Şimdi Ara

Elektrikli 2022 Subaru Solterra Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
4.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • isveçte öğretmen arkadaş var 6 aylık maaşıyla aldı bu arabayı, türkiyede 1.6 milyon bu ülke şaka gibi

  • akenatons kullanıcısına yanıt

    EV6350kW iöin vewrmiş o değeri hocam 100kW de muhtemelen 40-50dk yı bulur yine.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 23 Haziran 2022; 21:4:57 >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Tr de kim otobanda ceza yemeden 160 yapabiliyor merak ediyorum valla. Hız sınırına uymama rağmen bile geçen sene 3km/h geçmişim diye cezayı dayamışlar... bence tek sıkıntısı fiyat şu araba 800bin ila 1 milyon arasına gelseydi gidip 3008 vb. almak yerine bunu alırdım ama o da imkansız. Şuanda plug in hybrid xc40 dan geçmek için herhangi bir albeni sunmuyor bana




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 23 Haziran 2022; 20:53:43 >
  • Şunun ötv'si yüzde 15 olsa fiyatı 1 milyon olur 3008'i satar anında alırdım. 1.6 milyon için ise imkansız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu araçları alabilmemiz için bugünkü Z kuşağı gençlerimizin yönetimi ele geçirmesi lazım. odun kafalı yasa yapıcılarla anca reklamları izleriz.

  • Yolda sürekli 160 ve üstü ile giden adam canına susamış demektir. Bence araç hızları tamamen 120 ile sınırlandırılmalı. Sollama gibi durumlar için sadece 20 saniyeliğine bu hızın 160'a kadar geçilmesine izin verilmeli

    Bu cihazın en önemli özelliklerinden biri yazılmamış. Batarya ömrü 240.000 km sonunda dahi %90'ın altına düşmüyor. Toyota bz4x'i tanıtırken en çok buna dikkat çekmişti. Bu yüzden bazıları gibi 15 dakikada değil de 1 saatte şarj oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 24 Haziran 2022; 11:3:34 >
  • Bazıları bataryanın yavaş dolma sorunundan bahsetmiş,tamamen batarya ömrünü korumak için tasarlanmış bir durum.Yavaş dolan tüm pillerin uzun vadede daha verimli olduğu gerçeğini unutmamak lazım.

  • Araclarin bir kismi geri cagriliyormus
    https://tr.motor1.com/news/594194/toyota-subaru-geri-cagirma/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ortalığı karıştırayım biraz :


    Elektrikli 2022 Subaru Solterra Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri


    Elektrikli 2022 Subaru Solterra Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracın kendisi Toyota yapımı (bz4x), ismi ise Toyota'nın eski araçlarında kullandığı sol ve terra paket isimlerinin birleşimi :) Tabi ki sol güneş, terra ise dünyayı temsil ediyor ama Toyota bunları paket ismi olarak kullandığı için ilginç bir isim seçimi olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 25 Haziran 2022; 02:10:17 >
  • akenatons kullanıcısına yanıt

    75kw şarj istasyonu mu var. 50 kw ta 73 dakika. Subaru dan çok daha kötü. Fiyat 2.070.000 tl. Aradaki 300.000 tl ye ömür boyu gezersin Subaruda. Bugünkü efektif farktan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son hız konusunda, evet biraz daha yüksek olabilirdi ama arkadaşlar, günlük hayatta ve uzun yolda kaç defa 160 ile gidiyorsunuz? Yani elektrikli bir aracı uzun yolda zaten max hızında 30 dk kullansanız hiçbir şarj istasyonunu kolay kolay denk getiremez yolda kalırsınız.

  • bu araba zaten 200 ile gitse 75 kw batarya ile yarım saatte full dolu pilini bitirir,


    son hız üzerinden bunları eleştirmek manasız.

  • Bloodin kullanıcısına yanıt

    böyle bir şey varsa adamlar batarya sorununu çözmüş demektir. 240 bin km senede 20 bin desen 11 sene yav


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.