Şimdi Ara

Türktelekom mh yalan söyledi dolandırmaya çalıştı (BTK en işe yaramaz kurumdur)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni eve taşındığım için VDSL naklettirmek yada cayma bedelsiz iptal istiyorum. Konum aşağıdaki gibidir.

    https://forum.donanimhaber.com/turktelekom-nakil-vdslden-adsle-zorluyorlar-iptalde-cayma-bedeli-cikartiyorlar--150887997


    Özet yeni evde VDSL yok ADSLe geçirmeye çalışıyorlar adsl olduğundan cayma bedelsiz iptal edilmez diyorlar nasıl bir mantıksa


    şimdi de dolandırmaya kalktı mh babamı VDSL var mı yeni adreste nakil yada cayma bedelsiz iptal için aradık var geçişinizi yapalım dediler halbüki ben sorguladığımda adsl gözüküyor kadın tekrar var falan dedi sorguda adsl gözükünce o adsl var ama vdsl modemle kullanabilirsiniz diyor açıkça dolandırmaya çalışıyor yalan söylüyor


    Türktelekom mh yalan söyledi dolandırmaya çalıştı (BTK en işe yaramaz kurumdur)

    Edit :BTK yı telefonla aradım bana 10 iş günü dediler şikayeti 20.10.2021 de açmışım 20 gün olmuş hala 10 iş günü diyorlar


    THH ve Cimerden de şikayet ettim bir tane daha BTK şikayeti açtım aynı şey için


    BTK cevabı ektedir ttneti koruyup tüketiciyi korumuyorlar! Alt pakete geçmek yasak cayma bedeli çıkar diyorlar ancak VDSL hizmeti vermiyor bu nasıl bir iş


    Türktelekom mh yalan söyledi dolandırmaya çalıştı (BTK en işe yaramaz kurumdur)


    Bu ülkede devlet kurumları vatandaşı bukadar uğraştırıp bunu yapıyorsa artık vatandaşı olunmaz avrupada mülteci olsaydım daha iyi yaşardım


    Tekrar BTKdan yazılan bu cevapları bir insan utanmadan veriyor hem VDSLden adsle düştüm hem vdsl varken geçirtmediler hemde mağduriyet yok diyorlar bu şirketin her şeyinin allah belasını versin


    50kb ile upload yapıyorum resim bile yükleyemiyorum internete elon musk uydu internet kuruyor ben adslden vdsle geçmeye uğraşıyorum ülkede adalete bak

    Türktelekom mh yalan söyledi dolandırmaya çalıştı (BTK en işe yaramaz kurumdur)



    2 ay oldu THHye başvurmuştum hiçbir hareket yok hiçbir şey yapmamışlar




    1 ay doldu ve şimdi VDSL geçişim tamamlandı dün arandım bugün adsl gitti vdsl geldi hat değerlerim aşağıdaki gibi

    Türktelekom mh yalan söyledi dolandırmaya çalıştı (BTK en işe yaramaz kurumdur)
    Türktelekom mh yalan söyledi dolandırmaya çalıştı (BTK en işe yaramaz kurumdur)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 3 Aralık 2021; 10:18:48 >







  • Yalan ağızlarına yuva yapmış hocam, ne yapalım :(
    Sağlayıcı firma, adres değiştiren müşterisine aynı standartlarda hizmet sunamıyorsa müşterinin ceza bedeli ödemeksizin ayrılma hakkı vardır.
    Bu, BTK'nın belirlediği ve resmi gazetede yayımlanmış bir haktır. Söz konusu hakkınızı linkteki dördüncü bölümün on ikinci maddesinin altıncı fıkrasında görebilirsiniz:
    https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2017/10/20171028-11.htm

    Aynı şey, Ticaret Bakanlığına bağlı olan Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğünün web sitesinde kısaltılmış ve broşür halinde yayımlanmıştır:
    https://tuketici.ticaret.gov.tr/data/5e216f3613b8761e84fba40d/D4903-CP_A.e%20Faaliyeti%20Abonelik%20S%C3%B6zle%C5%9Fmeleri%20Bro%C5%9F%C3%BCr%C3%BC.pdf

    Şimdi siz bu verdiğim linkleri inceleyin. Özellikle resmi gazetede yazan haklarınızı iyice öğrenin. Daha sonra resmi gazetede belirtilmiş olan hakkınızın ekran görüntüsünü ekleyerek BTK'ya veya CİMER'e bildirin. CİMER muhtemelen BTK'ya yönlendirecektir de siz şansınızı deneyin. Yasal haklarınızın farkında olduğunuzu görecekleri için yola geleceklerdir. Gelmezlerse Açık Kapı isimli mecrayı kullanabilirsiniz. O mecra ile kaymakamlık veya duruma göre valilik ilgilendiği için daha etkili olabilir. Olmazsa bağlı olduğunuz müdürlüğe gidip yetkili kişiyle görüşürsünüz. Yine olmazsa Tüketici Hakem Heyetine başvurabilirsiniz. Daha da olmazsa AİHM şaka şaka :D

