Şimdi Ara

AUDI NASIL (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
81
Cevap
0
Favori
21.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alman arabaları her zaman iyidir.A3 modeli bana göre en güzelidir.
  • herkes diyo audi a3 veya a4 en güzel modelleri die bi a6 veya a8 iniz olsa güzel olmaz mı

    mesela bizim evin önünde a6 3,0 quattro var insan bak bak doyamıyo
  • Abi audinin A3 ü gibi şekillisi varmı ya
  • hahahahahahhhahahahahahahahahahahahahhahahahaha.........
    quote:

    Orjinalden alıntı: sobaa

    ARKADASLAR MERHABA.AUDI'yi nasıl bilirsiniz iyi bir markamıdır

    ..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Patch

    audi yeni yeni belini doğrultmaya çalışan elit marka olmaya çalışan ama VW ile ortaklığı yüzünden elit olmayı sürekli kaçıran bi markadır. audi'nin tek sevmediğim yanı VW üyesi olmasıdır. VW sevmiyorum işte kanım bi ısınamadı. çok soğuk geliyor. bence VW audi'yi de aşağıya çekiyor. fiyatları VW standardına(boşuna bi pahallılık) göre olduğundan bence alınmamalı paran varsa git merco, volvo, bmw al. VW bünyesinden çıkınca iyi bir alternatif olur bence.

    bundan 10 - 15 yıl önce audi kelepir araç satarak geçimini sağlarken şimdi mercodan pahallı satıyor. bu değişim neden onun cevabını verirmisiniz arkadaşlar (ama agresifleşmeden )


    - Audi, Lamborghini(LM) ve Porsche(PR) VW grubu üyesi araçlar. VW grubu LM ve PR araçları aşağıya çekmiyor da, Audi'yi mi aşağıya çekiyor.
    - Audi'ye takılan bazı parçalar, LM ve PR'deki parçalar. Bu 4 araç markası birbirinde ortak parçalar kullanabiliyor. Bu da kaliteli parçaların kullanılmasını sağlıyor.
    - Bir zamanlar Mercedes ve BMW'de senin tabirinle "kelepir" araç satıyordu. Elbetteki her aracın bir büyüme geçmişi vardır. Hangi araç ortaya çıkıtığında çok büyük bir markaydı. Sen Mercedes veye BMW'nin yükseliş yazısını okudun mu hiç. Bunlarda elbette işe küçük olarak başaldılar ve büyüttüler, şu an gördüğümüz gibi dev firmalar.
    - Audi pahalı satıyorsa kimseye gelin alın demiyor. Firma yüksek fiyatla araç sattığı halde halen kalitesiyle ve teknolojisiyle adından söz ettriyorsa bu demek oluyor ki o araçları o fiyatta alan var. Şu an Audi'nin VW grubu olarak ortaya çıkardığı o kadar teknoloji var ki saymakla bitmez. Audi'nin sitesinde hepsi yazıyor. Örneğin Quatro Teknolojisi. Şu an lüks arabaların kullandığı teknolojilerin temelinde Audi'nin emekleri yatıyor. Hepsi Audi kaynağının üstüne taş eklemekle ortaya çıkmış ve kaynak Audi.
    - Audi şu 10 - 15 yılda Mercedes ve BMW'nin seviyesine geldi hatta geçeyor bile diyebiliriz. Bu kadar kısa sürede bu noktaya gelen bi firma böyle devam ederse ne Mercedes'in ne de BMW'nin piyasa da ne kadar kalabilceği ortada. Yazdığın şeyler sende söylemişin Audi daha düne kadar kelepir araç satıyordu ama şimdi pahalı satıyor diye. Demek ki sende kabul etmişin audi çok kısa bir sürede lüks araba firmalarına yetişti.
    - Audi VW grubu bünyesinde olarak diğer otomabil markalarıyla ortak hesabı kullanıyor. Mesela, VW grubu bünyesinde çok marka var, bu markalardan kâr edenler zarar edenleri telafi ediyor ve firma gelişerek yeni buluşlar ortaya çıkarıyor. Ama diğer firmalarda böyle değil. Geçen dönemlerde firmaların giderleri gelirlerinden daha fazlaydı ve bu açığı çok zor kapadılar, hatta bazı firmalar çok büyük zarar etti. Ama VW grubunda böyle bişey olmadı. VW bünyesinde çok sayıda firma olduğu için zarar edenler etti ama kâr edenlerin kâr payları, zarar eden firmaların zarar oranlarından çok yüksek olduğu için zararı kapattılar ve çok büyük kârlarla çalışmalarına devam ettiler. İşte ortaklık budur, oraklığın yararı budur.
    - Şu an Mercedes ve BMW'nin Audi'ye karşı birleşmek için görüştüğünü de biliyor musun? (Google'dan haberi bulabilirisin)
    - Ortak firmlar olunca (VW grubu gibi) firmalar ortak çalışarak çok daha gelişmiş teknolojileri kullanıyorlar. Mesela VW grubunun çıkadığı "TSI" teknolojisi. Oratk bi çalışmanın ürünü, ortak firmaların değişik katkılarıyla ortay çıktı.
    - Audi geleceğin parlayan yıldızıdır. İmkanı olan hiç düşünmeden alsın, fiyatları daha da yükselmeden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meskisehiri -- 25 Temmuz 2007; 20:45:33 >
  • Gerekeni by beyaz arkadaşımız açıklamış
    en azından patch gibi boş ve gereksiz konuşmamış
    quote:

