Şimdi Ara

Akli olan superonline kullanmaz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bana az once talepten gelen yanita bakin. İnsanlarla dalga geciyorlar. 10 gunluk bir periyodun devami bitmedi. Takim liderlerine kadar gorustum. Hic birinin birbirinden haberi yok. Az once arandim kampanya hakkinda bilgi veriyorlar kizdim durumu anlattim bana kampanya sunuyosunuz dedim haberimiz yok diyor.

    Ozet olarak bayinin cakalligini ben cekiyorum sacma sapan bir taahhutnameye benim adima imza atiyorlar olay bu

    Merhaba Murat Bey, ilettiğiniz evraklar tarafımıza ulaşmıştır. İlgili evraklarınız uzman ekiplerimiz tarafından incelenmiştir. Yapılan incelemede, belgelerinizde sahtecilik adına herhangi bir manipülasyona rastlanmadığını belirtmek isterim. İmzanın size ait olmamasıyla ilgili sadece adli merciler karar verebilmektedir. Bu kapsamda tarafımızdan yapılabilecek farklı bir işlem bulunmadığını ve kampanyanızın geçerli olduğunu yinelemek isterim. 18.10.2021 tarihinde Hometech Alfa 8 SL Yüksek Hız Kampanyası ile aboneliğinizin başladığı görülmektedir. Kampanyanızın 24 aylık indirimli ücreti 149,90 TL’dir. Talebiniz üzerine kampanya tanıtımı sırasında tarafınıza verilen bilgiler analiz edilmiştir. Yapılan incelemede, müşteri temsilcisi tarafından eksiksiz olarak bilgilendirmenin yapıldığı görülmektedir. Bu nedenle kampanya koşullarının geçerli olduğunu belirtmek isterim. Yaptığınız görüşmelerde hatalı bilgi verildiğini düşünüyorsanız tarih, saat ve irtibat kurulan telefon numarasını iletmeniz durumunda analiz sağlatabilirim. Ek olarak cihaz hediyeli kampanyalarda taahhüt bitimine 90 gün kala kampanya değişikliği yapılabilmektedir. Bu kapsamda farklı bir kampanya geçişi sağlanamamaktadır. Online işlem merkezi üzerinde genel bir arıza bulunmamaktadır. Konuyla ilgili aldığınız hatanın görüntüsünü iletmeniz halinde talebinizi detaylı inceleyebiliriz. Görüntülerinizi, formu yanıtlayarak ''Dosya Seç'' bölümünden sisteme yükleyebilirsiniz. Ekran görüntülerinde tarih ve saat bilgisinin görünmesi durumunda inceleme sağlanabileceğini bilgilerinize sunarız. Modeminize ulaşan sinyalde herhangi bir aksaklık bulunmamaktadır. Modeminizin çift anten teknolojisi üzerinden kablosuz sinyali desteklediğini görüntülüyorum. Bu tür modemlerde iki farklı frekans üzerinden kablosuz bağlantı yapılmaktadır. 2.4 Ghz bandı üzerinden yapılan kullanım daha uzak mesafelerde performans sağlamaktadır. Modeme olan mesafeniz azaldıkça (örnek: modem ile aynı oda içerisinde bulunmanız) 5 Ghz bandı üzerinden daha yüksek performans ile kullanım yapabilirsiniz. İnternete bağlanan cihazlar bu frekanslar arasında otomatik olarak geçiş yapamazlar. Kullanım koşullarınıza ( örneğin cihazınızda birden fazla kablosuz ağ frekansı kayıtlıysa cihazınız otomatik olarak sinyal gücü en yüksek ağı seçer. Bu ağ sizin kullandığınız 5 Ghz ağı olmayabilir) ve modeme olan mesafenize göre bu geçiş işlemlerini kullandığınız cihaz üzerinden sizin yapmanız gerekebilir. Bu işlem maksimum verimle internetinizi kullanmanıza imkân sağlayacaktır. Bulunduğunuz ortamdaki çevresel faktörler ( örnek: modeme olan uzaklığınız, modem ile bağlantı yaptığınız nokta arasındaki sinyal zayıflamasına neden olabilecek duvar, yalıtım malzemeleri, ayna gibi fiziksel etkenler ) sorun yaşamanıza sebep olabilir. Modemin yakınında kablosuz sinyali etkileyecek telsiz telefon veya buna benzer elektronik cihazlar var ise bu aygıtları modemden uzaklaştırmanız, kablosuz bağlantınızın daha sağlıklı olmasını sağlayabilir. Modeminizin kablosuz kanal frekansını otomatik olarak ayarlamanız, en iyi frekansta bağlantı kurmanızı sağlayacaktır. Bu işlemin aktif hale gelmesi için modeminizi kapatıp açmanız yeterli olacaktır. Modem ile bağlantı kurmaya çalıştığınız mesafe uzaksa ücretli olarak modem yer değişikliği sağlayabiliriz. Dilerseniz modeminizin sinyal seviyesini arttırmak ve daha iyi bağlantı sağlamak için kablosuz alan genişletici de alabilirsiniz. Tarafımızdan yapılabilecek farklı bir işlem bulunmadığını belirtmek isterim. Turkcell Superonline kaynaklı olmayan aksaklıklarda teknik servis hizmeti ücretli olarak verilmektedir. Dilerseniz 150 TL ücretli ekip yönlendirmesi sağlayabilirim. 7 gün 24 saat 0532 532 00 00 numaralı müşteri hizmetlerimizden de destek alabilirsiniz. Turkcell Superonline ailesinin önemli bir üyesisiniz, sizi kaybetmek istemeyiz. Sağlıklı günler dileriz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Superonline kullanıyorum gayet memnunum .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun süredir kullanıyorum ve hiç sorun yaşamadım.

  • Türkiye'de internet şans işi. Uzun süre SOL fiberi sıkıntısız kullandım son bir kaç aydır rezalet. Özellikle Riot oyunların (valorant, lol) akşamları paket kaybı yaşıyorum. Defalarca şikayet ettim, bir kaç güncelleme yaptılar ama yok. Akşam 21:00 gibi genellikle paket kaybı oluyor Riot oyunlarında. İşin ilginci diğer oyunlarda ciddi sıkıntı hissetmedim. Benim bu sıkıntıyı statik ip çözüyor. Statik ip siz SOL'den iyi deneyim alamıyorum artık.

  • Gaara34 kullanıcısına yanıt
    Aksam statik ip deneyecegim bakalim bende ise yarayacak mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • potur kullanıcısına yanıt
    Güncel durum nedir?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • güncel durum devam hocam çözüm yok resmi mercilere başvurun yazıyor en son yardımcı olamıyorlarmış

  • potur kullanıcısına yanıt
    Statikde de bir değişiklik olmaması üzdü.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.