Şimdi Ara

Yeni elektrikli Renault Kangoo Van tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
2.361
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  



    Yeni elektrikli Renault Kangoo Van tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Geçtiğimiz yıl tanıtılan yeni nesil Renault Kangoo'nun tamamen elektrikli versiyonunun sahaya çıkma zamanı geldi. Yeni Renault Kangoo Van E-Tech Electric önümüzdeki bahar aylarında Avrupa'da satışa çıkacak.



    Elektrikli Kangoo özellikleriyle neler sunuyor?



    Yeni Renault Kangoo Van E-Tech Electric'te 122 beygir güç ve 245 Nm tork üreten bir elektrik motoru bulunuyor. 45 kWsa'lik batarya paketi de WLTP'ye göre 300 kilometreye kadar sürüş menzili sağlıyor. Zemine paralel yerleştirilen bataryanın kargo bölümünü etkilemediği belirtiliyor.



    Ayrıca Bkz.Yeni 2021 Honda Civic Türkiye fiyatları açıklandı



    Elektrikli Kangoo'da 11 kW'a kadar AC şarj standart, 22 kW opsiyon olarak sunuluyor. Ayrıca DC hızlı şarj istasyonlarında 80 kW'a kadar şarj mümkün. 11 kW ile batarya yaklaşık 4 saatte yüzde 15'ten yüzde 100 doluma ulaşıyor. Hızlı şarj ise 30 dakikada 170 kilometre menzil kazandırıyor.



    Yeni elektrikli Renault Kangoo Van tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Kangoo Van E-Tech Electric'te aracın gücünü kontrol ederek menzili korumaya odaklanan Eco dahil altı farklı sürüş modu bulunuyor. Rejeneratif fren sistemi de üç farklı seviyede kullanılabiliyor. Ayrıca, azami düzeyde verimlilik için iklimlendirme sisteminde ısı pompası da mevcut.



    Elektrikli Kangoo'nun tasarımı ve sunduğu özelliklerin içten yanmalı kardeşlerinden geri kalır yanı yok. B sütununu ortadan kaldıran ve yanda 1.45 metre yükleme açıklığı sunan özellik bu versiyonda da mevcut. Öte yandan 3.9 m3 kargo alanı, 600 kg yük kapasitesi ve 1500 kg çekme kapasitesi de özellikler arasında. İlerleyen süreçte uzun aks mesafeli versiyon da sunulacak.



    Yeni Renault Kangoo Van E-Tech Electric, ailenin diğer üyeleriyle birlikte Fransa'daki Maubeuge tesislerinde üretilecek. Fiyatı henüz belli değil. Renault'nun şimdilik elektrikli Kangoo'yu Türkiye'ye getirme planı yok.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni elektrikli Renault Kangoo Van tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni elektrikli Renault Kangoo Van tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni elektrikli Renault Kangoo Van tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni elektrikli Renault Kangoo Van tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni elektrikli Renault Kangoo Van tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni elektrikli Renault Kangoo Van tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri








  • Eskiden küçükken elektirkli kumandalı arabalar vardı. Almanyadan getirmişlerdi komşumuza. Bakar dururduk. El atarisi getirmişlerdi 1980ler. O zamanlar da bu oyuncak arabalar pahalıydı. Mikronun makrosu hala oynadıkları oyun aynı ! Hatta linux kaynak kodunu alıp tabela takıp yerli demek gibi ama fiyat yabancı.

    Bu fiyat politikaları sizin dünyada iş/oyun, oyun/iş oynamanız yasak demek oluyor. Yılardır böyle bir zincirin içindeyiz. Bu kendi yöneticilerimiz tarafından konduğumuz zindan/zinciri kırmamız gerekiyor.

    Halkın birleşip kendi devletini yeniden kurması gerekiyor sanırım. Sonra arasında para toplayıp tekelden sümerbanka.... ve sahip çıkması ve kendi üretmesi.... diye gidiyor. Aracıları besliyoruz. Onlar ise bizi aç bırakıyor.

