Şimdi Ara

Lg ve Vatan Bilgisayar Mağduriyeti, Sıfır arızalı Oled Tv

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,

    Vatan Bilgisayar'dan 31.07.2022 tarihinde satın aldığımız LG OLED55C24LA model televizyonu kurmak için yetkili servis evimize geldi. Yetkili servis, kendilerinin getirdiği sıfır paketten çıkan koaksiyel kablo ile TV uydu bağlantısını yaptı ve TV uydu kanallarını bulamadı. Kablonun TV ye giren ucundaki konnektörü hafif gevşetince uydu kanallarını görmeye başladı. Konnektörle oynayınca yine uydu sinyali kesildi. Kabloyu evimizde bulunan mevcut koaksiyel kablo ile değiştirdik birebir aynı sonucu verdi. Aynı odada aynı kabloyla kullanmakta olduğumuz Philips TV'mizde uydu kanallarını kesintisiz seyredebiliyoruz. Bu durumu servis yetkilisine de gösterdik. Kabloyu yeni TV'den çıkarıp eski TV'ye taktık uydu kanallarını görebildik. Tekrar yenisine takınca göremedik, kabloyla oynayınca görmeye başladık sonra tekrar kesildi. Aynı testi başka bir odada da denedik yine aynı durumu gözlemledik. Durum böyleyken TV'yi kabul etmedik. Servis yetkilisi de bizimle birlikte durumu gördü ve normal olmadığını söyledi. Servis yetkilisi TV'yi alıp götürdü. Sonra servis bize telefonla ulaşıp cihazı kontrol ettiklerini ve cihazda arıza olmadığını, bizim evdeki uydu tesisatında bir sorun olabileceğini söyledi. Ancak aynı tesisatla mevcut TV'mizi kullanmaya devam ediyoruz. Yine de bina yönetimi ile görüşüp tesisatın çalışır olduğunu da teyit ettik. Sıfır ürün olarak satın aldığımız TV'nin kurulumu yapılamadığından servise gitti ve serviste ne işlem yapıldı onarıldı mı bilemiyoruz. Evimizde yetkili servis elemanı ile birlikte çalışmadığını doğruladığımız televizyonu kabul etmek istemiyoruz. Ancak Vatan bilgisayar ve Lg arızalı olmadığını iddia ediyor. Bu durumda ne yapabiliriz arkadaşlar, teslim aldığımıza dair imza atmadık ve televizyon bizde değil serviste. Tüketici hakem heyetine de başvuramıyoruz 15.000tl üstü bir rakam olduğu için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibiza123 -- 4 Ağustos 2022; 8:47:36 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Merkezi sistemlerde bir odada uydu yayını izlerken diğer bir odada aynı anda farklı kanalları izleyemessiniz.Genelde her daireye tek bir kablo ile yayın gelir ve bu yayın odalara ise switch üzerinden dağıtılır.Sizin sorunda bundan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum.Servis tv kurulumunu yaparken başka bir odada yayının açık olmasından kaynaklı bir durum olduysa tv'yi arızalı zannetmiş olmanız normaldir fakat normal olmayan servisin bu durumu bilmiyor olmasıdır.Tabi ben farazi konuşuyorum bu durumu en iyi bilen sizsiniz.Kurulum esnasında başka bir tv veya uydu cihazı açıkmıydı ? Philips tv'nin arkasına giren kablo ucunu söküp Lg oled tv'ye takarak deneme yapıldımı ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurmurat360x -- 3 Ağustos 2022; 23:32:44 >
  • Hocam aynı anda merkezi uydu çalışıyor 2 farklı televizyonumuz var evimizde 2 yıldır kullanıyoruz problemsiz. Deneme yapılırken hep tvler aynı şartlarda kontrol edildi. Yani ikinci dediğiniz gibi, philips çalışırken uydu kablosunu söktük, yeni lg tvye taktık. Bence lgnin dahili uydu alıcısı problemli, ki servis çalışanı da bizi haklı buldu televizyon arızalı dedi ve götürdü. Ama götürürken bize rapor bırakması gerekiyormuş onu bırakmadı asıl problem orada.

    Bir diğer problem, aynı günün akşamında servis müdürünün araması ve televizyonunuzda problem yok ben kontrol ettim servisimde, ben geleyim kurayım demesi. Şimdi televizyon orada açıldı mı işlem mi gördü ben nereden bilebilirim. Ben de doğal olarak kabul etmeyeceğimi, teslim almayacağımı belirttim.

