Şimdi Ara

10 gündür devam eden türknet rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mahallemizde 1 haftadır internet yok. Mahallede yapılan inşaat çalışması sonucu telefon kablomuz koparıldı . 1 haftadır sorunumuz çözümlenmedi . Çocuklar evden online eğitim ile çalışıyor. Ben evden işlerimi yürütmek durumunda kaldım . Büyük mağduriyet yaşıyoruz Mahelle olarak Çorlu Telekom konuyla ilgili muhattap dahi olmuyor ilgilenmiyor. Gitiiğimde dilekçe vermek istedim konuyla alakalı ttnet abonesi değilsiniz dilekçe veremezsiniz servis sağlayıcınıza başvurun diye başından savıyor.

    Türk.Net bu konuda iş yaptıramıyor ttnete yazmadığımız platforma kalmadı . BTK, Cimer, vs.

    Destek no: 49376480
    Arıza iş emri

    2022010400092690935

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Merhaba, destek kaydınızı kontrol ettiğimde adresinizde genel arıza olduğu iletilmiş ve yerleşik operatör çalışmaların 14/01/2022 tarihine kadar tamamlanacağını paylaşmış.
  • Genel arıza mı binanın yanında iş makinesinin kopardığı kablo sallanıp duruyor neresi genel bunun . Bir kabloyu bağlatmaktan aciz bir kurumsunuz .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aksu1982 kullanıcısına yanıt
    Maalesef kablo kaynaklı yaşanan sorunlarda çözüm süreci uzayabiliyor. Diğer gönderdiğiniz destek kaydı kapalı, ben yeni kayıt oluşturarak net uzmanlarımıza iletiyorum. Güncel bilgi alarak size dönüş yapacaklardır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evden çalışıyorum . Çocuklar Salgının artması nedeniyle okula göndermediğimden online evden ders yapıyorlar. Mobil paket üstüne paket aldık bu ay 200 tl para harcadık mobil dataya . Hala da alıyoruz . Kalıcı bir sorun bu 2 ay öncede iş bilmez kişiler yüzünden yine kablo koparıldı 15 gün gelmedi . Kalıcı bir altyapı istiyoruz artık geçici çözümlerle magdur oluyor koca mahalle cezalandırılıyor iş bilmez Türk Telekom yüzünden

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aksu1982 kullanıcısına yanıt
    49582493 numaralı destek kaydınızı oluşturdum. En hızlı şekilde ekiplerimiz sizinle iletişime geçecek.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    10 gün oldu rica ediyorum. Şu süreci hızlandırın. Kalıcı bir çözüm bulunuz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aksu1982 kullanıcısına yanıt
    Merak etmeyin, en hızlı şekilde çözümleyeceğiz.
  • Verdiğiniz cevaplar Copy/Paste geçmiyor çözüm adına birşey de yok . Destek talebinden gelen mesajı paylaşıyorum aşağıda

    quote:

    Merhaba Yaşar Bey, Bölgenizde Türk Telekom kaynaklı genel arıza bulunmaktadır. Arızanın tahmini bitiş tarihi 14/01/2022 15:07 şeklinde iletilmiştir. Arızanızı takip ederek size bilgi vereceğiz. İyi günler dilerim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aksu1982 kullanıcısına yanıt
    Genel arıza süreci yerleşik operatör ekipleri ile ortak çözümlenmektedir. Gelişme oldukça size bilgi vereceğiz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.