Şimdi Ara

Monster Bilgisayar Tüketici Hakem Heyeti Dosyası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Belki bazılarınız ana sayfada Monster Bilgisayar ile devam eden uğraşımı görmüş olabilir.

    https://forum.donanimhaber.com/monster-laptop-almadan-once-mutlaka-okuyun--150743835


    • Fakat görmeyenler için birden fazla noktada tüketici hakkı ihlali yaptıklarından ve şahsıma ait olan cihazı (ram/bellek) geri göndermeyip el koyduklarından dolayı kendilerine maddi ve manevi tazminatları içeren bir Tüketici Hakem Heyeti dilekçesi hazırlıyorum.


    • İlk başta garanti servisinde 10 iş günü geçirdğinden dolayı yedek cihaz gönderme talebimi yerine getirmediklerinden dolayı bunu ayıplı hizmet kapsamında manevi tazminat olarak eklemek istiyorum.


    • İkinci ise şahsıma ait bir cihazı servisde geçirdiği süre içerisinde benden izin almadan değiştirildiğinden dolayı bu nedenle de ikinci bir manevi tazminat talebinde bulunmak istiyorum.


    • Aynı şekilde cihazımı bana ulaştırmadıklarından dolayı (amazon.uk'den almış olduğum) cihazımın faturasını ve bunun yabancı kur (pound) olduğundan dolayı kararın verildiği günün kuru baz alınarak ve en yüksek ticari avans faizi uygulanarak para iadesinin maddi tazminat ile yapılması talebinde bulunacağım.


    Sorunuma gelecek olursak, manevi tazminatlar ile ilgili tutarını nasıl belirlemem konusunda yeterli kaynak bulamadım. Anladığım kadarıyla çok fazla istemem durumunda daha az miktarda tazminat öngörülürse fiilen bu davamı kaybetmiş sayılıyorum ve buna itiraz edilip benden tazminat geri alınabiliyor. Cihazımın faturasının tutarı 6852tl, bu nedenle uyuşmazlık olarak bu miktarı gireceğim fakat iadesinin en yüksek ticari avans faizi ile yapılmasını isteyeceğim için bu daha yüksek olacak.


    Ek olarak da manevi tazminatı gerektiren konular hakkında mail ile yazılı delil niteliği taşıyacak Monster Servisi ile yaptığım görüşmeler var. Bana ait cihazın değiştirildiği ile ilgili cihazımın tamiri sonrası parçalarının seri numaraları bulunuyor. Aynı şekilde yedek cihaz talebimi de birden fazla kez telefon görüşmesi ile ve kayıt altına alabilmek için mail ile de yaptım.


    Uyuşmazlık miktarı göz önüne alındığında manevi tazminat miktarının ne kadar belirlenmesi gerektiği ile ilgili bilgisi olan avukat arkadaşlarım var ise paylaşırsa bu konuda gerçekten minnettar olurum. Kendim de avukat arkadaşlarıma danıştığım gibi ne kadar geniş bir bilgi toplayabilirsem o kadar yararlı olacağı yönünde düşünüyorum.


    -------------------------

    Bilgi karmaşasını önlemek adına lütfen sadece bu konuda bilgili avukat arkadaşlar veya tüketici hakem heyetinde manevi ve maddi tazminat ile para iadesi almış olan arkadaşlarımız yazarsa buna sevinirim. Aynı zamanda benden başka manevi tazminat ile uğraşanlar için de bu bilgi karmaşası olmaması yararlı olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Trustright -- 6 Ekim 2021; 16:21:42 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.