Şimdi Ara

Apple Servis rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
3.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle 2009 dan beri apple kullandığımı belirteyim kimse olayı farklı bir yere taşımasın.

    Haziran ayında bir iphone 11 aldım. Ağustos ayında cihazın ekranı kırıldı ve yakın diye TROY mağazasına götürdüm cihaz için 1780 TL istediler. Bende garantisi devam edicek mi diye sorduğumda edeceğini belirttikleri için ücreti ödedim ve cihaz yapıldı. Cihazı aldıktan 15 gün felan sonra gps’inin düzgün çalışmadığını farkettim. ( aşağıda videosu var). Zorludan randevu aldım cihazı götürdüm cihaza yazılım yüklediler sorun yok dediler aynı gün denedim arıza olduğunu gösteren birkaç foto çektim geri gittim cihazı servise alırken bu cihazda darbe olmuş garanti kapsamına girmiyor bilginiz olsun dedi. Bende cihazın zaten darbeden dolayı servise verildiğini ve servis ücretini ödediğimi söyleyip sinirlenince troy ile görüşüne döndü olay bir anda. Neyse burda biraz uğraşıp troya gittim. Troyda apple ı suçlamaya başladı cihazı 2 defa servise verdim arızanın videosunuda gösterdim. İlk seferde yazılım attılar sorun yok dediler 2. Sefer apple onarım merkezine gönderdiler.

    Şuanda apple onarım merkezi cihaz için değişim ücreti talep ediyor. Israrla cihaz için ödeme yaptığımı söyleyip garantinin devam edeceği söylendiğini belirtince kıdemli departmana bağladılar. Farklı zamanlarda 4 tane kıdemli ünvanı almış fakat muhabbet sohbet dışında kıdemi olmadığını düşündüğüm birkaç kişiyle görüşmem sonucu troy bu cihazı hatalı onarmış mağduriyet yaratmamak için ödediğiniz tutarı düşelim size yeni cihaz verelime döndü olay.




    11 yıldır apple kullanıyorum ilk defa zorlu veya akasya dışında servise verdim bunları yaşadım. Siz siz olun cihazınızı zorlu center dışında veya onarım merkezi dışında hiçbir yetkili servise yaptırmayın.

    Şimdi süreci hakem heyetine taşıyacağım, hakem heyetinde troy’umu şikayet etsem apple’ımı hangisi daha mantıklı olur. Süreci bu aşamaya getirmeden yetkili biriyle görüşsem durum değişirmi acaba bilgisi olan varmı ?
    https://www.youtube.com/watch?v=Uf4n8s8atg8&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaitreSkiLL -- 8 Ekim 2021; 6:14:19 >







  • Apple da garantide şöyle absürt bir olay var. Bir kere telefonu tamire götürmüştüm, ahizede arıza vardı, az geliyordu ses ve pilide 6 ayda %80 sağlık seviyesine inmişti. Cihazın hemen altında, hoparlörün yanında çok ufak bir vuruk vardı, masa köşesine vurmuştum. Orayı gösterdiler ve bana dediler ki kozmetik bir vuruk var ise donanım hasarı ne olursa olsun garantiye girmiyormuş, apple prosedürüymüş bu.


    Pilin sağlığı ile yada ahize ile bunun ne alakası var diyorum, anlatamadım derdimi. Yazılı olarakta sordum, aynı cevabı aldım. Tüketici hakem heyetine götürdüm olayı, kazandım. Yeni cihaz vermişti Apple.


    Amazon dada şöyle bir olay var. Ben neredeyse tüm alışverişimi amazon dan yapıyorum, aklınıza ne gelirse, pil vs dahil. Yurtiçi servisler ile uğraşmamak için sadece. Bu da arıza çıkma ihtimali olan ürün sayınızı yani riskinizi arttırıyor. Mesela geçen ay 3 farklı ürünümde sorun çıktı, biri akıllı robot, biri ekran kartı, biri tablet. Hepsine de değişim istedim, elimizde yok dediler ama amazon garantisi altındasınız geri gönderin, ücret iadesi yapalım dediler. Ucuza almıştım, istemeye istemeye gönderdim, 3. ürüne para iadesi yaptıktan sonra çok fazla ürün iade ediyorsunuz, devam ederse amazon üyeliğiniz iptal edilir diye tehdit maili aldım. İyide benim suçum ne, bozuldu ürün. Aldığım ve iade ettiğim şeyleri oranlarsak çok komik bir oran çıkar parasal olarakta böyle, buna rağmen karşılığı bu. Amazon da istiyor ki, ürün arızalanırsa amazon garantisini falan salla, sen direk servise ver eğer amazon garantisini çok kullanırsan seni ban larım diyor.


