Şimdi Ara

Telekom cayma bedeli ödememe 1860TL yerine 17TL ödedim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
9
Favori
4.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu yılın 12. Ayında bitiyor. Sözleşme. Turknete gecicem. 1800 lira bedel çıkarıyorlar. Sözleşme 24 aylık. Tüketici hakem heyetine başvurdum. Şuan iptal etmedim. En kisayontem nedir. Tahattut 14. Ay doldu .
    Ekleme; yeni tahattüt yaptım telekomla. 5 dakika sonra Telekom’u arayıp iptal ettirdim aboneliği. 17TL olarak hesaplandı indirim bedeli olarak.
    Modemle beraber 152lira 40 kuruş total son faturam. Bu olayı da böylece atlatmış oldum. Son fatura gelince buraya tekrardan atacağım.
    Tam olarak şöyle bir işlem yaptım, ayrıntılı anlatayım.
    163TL Fiber 24 aylık sözleşmeli aboneliğim, bu yılın 12. Ayında bitecekti. Altyapı olarak gigafiber geldi binaya. Turknet.
    Telekom’u aradım, 1850TL cayma bedeli çıkardılar bana (indirim bedeli diyorlar kendileri)
    Toplamda 4 kere aradım ve her defasında bu rakamla karşılaştım.
    Telekom’u tekrar arayıp yeni bir pakete geçmek istediğimi belirttim.
    190TLlik yeni bir sözleşme yaptık. Sözleşme sürem uzadı. Sadece ve fiyat arttı. Burada ki önemli detay, yeni bir sözleşme yaptık 24 aylık. Eskisi iptal oldu yani.
    5 dakika bekleyip, sözleşme tamamlanınca tekrar arayıp, telefon görüşmesiyle tekrardan iptal başvurusu yapıp iptal ettirdim aboneliği.
    Cayma bedelini 17Lira olarak hesapladılar, birden fazla olarak hesaplattım Telekom’a,
    Müşteri hizmetlerini arayıp, ortalama bedelini hesaplattırabiliyorsunuz.
    Bu konuyuda böylece halletmiş oldum.
    —————————————————————————
    Konunun detayları için aşağıda ki mesajları okuyabilirsiniz. Kısaca özet geçeyim;
    Eğer tahaattütünüz 12. Ayı geçmişse, yeni tahaattüt yapıp devamında iptal ederek 10-20TL gibi cüzi miktarlara telekomdan kurtulabiliyorsunuz.
    Buda turknet davet kodum; ROG10PN11UAF bu kod ile yeni abonelerde hem size hemde bana 1 ay ücretsiz internet geliyor.

    Sorularınızı yazabilirsiniz. Müsait oldukça cevaplıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aschil -- 14 Nisan 2022; 21:15:10 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Altyapısı olmayan bir yere nakil başka çözüm yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • THK ile bedel ödemeden iptal ettirenleri duydum. Ama net bilgi için bu durumu yaşayan birisinin cevaplaması gerekiyor. Benim de 20 gün kaldı fakat ben bile ettirmiyorum.

  • ozqur17 kullanıcısına yanıt
    Size ne kadar bedel çıkıyor, bir sorsanıza hocam TT’den.
    Son zamana doğru azalıyor. Açıkçası 500TL ye kadar umrumda olmaz benim. 500TLye kadar da zaten turknet karşılıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/taahutlu-aboneliklerin-cayma-bedelsiz-feshi-mumkun--152122592


    @ssy1979


    Bu arkadaş Ücret ödemeden bu işi başardığını belirtti..

  • Yeni tahattut e geçip 5dk. Sonra iptal ettirdim. 17TL ye hallettim:)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • aschil kullanıcısına yanıt

    Böyle bir şey mümkün mü gerçekten? Cayma bedeli:kullanılan ay x taahhüt sonucunda yapılan indirim bedeli veya kalan ay x sözleşme süresi boyunca tahsil edilmeyen aylık kullanım ücreti