    Orjinalden alıntı: bybeyaz407

    quote:

    Orjinalden alıntı: Patch

    audi yeni yeni belini doğrultmaya çalışan elit marka olmaya çalışan ama VW ile ortaklığı yüzünden elit olmayı sürekli kaçıran bi markadır. audi'nin tek sevmediğim yanı VW üyesi olmasıdır. VW sevmiyorum işte kanım bi ısınamadı. çok soğuk geliyor. bence VW audi'yi de aşağıya çekiyor. fiyatları VW standardına(boşuna bi pahallılık) göre olduğundan bence alınmamalı paran varsa git merco, volvo, bmw al. VW bünyesinden çıkınca iyi bir alternatif olur bence.

    bundan 10 - 15 yıl önce audi kelepir araç satarak geçimini sağlarken şimdi mercodan pahallı satıyor. bu değişim neden onun cevabını verirmisiniz arkadaşlar (ama agresifleşmeden )


    - Audi, Lamborghini(LM) ve Porsche(PR) VW grubu üyesi araçlar. VW grubu LM ve PR araçları aşağıya çekmiyor da, Audi'yi mi aşağıya çekiyor.
    - Audi'ye takılan bazı parçalar, LM ve PR'deki parçalar. Bu 4 araç markası birbirinde ortak parçalar kullanabiliyor. Bu da kaliteli parçaların kullanılmasını sağlıyor.
    - Bir zamanlar Mercedes ve BMW'de senin tabirinle "kelepir" araç satıyordu. Elbetteki her aracın bir büyüme geçmişi vardır. Hangi araç ortaya çıkıtığında çok büyük bir markaydı. Sen Mercedes veye BMW'nin yükseliş yazısını okudun mu hiç. Bunlarda elbette işe küçük olarak başaldılar ve büyüttüler, şu an gördüğümüz gibi dev firmalar.
    - Audi pahalı satıyorsa kimseye gelin alın demiyor. Firma yüksek fiyatla araç sattığı halde halen kalitesiyle ve teknolojisiyle adından söz ettriyorsa bu demek oluyor ki o araçları o fiyatta alan var. Şu an Audi'nin VW grubu olarak ortaya çıkardığı o kadar teknoloji var ki saymakla bitmez. Audi'nin sitesinde hepsi yazıyor. Örneğin Quatro Teknolojisi. Şu an lüks arabaların kullandığı teknolojilerin temelinde Audi'nin emekleri yatıyor. Hepsi Audi kaynağının üstüne taş eklemekle ortaya çıkmış ve kaynak Audi.
    - Audi şu 10 - 15 yılda Mercedes ve BMW'nin seviyesine geldi hatta geçeyor bile diyebiliriz. Bu kadar kısa sürede bu noktaya gelen bi firma böyle devam ederse ne Mercedes'in ne de BMW'nin piyasa da ne kadar kalabilceği ortada. Yazdığın şeyler sende söylemişin Audi daha düne kadar kelepir araç satıyordu ama şimdi pahalı satıyor diye. Demek ki sende kabul etmişin audi çok kısa bir sürede lüks araba firmalarına yetişti.
    - Audi VW grubu bünyesinde olarak diğer otomabil markalarıyla ortak hesabı kullanıyor. Mesela, VW grubu bünyesinde çok marka var, bu markalardan kâr edenler zarar edenleri telafi ediyor ve firma gelişerek yeni buluşlar ortaya çıkarıyor. Ama diğer firmalarda böyle değil. Geçen dönemlerde firmaların giderleri gelirlerinden daha fazlaydı ve bu açığı çok zor kapadılar, hatta bazı firmalar çok büyük zarar etti. Ama VW grubunda böyle bişey olmadı. VW bünyesinde çok sayıda firma olduğu için zarar edenler etti ama kâr edenlerin kâr payları, zarar eden firmaların zarar oranlarından çok yüksek olduğu için zararı kapattılar ve çok büyük kârlarla çalışmalarına devam ettiler. İşte ortaklık budur, oraklığın yararı budur.
    - Şu an Mercedes ve BMW'nin Audi'ye karşı birleşmek için görüştüğünü de biliyor musun? (Google'dan haberi bulabilirisin)
    - Ortak firmlar olunca (VW grubu gibi) firmalar ortak çalışarak çok daha gelişmiş teknolojileri kullanıyorlar. Mesela VW grubunun çıkadığı "TSI" teknolojisi. Oratk bi çalışmanın ürünü, ortak firmaların değişik katkılarıyla ortay çıktı.
    - Audi geleceğin parlayan yıldızıdır. İmkanı olan hiç düşünmeden alsın, fiyatları daha da yükselmeden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asuswerbank -- 25 Temmuz 2007; 21:13:36 >
  • Lüks sınıfta Audi’ye karşı Mercedes ve BMW ittifakı