    Ben bunları olmazsa olmazsa diyerek yazdım ama sıralamasını siz belirleyin hocam sonuçta ben bir hukukçu değilim :))

    Bu arada VDSL için port talep etmeyi de unutmayın. Taşınacağınız binadaki komşularınızla konuşup dilekçe hazırlarsanız işe yarayabilir. Tabii siz onlarla bu kadar uğraştığınız için sizi kara listeye alıp pek ilgilenmeyebilirler. İşte bu duruma yapacak pek bir şey yok. Israrla port talebinizi yinelersiniz. TT özel bir firma olduğu için size port açmak veya altyapı çekmek zorunda değil. Sadece port değil fiber altyapı da talep edebilirsiniz. Veya bölgenizde farklı firmaların altyapısı varsa onlarla da iletişime geçebilirsiniz. Son tahlilde karar sizin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dejuf -- 5 Kasım 2021; 1:18:47 >




  • Dejuf D kullanıcısına yanıt

    btk şikayetini güncelleyip thhden de şikayet oluşturdum çok basit bir şey için bukadar oyalıyorlar


    altı üstü caymasız iptal etcekler


    port açtırma başvurusu nasıl yapılıyor ? açık kapıdan yazmıştım zaten

  • Dejuf D kullanıcısına yanıt

    btk şikayetini güncelleyip thhden de şikayet oluşturdum çok basit bir şey için bukadar oyalıyorlar


    altı üstü caymasız iptal etcekler


    port açtırma başvurusu nasıl yapılıyor ? açık kapıdan yazmıştım zaten


    Dalga geçer gibi aynı şeyi tekrar yazıp şikayeti kapatıyorlar keşke başka ülkede doğsaydım BTK kurumu kadar işeyaramaz bir kurum yok şikayetle kendileri ilgilenmiyor direk karşı tarafa yolluyor ceza yok bir şey yok


    Türktelekom mh yalan söyledi dolandırmaya çalıştı (BTK en işe yaramaz kurumdur)




  • berk70 kullanıcısına yanıt
    BTK şikayetini güncellemek yerine yeni bir şikayet oluşturun hocam. İşe yarar mı bilinmez ama deneyin. Resmi gazetedeki maddenin ekran görüntüsünü ekleyerek Açık Kapıya da yazın. En çok Açık Kapı işe yarıyor aslında.

    Port açtırma konusunda dilekçe yazsanız daha iyi olur. Kuru kuru Açık Kapıya yazarsanız pek ciddiye almayabilirler. Bu forumda dilekçe örnekleri mevcut, oradan inceleyip dilekçe hazırlayın. Bağlı olduğunuz müdürlüğe gitme şansınız varsa dilekçeyi elden teslim etmeniz daha iyi olur. Benim gibi ilçede yaşıyorsanız ve müdürlüğe çok sık gitme şansınız yoksa dilekçeyi Açık Kapı üzerinden de gönderebilirsiniz.
  • Tamamen alt yapı yoksa bedelsiz iptal ederler adsl varsa alt yapı var demektir cayma bedeli alırlar. Size tavsiyem adresinizi köy gibi bir tr gösterin tt nin alt yapısı olmadığı bir yeri o zaman iptal etmek zorunda kalırlar bedelsiz olarak
  • BTK şikayetine gelen cevaba üçüncü kez itiraz ettiğinizde şikayet Türk Telekom'dan alınıp BTK incelemesine düşüyor. Şikayet kaydına en az üç kez itirazda bulunun.


    Bu konuda kesinlikle haklısınız. Upload hızının düşmesi net şekilde hizmette kalite düşüşüne yok açıyor. Hız aynı kalmış olsaydı bile VDSL->ADSL geçişi gecikme sürelerini artırıp kalite düşüşüne yol açıyor. Hakem heyetine başvuru yapın. Oradan cevap geç gelebiliyor ama muhtemelen haklı bulunursunuz. Olmazsa Tüketici mahkemesine başvurup cayma bedelini iptal ettirebilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AirDroid -- 6 Kasım 2021; 16:47:38 >
  • mu5tafa kullanıcısına yanıt

    VDSL kullanıcısıyım VDSL altyapısı yok ise altyapı yoktur adsl neden kabul edeyim 56k dial up verselerdi birde hizmet kalitesi de düşüyor hız da düşüyor teknoloji de düşüyor adsl yatırımı yok maliyeti olmayan bir şey 20 senedir aynı şeyi kakalıyorlar birde vdsl parası mı ödeyeceğim ona zaten ttnet kalitesi ile her gün internet kesiliyor biraz önce 00:25de internetim tekrar kesildi

  • berk70 kullanıcısına yanıt

    konudan bağımsız, internet işini nasıl çözeceksiniz bunu iptal ettirince*

  • Tamacti Jun kullanıcısına yanıt

    Hocam kablonet var 100mbit bile açık diyor kablonet ile görüştüm ancak port olursa vdsle geçerim artık adsl mi kaldı sene 2021 800kbit upload insanlarla dalga geçmekten başka bir şey değil

  • LÜTFEN GÜNCELLEYİN BAŞKALARI DA GÖRSÜN

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.