  • SilentOfDeath S kullanıcısına yanıt
    Şuan ki cayma bedeli (indirim bedeli, adı her ne haktsa)
    Kullanmadığınız veya kullandığınız indirim tutarı,normal fiyattan hesaplanıp düşük tutar son faturaya yansıtılır.
    Müşteri temsilcisine bizzat 2 kere okuttum sözleşmeyi.
    163veriyordum zaten, bilerek 196 lık pakete geçtim.
    Cayma bedelini hesaplattım. 17 lira çıktı.
    Daha önceki sözleşmede 5 kere hesaplattım 1850 TL çıkıyordu.
    Emin olmak için müşteri hizmetlerine 2 kere hesaplattım.
    Modem parası felan da eklenince 150 küsür vs. Son faturam olacak benim.
    Ekşide gördüğüm bu taktiği.
    Yeni sözleşme 5 dk sonradan yine ara iptal, tamamdır iş.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • aschil kullanıcısına yanıt
    Telekom cayma bedeli ödememe 1860TL yerine 17TL ödedim



    Youtubeda da görmüştüm,kullanılan ay x indirim bedeli veya kalan ay x aylık kullanım bedeli şeklinde hesaplanıyor.Cayma bedeli kalan ay x indirim bedeli çok saçma olur çünkü kullanmadığın ayların indirim bedelini ödemek yerine sözleşmeyi feshetmek için fatura bedelini ödemek daha mantıklı.





  • SilentOfDeath S kullanıcısına yanıt
    Gelecek ay son fatura gelecek. O zaman tekrardan bilgilendiririm kesin olarak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bende Telekom'dan son 1 ay kala caydım o yüzden sordum. Şubat ayında geçiş yaptım 21 martta bitiyordu. Bildiğim kadarıyla mart ayı ve şubat döneminin faturası gelecek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aschil kullanıcısına yanıt

    Türk telekomdan türknete geçiş yaptığım için türk telekom online işlemlere giriş yapamıyorum.E-fatura nasıl görüntüleyebilirim biliyor musun?

  • SilentOfDeath S kullanıcısına yanıt
    Telekom borç sorgulama var e devlette

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • aschil kullanıcısına yanıt

    75 tl olan paket için şubat döneminde geçiş yaptığımdan dolayı 57 tl kullanım bedeli 68 tl cayma bedeli olarak 125 tl fatura çıkardılar.Normalde taahhütüm mart ayında bitiyordu çıkan faturada şubat dönemi yazıyor tekrar fatura çıkacak mı bilen var mı?

  • Bunu forumda çok merak eden insan vardı, genel itibariyle olmaz diye bir görüş vardı ancak siz hallettiğinizi söylüyorsunuz. Son fatura gelince de bilgilendirirseniz seviniriz. @Ö1f1

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tabi ki de. Güncel fatura şuan da 5 TL olarak gözükmekte. Müşteri temsilcisi 17TL dedi. Akabinde iptal ettirdim, iptal günün ertesi günü beni aradılar. Kısaca iptal işlemini oynaylamamam için dil döktüler, 5 kere iptal ettirmek istiyorum diyerekten aboneliği kapattırdım, şuan evde internet yok.
    Gelece ayın başında son faturam gelecek, faturaya bakar detayları paylaşırım.
    Ek olarak; 14 gün cayma hakkı da olabilir, şöyle ki normalde ttnet telefondan sadece ön iptal başvurusu alıyordu. Yeni sözleşmeye geçince telefondan kesin iptal talebini aldı. Bu da bununla alakalı olabilir.
    Şuan turknetin altyapıyı aktif etmesini bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aschil -- 5 Mart 2022; 16:59:33 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SilentOfDeath S kullanıcısına yanıt
    Son faturanıza yansıyacaktır şeklinde SMS mesajı alıyorsunuz. Bunun ertesinde gelen fatura son hocam. Akabinde neden fatura gelsin ? İptal ettirmişsinizdir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Az önce tekrardan Telekom’u aradım. Total son faturam ne kadar olacak diyerekten, modem dahil (modemi vermeyeceğim) 152 Lira 40 kuruş dedi.
    Fatura gelince faturayı doğrudan buraya atarım.
    Akabinde ayrıntılı olarak anlatırım konuda.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Teşekkürler,e-faturada şubat dönemi yazdığı için mart dönemi için de fatura çıkar mı diye düşündüm fakat e-faturada hatırlatma kısmına baktığımda fesih edildiğini ve fatura işleminin durdurulduğu yazıyordu.Bu arada sizin yaptığınız yöntem her zaman oluyorsa çok saçma,bu zamana kadar çoğu insanlar mecburen yüksek tutarda cayma bedeli ödemek zorunda kalmıştı

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.