    Volkswagen Grubu bünyesinde yer alan Audi, grubun diğer üyeleriyle ortak teknolojileri kullanarak son yıllarda hem satışlarını rekor düzeyde artırdı hem de en kárlı şirketler arasında yer almayı başardı. Bu durum, yıllardır lüks sınıfın iki ezeli rakibi BMW ve Mercedes’i Audi’ye karşı ittifak yapmaya zorluyor.

    BMW Satış ve Pazarlama Direktörü Michael Ganal, her iki lüks otomobil üreticisinin de büyük paralar harcayarak yeni teknoloji ürettiklerini ve bazı araştırma çalışmalarının beraber yürütürlerse iki firma açısından da kárlı olabileceğini belirtiyor.

    Tüm sektörlerde olduğu gibi otomotivde de artık devir tasarruf devri. Büyük üreticilerin bazıları bünyesinde bulundurduğu diğer markalarla ortak teknolojileri kullanıp üretim maliyetlerini azaltırken; bazı markalar da birbirleriyle işbirliği yaparak bu giderleri düşürmeye çalışıyor. Kuşkusuz bu konuda en şanslı marka Alman Audi. Volkswagen Grubu bünyesinde yer alan Audi, grubun diğer üyeleri Volkswagen, Porsche ve Lamborghini’yle ortak teknolojileri kullanarak son yıllarda hem satışlarının rekor düzeyde artırdı hem de en kárlı şirketler arasında yer almayı başardı. Bu durum, yıllardır lüks sınıfın iki ezeli rakibi BMW ve Mercedes’i Audi’ye karşı ittifak yapmaya zorluyor.

    AUDI ATAĞA KALKTI

    Otomotiv sektöründe en büyük rakipler dendiğinde akıllara ilk olarak Mercedes ve BMW gelir. Son dönemde bu iki ezeli Alman rakibin isimleri sık sık birlikte anılmaya başladı. Çünkü birçok markayı bünyesinde barındıran Volkswagen Grubu’nun ortak parça kullanımıyla daha kárlı üretim gerçekleştiren Audi, BMW ve Mercedes marklarının ortak hareket etme konusunda yakınlaşmasına neden oldu.

    BMW ve Mercedes firmaları yılda toplam 2 milyon adetten fazla araç üretiyor. Ancak Audi, son yıllarda çok sağlam geçmişleri olan bu iki markadan daha hızlı bir biçimde büyüyor. Ayrıca önümüzdeki birkaç yıl içinde 22 yeni model piyasaya sunmayı hedefleyen Audi, satış rakamları açısından bu iki büyük firmaya gitgide yaklaşıyor. Audi’nin kuşkusuz bu büyümesine en büyük etken, aynı grupta bulunduğu Volkswagen, Porsche ve Lamborghini gibi markalarla ortak mühendislik havuzunu kullanarak çok daha ucuza ve kısa zamanda teknolojilerini geliştirebiliyor olması.

    BMW, MERCEDES’TEN CEVAP BEKLİYOR

    Audi’nin bu yükselişi, ezeli rakipler BMW ve Mercedes’i bir araya getirecek gibi görünüyor. BMW Satış ve Pazarlama Direktörü Michael Ganal, her iki lüks otomobil üreticisinin de büyük paralar harcayarak yeni teknoloji ürettiklerini ve bazı araştırma çalışmalarının beraber yürütürlerse iki firma açısından da kárlı olabileceğini belirtiyor. En büyük rakibi Mercedes ile ortak teknoloji geliştirmek için bir araya gelmek isteyen BMW, bu konuda ısrarlı görünüyor. Çünkü Michael Ganal, her iki firmanın yüksek teknolojiye bağımlı olmasına rağmen markaların Ar-Ge konusunda bağımsız olduğunu fakat buna rağmen dünyanın en büyük üreticileri olmadığının da altını çiziyor.