    Tam saçmalamışsın günlük 300km senede 109bin yapar ki sen daha yetmez fazla yapar diyorsun.

    Giriyoruz sahibindene herhangi bir ticari seçiyoruz ben berlingo seçtim. 2020 üstü 147 ilan var km’si 100binden yüksek araç sayısı SIFIR. Daha bak 109bin km yetmez diyorsun ben 100bin km üstüne bakıyorum. Hiç taksici falan da deme taksici camsız koltuksuz Van alıp yolcu taşıyan taksici ben hiç görmedim.

    İstanbul Trafik Otoritmi Raporu açıklandı (aa.com.tr)


    İstanbul'da ortalama trafik hızı 29 kms. 300/29= 10,5 saat yapar. Bu araç İstanbul trafiğinde hiç durmadan, mola vermeden, mal indirip-bindirmeden ve park yeri dahi aramadan yol alsa 300 kms menzili ancak 10,5 saatte tamamlayabilir. Yukarıda saydıklarımı yaparsa, bu süre 12-14 saate çıkar. 300*24*12 = Şehiriçinde yılda 86 bin km yapar. Yılda 90 bin km yol yapan şehiriçi ticarisi ben görmedim, duymadım.


    Şehirlerarası nakliye dersen yetmeyebilir ama zaten şehirlerarası nakliyede böyle bir araç kullanılmaz.


    Onun için 300 km menzil şi veya şi/şa karışık haydı haydi yeter.


    Bu aracı tasarlayanların, ticari araçların günlük kullanım pratiklerine bakmadan bu aracı tasarladıklarını düşünmek abes olur.

  • Bizde ticari araçlar zaten ÖTV’den az oldukları için gelmez pahalı kaçar.

    Normal bineklerde vergi avantajı olduğu için elektrikli araçlar normal içten yanmalılar ile aynı fiyata filan geliyordu.
  • Bizde şuan mümkün değil bu aracın kullanımı. Ticari olarak kullanımda 300 km günlük hic kimseye yetmez
  • .Müdür. kullanıcısına yanıt
    Nasıl yetmez 300 km?
  • MrT4ngo kullanıcısına yanıt
    Anlatayım şöyle yetmez.
    Ticari taksiler, fırınlar, toptancilar, kargocular, pazarlamacilar bunun gibi örnek cok daha. 300 km günlük gayet az bir rakam. Normal kullanıcılardan bahsetmiyorum. Ticari aracın ticari kullanımından bahsediyorum
  • .Müdür. kullanıcısına yanıt
    Az da değil hocam yav 300 km
  • Eskiden küçükken elektirkli kumandalı arabalar vardı. Almanyadan getirmişlerdi komşumuza. Bakar dururduk. El atarisi getirmişlerdi 1980ler. O zamanlar da bu oyuncak arabalar pahalıydı. Mikronun makrosu hala oynadıkları oyun aynı ! Hatta linux kaynak kodunu alıp tabela takıp yerli demek gibi ama fiyat yabancı.

    Bu fiyat politikaları sizin dünyada iş/oyun, oyun/iş oynamanız yasak demek oluyor. Yılardır böyle bir zincirin içindeyiz. Bu kendi yöneticilerimiz tarafından konduğumuz zindan/zinciri kırmamız gerekiyor.

    Halkın birleşip kendi devletini yeniden kurması gerekiyor sanırım. Sonra arasında para toplayıp tekelden sümerbanka.... ve sahip çıkması ve kendi üretmesi.... diye gidiyor. Aracıları besliyoruz. Onlar ise bizi aç bırakıyor.
  • Aracın batarya kiti o kadar büyük bir rijitlik sağlıyor ki, B sütununa gerek duymamışlar :)
  • Şehiriçi kullanım için 300km normal.
  • 300km nedir ki ticari olarak asla tutmaz yolda kalır çekici çağırıriz
  • .Müdür. kullanıcısına yanıt

    Tam saçmalamışsın günlük 300km senede 109bin yapar ki sen daha yetmez fazla yapar diyorsun.

