< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 20 Ekim 2021; 8:38:58 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
İlk yerli şanzıman üretildi.
-
-
Güzel gelişmeler bunlar, ford iyiden iyiye ticariye kaymış durumda..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet ama hâla kalite güç anlamında çok eksiği var gibi ilanlar fmax dolu alan 1 yil civarı sürüp satışa koymuş Ford bence modern hino hiex tarzı birşey
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
"Ford Otosan" ile başlamasaydı saçma sapan seçim vaadi sanıp okumayacaktım.. Tebrik ediyorum Koç grubunu
-
sadece meraktan soruyorum bir şanzıman için ki ford yardımı da vardır 230 mühendis çok değil mi yav?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Güzel haber de bari yazsalarmış otomatik mi manuel mi diye… yazdılar da ben mi kaçırdım acaba?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Otomatikmiş. Yerli şanzımana sahip kamyonu test eden Varank, aracın çok başarılı olduğunu kaydederek, “Biraz önce Türkiye’nin ilk ve tek yerli şanzımanını tanıttık. Bu şanzımanın bir özelliği de otomatik bir şanzıman olması. Ali İhsan Bey beni bu konuda uyardı. ‘Otomatik demediniz bakanım, asıl önemli olan konulardan bir tanesi o’ dedi. Yerli ve milli otomatik şanzımanın takılı olduğu kamyona bindik, test ettik.
-
Yukarıdaki metni kopyalayıp googleyabilirsiniz.
-
Birkaç haftadır markası otokar sanırım bursa sehirici otobüsleri denk geliyor,şanzımanları tıkır tıkır vites atıyor güzel araç yapmışlar.
Keske ülkemizden soğutmasalardı,ne yerliye bağlılığımız kaldı ne de ülkeye. Makine parkımızda 40 dan fazla yerli ekipman,4 tane yerli iş makinesi var. Bütçe oluşturdukca Avrupa’lara geçiyoruz…
Hem teknolojide çok geriyiz hem de düzgün üretim yok ülkede.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler.
Otomatik daha da güzel. Umarım binekler için de geliştirirler en kısa sürede.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizim şirkette 10 tane var Avrupa çalışıyorlar 2 sene oldu daha hiç problem çıkarmadılar. Şoförler de memnun, içi çok geniş ve ferah, motoru kuvvetli 500 beygir.
Problem çıkarınca servis işi sıkıntı sadece, man daf, scania gibi servis ağı yok Avrupa'da.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Özellikle 2011-2012 yılında 1838 ler baya tutuluyordu bizim sektördeki harfiyacilar 2-3 sene kullanıp ekmeğini yiyip sonrasında axor'a geçti geneli fiyat olarak uygundu 10 axor parasina 12-13 corgo 1838 geliyordu ama konfor güç çok iyi değildi şimdi fmax ile farkli bir boyuta geçti Ford,iveco actros'un 480 altı modelleriyle belki ama volvo scania tarzı araçlar ile arasinda baya bir fark var bu farkıfa uygub fiyatla kapatıyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bir işin iç yüzünü bilmeyenler o işi çok kolay ve yüzeysel zannediyor. Bizim bilmediğimiz bir sürü detayı, vs. vardır o işin.
Bir de o 230 mühendisin tamamı full-time bu şanzımanın geliştirilmesinde çalışmamış olabilir. Bir yandan üretimde çalışırken, diğer taraftan şanzımanın ar-gesine destek vermiştir.
Ben bilgisayar mühendisiyim. "Çalıştığım kurumda bilgi işlemde 100'den fazla insan çalışıyor" diyorum insanlar hayretler ediyor o kadar çok insanın ne işi var bilgi işlemde diye. Oysa o kadar çok iş var ki 100 kişi bile yetmiyor, yeni yazılımcılar, analizciler alınmaya devam ediyor.
Bir işin içinde olmayan insanlar o işi detaylarını, kapsamını bilemezler. Genelde de tahmin edilenden çok daha fazla iş vardır orda.
-
Kardeşim ve dayimlar lojistik işiyle uğraşıyor. O camiayi az çok biliyorum. Orada işler pek kalite ile yürümüyor. Kafalarında ayrı bir algı dünyası kurmuşlar ona göre hareket ediyorlar. Türkiye piyasasında Scania ve Mercedesten başkası ağzıyla kuş tutsa yaranamaz. Man ve daf gibi iki markayı bile bokluyorlar:) Volvoyu kaliteli diyorlar ama Türkiye yollarına uymazmış:) parçası pahalıymış falan filan. Volvonun yedek parça fiyatları Scania ile aynı aslında. Aynı otomobil piyasası gibi algılar üzerine yürüyor. Fmax Scania 500s ve actross 1851 ile kiyaslaniyor. Diğerleri 100 yıldır bu işi yapıyor. Onlarda bile ne kronik arızalar var ama marka imajı yüzünden hiç laf etmiyorlar. İlk çıkan fmaxlarda ön far grubu arızası oldu ve bu yürüdü gitti. Resmen taktılar:) birde adı çok yakiyora çıktı hâlbuki Scania ile aynı yakıyor. (En az yakan daf) işin birde hava atma kısmı var. Scania varsa burnun havada yürürsün:) derin bir cehaletin hüküm sürdüğü bir piyasa...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Klasik kamyoncu kafası....
vabiss yaaa
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Kardeşim ve dayimlar lojistik işiyle uğraşıyor. O camiayi az çok biliyorum. Orada işler pek kalite ile yürümüyor. Kafalarında ayrı bir algı dünyası kurmuşlar ona göre hareket ediyorlar. Türkiye piyasasında Scania ve Mercedesten başkası ağzıyla kuş tutsa yaranamaz. Man ve daf gibi iki markayı bile bokluyorlar:) Volvoyu kaliteli diyorlar ama Türkiye yollarına uymazmış:) parçası pahalıymış falan filan. Volvonun yedek parça fiyatları Scania ile aynı aslında. Aynı otomobil piyasası gibi algılar üzerine yürüyor. Fmax Scania 500s ve actross 1851 ile kiyaslaniyor. Diğerleri 100 yıldır bu işi yapıyor. Onlarda bile ne kronik arızalar var ama marka imajı yüzünden hiç laf etmiyorlar. İlk çıkan fmaxlarda ön far grubu arızası oldu ve bu yürüdü gitti. Resmen taktılar:) birde adı çok yakiyora çıktı hâlbuki Scania ile aynı yakıyor. (En az yakan daf) işin birde hava atma kısmı var. Scania varsa burnun havada yürürsün:) derin bir cehaletin hüküm sürdüğü bir piyasa... |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X