Şimdi Ara

İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
1
Favori
8.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!



    Uzun süredir ipucu görselleriyle karşılaştığımız yeni 2022 Renault Megane E-Tech Electric sonunda resmi olarak tanıtıldı. Ülkemizde de oldukça popüler olan "Megane" ismi artık farklı bir formda karşımızda.



    Megane E-Tech Electric özellikleriyle neler sunuyor?



    Yeni Renault Megane E-Tech Electric, adından da anlaşılabileceği üzere tamamen elektrikli bir crossover. CMF-EV modüler elektrik platformu üzerine inşa edilen model böylelikle Nissan Ariya'nın platform ikizi olmuş. 4.21 metre uzunluğa ve 1.5 metre yüksekliğe sahip olan otomobilin 'overhang' olarak tabir edilen ön ve arka çıkıntıları oldukça küçük. Bu sayede 2.7 metre gibi etkileyici bir aks mesafesine sahip olan Megane E-Tech Electric, kullanıcısına ferah bir yaşam alanı vadediyor.



    Megane E-Tech Electric, Fransız markanın yeni logosunu üzerinde taşıyan ilk üretim modeli olma özelliği taşıyor. Söz konusu logoyu ilk kez elektrikli Renault 5 konseptinde görmüştük. Crossover'ın dış tasarımı çok da sürpriz değil zira geçen yıl tanıtılan Megane eVision konseptine oldukça sadık kalınmış. 20 inçlik büyük jantlar Megane E-Tech Electric'i fazlasıyla sportif gösterirken, ön bölümde kaslı bir ön kaput, ince LED farlar ve Renault'nun alışık olduğumuz ışık imzası dikkat çekiyor.



    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!



    Elektrikli Megane'a yandan baktığımızda tavan hattının arkaya doğru fazlasıyla eğimli ilerlediğini görüyoruz. Bu da yüksek omuz çizgisiyle birleştiğinde özellikle arka camların biraz küçük kalmasına neden olmuş. Siyah tavan, sütunlar ve yan ayna kapaklarıyla güzel bir kontrast sağlanmış. Önde gizli kapı kollarına yer verilirken arka kapı kolları da C sütununa konumlandırılmış. Megane E-Tech Electric'in arka bölümündeyse boydan boya uzanan stoplar, sportif bir bagaj spoyleri ve sarı detaylara sahip difüzöre yer verilmiş.



    Ayrıca Bkz.Apple Car yolda: Apple, Mercedes’in iki eski çalışanını işe aldı



    Yeni 2022 Renault Megane E-Tech Electric'in iç mekanı da oldukça modern ve sade bir tasarıma sahip. Çeşitli kontrol düğmelerine sahip direksiyonun hemen arkasında L harfini anımsatan büyük bir panel göze çarpıyor. Markanın OpenR olarak adlandırdığı bu panelde 12.3 inçlik dijital gösterge ekranı, dikey havalandırma menfezleri ve multimedya ekranı bulunuyor. Merkezdeki multimedya ekranı donanım seviyesine göre 9 veya 12 inç olarak karşımıza çıkıyor. İç mekanda geri dönüştürülmüş malzemelerden faydalanıldığı da verilen bilgiler arasında.



    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!



    Megane E-Tech motor ve batarya seçenekleri



    Elektrikli crossover'ın motor gücü de versiyona göre değişiyor. Alt seviyelerde 130 beygir güç ve 250 Nm tork üreten bir elektrik motoru kullanılmış. Pahalı versiyonlarda ise 218 beygir güç ve 300 Nm tork üreten motor mevcut. İkinci seçenekle 0-100 km/s hızlanmasını 7.4 saniyede tamamlayan modelin azami hızı da 160 km/s'te sınırlı tutulmuş. Batarya seçenekleri de 40 veya 60 kWsa olarak değişiyor.