    Uzun lafın kısası bu tip firmaların çok büyümesi, çok güçlenmesi iyi birşey değil arkadaşlar. Bu firmaların hepsi yılan bunu unutmayın.

    Aynı sorunu bende yaşadım amazon ile . ıpad pro almıştım ekranı sorunlu geldi iade ettim sonra yenisini aldım bu seferde açık kutu yollamışlar kir pas içinde . neyse sıkıntı çıkarmadılar iade ettim 3. Kez aldım bu seferde mail geldi eee neymiş sık sık ürün iade ediyomuşum benzer şey saptanırsa hesabınız askıya alınacaktır vs . saçmalığa bak sanki benim suçum . kullanılmış ürün gönderiosun sonra attığın maile bak. Türkiye ye gelen firmalar bozuyo ben onu anladım.

  • öncelikle geçmiş olsun hocam, güzel özetlemişsiniz olayı bence zorlu ve akasya'dan başka yere götürmemek lazım.. bence troy'u şikayet etmeniz lazım

  • ulaşabilirsen kıdemli departman'dan erdem bey'e ulaş sadece o yardımcı olur.

    Diğer kıdemli arkadaşlar siz ne duymak istiyorsanız o minvalde konuşuyor. köşeye sıkışırsa bir daha cevap vermiyor başka kıdemliye geçiyor.

  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Zaten bazı görüşmelerde görüşme esnasında telefon kapandı 10 dk sonra tekrar aradığımda aynı kişiye bağlamadılar
  • Resmen telefonu haşat edip vermişler. Gps hiç çalışmıyor. Hakkınızı sonuna kadar arayın.
  • apple ve amazon da tabandaki türkler gram yardımcı olmuyor.

    buna benzer amazon türkiyede sorun yaşadım.

  • Apple da garantide şöyle absürt bir olay var. Bir kere telefonu tamire götürmüştüm, ahizede arıza vardı, az geliyordu ses ve pilide 6 ayda %80 sağlık seviyesine inmişti. Cihazın hemen altında, hoparlörün yanında çok ufak bir vuruk vardı, masa köşesine vurmuştum. Orayı gösterdiler ve bana dediler ki kozmetik bir vuruk var ise donanım hasarı ne olursa olsun garantiye girmiyormuş, apple prosedürüymüş bu.


    Pilin sağlığı ile yada ahize ile bunun ne alakası var diyorum, anlatamadım derdimi. Yazılı olarakta sordum, aynı cevabı aldım. Tüketici hakem heyetine götürdüm olayı, kazandım. Yeni cihaz vermişti Apple.


    Amazon dada şöyle bir olay var. Ben neredeyse tüm alışverişimi amazon dan yapıyorum, aklınıza ne gelirse, pil vs dahil. Yurtiçi servisler ile uğraşmamak için sadece. Bu da arıza çıkma ihtimali olan ürün sayınızı yani riskinizi arttırıyor. Mesela geçen ay 3 farklı ürünümde sorun çıktı, biri akıllı robot, biri ekran kartı, biri tablet. Hepsine de değişim istedim, elimizde yok dediler ama amazon garantisi altındasınız geri gönderin, ücret iadesi yapalım dediler. Ucuza almıştım, istemeye istemeye gönderdim, 3. ürüne para iadesi yaptıktan sonra çok fazla ürün iade ediyorsunuz, devam ederse amazon üyeliğiniz iptal edilir diye tehdit maili aldım. İyide benim suçum ne, bozuldu ürün. Aldığım ve iade ettiğim şeyleri oranlarsak çok komik bir oran çıkar parasal olarakta böyle, buna rağmen karşılığı bu. Amazon da istiyor ki, ürün arızalanırsa amazon garantisini falan salla, sen direk servise ver eğer amazon garantisini çok kullanırsan seni ban larım diyor.


