlerinden birisi.


    Benim geçmişte paylaştığım rezaletlere değinmek tam anlamıyla "acziyet" olarak görüyorum. Rezalet başlıklarında odaklanılacak şey; sosyal medyada binlerce "ASUS-SERVİSPOİNT" rezaletlerine bakmanızı tavsiye ederim.


    Ortada bir sığınma ve galeyana getirme yok; Galeyana getirme ifadesi sadece sizi müfteri olarak tanımlar. Bunun dışında yüzlerce mağdur olan müşterilerinizin galeyana gelme ihtiyacı mı var ?


    Ayrıca var mı bakınız buradaki konuya (her hangi bir hakaretim, taciz içeren mesajım.. galeyana getirecek tek bir ifade??) >>> https://forum.donanimhaber.com/servispoint-rezaleti-9500-tl-servis-ucreti-asus-strix-2060--154005937-8#154036698


    Linkedin ASUS şirketine ait çalışanları arattığında isimlerden yola çıkarak e posta adresini bulmak çokta zor olmasa gerek, bunu herkes yapabilir. Bu mantıkla hareket edecek olursak o zaman Asus Türkiye'den birisi tüm e posta adreslerini ifşa mı etti?


    Ben kendi sorunumun çözümü için zaten e posta gönderdim ne istediğimi de belirttim.


    Diğer arkadaşların ortak beklentisi; servispoint ve asus'un vurdumduymaz rezaletlerinden kurtulmak.


    Merakınızı gidereyim: Paylaştığınız rezaletler çözüldü ve konuyla hiç bir illiyet bağı da yok ;)

    birde yazıyorlar ya "insanları galyana getirmeyin" diye. Çıldıracak gibi oluyorum. Bu bir topluluğun IQ'suna eğitim ve kültür seviyesine hakarettir. Hah bi sen akıllısın zaten bi sen galyana gelmiyorsun sen elitsin sen harikasın burda ki herkes aptal(!). Şikayet edin beyler bu firmaları. Başlığı açan arkadaş bi yeri unutmuş bence ticaret bakanlığına da şikayet etmelisiniz. Bunu da es geçmeyelim.

    Hocam kimse kusura bakmasın sözüm meclisten dışarı sizi kast etmiyorum genel konuşuyorum fakat türk insanı hak aramayı bilmiyor.Kendi haklarını savunamıyor kanundan bi haber çoğu insan.Bu da bu tarz iş bilmez firmaların önünü açıyor.Ne zaman hak aramaya çalışsa bir vatandaş hemen sen galyana getiriyorsun sen provake ediyorsun oluyor adı.Sen vatandaşın hakkını gasp ederken kanunu çiğnerken birşey olmuyor vatandaş hak aramaya başladığı zaman OoOoo... Yok öyle bir dünya.Ben bu asus'u 2 kere thh mahkemeye verdim servis muhabbeti yüzünden ikisinde de kazandım.Artık herşey çok kolay e-devlet denen oluşum işleri kolaylaştırıyor sıra yok bişey yok aç davanı kaybedersen masrafları devlet karşılıyor zaten.THH vermekten çekinmemek lazım bu firmaları.Bunlar kaybettikleri dava kadar sıkıntı yaşıyorlar ana firmayla.Açın davayı gitsin uğraşmaya gerek bile yok bence.Mahkemeler her zaman tüketicilerden yana yeter ki haklı olduğunuzu bilin hakkınızı aramaktan çekinmeyin.

    Müdür'ün tavır ve cevabına bakılırsa. Pek bir şey değişmeyecek gibi ama


    Kimlerin mağduriyeti demiş mesela.


    Yahu en basitinden Şikayetvar a bakarsanız zaten anlaşılır.


    Buyurun, altta yazmış arkadaş


    Net ortamına aktarılmayan bir sürü vaka vardır daha. Yazık değil mi bu insanların parasına emeğine.