    İlk seçenek WLTP'ye göre 300 kilometre menzil sunarken, yüksek kapasiteli batarya paketi 470 kilometreye kadar sürüş imkanı sağlıyor. Batarya paketi 22 kW'a kadar AC şarj ya da 130 kW'a kadar DC hızlı şarj ile doldurulabiliyor. Fransız üretici, Megane E-Tech Electric'in batarya paketine 8 yıl garanti veriyor ve kapasitesinin yüzde 70'inin altına düşmesi durumunda ücretsiz değişim vadediyor.



    Yeni Megane E-Tech Electric bu hafta Münih Otomobil Fuarı'nda ziyaretçilerin beğenisine sunulacak. Söz konusu modelin 2022'nin ilk çeyreğinde Avrupa'da satışa sunulması planlanıyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!
    İşte yeni gövde ve yeni logoyla elektrikli Renault Megane E-Tech Electric karşınızda!








  • En azından son 50 yılda, Türkiye'den bir veya birkaç girişimcinin otomobil üretmesi gerekirken, halen daha da üretilemezken, Renault patır patır elektrikli araç çıkartıyor. Türkiye'nin ekonomisinin misli misli ufak ülkeler süper elektrikli otomobil dahi ürettiler, piyasaya çıkartıp başka araçlarla bile yarıştırdılar, başarılı oldular.

    Bizim ülkeden de bir girişimci grubu, yok pilini üreteceğiz, yok kaportası şöyle, yok ha bugün yolda ha şu gün yollarda diye diye...

    Volvo satıldı alınmadı, Opel satıldı alınmadı. Bari otomotiv geçmişi olan bir firmadan hazır bir şeyler öğrenecek fırsatları kaçırmasaydık. Bakın Çin'e, adamların piyasası dünya kadar geniş. Öğrendiklerini güzel kopyalıyor ama yenileri de gelmeye başladı.

    Yani gidip bir Christian von Koenigsegg gibi uç örnek olmaya gerek yok. "Halkın binebileceği" bir elektrikli araç veya içten yanmalı motorlu uygun fiyatlı araç üretmek gibi girişimler hiç yok. Bu kadar büyük ülkede bunların olmaması kabul edilemez.
    Öncelikle bu ülkede tayyare fabrikası kapatan zihniyete, Nuri Demirağ a yapılan haksızlıklara laf ederek başlayabilirsiniz.

    Sonra devrim arabaları üretilmeyerek yolu kapatan zihniyete sıra gelir.

    Sonra yıllarca gümrük duvarı ardına sığınıp Renault 12 ve Tofaş kuş serisi üreticilerine sıra gelecektir.

    Volvo Opel neden alınmadı izin girişimci tabir edilen kesim yok. Kısa sürede vurgun vuran edeceği kârı düşünen çakal iş adamları var.

    Devlet neden almadı devletin böyle bir şeyi yapacak tecrübe ve ihale kanunları engel. Devletin fabrika işletmeleri durumu Ortada. Hadi aldık sadece marka değeri satıldı satış sonrası ağır sorumluluk ve teknoloji transferi yok patent yok. İçi boş bir markaya neden para gömsün devlet.

    Bizde 2 yılda bir seçim olur. Bu yüzden tüm siyasi partiler en fazla 2 yıl için plan ve çabuk sonuç almak ister. Bu yüzden beton dediğiniz işler çabuk biter. Bol ama kısa süreli istihdam yaratır.

    Buna örnek Eminönü Alibeyköy tramvay hattı. Akp %90 bitirdi İmamoğlu açtı sanki kendi yapmış gibi. Akp ve eski başkanlar davet bile edilmedi.

    Kim 10 yıllık 1 projeye para harcar? Kimse.

    Togg baştan yanlış bir iş. 50 bin dolar araba yerine A ve B segment bir HB bir SUV bir sedan üretmek ile başlamak daha ulaşılabilir olmak yerine lüx SUV ile işleri çok zor.

    Gelelim Renault elektrikli araçlar konusunda epey bir ilerleme sağlandı. Fluence bile elektrikli versiyonu vardı. İyi bir tecrübeye sahip.