    Ganal, olası ortaklık konusunda henüz net bir açıklama yapmazken; gelecekte böyle bir ortaklığının olabileceğinin de ilk sinyalini vermiş oldu. BMW’nin yaptığı bu çağrıya Mercedes tarafından henüz bir cevap gelmese de önümüzdeki günlerde ikilinin bu konuya bir açıklık getirmesi bekleniyor



    Audi 10-15 yılda bu konuma geldiyse 10 yıl sonra cok daha iyi konumda olacagı bir gerçektir
    zaten audi-bmw ve mercedes testlerine baktıgımız zaman Audi genel anlamda testlerde başarı daha fazla göstermiştir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Asuswerbank


    Lüks sınıfta Audi’ye karşı Mercedes ve BMW ittifakı

    Volkswagen Grubu bünyesinde yer alan Audi, grubun diğer üyeleriyle ortak teknolojileri kullanarak son yıllarda hem satışlarını rekor düzeyde artırdı hem de en kárlı şirketler arasında yer almayı başardı. Bu durum, yıllardır lüks sınıfın iki ezeli rakibi BMW ve Mercedes’i Audi’ye karşı ittifak yapmaya zorluyor.

    BMW Satış ve Pazarlama Direktörü Michael Ganal, her iki lüks otomobil üreticisinin de büyük paralar harcayarak yeni teknoloji ürettiklerini ve bazı araştırma çalışmalarının beraber yürütürlerse iki firma açısından da kárlı olabileceğini belirtiyor.

    Tüm sektörlerde olduğu gibi otomotivde de artık devir tasarruf devri. Büyük üreticilerin bazıları bünyesinde bulundurduğu diğer markalarla ortak teknolojileri kullanıp üretim maliyetlerini azaltırken; bazı markalar da birbirleriyle işbirliği yaparak bu giderleri düşürmeye çalışıyor. Kuşkusuz bu konuda en şanslı marka Alman Audi. Volkswagen Grubu bünyesinde yer alan Audi, grubun diğer üyeleri Volkswagen, Porsche ve Lamborghini’yle ortak teknolojileri kullanarak son yıllarda hem satışlarının rekor düzeyde artırdı hem de en kárlı şirketler arasında yer almayı başardı. Bu durum, yıllardır lüks sınıfın iki ezeli rakibi BMW ve Mercedes’i Audi’ye karşı ittifak yapmaya zorluyor.

    AUDI ATAĞA KALKTI

    Otomotiv sektöründe en büyük rakipler dendiğinde akıllara ilk olarak Mercedes ve BMW gelir. Son dönemde bu iki ezeli Alman rakibin isimleri sık sık birlikte anılmaya başladı. Çünkü birçok markayı bünyesinde barındıran Volkswagen Grubu’nun ortak parça kullanımıyla daha kárlı üretim gerçekleştiren Audi, BMW ve Mercedes marklarının ortak hareket etme konusunda yakınlaşmasına neden oldu.

    BMW ve Mercedes firmaları yılda toplam 2 milyon adetten fazla araç üretiyor. Ancak Audi, son yıllarda çok sağlam geçmişleri olan bu iki markadan daha hızlı bir biçimde büyüyor. Ayrıca önümüzdeki birkaç yıl içinde 22 yeni model piyasaya sunmayı hedefleyen Audi, satış rakamları açısından bu iki büyük firmaya gitgide yaklaşıyor. Audi’nin kuşkusuz bu büyümesine en büyük etken, aynı grupta bulunduğu Volkswagen, Porsche ve Lamborghini gibi markalarla ortak mühendislik havuzunu kullanarak çok daha ucuza ve kısa zamanda teknolojilerini geliştirebiliyor olması.

    BMW, MERCEDES’TEN CEVAP BEKLİYOR

    Audi’nin bu yükselişi, ezeli rakipler BMW ve Mercedes’i bir araya getirecek gibi görünüyor. BMW Satış ve Pazarlama Direktörü Michael Ganal, her iki lüks otomobil üreticisinin de büyük paralar harcayarak yeni teknoloji ürettiklerini ve bazı araştırma çalışmalarının beraber yürütürlerse iki firma açısından da kárlı olabileceğini belirtiyor. En büyük rakibi Mercedes ile ortak teknoloji geliştirmek için bir araya gelmek isteyen BMW, bu konuda ısrarlı görünüyor. Çünkü Michael Ganal, her iki firmanın yüksek teknolojiye bağımlı olmasına rağmen markaların Ar-Ge konusunda bağımsız olduğunu fakat buna rağmen dünyanın en büyük üreticileri olmadığının da altını çiziyor.

