Şimdi Ara

TurkNet - Türk Telekom Fiber'e Geçişim (11.09.2021 - 24.09.2021) [HIZ SONUÇLARI İÇERİDE]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
1.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 6 hafta önce Türk Telekom dairemize fiber kablo ve sinyal dönüştürücü bağlattı. Bakır hatların amamen iptal olacağını ve tamamiyle fiber altyapıya geçiş yapılacağını söyledi. Personele modem ve kurulumun ne zaman yapılacağını sorduğum zaman ise en geç haftaya Pazartesi modem ve kurulum için gelirler dedi. Aradan 6 hafta geçti, 5 gün önce internetim kesildi ve Online İşlemler Merkezi'nde altyapı çalışması olduğunu gördüm, binada aşağı indiğimde ise bakır kabloların ve internet panolarının tamamen söküldüğünü, yerine ise Türk Telekom'un siyah fiber kutusunun getirildiğini gördüm. Oradaki çalışanlara modemi sorduğumda ise arıza kaydı bırakmam gerektiğini söylediler. Türk Telekom'u aradığımda onlardan hizmet almadığım ve bilgilerime sahip olmadıkları için bana yardımcı olamayacaklarını belirttiler. Online İşlemler'den destek kaydı açtığımda ve modem/fiber konusundan bahsettiğimde ise resmen önceden yazılmış saçma sapan "Hattınızın bulunduğu bölgede altyapı çalışması var" geri dönüşleri alıyorum. İnternet paket değişikliği kısmında bile hattımı Fiber'e çevirme opsiyonu görünmüyor. Acilen bu karmaşanın çözüm bulması lazım, iki firma da birbirinden vurdumduymaz davranıyor.




    TurkNet - Türk Telekom Fiber'e Geçişim (11.09.2021 - 24.09.2021) [HIZ SONUÇLARI İÇERİDE]


    TurkNet - Türk Telekom Fiber'e Geçişim (11.09.2021 - 24.09.2021) [HIZ SONUÇLARI İÇERİDE]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Michael Townley -- 25 Eylül 2021; 18:58:1 >







  • Merhaba, konu linki ile birlikte destek kaydı numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim.
  • Sabah TurkNet üzerinden biri aradı beni. Türk Telekom'un çalışması bittikten sonra fiber'e geçiş onayı alacaklarını ve modem + kurulumun 7 iş günü içinde gerçekleşeceğini söyledi. Benim anlamadığım dairemde zaten kablo var, hat da hazır neyin çalışmasını bekliyoruz beni ilgilendirmiyor ki o çalışma?

  • Michael Townley kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatör çalışmalarını tamamladığı zaman sistemlerde güncelleme yapıyor ve o şekilde fiber dönüşüm işlemlerini net uzmanı arkadaşlarım başlatıyor.
  • Benim oturduğum sitedeki 4 bina da tamamlanmış durumda ve aşağı indiğimde çalışma göremiyorum. Bitiş tarihi 11 Eylül'de 15 Eylül saat 13.50 idi, şimdi 18 Eylül 07.50. Sürekli ileti atılıyor. Harbi saçmalık. Binamıza kadar gelen fiber kablo dönüştürücu her şey var ama bizi ilgilendirmeyen çalışmanın bitmesini bekliyoruz.

  • Michael Townley kullanıcısına yanıt
    Ara arahttps://turk.net/internet-hiz-altyapi-sorgulama/ üzerinden altyapı kontrolü yaparak takip edebilirsiniz. Fiber paket bilgisi geldiği zaman destek kaydı oluşturmanız durumunda net uzmanı arkadaşlarım işlem sağlayacaktır.
  • Altyapı sorgulamada fiber 100 görünüyor fakat paket değişikliğinde en uygun paketten yararlanıyorum diyor. Bugün superonline'dan bir satış temsilcisi geldi Medine Hanım diye, kendisini reddettim. Sitede 15 Eylül'de bitmesk gereken arıza yine 19 Eylül'e ertelendi bu sefer. En kısa sürede Fibere geçişimi yapmak için ararsanız sevineceğim çünkü gerçekten 7 gündür internet yok ve aşırı saçma gitgel sorunlarla uğraşıyorum.

  • Michael Townley kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Size yardımcı olmak isterim.
  • Up. Arıza durumu bitmiş olmasına rağmen hâlâ binama kurulum ekibi gönderilmedi. Üstelik ne kadar hız alırım sayfasında bana önerilen paket özgür iletişim fiber 100 olmasına rağmen.
  • Michael Townley kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza devam ediyor olarak görünüyor. Arıza ile ilgili çalışmalar tamamlandıktan sonra dönüşüm işlemi için size arama sağlayacaklar.
  • Arıza falan yok. Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım ve altyapımın fiber olarak göründüğünü, hiçbir sorun olmadıklarını söylediler. Ya siz beni ya da onlar sizi oyalıyor.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Az önce Türk Telekom'dan biri aradı, bütün saha dolaplarındaki çalışmaların bittiğini ve beni fibere geçirmem için size haber vermemi yoksa bu gidişle internetsiz kalacağımı söyledi. Bakır kabloların hepsi sökük ve fiberde de çalışma yok diyor iki taraf, tek çalışma var diyen sizsiniz. Daireme modem ile bir kurulum ekibi gönderseydiniz şimdiye kadar görmüş olurdunuz bir olay olmadığını, sadece sizi beklediğimizi ama onun yerine 9 gündür bu saçmalıktan bekletmek daha kolay geldi herhalde.

  • Michael Townley kullanıcısına yanıt
    Merhaba, dönüşüm işlemlerinizi başlattık. 46564041 numaralı kayıt üzerinden takibini yapabilirsiniz.
  • Evet, teşekkür ederim. Fiber dönüşüm işlemlerim başlatıldı dün itibari ile. Umarım en kısa sürede gelip kurulum yapılıp internet servisimi kullanmaya devam edebilirim.

  • Michael Townley kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim. Gelişme olması durumunda arkadaşlarım size bilgi verecektir.
  • Edit: 24.09.2021 itibari ile kurulum ekibi geldi ve modem + GPON dönüştürücü ile birlikte Fiber'e dönüşüm işlemlerim tamamlandı. Diyarbakır Kayapınar/Peyas'ta aldığım hız sonuçları şöyle:


    TurkNet - Türk Telekom Fiber'e Geçişim (11.09.2021 - 24.09.2021) [HIZ SONUÇLARI İÇERİDE]
  • Michael Townley kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam darısı bizim başımıza😅
  • Hocam hangi ilde oturuyorsunuz acaba ?
  • Hayirli olsun ankarada oturdugum yerde cogu binada daha adsl kullaniliyor umarim kisa surede fiber bizede gelir benim bina 6 yillik aldigim hiz bu TurkNet - Türk Telekom Fiber'e Geçişim (11.09.2021 - 24.09.2021) [HIZ SONUÇLARI İÇERİDE]
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.