Şimdi Ara

⛔⚠️TÜRKNET'İN KÖTÜ BİR DENEYİME DÖNÜŞMESİ [MH/GENEL YÖNETİM/DESTEK HATTI/KALİTE/İLGİ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
2.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ⛔⚠️TÜRKNET'İN KÖTÜ BİR DENEYİME DÖNÜŞMESİ [MH/GENEL YÖNETİM/DESTEK HATTI/KALİTE/İLGİ]


    Selamlar,
    Yaklaşık 5 senedir Türk.Net müşterisiyim hatta ilk yüz bin içinde de olabilirim.

    Zaman geçtikte MH üzerindeki ilgi ve alaka ciddi anlamda azalmış ve bilgisiz personeller ile dolmuş şu Net Uzman ekibi.


    Ek olarak ekiplerini güzel ve düzgün olarak doldurmadığı sürece de çok sorun yaşayacağımız aşikar.

    VDSL/VAE hizmet alıyorum.

    Bundan 2 ay önce çok büyük bir problem yaşadım ve 5 gün boyunca kesinti yaşadım. Ancak MH o kadar ilgiliydi ki süreci takip etti, TT ekiplerine kadar ulaşmış Genel Müdürlük ile de görüşmüş (TT Saha Personelinden bilgi aldım).
    Ha sorun çözüldü mü? Hayır hattı zar zor çektirip kendim elektrikçi vasıtasıyla bağlantıyı sağlattım.
    Kesinti sebebi de TT idi aslında YAPA devreleri ortadan kaldırarak saha dolabına kadar FIBER'e geçirdiler devreleri. Bende haliyle VAE'ye dönmek zorunda kaldım. Bu süreç ağrılı geçse de çözüldü ve mağduriyetim giderildi memnun kaldım.
    Hatta arıza çözüldü diye belirtmeme rağmen 2 gün üst üste arayarak tekrar tekrar kontrol etti süreci.

    Buraya kadar OK! ancak sorun şimdi başlıyor.

    Yine tam Pazar akşamı büyük bir hız düşüşü yaşadım normalde 90 alıyorum, 15-20'lere düştü hızım.
    Bu problemi TürkNet'e bildirdik:

    Beyimiz 36 saat içinde dönüş sağlanacağını söyledi ve asıl olay şimdi başlıyor.

    BAM! DSL sinyali gitti, dedim herhalde çalışma yapıyorlar normaldir. Ama akşam oldu internetim gelmedi.
    BİNGO TürkNet'e ticket üzerinden yazıyoruz cevap yok.

    En son 09 Ağustos 2022 19:17 tarihinde cevap almışım o da hızla alakalı.
    2 gün boyunca 2'şer saat aralıklarla yazıyorum, ne dönen var ne bakan ne ilgilenen.

    Daha sonrasında 11 Ağustos 2022 13:59 tarihinde bana yazıyorlar, 3 saattir kesintisiz hizmet alıyorsunuz diye. (BÜYÜK BAŞARI.)

    Bende süreci kim takip etti diye (normalde isimlere takılmam) TT'ye iş emirlerini ileten benimle ilgilenen Faruk A. isimli yetkili var.
    Bu yetkili emri açıp bıraktı gitti, ne dönüyor ne bakıyor bende bu sırada personel hakkında şikayet açıyorum.

    :DDDD
    Şikayetim tabii cevaplanıyor aa bi' bakıyorum Faruk A. isimli aynı yetkili şikayetiniz işleme alınmıştır çözülecektir gibi zart zurt bir şey yazıyor.

    Ya ben adamı şikayet etmek için şikayet açıyorum adam şikayetine kendi bakıyor 24 saat sonra da şikayet TAMAMLANDI diye kapanıyor.

    Müşteri Hizmetlerini aradığımda ise gerekli aksiyon alınmıştır iç işleyişimiz olduğu için bilgi aktaramıyoruz.

    Kurumsallık bu mu acaba? @TurkNetDestek



    Birde ne olduysa bu adam gittikten sonra oldu, üst üste hatalar verilen sözlerin tutulmaması vb.
    ⛔⚠️TÜRKNET'İN KÖTÜ BİR DENEYİME DÖNÜŞMESİ [MH/GENEL YÖNETİM/DESTEK HATTI/KALİTE/İLGİ]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BerkantEser -- 8 Ekim 2022; 13:6:21 >