    Ganal, olası ortaklık konusunda henüz net bir açıklama yapmazken; gelecekte böyle bir ortaklığının olabileceğinin de ilk sinyalini vermiş oldu. BMW’nin yaptığı bu çağrıya Mercedes tarafından henüz bir cevap gelmese de önümüzdeki günlerde ikilinin bu konuya bir açıklık getirmesi bekleniyor



    Audi 10-15 yılda bu konuma geldiyse 10 yıl sonra cok daha iyi konumda olacagı bir gerçektir
    zaten audi-bmw ve mercedes testlerine baktıgımız zaman Audi genel anlamda testlerde başarı daha fazla göstermiştir



    Benim DH Forumda Audi Kulübüm var. Yukarıdaki yazının aynısını oraya koymuştum, ama "Patch" arkadaşımıza göstermek için buraya koymak aklıma gelmemişti, buraya koyman iyi olmuş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meskisehiri -- 26 Temmuz 2007; 10:48:22 >
  • Vw turke bekleriz seni
    quote:

    Orjinalden alıntı: bybeyaz407

    quote:

    Orjinalden alıntı: Asuswerbank


    Lüks sınıfta Audi’ye karşı Mercedes ve BMW ittifakı

    Volkswagen Grubu bünyesinde yer alan Audi, grubun diğer üyeleriyle ortak teknolojileri kullanarak son yıllarda hem satışlarını rekor düzeyde artırdı hem de en kárlı şirketler arasında yer almayı başardı. Bu durum, yıllardır lüks sınıfın iki ezeli rakibi BMW ve Mercedes’i Audi’ye karşı ittifak yapmaya zorluyor.

    BMW Satış ve Pazarlama Direktörü Michael Ganal, her iki lüks otomobil üreticisinin de büyük paralar harcayarak yeni teknoloji ürettiklerini ve bazı araştırma çalışmalarının beraber yürütürlerse iki firma açısından da kárlı olabileceğini belirtiyor.

    Tüm sektörlerde olduğu gibi otomotivde de artık devir tasarruf devri. Büyük üreticilerin bazıları bünyesinde bulundurduğu diğer markalarla ortak teknolojileri kullanıp üretim maliyetlerini azaltırken; bazı markalar da birbirleriyle işbirliği yaparak bu giderleri düşürmeye çalışıyor. Kuşkusuz bu konuda en şanslı marka Alman Audi. Volkswagen Grubu bünyesinde yer alan Audi, grubun diğer üyeleri Volkswagen, Porsche ve Lamborghini’yle ortak teknolojileri kullanarak son yıllarda hem satışlarının rekor düzeyde artırdı hem de en kárlı şirketler arasında yer almayı başardı. Bu durum, yıllardır lüks sınıfın iki ezeli rakibi BMW ve Mercedes’i Audi’ye karşı ittifak yapmaya zorluyor.

    AUDI ATAĞA KALKTI

    Otomotiv sektöründe en büyük rakipler dendiğinde akıllara ilk olarak Mercedes ve BMW gelir. Son dönemde bu iki ezeli Alman rakibin isimleri sık sık birlikte anılmaya başladı. Çünkü birçok markayı bünyesinde barındıran Volkswagen Grubu’nun ortak parça kullanımıyla daha kárlı üretim gerçekleştiren Audi, BMW ve Mercedes marklarının ortak hareket etme konusunda yakınlaşmasına neden oldu.

    BMW ve Mercedes firmaları yılda toplam 2 milyon adetten fazla araç üretiyor. Ancak Audi, son yıllarda çok sağlam geçmişleri olan bu iki markadan daha hızlı bir biçimde büyüyor. Ayrıca önümüzdeki birkaç yıl içinde 22 yeni model piyasaya sunmayı hedefleyen Audi, satış rakamları açısından bu iki büyük firmaya gitgide yaklaşıyor. Audi’nin kuşkusuz bu büyümesine en büyük etken, aynı grupta bulunduğu Volkswagen, Porsche ve Lamborghini gibi markalarla ortak mühendislik havuzunu kullanarak çok daha ucuza ve kısa zamanda teknolojilerini geliştirebiliyor olması.

