Şimdi Ara

2 Ay Once Bimden Aldigim Klavyeyi Iade Edebilir miyim? [İADE EDİLDİ]]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tam 2 ay once BIM'den Polosmart PGM11 klavye satin aldim 80 TL'ye. Bu klavye tam bir ay sonra arizalandi. Ne zaman klavyenin led isiklarini yakmaya calissam PC'den kopup durdu. En sonunda servise yolladim ancak bu arkadaslar islerini cok ozenli yapmis olmalilar ki LED'i yakmayi denemeden klavyeyi calistirmislar ve sorun yok USB portunuzu kontrol edin deyip geri yollamislar.


    Zaten bu surecte kendime yeni bir klavye edindim. Tamir edilseydi Polosmarti yedek olarak tutacaktim. Daha da kargolamakla falan ugrasmak istemiyorum. Fisi duruyor BIM'e gitsem problemsiz bir sekilde iade edebilir miyim?



    Edit: BIM personeli baya yardımcı oldu ve bölge sorumlusunu arayıp iade aldı. Polosmart'ın teknik servisi olan tt teknolojiye ne kadar sitemkarsam BIM'e o kadar müteşekkirim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Havya Makinesi -- 11 Şubat 2022; 14:10:5 >



  • Büyük ihtimalle edilir hocam. Fişin olması çok büyük avantaj.

  • Hakkınızı arayın !

    Bence iade zamanı çoktan geçti ama 'garanti kapsamında tamir edilebilir'.

  • 200tl ye 2.el razer balckwindow chroma ışıklı gerçek mekanik oyuncu klavyesi aldım kafam rahat 3 kuruş ucuz olcak diye bimden mouse klavye kulaklık alınmaz bence orya giden mallarında cogu defolu 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şoray uzun yolda -- 11 Şubat 2022; 0:18:30 >
  • Edemezsin hemşerim en fazla 1 hafta süren var.Senin bimle işin yok zaten.Ya firmayla uğrasican ya da bir bardak soğuk su içeceksin...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    1. Uyguladığımız “koşulsuz iade garantisi” politikasıyla müşterilerimizin menfaatini en üst düzeyde tutmaktayız. Müşterilerimiz, satın aldıkları bir ürünü hiçbir neden belirtmeksizin ve zaman kısıtlaması olmadan fiş ve kredi kartı slipiyle birlikte en yakın BİM mağazasına iade edebilir.


    https://www.bim.com.tr/Categories/619/kalite_guvencesi.aspx




    Bugün gideceğim bakalım sonuç ne olacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de piranha ışıklı klavye almıştım bir ay sonra aynı dediğin gibi ışığı yakınca bilgisayardan kopmaya başladı çalışmadı. attım çöpe 50 liraya aldığın ışıklı klavye bu olur diyerek  

  • Cihazı götürdüm durumu anlattım bölge sorumlusunu arayıp iade aldılar. Tabii fiş olmasa almazlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şoray uzun yolda kullanıcısına yanıt

    harbiden şoray bizim insanlarımız ne zaman bilinçli tüketici olacak

  • Havya Makinesi kullanıcısına yanıt

    Şansına mağaza şefi ve bölge müdürü alakalıymış.Ben sana normal mağaza prosedürünü söyledim.

    İade de en sıkıntı çıkarmayan mağaza Bim bana denk gelen...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.