Şimdi Ara

korkulan oldu. dizel vw'ler koleksiyon değeri kazandı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
2.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • korkulan oldu. dizel vw'ler koleksiyon değeri kazandı.



  • Zorunda olmasam da altın yerine TDI DSG Passat Jetta Golf Polo alıyorum.


    İnanılmaz prim yapıyor.


    Kullanmıyorum bile, durdurduğu yerden değer kazanıyor.


    Performans yeterli, tork yüksek, bakım TSI’a göre %30 sahan ucuz.


    Ama dediğin gibi motor ölü performans bitik bakım çok pahalı olsa bile YİNE TDI ALIRIM.

    Dizelcilerin çırpınışları.

    Forumda demisligim var; dizele müşteri zor çıkar. Onu alacagina millet sıfır benzinli alır. Fazladan 30 bin vs vermeye değmez diye.

    Şimdi ekstradan verdiğiniz para çıksın diye çırpınıp duruyorsunuz.

    Aracın fiyatı gizli ama tahminimce 350 civarıdır. Bu paradan 1 tane eskimiş golf satılan kadar 10-15 tane yeni golf benzinli satıyordur.

    Neyse zaten dizel sadece yerli araçlarda kaldı gibi. Daha dizel kazigini yemezsiniz.

    Not: Dizel farkı olmadan yada cüzi farklar ile sıfır benzinli almak yerine dizel alan doğru bir iş yapmıştır. Sözüm daha triskadan, araç sınıfını düşüren motora arabanın %10 u kadar fazla para verenlere.
  • Şu ülkede zorunda olmayan hiçkimse dizel kullanmaz.

    Kışın işkence motor sıkıntı, performans aslında düşük bakım yüksek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt

    Zorunda olmasam da altın yerine TDI DSG Passat Jetta Golf Polo alıyorum.


    İnanılmaz prim yapıyor.


    Kullanmıyorum bile, durdurduğu yerden değer kazanıyor.


    Performans yeterli, tork yüksek, bakım TSI’a göre %30 sahan ucuz.


    Ama dediğin gibi motor ölü performans bitik bakım çok pahalı olsa bile YİNE TDI ALIRIM.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Zorunda olmasam da altın yerine TDI DSG Passat Jetta Golf Polo alıyorum.


    İnanılmaz prim yapıyor.


    Kullanmıyorum bile, durdurduğu yerden değer kazanıyor.


    Performans yeterli, tork yüksek, bakım TSI’a göre %30 sahan ucuz.


    Ama dediğin gibi motor ölü performans bitik bakım çok pahalı olsa bile YİNE TDI ALIRIM.

    iyi bayramlar Erdal kardeş. bakma sen bu çömezlerin TDi'lara çamur atmasına. AT BİNENİN, KILIÇ KUŞANANIN...

  • 1.6 TDi motorun kıymetini binen bilir. Plug&play (tak çalıştır) Garrett 1449 VZ turbosunu takıyorsun, yazılımı yapıyorsun, al sana 190-210 hp bir araç. başka hangi markada var böyle bir modifiye? ford, opel, honda, hyundai, pejo, bmw, mercedes vs




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 18 Eylül 2021; 18:58:34 >
  • Yanlış anlaşılmasın ama bu aracı gidip alan tabiri caizse beyin nöronlarını kaybetmiş bir hiç kimsedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakpinar1222 -- 18 Eylül 2021; 19:50:4 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut_emmi

    1.6 TDi motorun kıymetini binen bilir. Plug&play (tak çalıştır) Garrett 1449 VZ turbosunu takıyorsun, yazılımı yapıyorsun, al sana 190-210 hp bir araç. başka hangi markada var böyle bir modifiye? ford, opel, honda, hyundai, pejo, bmw, mercedes vs

    Mercedesin 1.6 156lıklarına 2.0 211 hp lerin turbosu takılabiliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Korkulan oldu şok şok şok 131ler altın oldu!!!


    korkulan oldu. dizel vw'ler koleksiyon değeri kazandı.

    Te Allahım.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Mercedesin 1.6 156lıklarına 2.0 211 hp lerin turbosu takılabiliyor



    Alıntıları Göster

    var mı sorunsuz yollarda yürüyen bir örneği?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut_emmi

    1.6 TDi motorun kıymetini binen bilir. Plug&play (tak çalıştır) Garrett 1449 VZ turbosunu takıyorsun, yazılımı yapıyorsun, al sana 190-210 hp bir araç. başka hangi markada var böyle bir modifiye? ford, opel, honda, hyundai, pejo, bmw, mercedes vs

    1.6 TDİ Motorun cay ve clh kodlu olanlarda enjektör sorunu var , öyle çokta ahım şahım bir motor değil kullanıp sattım yaptırıyorsun yine şakırdamaya başlıyor yakıt tüketimi artıyor

  • Dizel bakıyorsanız HDI motorlara bakın.

  • Crdi, Tdci ve e-hdi varken tdi 😷



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalus -- 18 Eylül 2021; 21:11:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Şu ülkede zorunda olmayan hiçkimse dizel kullanmaz.

