Bluetooth kulaklık siparişim olmuştu. Hepsi burada satıcısı olan ürünü '' 24 saate kargo? Efsane teslimat? Bugün teslimat? '' gibi süslü kelimelere aldanıp sipariş verdik. 3 günü geçti, henüz hala kargo firmasına ürünü teslim edemediler. Tamam, acil işimiz yok ürün ile alakalı ama böyle insanı aptal yerine koyan iletişim konuları geçtikçe şaşkına dönüyorum. Ve konuyu sizlerle de paylaşmak istiyorum. Müşteri hizmetleri benim gördüğüm bilgileri bana okuma harici bir yardımı olmadı. Siparişi iptal de edemiyoruz. Malum, hemen anında faturasını oluşturuyorlar. Ürün bir de indirimdeydi. Bir dolaplar dönüyor ya hayırlısı. Deseler ki; şu gün kargolanır, tedarik edemedik, şu sorun oldu, bu oldu, şu oldu dense tamam deyip susacağım. Ürüne acil ihtiyacım yok. Fakat, böyle de saçma bir şekilde beklemek canımı sıkmıyor değil. Dönüp ürüne bakıyorum hala satışta ve hala yukarıdaki süslü kelimelerin sihri altında satışta. Müşteri hizmetleri olsun, destek merkezi olsun '' inceliyoruz, takip ediyoruz, 3 güne kadar çözülür demekten öteye geçememekte. Hepsi burada bunu 3. kez yaptı. Daha önce de bu sorunlar olmuştu. Açıkçası bu hadise sonrası üyeliğimi iptal edip alternatif siteleren alışverişe devam edeceğim. |
Bildirim