  • Eski türknet ile yenisi arasında dağlar kadar fark var. Sanki birileri ele geçirmiş şirketi de içeriden çökertmeye çalışıyorlar. Alternatif servis sağlayıcıları öneriniz var mı? (herhangi birisi olabilir çünkü Türknetin ne ilgisinden ne kalitesinden ne de ödediğim paradan memnunum. 1 sene önce hattımın alabildiği hız 113 ken 30 zor alıyorum şimdi diyorum. Hiç okumamış gibi 30 alabiliyorsunuz ama zaman zaman düşebilir gibi ilginç yaklaşımlar sunuyorlar. Ayrıca muhtemelen modem kurulumunda hatam olabilirmiş senelerdir değpişmeyen kurulum. Modem kurulumu konsuunda destek alın diyorlar. Dediğim gibi müşteriyi kaçırmak için ne varsa yapıyorlar.
  • Merhaba, hizmetinizde yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Kontrol ettiğimde şikayetçi olduğunuz net uzmanımız ile ilgili daha sonrasında açtığınız kayıt için farklı bir net uzmanımız şikayet kaydınızı inceleyerek konuyu ilgili ekip yöneticileri ile paylaşmış. Hattınız şu anda 1 gün 5 saat 19 dakikadır online görünüyor. Bir sorun yaşıyor musunuz?
  • Online hizmetler çoğu zaman çalışmıyor. Geçen sene 95tl ödüyordum 110mbite kadar alınabilir hızım vardı. Gerekmez deyip vazgeçmiştim. Şimdi fatura 160 alınabilen max hız 30. 180 derece değişti Türknet benim gözümde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kunter K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınız varsa kayıt numaranızı gönderir misiniz? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • Özel mesaj kutunuza bıraktım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kunter K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden göndermiş olduğunuz destek kaydınız kapalıydı. Hattın tekrar kontrol edilmesi için güncel destek kaydınızı oluşturdum.
  • Merhaba konuyu okuyunca bende dün itibarı ile telefonla türknete abonelik başlattım. Karşımdaki personel o kadar yavan, ilgisiz ki anlatamam. Ağzından kelime zor alınıyor. Ben tıbbi mümessilim. Hergün 20 den fazla hekim ve eczacıya aynı enerji ile çalışıyorum. Türknet biraz personel seviyesini gözden geçirmeli. Örneğin bağlantı ücreti 108 tl imiş. Ama otomatik ödeme talimatına. Ben bu bilgiyi siteden öğreniyorum. Telefondaki şahıs sadece otomatik ödeme talimatı verecekmisiniz diyor.sebep sonuç yok. Hattım kaç mbit alıyor ben adama söylüyorum.sıfır enerji.umarım bu tarz konuları yaşamam abonelikte.

  • mehmethunlu M kullanıcısına yanıt
    Merhaba Mehmet Bey, abonelik başlangıcında yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Görüşme kaydınızı dinleyerek gerekli aksiyonları alabilmemiz için destek kaydı oluşturur musunuz?
  • Bugun 2 gibi araniyorum.Fiyatinizda güncelleme yapildi diyor bana "tamam diyorum" niye aradin diyorum.bana laubali konusuyor müsteri hizmetleri.Aramayin dedim diye bana hakaret ediyor "para mi sen mi veriyorsun kapat telefonu"cigeri 5 para etmez herifleri 10 yillik turknetliye hakaret ettiriyorsunuz.Internetimde sorun olsa 3 hafta pesinizde dolastiriyorsunuz.Tavsiye etmiyorum kimseye isterse gigabit interneti olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski türknet ile yenisi arasında dağlar kadar fark var. Sanki birileri ele geçirmiş şirketi de içeriden çökertmeye çalışıyorlar. Alternatif servis sağlayıcıları öneriniz var mı? (herhangi birisi olabilir çünkü Türknetin ne ilgisinden ne kalitesinden ne de ödediğim paradan memnunum. 1 sene önce hattımın alabildiği hız 113 ken 30 zor alıyorum şimdi diyorum. Hiç okumamış gibi 30 alabiliyorsunuz ama zaman zaman düşebilir gibi ilginç yaklaşımlar sunuyorlar. Ayrıca muhtemelen modem kurulumunda hatam olabilirmiş senelerdir değpişmeyen kurulum. Modem kurulumu konsuunda destek alın diyorlar. Dediğim gibi müşteriyi kaçırmak için ne varsa yapıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Destek kaydını oluşturup, kendi kendinize kapattınız. Burada paylaşın isterseniz ne destek verdiğinizi de eğlenelim hep beraber.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kunter K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğum destek kaydı sistem tarafından otomatik kapatılmış ama şikayet kaydınız üzerinden kontrol etmeleri için bilgi veriyorum.
  • Farklı bir İSS geçmek istiyorum fakat bu hata yüzünden geçemiyorum. Bundan 2 ay önce aynı hata yüzünden geçiş yapamadım. Türk Telekom ekipleri hatayı giderdi demiştiniz. Aynı sorun devam ediyor.

    BTK uzerinden turktelekom ile gorustum.Onlarda konunun bizle alakasi yok diyor.Bu durumda hicbir iss ye gecemiyorum.Emeği gecenlere tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farklı bir İSS geçmek istiyorum fakat yalin internete gecisimde hata olustugu icin geçemiyorum. Bundan 2 ay önce aynı hata yüzünden geçiş yapamadım. Türk Telekom ekipleri hatayı giderdi demiştiniz. Aynı sorun devam ediyor.

    BTK uzerinden turktelekom ile gorustum.Onlarda konunun bizle alakasi yok diyor.Bu durumda hicbir iss ye gecemiyorum.Emeği gecenlere tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • enigmaa37 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden verdiğiniz bilgi ile birlikte işlemlerinizin önceliği için ilgili ekibimize bilgi verdim. Sizinle iletişime geçecekler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    @TurkNetDestek YİNE BAŞLADIK

    İnternetim yok, 5dk geliyor yine kesiliyor DSL ışığı yyanıyor SNR Margin yerlerde.

    Ticket id: 55364546

    Ya TürkNet biz seninle ne yapacağız böyle????

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BerkantEser kullanıcısına yanıt
    Hocam uğraşmayın başka bir firmaya geçiş yapın. Türknet son 1 senedir bambaşka bir firma oldu. İlk bağlattığım zamanlar memnundum ancak şu son 1 senedir hem şirket hem çalışanlar saçmalamış durumda. Bende iptal edip başka bir firmadan hizmet almaya başladım ve oldukça memnunum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FrismX F kullanıcısına yanıt
    Birde peşin ödedik yani.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BerkantEser kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu uzmanımız iş emri numarasıyla ekiplere iletmiştir. Şu an çalışmalar devam ediyor. En kısa süre içerisinde kalıcı olarak çözümleyerek bilgi vereceğiz.
  • sinir hastasi olmadan ben ayriliyorum. kendinize iyi bakin turknetciler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.