Şimdi Ara

Focus vs Civic Tercih yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 2019 model 50binkm dizel otomatik titanium focus 460 bin TL

    2021 model 0 km honda civic eco elagance için 545bin TL rakam aldım. Bu iki model arasında, geleceğe dönük fiyat şekillenmesi, kar/zarar kıyası konusunda çok kararsız kaldım. Tavsiye-bilgi paylaşabilecek arkadaşlar olursa çok makbule geçecektir.




  • ikisinin de piyasa çok iyi orda sorun yok fakat dizel otomatik yerine benzinli gelecek açısından daha iyi olur ek olarak önceki kasa civic yönelin bence. cebinizden daha az para çıkar daha dolu araba alırsınız artan parayı değerlendirirsiniz
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Cevapladığınız için teşekkür ederim hocam. 2017 fc5 civic zaten mevcut araç.

  • cobainn kullanıcısına yanıt

    fc5 te kalın derim.arabanız yeni.parayı araba yerine daha güvenli yatırım araçlarına yollayın

  • Focus güzel araç.
    Motor şanzıman uyumu da çok iyi.
  • Şanzıman PowerShift ise durup biraz düşünmek lazım.


    Yok düz vites olsaydı sanıyorum sıkıldığınız Civic'ten sonra değişik bir macera olurdu.

  • eğer yeni kasa MK4 focus ise geçilebilir. MK4 kasada çift kavrama powershift şanzıman yok, yeni nesil sağlam ve uzun ömürlü 8 ileri tam otomatik şanzımana geçildi. siz japon kafasına çok takılmayın, motor-şanzıman gayet iyi yeni kasa focusta.

    japonlar için en iyi motor = atmosferik
    en iyi şanzıman = cvt




    iyi yanı atmosferik civic'ten sonra torklu makina eşekten inip ata binmiş hissi verir.

    kötü yanı ise en üst titanyum pakette bile Led far gelmiyor hatta kısalara mercek bile koymamışlar. eski tip çanak reflektör var farlarda, şu fordun Led far olayı tam bir tabu meselesi, en üst pakete (titanyum üzerine) opsiyon olarak alırsanız geliyor sadece :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 17 Mart 2022; 17:32:10 >
  • Mehmet Serdar K. kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam powershift yüzünden eski kasasında kaporo yakmıştım. Değil bu.

  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam, motor ve şanzıman bariZ üstün fordun. Kaporta sağlamlığı da öyle. Ama bahsettiğiniz kısmalar bağımsız süspansiyon vs gibi detaylar ve iç dizaynı biraz itici kılıyor aracı.

  • cobainn kullanıcısına yanıt

    Yeni 8 ileri tam otomatik ise ve bütçe sorunu yoksa önceki mesajımda da belirttiğim gibi değişiklik güzel olur.


    Sen yine de biz Japon kafalılara takılma. Biz her isteğimize cevap veren ve akşam kafamızı yastığa koyunca arabanın nasıl bir masraf çıkaracağı endişesi duymadan uyuyan insanlarız.


    Yukarıdaki arkadaşın kafasında bir komşum var. DSG'si patladı. Yetkili serviste yapıldı ama eski hissi yok diyor. İlk aldığım gibi değil diyor. Tüketici hakem heyeti ile uğraşıp durdu. Sonuç alamadı. Onu sattı Astra K aldı. 1.4 Turbo. LPG taktı. Bir sürü sorun. Sonra krank kolu mu ne sorun yarattı. Ama uğraşmayı, hafta sonu sanayiye gidip esnafla yarenlik yapmayı seviyor.


    Ben bir Japon kafalı olarak ise arabaya harcamadığım paralarla ailecek tatil yapıyorum.

  • Mehmet Serdar K. kullanıcısına yanıt

    Hocam öncelikle belirteyim amacım polemik çıkarmak veya fanlik yapmak değil, kendim de motosiklette Japoncuyum 2 motorum da Yamaha mesela.

    Arkadaşta 2015 dizel Corolla var bende de 2015 dizel Focus. 2 aracı da sıfıra yakın aldık. 2 araç da 90 100 bin km aralignda. Kullanım güzergâhımız aynı.

    Corollanin cam açma düğmesi bozuldu yapıldı şuan gene çalışmıyor. Torpido kapağı düşüyor. Amortisörler sesli çalışmaya başladı. Lastik basınç sensoru hep yanıyor hatası bulunamadı.

    Yolcu koltuğu mekanizması bozuldu.

    Ufak tefek 10 tane arıza sayabilirim. Lâkin yolda kalacak arıza yapmadı hiç


    Focusta sadece 2 adet lamba patladı.


    Demem o ki 90- 2000 arasındaki o sağlamlık yok artık. Onlar da kapitalizme ayak uydurdu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    Hocam öncelikle belirteyim amacım polemik çıkarmak veya fanlik yapmak değil, kendim de motosiklette Japoncuyum 2 motorum da Yamaha mesela.

    Arkadaşta 2015 dizel Corolla var bende de 2015 dizel Focus. 2 aracı da sıfıra yakın aldık. 2 araç da 90 100 bin km aralignda. Kullanım güzergâhımız aynı.

    Corollanin cam açma düğmesi bozuldu yapıldı şuan gene çalışmıyor. Torpido kapağı düşüyor. Amortisörler sesli çalışmaya başladı. Lastik basınç sensoru hep yanıyor hatası bulunamadı.

    Yolcu koltuğu mekanizması bozuldu.

    Ufak tefek 10 tane arıza sayabilirim. Lâkin yolda kalacak arıza yapmadı hiç


    Focusta sadece 2 adet lamba patladı.


    Demem o ki 90- 2000 arasındaki o sağlamlık yok artık. Onlar da kapitalizme ayak uydurdu.

    Polemiklik bir durum yok değerli forumdaşım.


    Benim aracım 2014 Auris. İngiltere'deki fabrikada üretilmiş. Aynı model Corolla ile karşılaştırdığımda kullanılan parçalar arasında inanılmaz kalite farkı mevcut.


    Ezcümle; Toyota kapitalizme değil, bizim kalitesizliğimize ayak uydurmuş.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.