    Uzun lafın kısası bu tip firmaların çok büyümesi, çok güçlenmesi iyi birşey değil arkadaşlar. Bu firmaların hepsi yılan bunu unutmayın.





  • Artık şaşırtmıyor, geçmiş olsun umarım sorununuz en kısa sürede çözülür


    https://forum.donanimhaber.com/apple-turkiye-online-iphone-13-pro-max-on-siparisimi-teslim-etmedi-ss-lerle-tum-ayrintilar--150741066

  • İşin içinde troy varsa çok normal. Apple kıdemli departmandan Aytek beyde yardımcı olur. Troy berbat bir servis.
  • sky__walker kullanıcısına yanıt

    Aynı sorunu bende yaşadım amazon ile . ıpad pro almıştım ekranı sorunlu geldi iade ettim sonra yenisini aldım bu seferde açık kutu yollamışlar kir pas içinde . neyse sıkıntı çıkarmadılar iade ettim 3. Kez aldım bu seferde mail geldi eee neymiş sık sık ürün iade ediyomuşum benzer şey saptanırsa hesabınız askıya alınacaktır vs . saçmalığa bak sanki benim suçum . kullanılmış ürün gönderiosun sonra attığın maile bak. Türkiye ye gelen firmalar bozuyo ben onu anladım.

  • sky__walker kullanıcısına yanıt

    Bu iade olayı muhtemelen ülkemizde çok suistimal ediliyor. Adamlar da bir nevi önlem alıyorlar. Tabi ki olan da aldığı ürün arızalanan ahlaklı tüketiciye oluyor bu durumda. Açıkçası yine Amazondan almaya devam edeceğiz. Bu ortamda başka da çare yok gibi.

  • ben kazanabileceğini düşünmüyorum. Elinde servis raporun vardır ve servis raporun apple şirketine ait değil TROY a ait olduğunu düşünüyorum.


    dene bakalım bizde bilgilenmiş olalım :=))

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker

    Apple da garantide şöyle absürt bir olay var. Bir kere telefonu tamire götürmüştüm, ahizede arıza vardı, az geliyordu ses ve pilide 6 ayda %80 sağlık seviyesine inmişti. Cihazın hemen altında, hoparlörün yanında çok ufak bir vuruk vardı, masa köşesine vurmuştum. Orayı gösterdiler ve bana dediler ki kozmetik bir vuruk var ise donanım hasarı ne olursa olsun garantiye girmiyormuş, apple prosedürüymüş bu.


    Pilin sağlığı ile yada ahize ile bunun ne alakası var diyorum, anlatamadım derdimi. Yazılı olarakta sordum, aynı cevabı aldım. Tüketici hakem heyetine götürdüm olayı, kazandım. Yeni cihaz vermişti Apple.


    Amazon dada şöyle bir olay var. Ben neredeyse tüm alışverişimi amazon dan yapıyorum, aklınıza ne gelirse, pil vs dahil. Yurtiçi servisler ile uğraşmamak için sadece. Bu da arıza çıkma ihtimali olan ürün sayınızı yani riskinizi arttırıyor. Mesela geçen ay 3 farklı ürünümde sorun çıktı, biri akıllı robot, biri ekran kartı, biri tablet. Hepsine de değişim istedim, elimizde yok dediler ama amazon garantisi altındasınız geri gönderin, ücret iadesi yapalım dediler. Ucuza almıştım, istemeye istemeye gönderdim, 3. ürüne para iadesi yaptıktan sonra çok fazla ürün iade ediyorsunuz, devam ederse amazon üyeliğiniz iptal edilir diye tehdit maili aldım. İyide benim suçum ne, bozuldu ürün. Aldığım ve iade ettiğim şeyleri oranlarsak çok komik bir oran çıkar parasal olarakta böyle, buna rağmen karşılığı bu. Amazon da istiyor ki, ürün arızalanırsa amazon garantisini falan salla, sen direk servise ver eğer amazon garantisini çok kullanırsan seni ban larım diyor.