    Tayvan’da yaşayan bir arkadaşım var, oranın vatandaşı. Kabul ederse kendisine doğrudan Asus HQ’a (Genel merkeze iletmek üzere) e-posta ile mektup göndereceğim, çıktısını alıp iletecek.

    Bu konuda önerisi olan varsa fikirlerini belirtebilir mi.

    Artık Asus Türkiye’dekileri doğrudan iletişim yolu ile muhatap almamaya karar verdim.
  • Ben de yollayayım malum benimde sıfır aldığım anakart problemim oldu ne aldığım inventus ilgilendi ne servis

    https://forum.donanimhaber.com/inventus-tan-aldigim-anakart-arzalandi-bana-rma-ya-basvur-dendi--152793737

    Ben de konu açmıştım hatta arkadaş sayesinde thh ye başvurdum.

    Burda ne yapmamız gerekiyor

    kime kısmına ServiceCenter_emea@asus.com

    Konu kısmına

    Merhaba,


    Türkiye’deki yerleşik müşterileriniz olarak birçok garantisi devam eden ASUS ürünlerine sahibiz hatta yeni ASUS ürünleri satın alacak pozisyonda olduğumuzu ve son yaşanan hadiselerden ötürü ASUS markasına ait hiçbir ürününü artık satın almak istemediğimizi bildirmek için yazıyoruz.


    Markanızın umursamaz tavırlarından ve taşeronluğunuzu yapan ServisPoint’in adlı şirketin Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına, etik anlayışına, basiretli tacir yükümlülüğüne uymayan tavırlarından; müşteri memnuniyet odağı dışında her ürünü garanti dışına sokmaya gayret etmekte tereddüt dahi etmeyen hatta sağlam gönderdiğimiz ürünü hasarlı bir şekilde teslim aldığımız durumlardan ötürü bu şirketten oldukça rahatsızız. Sırf bu yüzden yukarıda belirttiğimiz gibi artık ASUS ürünleri satın almayacağımızı bilmenizi isteriz.


    Sizden; ASUS Türkiye olarak somut bir adım bekliyoruz ve bu e-postayı İngilizce olarak ASUS global üst yönetimdeki kişilere de göndereceğimizden emin olabilirsiniz. ASUS’un hiçbir şekilde vazgeçilmez bir marka olmadığını bilmenizi isterim.


    Sonuç olarak bu konuyla yakından ilgileneceğinizi düşünerek mevcut mağduriyetlerin giderilip, yeni mağduriyetlerin yaratılmayacağı bir hizmet kalitesi, kullanıcı memnuniyeti ve çözüm odaklı adımlar atacağınızı umut etmekteyiz.


    Sevgiler.

    Bunu yazacaz heralde bilgideki ler ne onu anlamadım,bi de servis no anakartın serisini istemiştiniz onları da yazayım mı kendi konumu da





  • redoracle R kullanıcısına yanıt
    Hepsini alıcılara da yazabilirsin sorun değil ama çarpının solundaki ikona tıklayınca açılıyordu sanırım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • armax kullanıcısına yanıt

    bilgi ve gizli kısmını görmüyorum da gmail de.

  • redoracle R kullanıcısına yanıt
    Cc- bilgi alanıdır aynı zamanda. Tamamdır

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İlkini yolladım asus tr ye şimdi globale yollayacam belki benim senin işin olmasa bile en azından bizden sonrakilere bi yararı olur ben zaten thh ye başvurdum konuda dediğim gibi.

  • redoracle R kullanıcısına yanıt
    Aynen çok teşekkür ederim. Katılım kısa zamanda ne kadar fazla olursa o kadar çabuk sonuç alabiliriz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ben de gönderdim şimdi (İki farklı mail adresinden)


    3-5 dk. alır arkadaşlar, ne kadar çok katılım olursa o kadar ses getirir. Bugün bir Asus ürünü kullanmıyor olabilirsiniz.