    BMW, MERCEDES’TEN CEVAP BEKLİYOR

    Audi’nin bu yükselişi, ezeli rakipler BMW ve Mercedes’i bir araya getirecek gibi görünüyor. BMW Satış ve Pazarlama Direktörü Michael Ganal, her iki lüks otomobil üreticisinin de büyük paralar harcayarak yeni teknoloji ürettiklerini ve bazı araştırma çalışmalarının beraber yürütürlerse iki firma açısından da kárlı olabileceğini belirtiyor. En büyük rakibi Mercedes ile ortak teknoloji geliştirmek için bir araya gelmek isteyen BMW, bu konuda ısrarlı görünüyor. Çünkü Michael Ganal, her iki firmanın yüksek teknolojiye bağımlı olmasına rağmen markaların Ar-Ge konusunda bağımsız olduğunu fakat buna rağmen dünyanın en büyük üreticileri olmadığının da altını çiziyor.

    Ganal, olası ortaklık konusunda henüz net bir açıklama yapmazken; gelecekte böyle bir ortaklığının olabileceğinin de ilk sinyalini vermiş oldu. BMW’nin yaptığı bu çağrıya Mercedes tarafından henüz bir cevap gelmese de önümüzdeki günlerde ikilinin bu konuya bir açıklık getirmesi bekleniyor



    Audi 10-15 yılda bu konuma geldiyse 10 yıl sonra cok daha iyi konumda olacagı bir gerçektir
    zaten audi-bmw ve mercedes testlerine baktıgımız zaman Audi genel anlamda testlerde başarı daha fazla göstermiştir



    Benim DH Forumda Audi Kulübüm var. Yukarıdaki yazının aynısını oraya koymuştum, ama "Patch" arkadaşımıza göstermek için buraya koymak aklıma gelmemişti, buraya koyman iyi olmuş...

  • lo bu AUDİ de nedir ? benim ŞAHİN den iyi mi dir ki ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: archaeologist

    lo bu AUDİ de nedir ? benim ŞAHİN den iyi mi dir ki ?



    Olur mu hiç abi ya audi nere şahin nere.Audi yaramaz
  • İyi bilirdikkkkk
    Ruhuna El Fatiha
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sobaa

    ARKADASLAR MERHABA.AUDI'yi nasıl bilirsiniz iyi bir markamıdır

    öle bi soru ki sanki cenaze kaldırıyozzz
  • quote:


    Orjinalden alıntı: levo939

    Gerekeni by beyaz arkadaşımız açıklamış
    en azından patch gibi boş ve gereksiz konuşmamış

    quote:



    Orjinalden alıntı: bybeyaz407

    quote:



    Orjinalden alıntı: Patch

    audi yeni yeni belini doğrultmaya çalışan elit marka olmaya çalışan ama VW ile ortaklığı yüzünden elit olmayı sürekli kaçıran bi markadır. audi'nin tek sevmediğim yanı VW üyesi olmasıdır. VW sevmiyorum işte kanım bi ısınamadı. çok soğuk geliyor. bence VW audi'yi de aşağıya çekiyor. fiyatları VW standardına(boşuna bi pahallılık) göre olduğundan bence alınmamalı paran varsa git merco, volvo, bmw al. VW bünyesinden çıkınca iyi bir alternatif olur bence.

    bundan 10 - 15 yıl önce audi kelepir araç satarak geçimini sağlarken şimdi mercodan pahallı satıyor. bu değişim neden onun cevabını verirmisiniz arkadaşlar (ama agresifleşmeden )



