Şimdi Ara

Hepsiburada Monitör mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
0
Favori
8.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
142 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    H.burada sitesinden 9 Kasım tarihinde sistem önerileri yapan bir kanalın tavsiyesi sıcak fırsat olarak Viewsonic 23.6 VX2458-P-MHD model bir monitör siparişi verdim.Ürün elime gelene kadar daha büyük bir ekrana sahip başka bir monitör satın aldım yine aynı siteden.Ürünler eve gelince daha büyük olanı kullanmaya karar verdim ve Viewsonic ürününü iade etmek için talep oluşturdum.Sürat Kargo ile iade etmem için verilen kod ile kargo firmasına gittim.Ürünü hiç açmadan ve bana geldiği gibi iade ettim.

    İademi beklerken red cevabı geldi.Sebebini öğrenmek için h.burada sitesiyle irtibata geçtiğimde ürünün tekrar satışa uygun olmadığına dair bir cevap aldım.Önce anlayamadım ama sonra ekledikleri fotoğraflara bakınca sıkıntının Sürat kargo firmasının yapıştırdığı bantlardan kaynaklandığını anladım.Fotoğraflarda görebilirsiniz ekledim.Hepsiburada ile irtibata geçtim durumu izah ettim.Yapıştırılan bantların Sürat kargoyla alakalı olduğunu belirttim ama açıklamalarında "Ürün gönderimi yapılırken kargoda hasar görmeyecek şekilde göndermeniz gerekmektedir." demişler.

    Ürünü bana gönderdiğiniz şekilde iade ettim bantlardan haberim bile yok dedim ama iadem bir türlü kabul olmadı.Tüketici hakem heyetine gerekli başvurumu yapacağım ama sizden ricam konu başlığını öne çıkarmam için yardımcı olabilirseniz sevinirim.Gelişmelerden haberdar ederim

    Hepsiburada Monitör mağduriyeti


    Hepsiburada Monitör mağduriyeti

    .




  • Ne empatisi yahu? Adam kutuya bile dokunmamış, kanunda açık seçik kullansan bile 14 gün içinde sebep göstermeksizin iade edebilirsin diyor.


    Sizin gibiler olduğu sürece bu firmalar böyle davranmaya devam edecek maalaesef. Hakkınızdan bile bir habersiniz.


    Arkadaşa da tavsiyem direkt hakem heyetine başvursun beklesin, her türlü parasını faiziyle verecekler. Hiç dert etmesin maalesef ülkenin durumu böyle. Amazon dışında başka bir yerden alışveriş yapmayın.

    hayatımda gördüğüm en gereksiz en boş mesaj. kargo firmasıyla anlaşan şirket, ürünü ek kutuya koymadan hıyar gibi çıplak ,vatandaşa yollayan şirket suçlu değil, iade eden adam suçlu . bunu yapanın hepsiburada satıcısı olduğunu da sanmıyorum. hb kendi kargolarını aras ile aldırtıyor .

    Satıcı yerine koysa ne değişir


    satıcılar eğer 14 gün içinde iade kabul etmeyecekse dükkanda satmaya devam edecekler internette satmayacaklar o zaman bunu kabul edip satıyorlar


    normalde amerikan iyi satış sitelerinde B stock ürünler olur daha ucuza ben almıştım iade gelen kontrol edilmiş sorunsuz ürünleri sırf kutusu açık diye ucuza satarlar trde satılan ürünü sıfır diye kakalamaya çalışıyorlar sonra satıcıları düşünün diye senin gibi biri geliyor satıcı bunu dürüstce b stock yada iade olarak satarsa ucuz fiyata hiçbir sıkıntı olmaz

    geçmiş olsun bu tür ürünleri sırf kampanyalı diye böyle yerlerden alırsanız uğraşır durursunuz amazon varken ne diye macera ararsınız bu sitelerde anlamadım gitti iade konusunda sürekli sıkıntı çıkartabilecek firmalar


    1 hafta önce amazondan alığım monitör kusurlu geldi ölü piksel vardı hemen iade edip geri gönderdim 1 gün sonra yenisini gönderdiler istesem para iadesi de yaparlardı.

  • Amazon'da bir ürün varsa artık başka sitelere bakmıyorum bile nedeni de tam olarak bu durum, geçmiş olsun.


    Çözüm THH gibi duruyor.

  • geçmiş olsun bu tür ürünleri sırf kampanyalı diye böyle yerlerden alırsanız uğraşır durursunuz amazon varken ne diye macera ararsınız bu sitelerde anlamadım gitti iade konusunda sürekli sıkıntı çıkartabilecek firmalar


    1 hafta önce amazondan alığım monitör kusurlu geldi ölü piksel vardı hemen iade edip geri gönderdim 1 gün sonra yenisini gönderdiler istesem para iadesi de yaparlardı.

