Şimdi Ara

Steelseries Arctis 3 Dual 3.5 mm Extension (Uzatma) Kablosu kayboldu. (Henüz Sonuçlanmadı.)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba.


    Başlıktan da anlayabileceğiniz üzere “Steelseries Arctis 3 2019 Siyah” kulaklığımın PC için olan dual 3.5 mm extension (kablosu) kaybolması sebebiyle neler yaptığımı anlatacağım. Bu başlığın amacı, kendim araştırıp “forumlarda ne yapmışlar” diye baktığımda bu konunun cevabını bulamamamdır.



    Steelseries Arctis 3 Dual 3.5 mm Extension (Uzatma) Kablosu kayboldu. (Henüz Sonuçlanmadı.)



    Öncelikle Steelseries Support bölümüne Ticket attım. İşte kablomu kaybettim şu bu yardımcı olur musunuz diye (kedim yedi bu arada. :D). Dediler ki: Kardeşim biz Türkiye’ye gönderim yapamıyoruz, buradan (siteden) yenisini getirtme gibi bir durumun yok. Gideceksin “Perakendecine” onlar paketleyip incelemeye alacaklar.



    Steelseries Arctis 3 Dual 3.5 mm Extension (Uzatma) Kablosu kayboldu. (Henüz Sonuçlanmadı.)


    Steelseries Arctis 3 Dual 3.5 mm Extension (Uzatma) Kablosu kayboldu. (Henüz Sonuçlanmadı.)




    Bunun üzerine Mediamarkt’ın müşteri hizmetlerine; kulaklığım, içerisindeki diğer kısa olan kablosu(4-Pole 3.5mm cable), faturası ve garanti belgesiyle her şeyi eksiksiz verdim ve destek ekibiyle geçen konuşmamı aktardım. Görevli gerekli yeri aradıktan sonra detayları aktardı: “Biz şimdi ürünü alıyoruz, sen bu “Ürün kayıt formu”nu al, faturanı da al. Gerisini firmaya yollayacağız. Ürün incelendikten sonra onların belirtmiş olduğu IBAN numarasına söylenilen fiyatı ödedikten sonra sana verdiğimiz ürün kayıt formu ile birlikte gelip kulaklığını ve yeni gelen kabloyu alıp gidebilirsin.”




    Şu an bekleme aşamasındayım. İleride detaylar gelince bu başlığı düzenleyeceğim ve sonuçtan haber edeceğim. Şimdilik beklemede kalın. Görüşmek üzere.



    Düzenleme 20 Temmuz 2022.


    Bahsettiğim gibi Türkiye'ye kargo olmadığı için adıma "yeni ürün veya iade" kararı çıktı. Eskisi aldılar şimdi 10 gün içerisinde yenisini getirteceklermiş. Kablo kaybettik diye yeni kulaklık alacağım yani :D




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KONT4Y -- 20 Temmuz 2022; 11:7:11 >







  • Hocam bende de aynı sorun var kablo yok ama garanti bitik kabloyu bulamıyorum yardımcı olur musun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Abzrl kullanıcısına yanıt

    nasıl yardımcı olsun ?

    Garanti bitmiş yapacak bir şey yok.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.