Şimdi Ara

Hepsiburada.com satıcısı 0 ürün değil 2.el eksik ürün göndermesi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
1.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,


    23.09.2021 tarihinde hepsiburada.com üzerinden fly technology satıcısından logitech g29 + shifter siparişini verdim. Ürün bugün akşam saatlerinde iş yerinde olmamdan dolayı evime teslim edildi. Eve geldiğimde koliyi açtım perişan bir g29 kutusu karşıma çıktı dedim olabilir kutu nihayetinde içerisine baktığım zaman ürünün ambalajı bariz daha önceden çıkartılmış geri konulmuş hatta yırtıklar içerisindeydi. Güç adaptörünün kablosu yok, vites yok, kablolar ezik halde elimde kaldı.


    Evin içerisinde tabii doğum günü olan bir çocuk aileler yaklaşık olarak 10 kişi varız utancımdan yerin dibine girdim çıktım tabii çocukta durum karşısında bişey diyemedi daha da çok mahçup oldum. Kutunun fotoğraflarını çektim hepsiburada.com müşteri hizmetlerini aradım ve iade talebi oluşturmanız gerekiyor diye cevap aldım doğal olarak. Gerekli işlemleri yaptım, fotoğrafları ekledim talebimi oluşturdum. Satıcı denilen şahsiyetsiz adama soru sor diye bir yer var oradan sitemimi belirttim ve cevap olarak firmamız adına özür dileriz, dilerseniz vites için talep oluşturabilirsiniz cevabını verebildi. Aksini iddiaa edemedi sanırım bu benim için bir ispat kanıt niteliğinde olabilir.


    Pazartesi günü ben bu koliyi kargo firmasına vereceğim, para iadesini almak için uğraşacağım. Bu zamana kadar ben böylesine bir sorun yaşamadım, açıkcası şaşkın durumdayım. diyelim satıcı ürünü kabul etmedi, hepsiburada.com'a benim söylediklerimin aksini iddiaa etti bu durumu nasıl kanıtlıyor? amazon gibi kamera kayıtları tutuluyor mu? para iadesini ben satıcıdan mı alıyorum yoksa hepsibura.com dan mı?


    Daha önceden böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu, sonucunu ne oldu bilgi verebilirmisiniz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ProbLem! -- 26 Eylül 2021; 0:21:5 >



  • Ürünü bugün geri kargoya vererek gönderdim. Ürün eksik geldiği için satıcı farklı iddaalarda bulunur diyerek kanıt olarak desi,ağırlık bilgilerini kargodan aldım. Ürün içeriği tam olarak olduğu zaman illaki ağırlıktan farkına varacaklar.


    Hepsiburada bu aşamada gerçekten destek oldu şuanda tek sorun iade olarak satıcının tutumu olacak.

  • Çok geçmiş olsun.Güvenebileceğimiz bir firma bulmak cidden zor.Zaten dünya paralar ödüyoruz bir de bunlarla uğraşıyoruz.aynı gün bende hepsiburada üzerinden şansa o firmadan değil de bilcom adlı firmadan sipariş verdim.Yazdıklarınızı görünce iyi ki ordan vermemişim dedim fakat bilcom un verdiği kargo elime henüz gelmedi.İnşallah bende böyle bir sıkıntı yaşamam.

  • fly technology trendyol mağzasından xbox elite 2 kontrolcü aldım. cihazı almandan önce de iade ürün vs. istemiyorum diye teyit aldım. ürün geldi baktım sol grip'de lekeler var ve 4 tane ekstra tetikde cihaza takılı (normalde kabında olması lazım)


    bu ürün daha önce kullanılmış diye geri gönderdim. iadem eksik ürün gönderildi diye red edildi. telefon açtım şarj kablosunu göndermemişsiniz dendi. şarj kablosunun olduğu yeri tarif ettim, neyse "aa buradaymış" falan diye geçiştirdi. sonra işte siz bu kutusunu açmışsınız, teknik servis inceler vs. gibi iadeye yanaşmayacak cümleler kurmaya başlandı. şimdi bekliyorum. büyük ihtimal thh ile işim olacak.


    bir daha asla fly technology den alışveriş yapmam, tavsiye de etmem. kullanılmış ürün gönderip, size yalan söylüyorlar, güvenilmezler.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.