    Uzun lafın kısası bu tip firmaların çok büyümesi, çok güçlenmesi iyi birşey değil arkadaşlar. Bu firmaların hepsi yılan bunu unutmayın.

    Firmalar yılan diyelim ama tüketicilerde melek değil. Karşılaştığım vakalar:

    • Amazondan işlemci alıp, kutudan iyi işlemciyi çıkarıp yerine dandik işlemci koyup iade edenler var.
    • Bunu başkasından duydum: Iphone 5 zamanında belirli bir seride kilit tuşu arıza yapma ihtimali nedeniyle cihaz değişimi yapılıyordu. Zorlu center'da adamın telefonu bu seriye girmiyordu ve tuşu bozuk değildi. Değiştireceksiniz diye tutturdu. Apple değiştirmeyince dışarı çıkıp telefonun tuş kilidi bölümüne darbe vurup bozmaya kalktı.
    • Adam amazonun iade sistemini ürünleri test etmek için kullanıyor. Sonra iade etmek hakkım değil mi ederim diyor.


    Yani o dediğiniz kurallar bu tarz karaktersizler yüzünden uygulanıyor.





  • iPeople kullanıcısına yanıt
    Apple kitapçığında ve web sitesinde troy’u yetkili servis olarak belirtmiş. Apple veya troy farketmiyor bekleyip göreceğiz
  • sky__walker kullanıcısına yanıt

    Ama yılan dediğiniz ve büyümesinin iyi olmadığını söylediğiniz firmanın size yaşattıkları mağduriyetlere rağmen hala her ürününü alarak büyümesine destek veriyorsunuz. Bir insanın kendisiyle ne kadar büyük çelişebilir en büyük örneğisiniz  .

  • MaitreSkiLL kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun. Burada sorumlu olan taraf Troy’dur çünkü telefonunuzu onlar açıp bozmuş. Troy’un hatasını kabul edip size gereken telefonun ücretini ödemesi gerekiyor. Troy Apple’ın onaylı mağazası ama Apple’a ait değil farklı şahıslara ait ayrı bir firmadır. Apple’ın Zorlu ve Akasya mağazalarında böyle sorun olmazdı, olsa bile anında sizi en iyi memnun edecek şekilde sorunu çözerlerdi.

  • Canadiens kullanıcısına yanıt
    Sizin hocam kuyruk acınız var geçenden biliyorum. Dumanla haberleşemeyeceğime göre illaki birini seçmek zorundayım. Ekosistem olarak şu an en iyi Apple gördüğüm için komple ona geçiyorum . İlkokuldaki paragraftan anlam çıkarma dersini kaçırdığınız için anlamadınız muhtemelen de bütün firmalar yılan diyorum. Apple falan değil sadece. Dolayısıyla apple, samsung, huawei, xiaomi farketmiyor. Hepsi ile farklı sorunlar yaşadım. Hepsiburada, vatan ile mahkemelik oldum. Tüm firmalar en müşteri odaklı olan Apple dahil sadece ve sadece kendisini düşünüyor, bunu söylemek istemiştim sadece. Yoksa ona tepki göster buna tepki göster alma, alışveriş yapacak yer kalmaz zaten kimse müşteri odaklı değil tam olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sky__walker -- 10 Ekim 2021; 22:55:8 >
  • Canadiens kullanıcısına yanıt
    Zaten appleda böyle söylüyor. Ama kendi yetkilendirdiği firmaya yaptırım uygulatamaması üzücü. Şikayet olarak zaten troy’u şikayet edeceğim. Troyda cebinden para çıkmayacağını bildiği için hakem heyetinden gelen evrağa itiraz etmeyecek sanırım.
  • MaitreSkiLL kullanıcısına yanıt
    Hocam o zama başlık yanlış. Troy servis rezaleti demeniz lazım. Garantinin arkasında durmayan troy bu durumda.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.