Şimdi Ara

Vestel onarım merkezi yanlış ürün sonrası yaşananlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

     

    Mail ortamında Vestel müşteri hizmetleri aracılığıyla Vestel 5580 model telefon için batarya talep ettim. Bu telefon bataryası

    için 90 TL'lik bir ödeme gerçekleştirdim.

     

    Telefon bataryası tarafıma ulaştığında bataryanın annemin kullandığı Vestel 5040 modeli ile uyumlu olmadığını fark ettim. Bundan dolayı da bataryayı iade etmek için Vestel müşteri hizmetlerini aradım. Kendileri beni bataryanın gönderildiği İzmir merkezde çalışan bir çalışana yönlendirdi.

     

    Kendisi bataryayı iade edebileceğimi, gerekli testler yapıldıktan sonra ücret iadesi yapılacağını ilettiler. Batarya'yı 22.09.2021 tarihi itibari ile iade ettim. 23.09.2021 de beni kendisi arayıp benim bu bataryayı değiştirdiğimi, gönderdiğim bataryanın kullanılmış olduğunu, kendi gönderdikleri batarya ile şu anki bataryanın seri numarasının tutmadığını ve bu şekilde işlem yapamayacaklarını ilettiler.

     

    Ben kendilerine bana gönderilen bataryayı iade ettiğimi, benim böyle bir cihaza sahip olmadığımı, gelen bataryanın içerisinden fatura çıkmadığını, ambalajlı olarak gelmediğini ilettim. Genel merkez çağrı merkezine de şikayette bulundum.

     

    Şimdi benim gönderdiğim bataryayı tekrar geri göndermişler. Kargo'yu kabul etmeyeceğim.

     

    90 TL'sinde değilim fakat beni burada resmen hırsızlıkla suçlamaları bugüne kadar hiçbir zaman yaşamadığım bir olay. Bu konuda yasal olarak ne yapabilirim?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grimer -- 24 Eylül 2021; 10:45:4 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.