    Giriyoruz sahibindene herhangi bir ticari seçiyoruz ben berlingo seçtim. 2020 üstü 147 ilan var km’si 100binden yüksek araç sayısı SIFIR. Daha bak 109bin km yetmez diyorsun ben 100bin km üstüne bakıyorum. Hiç taksici falan da deme taksici camsız koltuksuz Van alıp yolcu taşıyan taksici ben hiç görmedim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klise Adam -- 5 Kasım 2021; 11:21:25 >
  • 300 km menzil ticari bir araç için çok düşük. Şaka yapıyorlar herhalde.

    Elektrikli araçlar vakit kaybından başka bir şey değil tutmaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Black_34 -- 5 Kasım 2021; 15:36:49 >
  • Klise Adam kullanıcısına yanıt
    Bilginiz olmayan konularda ahkam kesmeyin. Ticari bir işletme amortismani kurtarmadan aracını elden çıkarmaz. Belliki ticaretle alakaniz yok. Sizin bilmemeniz veya mantik yürütmeniz bunun doğru olduğu anlamina gelmiyor. 300 km cok az bir rakam.
  • .Müdür. kullanıcısına yanıt

    Yav he he benim elimdeki km si en yüksek araç transit gün boyu fır fır bütün şehri gezip mal dağıtıyor 2015 model daha yeni 200bin oldu. Ne amortismanı 60bine geleni masraf çıkarır diye satıp yenisini alıyoruz

  • .Müdür. kullanıcısına yanıt

    İstanbul Trafik Otoritmi Raporu açıklandı (aa.com.tr)


    İstanbul'da ortalama trafik hızı 29 kms. 300/29= 10,5 saat yapar. Bu araç İstanbul trafiğinde hiç durmadan, mola vermeden, mal indirip-bindirmeden ve park yeri dahi aramadan yol alsa 300 kms menzili ancak 10,5 saatte tamamlayabilir. Yukarıda saydıklarımı yaparsa, bu süre 12-14 saate çıkar. 300*24*12 = Şehiriçinde yılda 86 bin km yapar. Yılda 90 bin km yol yapan şehiriçi ticarisi ben görmedim, duymadım.


    Şehirlerarası nakliye dersen yetmeyebilir ama zaten şehirlerarası nakliyede böyle bir araç kullanılmaz.


    Onun için 300 km menzil şi veya şi/şa karışık haydı haydi yeter.


    Bu aracı tasarlayanların, ticari araçların günlük kullanım pratiklerine bakmadan bu aracı tasarladıklarını düşünmek abes olur.





  • 1. Araç Türkiye'ye gelmeyecek, haberin en alt satırında da yazıyor. Dolayısıyla tartışmaya gerek yok.



    2. Orta ve büyük ölçekli Şirketler şehirlerde bölge bölge çalışır ve her araç ortalama 50-60 müşteriye giderken günlük ortalama 100-140km. Yol yapar.
  • Hergün 300 Km yapabilecek ticari araç kullan kişi dayanamaz zaten bu tempoya aracın menzili 400-500 Km olsa ne değişecek
  • Taksiler bile günde 300 km yapıyor veya yapmıyor. Adam fırıncı yapıyor demiş, Ne fırını bu hergün İstanbul dan Kars a ekmek mi gönderiyor.

  • yurtdışı fiyat ne

  • 300 km’yi molasız giden ne çok insan varmış. Bu aracı alıyorsan kullandığın Yerde sabit park yerin olacak onun yanında da şarj istasyonu yaptıracaksın ki bir çok firma aracını satarken duvar tipi şarj ünitesini veriyor. Onu kurdurduktan sonra akşam sen uyurken şarj edersin olur biter. Taksilere gitmese bile hafif ticari araçlar İçin biçilmiş kaftan.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.