    - Audi, Lamborghini(LM) ve Porsche(PR) VW grubu üyesi araçlar. VW grubu LM ve PR araçları aşağıya çekmiyor da, Audi'yi mi aşağıya çekiyor.
    - Audi'ye takılan bazı parçalar, LM ve PR'deki parçalar. Bu 4 araç markası birbirinde ortak parçalar kullanabiliyor. Bu da kaliteli parçaların kullanılmasını sağlıyor.
    - Bir zamanlar Mercedes ve BMW'de senin tabirinle "kelepir" araç satıyordu. Elbetteki her aracın bir büyüme geçmişi vardır. Hangi araç ortaya çıkıtığında çok büyük bir markaydı. Sen Mercedes veye BMW'nin yükseliş yazısını okudun mu hiç. Bunlarda elbette işe küçük olarak başaldılar ve büyüttüler, şu an gördüğümüz gibi dev firmalar.
    - Audi pahalı satıyorsa kimseye gelin alın demiyor. Firma yüksek fiyatla araç sattığı halde halen kalitesiyle ve teknolojisiyle adından söz ettriyorsa bu demek oluyor ki o araçları o fiyatta alan var. Şu an Audi'nin VW grubu olarak ortaya çıkardığı o kadar teknoloji var ki saymakla bitmez. Audi'nin sitesinde hepsi yazıyor. Örneğin Quatro Teknolojisi. Şu an lüks arabaların kullandığı teknolojilerin temelinde Audi'nin emekleri yatıyor. Hepsi Audi kaynağının üstüne taş eklemekle ortaya çıkmış ve kaynak Audi.
    - Audi şu 10 - 15 yılda Mercedes ve BMW'nin seviyesine geldi hatta geçeyor bile diyebiliriz. Bu kadar kısa sürede bu noktaya gelen bi firma böyle devam ederse ne Mercedes'in ne de BMW'nin piyasa da ne kadar kalabilceği ortada. Yazdığın şeyler sende söylemişin Audi daha düne kadar kelepir araç satıyordu ama şimdi pahalı satıyor diye. Demek ki sende kabul etmişin audi çok kısa bir sürede lüks araba firmalarına yetişti.
    - Audi VW grubu bünyesinde olarak diğer otomabil markalarıyla ortak hesabı kullanıyor. Mesela, VW grubu bünyesinde çok marka var, bu markalardan kâr edenler zarar edenleri telafi ediyor ve firma gelişerek yeni buluşlar ortaya çıkarıyor. Ama diğer firmalarda böyle değil. Geçen dönemlerde firmaların giderleri gelirlerinden daha fazlaydı ve bu açığı çok zor kapadılar, hatta bazı firmalar çok büyük zarar etti. Ama VW grubunda böyle bişey olmadı. VW bünyesinde çok sayıda firma olduğu için zarar edenler etti ama kâr edenlerin kâr payları, zarar eden firmaların zarar oranlarından çok yüksek olduğu için zararı kapattılar ve çok büyük kârlarla çalışmalarına devam ettiler. İşte ortaklık budur, oraklığın yararı budur.
    - Şu an Mercedes ve BMW'nin Audi'ye karşı birleşmek için görüştüğünü de biliyor musun? (Google'dan haberi bulabilirisin)
    - Ortak firmlar olunca (VW grubu gibi) firmalar ortak çalışarak çok daha gelişmiş teknolojileri kullanıyorlar. Mesela VW grubunun çıkadığı "TSI" teknolojisi. Oratk bi çalışmanın ürünü, ortak firmaların değişik katkılarıyla ortay çıktı.
    - Audi geleceğin parlayan yıldızıdır. İmkanı olan hiç düşünmeden alsın, fiyatları daha da yükselmeden






    gece gece iyi güldüm valla. fanatizmin dorukları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Patch -- 15 Ağustos 2007; 0:41:46 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Patch


    quote:


    Orjinalden alıntı: levo939

    Gerekeni by beyaz arkadaşımız açıklamış
    en azından patch gibi boş ve gereksiz konuşmamış

    quote:



    Orjinalden alıntı: bybeyaz407

    quote:



    Orjinalden alıntı: Patch

    audi yeni yeni belini doğrultmaya çalışan elit marka olmaya çalışan ama VW ile ortaklığı yüzünden elit olmayı sürekli kaçıran bi markadır. audi'nin tek sevmediğim yanı VW üyesi olmasıdır. VW sevmiyorum işte kanım bi ısınamadı. çok soğuk geliyor. bence VW audi'yi de aşağıya çekiyor. fiyatları VW standardına(boşuna bi pahallılık) göre olduğundan bence alınmamalı paran varsa git merco, volvo, bmw al. VW bünyesinden çıkınca iyi bir alternatif olur bence.

    bundan 10 - 15 yıl önce audi kelepir araç satarak geçimini sağlarken şimdi mercodan pahallı satıyor. bu değişim neden onun cevabını verirmisiniz arkadaşlar (ama agresifleşmeden )