    İlerde kullanır da, servislik olursanız, belki de bu yolladığınız mail sayesinde sorunsuz bir hizmet alacaksaınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 30 Eylül 2022; 0:25:45 >
  • Hocam her türlü yerli yabancı yolladım kendi üzerime düşeni yaptım inventusun bana sıfır sattığı anakartın fotosunu da yolladım servisin bi şey yok deyip yolladığını da,şimdi onlar düşünsün,en çokta babamı yeni kaybetmişken suçu bana atan inventustaki o teknik servise kızgınım babamı yeni kaybetmişim admın yaptığına bak umarım misliyle karşısına çıkar bu davranışı he ben hatalıysam da benden çıksın en azından benim kafam rahat çünkü dah da öyle çalışanı olandan hak yiyenden birşey almam foruma güvendim olan oldu.

  • bu arada bende sorun yaşayan bir müşteri olarak globale mail attım. Tr'ye atmadım.İşlerini yapmış olsalardı servisler bu halde olmazdı hepsinin birbirinden haberi var bence.

  • Asusu oldum olası sevemedim
    Hep Gigabyte önceliğim oldu akabinde MSI de kendini öne çıkardı son 10 senede

    İşin garibi Gigabyte MSI Asus üçüde servispoint ile anlaşmalı.

    Vah bizlerin haline.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hocam elinize saglik, ingilizce metini duzeltiyorum isterseniz ana mesajdakini de degistirin. :)


    "Hello,


    As a group of concerned customers from Turkey, we wanted to write about the state of the local servicing establishment, ServisPoint, and how it has started to sway many existing and loyal customers away from ASUS, as well as new customers from the ASUS brand.


    ServisPoint, who is a subcontractor to ASUS, has consistently delivered subpar customer service, including actions that do not comply with the Turkish customer protection laws. Their consistent attempts to disqualify any and all products from warranty coverage, even sending back products with more defects/problems than it was sent with, has discouraged many from even considering this brand for their future purchases. There is a sizeable group, as you will be able to tell by these emails, that belong to this category of customers.


    As loyal ASUS fans, we still believe you will do the right thing and take steps to remedy this issue. We hope these grievances will be corrected, and a new era of post-sales product support will be ushered by ASUS Global in one of the biggest markets in the EMEA region.


    Kind Regards,"


    turkce halinden biraz degistirdim, tam 1:1 ceviri olmadi, ama mesaji daha saglam verecegini dusunuyorum. :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gamblerbarbo -- 30 Eylül 2022; 4:40:33 >




  • armax kullanıcısına yanıt

    Hocam, PC Oyun bölümüne de mi açsanız diyorum.


    Neticede orada da Asus Anakart ve GPU kullanan epey insan vardır.


    Aslında bu Asus MSI Gigabyte konusu değil bir yerde. Genel olarak servislerimiz sıkıntılı.


    Her ne marka kullanıyorsanız kullanın, destek olabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 30 Eylül 2022; 8:15:43 >
  • süper konu olmuş . mailler atıldı. asus laptop sahibiyim. başıma gelmedi henüz ama ürün bozulursa bu servise göndermeyeceğim. dışarıdan yaptıracağım.

  • Türkiye de bulunan tüm yetkili servislerden daha çok teknik bilgi ve donanıma sahip bir servis sahibi olarak şunu söyleyebilirim arkadaşlar, bu işler en azından Türkiye de müşteri memnuniyeti odaklı değil, herkes cebine girene bakıyor. Bu işin teknik anlamda ne doğru düzgün akademik eğitimi ne de sertifika vb kalifiye insan eğitimi var. Ben defalarca yetkili servis olma gayesiyle bir çok firmaya mail yolladım, olumlu olumsuz geri dönüş dahi yapmadılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlgili birimlere hazirda bulunan mail I göndermiş bulunmaktayım dediğiniz gibi bugun size olan yarın başka birinin basına gelecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.