    Bakalım ne olacak, televizyon serviste biz teslim aldığımıza dair imza atmadık, neler olacak bilemiyoruz açıkcası. Şikayet var üzerinden şikayetimizi de yazdık bekliyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibiza123 -- 4 Ağustos 2022; 8:20:1 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ibiza123 kullanıcısına yanıt

    Merhaba, daha önce vatanbilgisayar'dan lg 48c1 alıp, ekranda çıkan çizgiler sebebiyle iade etmiştim. Lg servisi ile görüşüp, cihazı iade etmek istediğinizi belirtmeniz gerekiyor. Servis size yakınsa şayet, süreci hızlandırmak için servise giderek servis sahibi ile de görüşebilirsiniz.


    Teslim almadığınız ürün için size para iadesinin onaylandığı bir form vermek zorundalar. İade formunu servis doldurup lg merkeze mail atıyor, lg merkez ise formu onaylayıp para iadesine karar veriyor. Bu form ile vatanbilgisayar'a başvuru yaparak para iadenizi alabiliyorsunuz. Ben ürünü teslim aldığım halde, yaşadığım sorunu bu şekilde çözümlemiştim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 5 Ağustos 2022; 19:0:41 >
  • Yazdıklarınızdan tv'nin fabrikasyon arızalı olduğu anlaşılıyor.Sıfır kutusu sizin yanınızda açılacak yenisi ile değişim talep edin.Servis istediği kadar sağlam desin,sağlamsa sizin evde sağlam teslim etmek zorundaydılar.Servise gitmiş ürünü almak zorunda değilsiniz.Süreç ne kadar sürer bilemem fakat sonuç olarak siz hakkınız olanı mutlaka alırsınız.Geçmiş olsun.

  • BeyazBüyü B kullanıcısına yanıt
    Servis ile yapıcı olmak adına uzun uzun görüştüm. İki seçenek sundu servis müdürü, ya gelip tekrar kurmaya çalışırız, yine çalışmazsa rapor veririz, ya da vatan bilgisayara biz müşteri ürünü istemiyor diye geri göndeririz. Başka seçeneğim yok dedi. Ben de durumdan şüphelendiğim için vatan bilgisayara geri gönderin talebinde bulundum. Sonuç ne olacak bilmiyorum bakalım hayırlısı olsun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ugurmurat360x kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam desteğiniz için. Evimde çalışmayan ve apar topar götürülmüş bir ürün var ben de almak istemiyorum. Evimde çalışır vaziyette olsa idi zaten heves ederek aldığım bir tv idi, yazık oldu. Sonucunu buradan bildiriyor olurum.

    Mağaza yerine internetten almış olsam daha sancısız bir süreç olacaktı, mağaza mağdur etmeye çalışıyor, pişmanım mağazadan aldığım için açıkcası.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ugurmurat360x kullanıcısına yanıt

    Benim Dairenin her odasinda Uydu girisi var ve ayni anda 2 tv' den izleyebiliyoruz..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en iyisini yapmışsınız tv de var bi problem o tv yapıldıysa bir şekilde yazılım yada donanımsal onarım ilerde başınızı muhakka ağrıtıe bende de lg 45c9 serisi oled var ben çok memnunum sanırım biraz şanssızlık sizinki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt

    Sizin merkezi sistemden daireye iki hat geliyor demekki.

  • Uzun uğraşlar sonucu sorun çözüldü. Servisi tekrar eve çağırdık kurulum için, bu sefer servis teknisyeni ve uyducu ile geldiler. Ama tekrar aynı sorun yaşandı, uyduda sinyal gidip geliyor. Gelen uyducu evin tüm yerlerini ölçtü, merkezi uydumuzda problem olmadığı anlaşıldı. Uzun uğraşlar sonucu servisten rapor alabildik sonunda değişim ya da iade için.

    Bugün lg genel merkezden arandım, tvnizin anakartı problemli vs diye açıklama yaptı. 22 gündür süren mağduriyet çözüldü gibi, şu an top Vatan bilgisayarda. Umarım iade ya da değişimde problem çıkarmazlar.