    Kışın işkence motor sıkıntı, performans aslında düşük bakım yüksek.
    Koltuk ısıtmalı ve ptc heaterlı dizel a4 ümden güldüm bu yoruma

    Hararet 70 derecenin altında
    Hava sıcaklığı 18 veya 20 nin altında
    Havalandırma 22 derecenin üstünde

    Kaloriferi bu şartlar karşılanınca açtığında anında pöfür pöfür sıcak üflüyor. Kalorifer peteği ısınana kadar peteğin önündeki elektrikli petek içeriye sıcak hava veriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 18 Eylül 2021; 21:18:39 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kim korkuyordu tam olarak? Çok yoğun kullanımı olmayanlar benzine, şehiriçi kullanımı yoğun olanlar hibrite yöneldi zaten, düpçüler hala düpçü.

  • Dizelcilerin çırpınışları.

    Forumda demisligim var; dizele müşteri zor çıkar. Onu alacagina millet sıfır benzinli alır. Fazladan 30 bin vs vermeye değmez diye.

    Şimdi ekstradan verdiğiniz para çıksın diye çırpınıp duruyorsunuz.

    Aracın fiyatı gizli ama tahminimce 350 civarıdır. Bu paradan 1 tane eskimiş golf satılan kadar 10-15 tane yeni golf benzinli satıyordur.

    Neyse zaten dizel sadece yerli araçlarda kaldı gibi. Daha dizel kazigini yemezsiniz.

    Not: Dizel farkı olmadan yada cüzi farklar ile sıfır benzinli almak yerine dizel alan doğru bir iş yapmıştır. Sözüm daha triskadan, araç sınıfını düşüren motora arabanın %10 u kadar fazla para verenlere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 18 Eylül 2021; 21:30:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    Eee sonuç, herkes ptc olan audi a4 mü kullanıyor ayrıca benzinli quatrosu çok daha keyifli.


    Çok km yapan dışında yakıt parası önemli olmasa kimse dizel almaz. Çok km yapıp alanı anlarım lakin dizel keyifli koleksiyonluk falan demek çok çok garip.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 18 Eylül 2021; 21:45:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Mercedesin 1.6 156lıklarına 2.0 211 hp lerin turbosu takılabiliyor



    Alıntıları Göster
    Hiç duymadım m274 kodlu mercedes motorları çok sağlamdır hocam turboyla ilgili sıkıntısını duymadım hiç çok enteresan geldi. Kronik bi termostatları sıkıntılı başka bişeyini duymadım.

    1.6 156 lık sağlam motordur ya

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Eee sonuç, herkes ptc olan audi a4 mü kullanıyor ayrıca benzinli quatrosu çok daha keyifli.


    Çok km yapan dışında yakıt parası önemli olmasa kimse dizel almaz. Çok km yapıp alanı anlarım lakin dizel keyifli koleksiyonluk falan demek çok çok garip.

    Sonuç şu ki bundan sonra "hiçkimse" dizel almaz veya kışın motoru sıkıntı falan diyip genelleme yapmaman iyi olur herkesin dizeli ve arabası bir değil yani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    Porsche cayenne de var dizel cidden. Hocam standart passat Citroën falan filan için konuşuyoruz.

    Güle güle kullanın keşke herkes 2.0 ve üzeri performanslı ön ısıtmalı alabilse.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Porsche cayenne de var dizel cidden. Hocam standart passat Citroën falan filan için konuşuyoruz.

    Güle güle kullanın keşke herkes 2.0 ve üzeri performanslı ön ısıtmalı alabilse.

    Yok almasın tavsiye etmiyorum bende kendi aracımdan soğudum. Güle güle kullanamıyorum. Dizelle uğraşmak yürek istiyor. Koltuk ısıtma olayı çok elzem değil kullanan biri olarak diyorum. Aldığımdan bu yana çalıştırdığım adet 10 u geçmemiştir. Karadenizde doğuda yaşayan adam için olabilir fakat benim iklimimde çok şart değil. Yalıtımı iyi olan arabada oturduğunuzda zaten 10 dakika sürüş yaptıktan sonra ısınıyorsunuz dışardaki soğuğu absorbe ettiği için.

    Bi tek sabah ilk çalıştırmada ihtiyacınız sabahın soğuğunda olur (kapalı garajı olmayanları var sayıyorum. Kapalı garajı olan gene ısıtmayı açmadan gidebilir işine gücüne) geç ısınacağı için yani işe giderken bi kullanıyorsunuz gün içinde bi daha kullanmıyorsunuz. Çünkü motor sıcak olduktan sonra her türlü tekrar tekrar çalıştırmanızda direk kalorifere başvuruyorsun daha ferah

    Yani kışın bile arabaya HER BİNDİĞİNDE ÇALIŞTIRDIĞIN Bİ DONANIM DEĞİL.

    2.0 3.0 fark etmez bende dizelden soğudum. Turbo benzin olsun kafa dahat olsun. Dizel olacaksada psadaki dizellerden şaşmayacan.

    Ciddiyim a4 falan hikaye parası oluk oluk olan bile almasın daha makul bişey alsın yatırım yapsın kendi psikolojisine ayırsın. Param oluk oluk olsa bile bu sefer "sürekli bişeyini düzelttiriyorum harcıyorum" psikolojisi mahvediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 19 Eylül 2021; 1:40:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.