Şimdi Ara

Superonline 760 TL cayma bedeli çıkardı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
1
Favori
1.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Taahhütümün bitmesine 7 ay kaldı, Akşamları 100, gündüzleri 24 mbit ama sürekli 5 mbit gibi çalışıyor. Bir kaç kez ulaşıp google play store, whatapp, youtube gibi uygulamalarda felaket kötü olduklarını söylememe rağmen bir şey yapmadılar. Bir keresinde kendi uygulamaları üstünden arıza kaydı bile oluşturamadım. En çok kızdığım da şimdiye kadar hiç sallamayan süperonline'ın aboneliği iptal ettireceğimi söyleyince birden sorumlu ebeveyne dönüşmesi. İşin en komik yanı da düzenli beni arayıp kampanya var, size sürekli 100 mbit verelim diye her gün aramaları, istemiyorum dedikçe o kadar çok aradılar ki en sonunda blockladım. Aboneliği iptal ettirmek için aradıklarında da ulaşamadılar o derece Superonline 760 TL cayma bedeli çıkardı 


    En başında iptal ettirmek için aradığımda 260 lira taahhüt nedeniyle borç çıkacağını söyleyen superonline bugün iş ciddiye binince ödenecek tutarı 760a çıkardı. 1 seneyi geçtiği için bu bedeli hakem heyeti ile alabileceğim söyleniyor, doğrumudur? 7 ay hiç bir şey yapmasam fatura gelse ödesem zaten tutar o kadar ancak bu kadar olur. Benzer sorun yaşayanlar fikirlerini paylaşabilirse sevinirim.




  • 2 gün aradan sonra bugün tekrar iptal talebi ilettim, cayma bedeli 869 lira olmuş, anlaşılan acele etmezsem 2 aya kalmaz evimi alacaklar
  • Bı arkadaş dün bı konu açmıştı online üzerinden tarife değişikliği yaptıktan 1 saat sonra iptal edince herhangi bi ceza cikmiyormis nekadar doğrudur bilemem ama o bu şekilde ceza ödemeden çıkmış
  • Yasaya göre 1 yıl üzeri taahhüt yapanlar hiçbir sebep göstermeden çat diye abonelikten çıkabilir. Ama yasaya göre !

  • Nette biraz araştırma yaptım, cayma bedeli değilde çakallar indirim bedeli iptali diye cezayı kesiyorlarmış.. 

  • Hocam sonuç olarak bir aksiyon aldınız mı ne yapacaksınız?

  • tosunpasa kullanıcısına yanıt

    Hocam tüketici kanununda ilgili madde hangisi tam bilgim yok ancak şöyle bir madde mevcut. 24 ay ve üzeri taahhüt yapılan aboneliklerde servis sağlayıcı şirket indirim yaptığı ayların yaptığı indirim miktarını tüketiciden talep edebilir bu onların hakkı. Ancak tüketici kanunu tüketiciyi korumak adına şöyle bi madde de koymuş kalan ayların indirimi veya kullanılan ayların indirimi toplamı hangisi tüketici lehine ise o talep edilir. Şöyle örneklendireyim. Mesela siz 24 ay taahhütlü abonelik aldınız 20 ay kullandınız sonra aboneliği iptal ettirmek istediniz. Servis sağlayıcı firma sizden 20 ayın indirip ücretini talep edemez lehinize olan son 4 ayın indirim ücretini talep edebilir kanuna göre. Mesut çevik bu konu ile alakalı bir video yayınlamıştı izlemenizi öneririm.

  • Balleyci kullanıcısına yanıt
    Zaten firmalarda şuan bunu uyguluyor. Yanı 20 ayında iptal ederseniz kalan 4 ay ücretini istiyor. Bunun aksi uygulama yapan varsa daha karşılaşmadım.
  • TheProNightly kullanıcısına yanıt

    Modem değiştirildi, bu seferde başka birinin sorun yaşadığı daha yeni ama sorunlu bir modem bağlamışlar. Önceden yaşadığım yavaşlık sorununun yerini daha kötüsü saat başı bağlantı kopmaları aldı. Kopunca da 1-2 saat gelmiyordu.


    Tekrar başvurup acilen getirdikleri modemi değiştirmelerini talep ettim. 5 ayrı görüşme sonunda eve gelen arkadaştan sorun yaşamayacağım bir modem vermelerini istedim. Aylık extra 6 liraya kaliteli bir modem verdi. Bu modemde herhangi bir DC yavaşlık yok. Süre dolana kadar bu şekilde devam etmeye karar verdim. hiç sporun yaşamazsam sonra da devam edebilirim.


    Keşke en başından sesimi duyup iptal noktasına getirmeden adam gibi hizmet sağlasalardı.

  • tosunpasa kullanıcısına yanıt

    modemin wifisini kapat git bir router al onu modemee bağla onun wifisini aç kullan sorun çözülsün.

  • https://twitter.com/ccgayberli/status/1461438187209900032?t=Y7YYiC9SV-Wr8iJcpSCAXg&s=19

    Uğraşman lazım. Bu kişi tuketici hakem heyetine gitmiş. Hakem heyeti olumsuz karar vermiş. Sonra mahkemeye gitmiş. Öyle kazanmış.

    Superonline 760 TL cayma bedeli çıkardı Superonline 760 TL cayma bedeli çıkardı
  • Altyapınız fiber mi? @tosunpasa

  • Telekom benden 5 ay için 1500 TL ceza bedeli istedi .
  • shunter kullanıcısına yanıt

    Ne yapmayı düşünüyorsunuz. TT bende de 10 ay için 1400 istedi ama SuperOnline 600 TL'si ödemeyi teklif etti. Mahmekeye gitsem haklı çıkar mıyım diye düşünüyorum. Twitter'da başka bir arkadaşla konuştum. THH'den olumsuz cevap alıp mahmekeye gidince kazanmış. Taahhütün bitmesini beklesem seneye daha pahalı fiyata paket satacaklar. Bilmiyorum valla.

  • -Hiroshima- kullanıcısına yanıt
    Hiçbir şey yapamadım hocam bekliyorum . 5 ay kaldı daha da kapısını çalmam telekomun.
  • Ben 1 Kasım'da tahhütü yeniledim, akşamları yükselen ping yüzünden iptal etmek istediğimde 1.085 TL cayma bedeli çıkardılar. Pavyon hesabı.. Hem hizmet yok hem deli gibi para isteniyor.

  • Bende de benzer bir durum var.

    Taşındığım binada internet altyapısı olmadığı için geçici süre Superbox alayım, Superonline gelirse ona ücretsiz geçerim dedim.

    Superbox aldıktan 2 ay sonra fiber bağlantı sağlantı ve Türknet'e geçtim.

    Şimdi 24 ay sözleşme yaptığımız Superbox'ı iptal ettirmek istiyorum zira Superonline'in fiber getirmek gibi bir çabası yok ne yazık ki.

    Telefonla görüştüğümde yaklaşık 400 liralık bir cayma bedeli olacağını anlattılar.

    Bilemiyorum ne yapsam.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.