    - Audi, Lamborghini(LM) ve Porsche(PR) VW grubu üyesi araçlar. VW grubu LM ve PR araçları aşağıya çekmiyor da, Audi'yi mi aşağıya çekiyor.
    - Audi'ye takılan bazı parçalar, LM ve PR'deki parçalar. Bu 4 araç markası birbirinde ortak parçalar kullanabiliyor. Bu da kaliteli parçaların kullanılmasını sağlıyor.
    - Bir zamanlar Mercedes ve BMW'de senin tabirinle "kelepir" araç satıyordu. Elbetteki her aracın bir büyüme geçmişi vardır. Hangi araç ortaya çıkıtığında çok büyük bir markaydı. Sen Mercedes veye BMW'nin yükseliş yazısını okudun mu hiç. Bunlarda elbette işe küçük olarak başaldılar ve büyüttüler, şu an gördüğümüz gibi dev firmalar.
    - Audi pahalı satıyorsa kimseye gelin alın demiyor. Firma yüksek fiyatla araç sattığı halde halen kalitesiyle ve teknolojisiyle adından söz ettriyorsa bu demek oluyor ki o araçları o fiyatta alan var. Şu an Audi'nin VW grubu olarak ortaya çıkardığı o kadar teknoloji var ki saymakla bitmez. Audi'nin sitesinde hepsi yazıyor. Örneğin Quatro Teknolojisi. Şu an lüks arabaların kullandığı teknolojilerin temelinde Audi'nin emekleri yatıyor. Hepsi Audi kaynağının üstüne taş eklemekle ortaya çıkmış ve kaynak Audi.
    - Audi şu 10 - 15 yılda Mercedes ve BMW'nin seviyesine geldi hatta geçeyor bile diyebiliriz. Bu kadar kısa sürede bu noktaya gelen bi firma böyle devam ederse ne Mercedes'in ne de BMW'nin piyasa da ne kadar kalabilceği ortada. Yazdığın şeyler sende söylemişin Audi daha düne kadar kelepir araç satıyordu ama şimdi pahalı satıyor diye. Demek ki sende kabul etmişin audi çok kısa bir sürede lüks araba firmalarına yetişti.
    - Audi VW grubu bünyesinde olarak diğer otomabil markalarıyla ortak hesabı kullanıyor. Mesela, VW grubu bünyesinde çok marka var, bu markalardan kâr edenler zarar edenleri telafi ediyor ve firma gelişerek yeni buluşlar ortaya çıkarıyor. Ama diğer firmalarda böyle değil. Geçen dönemlerde firmaların giderleri gelirlerinden daha fazlaydı ve bu açığı çok zor kapadılar, hatta bazı firmalar çok büyük zarar etti. Ama VW grubunda böyle bişey olmadı. VW bünyesinde çok sayıda firma olduğu için zarar edenler etti ama kâr edenlerin kâr payları, zarar eden firmaların zarar oranlarından çok yüksek olduğu için zararı kapattılar ve çok büyük kârlarla çalışmalarına devam ettiler. İşte ortaklık budur, oraklığın yararı budur.
    - Şu an Mercedes ve BMW'nin Audi'ye karşı birleşmek için görüştüğünü de biliyor musun? (Google'dan haberi bulabilirisin)
    - Ortak firmlar olunca (VW grubu gibi) firmalar ortak çalışarak çok daha gelişmiş teknolojileri kullanıyorlar. Mesela VW grubunun çıkadığı "TSI" teknolojisi. Oratk bi çalışmanın ürünü, ortak firmaların değişik katkılarıyla ortay çıktı.
    - Audi geleceğin parlayan yıldızıdır. İmkanı olan hiç düşünmeden alsın, fiyatları daha da yükselmeden






    gece gece iyi güldüm valla. fanatizmin dorukları


    İnsanı böyle oturtunca yapcak bişey kalmıyor, sadece gülüyor işte... Daha ne yapayım, herkesin seviyesini benimki gibi yüksek sandım... Sana bi ara tercümesini de yazarım...
  • bu sene makam arabası almaya niyetlendik 3 araba arasında kaldık.
    bmw 5.20 d - mercedes E220 cdi - audi A6 2.0 tdi
    almadan önce bu 3 arabayı her yönden ayrı ayrı inceledik donanım, konfor, performans, güvenlik.
    donanım, konfor anlamında E220 cdi'nin teknoloji resitali sundugu daha ağır bastı.Güvenliğe gelince Mercedes bu işi gercekten bambaşka yapıyor.Arabanın dış kasasından içine kadar heryer güvenlik abidesi. performans ve yakıt motor hacimlerine göre değişkenlik gösterdi doğal olarak.
    MeRCeDeS dedin mi akan sular durur harbiden deben bunu bilirim
  • peki audiye binen benzini hesaplar mı??? yada hesap eden var mı??
  • İlla ki benzin hesap edecek diye birşey yok.Audi'nin çok başarılı dizel motorları var.Onun da hesabını yapabilirsiniz.

    Ayrıca tabi ki insan sonuçta kendi parasının hesabını yapmakta özgürdür.Siz nasıl kendi paranızın hesabını yapıyorsanız Audi kullananlar da yapıyordur.Yani yanlış anlamayın,insanların fikirlerine saygı göstermek lazım.Ha tabi ki gidip de A8 W12 alıp,benzin hesabı yapıyorsa,yanlış arabayı almış demektir.Neyse,benim fikirlerim bunlar.

    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi monoton -- 22 Ağustos 2007; 12:20:01 >
  • audi bişenin deyil içi daracık parçası pahalı karızması yok 1modelde 5 makyaj yapar alman melezidir skodayla aynıdır
  • slm arkadaslar. 1997 model audi a4 1.8 almayı dsnyrm.yakıt tuketımı hakkında bilgisi olan var mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daddiydoy -- 2 Eylül 2007; 0:42:05 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.