Şimdi Ara

MODEM SNR MARGİN DEGERLERİM PORT ARIZASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • EVİME GELEN TÜRKNET YERİNDE DESTEK EKİP TAKIP EDİP PORT ARIZASININ ONAY VERMESI LAKİN MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ KOPMA 5 SAATIR YOK TEKRAR KOPARSA TALEP EDELİM DEMESİ BARDAGI TAŞIRAN SON DAMLA OLDU YERINDE DESTEK EKİP ARIZA VAR DİYOR MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ BEKLİYELİM DİYOR 10 GÜN İNTERNET KULANAMADIK YAGMURLU HAVADA INTERNET GİRMEK MUMKUN DEĞİL BUDA HAT DEGERLERİM YERINDE DESTEK EKİP PORT ARIZASI VAR ABI DEDİ DEĞİŞİKLİK TALEP EDILECEK DEDI AMA MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ BEKLİYECEZ DİYOR BENIM BEKELEMEYE SABRIM KALMADI 12 GUNDUR KOPAN BIR INTERNET UNIVERSITEYE HAZIRLANAN BIR KIZ KARDEsIM VAR BUDA HAT DEGERLERİ MUSTERI TEMSILCISI BEKLESIN BENN BEKLEYEMEM PORT DESIKLIGI OLMIYACAKSA IPTAL EDIP KABLO NET GECIS ISLEMLERIMI BAŞLATACAGIM BUDA MODEM DEGERLERIM VE PORT ARIZASI ACIKCA BELLİ GELEN EKIP MÜŞTERI KAYNAKLI DEGIL TURKTELEKOM KAYNAKLI PORT ARIZASI DEDI AMA MÜŞTERİ TEMSILCINIZ BEKLİYECEZ KOPMASINI DIYOR BEN KULANMADIM INTERNETIN FATURASI BIR ON GUN DAHA BEKLEYIP KOPSUN TUR TELEKOM EKIP GELSIN DIYE BEKLEMEYEMEM ZATEN TURKNET YERINDE DESTEK EKİP PORT ARIZASI VAR DEDI NEYINI BEKLIYELİM PORT DEĞİŞİKLİĞİ OLMIYACAKSA İPTAL DİLEKCEMİ YOLLADIM İŞLEME KONULSUN KABLO NET GECİŞ YAPACAGIM

    ABONE NUMARAM :1671158


    @TurkNetDestek



    MODEM SNR MARGİN DEGERLERİM PORT ARIZASI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erg45 -- 16 Ocak 2022; 16:41:18 >







  • Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Kontrol ettiğimde net uzmanı arkadaşım port değişimi için bildirimde bulunmuş ama işlemlerin önceliği için kendisine bilgi verdim. Kontrol ederek size dönüş sağlayacak.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    umarım sorunumla ilgilenirsiniz kaç gün beklemem gerekiyor iptal dilekcemi yolladım cunku

  • erg45 E kullanıcısına yanıt
    Arka planda bende takibini yapacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    bir gelişme varmı acaba modem degerlerime bakıyorum hala çok değişken port bir değişiklk yok bilgi alabilirmiyiöm

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    destek kaydımı kapatıyorlar ve bu yazı yazılıyor anlamı nedşr port değişimi stedik diyorsunuz ama sorun giderilmiş diye yazı atıyorlar uygulamadan neyış bır gundur ınternet gırmısız giremedimiz gunler neden soylemıyor port arızası acıkcası varken boyle yapılması ınanın bız müşterılerınızle dalga gecmek gibi bşrşey bu yazı nedir yagmur hava bakır kablo daha once olmıyan arıza sımdımı oldu ıptal edın gıtsın ben ugrasamam sızın bu uygulamadakı destek kaydını kapatmak ısteyenlerle yeter be arkadaısm bu yazı ne dır nedır ya bu kadarda dalga gecmeyın 1 gun ınternet sabıt gırmış ertesı gun kopuyoır yaklasık kac gundur kopma var kopma destek kaydını kapatmasınlar yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en sonunda agzımı bozukcaklar ınsanında bır sabrı var 40 yasında formda dert anlatmaya calsııyoruz bu nedır bazen koptumu 10

    gun ınternet gelmıyor bunu neden soylemıor bazen kpopmalar olabılırmış ıptal dılekcemı işleme koyunuz lutfen iptal edılsın bu nedır bu yazı nedı turktelekom ekıplerıne bır port degişimi yaptıramıyorsanız sozun bıttıgı yer yagmurlu havada kopma bakır kablo dıyor yazan sahız ulan destek ekıbınız port sorunu demış bunu yazan kısı hangı hakla kapatmaya calısıyor destek kaydını

    MODEM SNR MARGİN DEGERLERİM PORT ARIZASI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erg45 -- 17 Ocak 2022; 20:1:47 >




  • erg45 E kullanıcısına yanıt
    Ekiplerimize şikayetinizi ve sorunun devam ettiğini bizzat bildirdim. Dün sizi aradık ama ulaşamadık. İşlemler için yeniden iletişime geçip destek olacağız. Bu sorunu birlikte çözümleyeceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Ekiplerimize şikayetinizi ve sorunun devam ettiğini bizzat bildirdim. Dün sizi aradık ama ulaşamadık. İşlemler için yeniden iletişime geçip destek olacağız. Bu sorunu birlikte çözümleyeceğiz.

    bugün aradılar ve ulaştılar 2 gündür kopma olmadı ıcın port istemeyeyiz dediler ben iptal işlemlerimi onaylasınlar başka ıss geçiş yapacagım siz bana port istediklerini söylediniz ama port istenmemiş yerinde destek ekipleriniz port arıza var dedikleri halde ilgilenmeyen bir müşteri temsilciniz var sadece 3 gündür internet kopma olmamış arkadaşım kopma oldumu giditor ınternet dıyorum şuan port talebınde bulunamayız diyorlar iptal işlemim onaylansın kablo ne geçiş yapacagım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erg45 -- 18 Ocak 2022; 10:13:8 >
  • erg45 E kullanıcısına yanıt
    Bize biraz müsaade edin. Arkadaşlarım arka planda hizmetinizi detaylı bir şekilde kontrol ediyorlar. En kısa süre içerisinde tekrar sizinle iletişime geçerek süreç hakkında detaylı bilgi vererek yardımcı olmaya çalışacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    BENİ TELEFONDAN ARAMISINIZ O ZAMAN RİCA EDİYORUM CUNKU BENI BUGUN ARAYAN KİŞİ ONAY VERDI İPTAL DİLEKCEMİ ASKIYA ALIN OZAMAN BENDE BEKLİYEYİM ONAY KALDIRSIN İPTAL İŞLEMLERİNDE İPTAL İŞLEMİME DİREK BENLE KONUŞAN ONAY VERDİ




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erg45 -- 18 Ocak 2022; 10:26:56 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    sizde yardımcı olamıyacaksınız iptal işlemi yapın iss değiştireceğim port arızası olan bir ıss durmak ne kadar akıllı

  • erg45 E kullanıcısına yanıt
    18.01.2022 10:05 tarihinde iptal işlemlerinin tamamlandığını görüyorum. Yeniden hizmet almak istiyorsanız başvuru yapmanız gerekiyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    yeni işlemde aynı portmu gelecek başkanı yine arızalı port gelirse

  • erg45 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konu hakkında başvuru yapılmadan net bilgi veremiyorum. Port müsaitliği değişiklik göstermektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 19 Ocak 2022; 7:51:46 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.