    Tekrar aynı sorunlu televizyon gelir korkusuyla iade mi alsam diye düşünüyorum karar veremedim açıkcası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibiza123 -- 22 Ağustos 2022; 17:44:41 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ibiza123 kullanıcısına yanıt

    Merhaba aynı sorunu bende yaşıyorum . Merkezi uydumda oled55b7v sorunsuz çalışıyordu . C2 geldi birinci kanal dan 2 ye geçiyorum sinyal yok diyor 3 +4 sırası ile geziyorum sinyal yok yaziyor fakat biraz 20 saniye kadar beklersen o kanal açılıyor. Servis iki defa geldi uyducu muz var o gelsin baksın dedi uyducu geldi cozemedi servis TV yi götürsün dedi . Servisde TV yi merkezi uyduya takip denemisler hiç sorun yok gelip görebilirsiniz dediler gittim artık uydu kablosu takiliydi ama merkezimi bilmiyorum ama kanallar sorunsuz çalışıyordu. Tekrar eve getirildi TV ben uydu kutusundan direk TV ye kablo çektim sonuç aynı. Daha sonra yandaki evin çatısında bulunan canaktan direk kablo çektim TV ye bu defa sorunsuz çalıştı kanallar . Artık TV ya sorunlu yada bizim.merkezi uydu ile uyumsuz bu tabiki saçmalık . Ama bence siz değişim isteyin çünkü fiyatlari baya artti


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugurmurat360x kullanıcısına yanıt

    Oyle seymi olur.Merkezi sistemde ister sirali olarak daireye dagilsin ister paralel,farkli odakarda farkli tvlerde farkli yayin seyredilir.Yalnizca paralel bagli olanlarda tum kanallar ayni sinyal degerini alirken siralilarda ilk oda ile son oda arasinda sinyal dusecek sekilde bir sonuc doğar.


    Kafaniz karismiz olmali bir miktar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uyducuyum. Sen yanlış yol izlemissin gidersin bir uyducu çağırırsın verirsin 100₺ uyducu tv sorunlu der olur biter.
    Profesyonel destek almak en doğrusudur. Senin tesisatımda sorun yok demen işi çözmez. Bunu bilir kişi demeli. Eger TV nin sat in girişi oynamıyorsa bence sorun senin tesisatta. Buna benzer çok işleri hallettim. Örneğin adamın tv si merkezi sistemde sorunlu çalışıyordu serviste tv yi götürüp getirmişti denedik sorun görmedik diye en son adamın kablosunu santralden çıkarttım müşterek çanağı bağladım sorun çözüldü ama iyi para almıştım yoksa sorunu kimse çözemiyordu. Sisiz sorun budur demiyorum sadece örnek verdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Red_devil33 -- 23 Ağustos 2022; 12:30:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Red_devil33 kullanıcısına yanıt
    Peki ben sıfır aldığım ürün evimde çalışmıyorsa -diğer televizyonlarım çalışıyorken- neden 100tl para verip evime uyducu çağırıyorum? Ben neden uğraşıyorum onu anlamadım :) Tvyi kabul etmedim, serviste kendi uyducusu ile geldi. Sadece süreç uzadı. Kaldı ki ben uyducu çağırsam ve uyducu tv arızalı dese bile lg bunu yine kabul etmeyecekti.

    Sorun benim tesisatta mı bilmiyorum, 2 yıldır oturulan yeni bir site, 100e yakın daire var. Böyle bir sorun yaşayan tek bir daire bile yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibiza123 -- 23 Ağustos 2022; 13:29:3 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bende daireme uydu kablosunu ayarlayan uyducuyu çağırmak istemiştim onlar ısrarla bizim uyducu var o gelsin sorunu bize direk bildirir dedi . Bende mecburen LG nin beraber çalıştığı uyducuyu çağırmıştım önce TV ye gelen kabloyu denedi ölçüm cihazı ile bira, düşük dedi sonra buati açtı dakka bir gol bir dedi ek varmı bantlı onu soketli yaptı orada. Ayrı bir kablo ile TV ye çekti sonuç yine aynı. Sonra gitti santrale baktı ölçüm yaptimi yapmadimi emin değilim dedi santral ne iyi ne kötü orta halli . LG servis gelsin dedi . Onlarda aldı götürdü servise test ettiler gittim kendim baktım TV uydu kablosu takılı çalışıyordu artık Canay yada merkezi . Onlar merkezi dedi . Yinede emin olamadım . Normal canakta çalışıyor merkezi uyduda sorun çıkarıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam LG den bende dün gol yedim. 7 yıllık 60 inch cihaz hadi tamam az süre değil ama bir anda ekran karardı. LG yetkili servise verdim panel arızalı çöpe atabilirsiniz dedi. Size veriyim dedim anakartı için 150 TL verdi. Attım bagaja geldim eve.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba ne yaptıniz değişim yada iade?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.