Şimdi Ara

Müşteri hizmetleri çakallığı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün taahhüdümün son ayına girdim ve artık yeni bir iss ye geçiş yapmak durumundayım. Müşteri hizmetlerinde görüştüğüm kişi 8 kasımda bitecek olan taahhüt için taşısanız bile cayma bedeli çıkmaz dedi teşekkür edip kapattım ki inanmadım tabi.

    Arkasından tekrar aradım diğer müşteri temsilcisi 75 lira cayma bedeli görünüyor dedi beklediğim bir cevaptı.

    Kafadan atıp mı diyorlar, ne koparırsak kar mı diyorlar ben anlamıyorum nasıl yanlış bilgiyi birkaç kez sormama rağmen verebiliyor müşteri temsilcisi?

    Bu arada netspeed e geçmeyi düşünüyorum 1 yıldan uzun abone olup düzenli ödeme yapan birinden kod talep ediyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam tahhüt 8 Kasım'da bitecekse 9 Kasım'da geçiş için başvurun. İşinizi şansa bırakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son çıkacak olan faturadan mı bahsetti acaba sonraki konuştuğunuz kişi.

  • 75 TL son çıkacak faturadır. Hala son ay içinde geçiş yapılırsa, sadece son ay faturası harici ücret çıkmaz, çıkmaması lazım. 9 dan sonra başvurursaniz yeni aya girer. Şuan turktelekom 12 mbit ücreti 260 TL. Taahhüt bitimine 7 gün kala geçiş işlemine başlayın. Hatta daha erken. Nede olsa süreç uzayabiliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Son çıkacak fatura neden 75 lira olacak peki 60 lira yerine?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • circassianman kullanıcısına yanıt
    Aylık kalan indirimsiz ücret söylenmiş olabilir. Cayma bedeli, kalan faturalar ile yapılan indirimler kıyaslanarak düşük olan ücret baz alınır. Zaten siz son aydasınız. Sadece son ay faturası çıkar. Eğer türknet düşünürseniz davet kodu verebilirim. Desteklenen altyapı hızınız kaç mbit?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Türknet düşünmüyorum teşekkürler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba, benim bu ayin 25nde taahhütum bitiyor ve kapattirmak istiyorum.Benim ekstra tabiri caizse sacma sapan meblağlar ödememek için hangi tarihte kapattirma basvurusu yapmam gerekir?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Netspeed in canlı desteği var fakat 1 ekimden beri internetim sorunlu ve netspeed hala çözemedi. uzaktan bağlantı yapıldı, defalarca modem değiştim reset attım düzelmedi.

    1 Ekimden beridir ilgili birime yönlendiriyorlar. Karşında insan var ama iş bilmiyor, sorunu çözmüyor.


    Türknet kullandım 2 yıl onlarda canlı destek yok ama daha hızlılardı en fazla 2 günde çözüyorlardı. Türk telekom geliyordu. Bunlar 2 haftadır sorunu bulamadılar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psycologist -- 13 Ekim 2021; 18:55:33 >
  • volcy123 kullanıcısına yanıt
    İstediğiniz zaman kapatın sadece son ay faturası çıkar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • volcy123 kullanıcısına yanıt

    Hattı kapattırmak için bittiği gün veya 1 gün öncesi. Taşıma için de bittiği gün olabilir. Taahhüt bitmeden iptal durumunda her halükarda cayma bedeli çıkıyor. Üstüne bir de kaç gün kullandıysanız onun fatura bedeli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.