  • Aerosol 34 kullanıcısına yanıt

    bende bu yüzden amazondan bişey almiyorum , ekran karti almiştim kutusu acik aide ürünü gönderdiler

  • O zamandan bu vakte fiyati da artmıştır elden aldığın fiyata sat gitsin
  • Bence de sıfır fiyatından bir yere satın. Onun parasını 1 yıla anca alırsınız. (Değer kaybı davası gibi bir şey açılabiliyorsa bilemem) Sonunda aldığınız parayla en kötü monitörü bile alamazsınız. Acayip değer kaybeder.
  • Concordato kullanıcısına yanıt

    Hocam amazon diyorsun'da iki gündür beni kanser ettiler under armour ayakkabı aldım 43 numara geldi giydim küçük geldi 1dk. sonra değişim talep ettim 44 numara ile tamam dediler meğerse 44 numara ile değil 43 numara ile bire bir degişim sağliyorlarmış dedim ben 43 istemiyorum o zaman iade edin tekrar satin alin dediler tamam dedim bana verdikleri kod ile mng kargoya gittim (24 saat sonra) kod çalişmadı tekrar aradım tekrar kodu iptal ettiler yeni kod oluşturdular 2 saat sonra kod aktif olur dediler 2 saat sonra kargo firmasi kapanacak gittim eve sabah kargo formasina tekrar gittim bu sefer kod yine çalışmadı aradım guncelledik dediler sonra çalıstı vs. derken sinir oldum yalan değil diğer firmalara göre daha iyi amazon ama bazen işi bilmeyen müşteri hizmetlerine denk gelirseniz böyle uğraşıyorsunuz

  • MrWest kullanıcısına yanıt

    kesin msi markadır

  • Kampanyalı aldı iseniz zaten fiyatı artmıştır. Satın gitsin
  • THH den sonra kazanırsınız siz aldığınız gibi yollamışsınız zaten yeniden satılamaması sizin suçunuz olmadığı gibi iadeye engel bir şey de değil!


    THHden kazanınca icraya verip yasal faiz ile alırsınız parayı ama satabiliyorsanız başka yere satabilirsiniz


    sürat kargo bantlarını da zaten kendi anlaşmalı kargosu yapmadı mı ne salakça bir şey


    uğraşcaksanız uğraştırırsınız karşıyı da ama karşısı salaklık etmiş iade almayarak birde kapalı ürün bır sıkıntısı varsa bantta koskoca sürat kargo yazıyor sürat kargo ile halletsinler

  • MrWest kullanıcısına yanıt
    Satıcı kimdi?
  • Abi, sen bana gönder, ben iade ederim onu

  • Bu konuda Trendyol mallıkta birinci, Hepsiburada ikinci, incehesap ucundu.

    Liderlik arada yer değiştiriyor.

    Amazon da varsa sasmayin
  • Satıcı kimdi hocam?
  • AnadoluEfes kullanıcısına yanıt

    zaten amazunun olayı hiç sıkıntı yaşamaman değil. Yaşayacağın sıkıntının minumumda olması ! ,


    Bende benzer bir sorunu power bank için yaşamıştım . yanlış ürün geldi falan uğraştırdılar biraz ama gene aradığım ürün amazonda varsa oradan alıyorum .

  • Bende hepsiburada üzerinden aldığım ups i iade ettim.Kutularken ve kapatılmış haliyle kutunun fotoğrafını çekmiştim.Tahmin ettiğim gibi oldu.Adamlar ürünü hasarlayıp iadeyi reddettiler.Elimde gönderirken ki fotoğrafları var dedim hatta hepsi jet iade ettiğimden kapımdan aldılar ürünü gelen kargocuda fotoğraf çekti ama nafile.Tahminimce ilk mağaza sonra kargocular hasarladı.Mağazanın rapor a koydukları fotoğrafı görünce tekrardan şikayet ettim ama yine aynı sonuç.İade olarak gönderirken daha da hasarlamışlar sağolsunlar.Mahkemeye gitsem uğraşır alırım parayı ama o paradan daha değerli zamanım o yüzden belalarını okuduktan sonra hakkımı helal etmiyorum dedim ve bıraktım peşini.

    Bir kişi daha yazmış amazon bu konuda daha iyi biraz pahalı olsun ama bu tarz insanlarla uğraşma olasılığın kalkar.

  • Burda muhattabın sürat kargo, hepsiburada değil, sonuçta bu ürün bi daha satılacak değilmi, iade ettin diye çöpe atacak halleri yok, bu haldeki bi ürünü alırmısın sen yok, biraz empati yapın lütfen, zaten korgo firmalarının rezilliğini hepimiz biliyoruz ona göre sarıp sarmalayacaktın. Bişey çıkacağını sanmıyorum, faturası ile 2. el sitelerde 100-200 lira eksi fiyata satabilirsiniz.

  • Warlords W kullanıcısına yanıt

    Ne empatisi yahu? Adam kutuya bile dokunmamış, kanunda açık seçik kullansan bile 14 gün içinde sebep göstermeksizin iade edebilirsin diyor.


    Sizin gibiler olduğu sürece bu firmalar böyle davranmaya devam edecek maalaesef. Hakkınızdan bile bir habersiniz.


    Arkadaşa da tavsiyem direkt hakem heyetine başvursun beklesin, her türlü parasını faiziyle verecekler. Hiç dert etmesin maalesef ülkenin durumu böyle. Amazon dışında başka bir yerden alışveriş yapmayın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Katates Pızartması -- 27 Kasım 2021; 21:22:44 >
  • Amazonun gözünü seveyim.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.