    Bu ülkede tutmaz. Elektrikli araçlar. Sebebi çok az kişi kendi otopark ve garaja sahiptir. Benim gibi sokağa bırakan bir kişi nasıl şarj edecek.
    Benim kafam neymiş bu açıklasana? Bana ne beyefendinin damadı iha yapıp devlete bilmediğimiz fiyattan, benim vergilerimle satıyorsa? Şirketinin karıyla gurur mu duyacağım? Sen hiç "boeing yerli uçag yabıyor ulen" diyen amerikalı gördün mü?

    Togg ile ilgili de sadece bir twit bırakıyorum. Bunun gibi onlarcası mevcut.


  • En azından son 50 yılda, Türkiye'den bir veya birkaç girişimcinin otomobil üretmesi gerekirken, halen daha da üretilemezken, Renault patır patır elektrikli araç çıkartıyor. Türkiye'nin ekonomisinin misli misli ufak ülkeler süper elektrikli otomobil dahi ürettiler, piyasaya çıkartıp başka araçlarla bile yarıştırdılar, başarılı oldular.

    Bizim ülkeden de bir girişimci grubu, yok pilini üreteceğiz, yok kaportası şöyle, yok ha bugün yolda ha şu gün yollarda diye diye...

    Volvo satıldı alınmadı, Opel satıldı alınmadı. Bari otomotiv geçmişi olan bir firmadan hazır bir şeyler öğrenecek fırsatları kaçırmasaydık. Bakın Çin'e, adamların piyasası dünya kadar geniş. Öğrendiklerini güzel kopyalıyor ama yenileri de gelmeye başladı.

    Yani gidip bir Christian von Koenigsegg gibi uç örnek olmaya gerek yok. "Halkın binebileceği" bir elektrikli araç veya içten yanmalı motorlu uygun fiyatlı araç üretmek gibi girişimler hiç yok. Bu kadar büyük ülkede bunların olmaması kabul edilemez.





  • Bu kasa yapıları hatları bildiğin Peugeot 3008 olmuş. Nede olsa aynı ülkenin markası azıcık destek atmış pejo.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gayet güzel gözüküyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yılların meganıda suv oldu vay be

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Huan8 H kullanıcısına yanıt
    Çünkü halka “binecek” mütahitlere çalışılıyor bu ülkede.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Huan8 H kullanıcısına yanıt
    Togg geliyor gardaşım, yerli ve milli. Her eve bir tane alınacak, fiyatı sudan ucuz olacak. Camdan üçlü priz sarkıtıp jarj edeciz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Huan8 H kullanıcısına yanıt
    Bakın buradan yazıyorum. Bunlar TOGG'u üretmeyecek, zaman geldiğinde pininfarina (neyse işte) ya diyecekler ki çabuk bize 50 adet araba yap halkı uyutucaz. Milletin gözünü boyayarak yola devam edecekler. Ahanda yazdım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Huan8 H kullanıcısına yanıt
    Malum kesim izin verir mi bu ülkenin gelişmesine. Geliştirmek için kullanılacak parayla ne gemicikler alınır ne saraylar yapılır...

  • ford mustang mach e sonra Renault'un bu hamlesi hiç şaşırtmadı

  • direksiyonun arkasına televizyon koymuşlar

  • Huan8 H kullanıcısına yanıt

    Sanayici yerine inşaata önem verildi, üstüne ezdiler Sanayicileri.


    Yolsuzluk, israf, torpil düzeninden çıkıp demokrasi, doğruluk, dürüstlük düzenine geçmeden özel sektörden bir halt olmaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok yakışıklı bir araç olmuş.. Türkiye'ye gelirse en çok satan elektrikli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastikler fazla büyük degil mi, boyutlarini merak ettim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huan8

    En azından son 50 yılda, Türkiye'den bir veya birkaç girişimcinin otomobil üretmesi gerekirken, halen daha da üretilemezken, Renault patır patır elektrikli araç çıkartıyor. Türkiye'nin ekonomisinin misli misli ufak ülkeler süper elektrikli otomobil dahi ürettiler, piyasaya çıkartıp başka araçlarla bile yarıştırdılar, başarılı oldular.

    Bizim ülkeden de bir girişimci grubu, yok pilini üreteceğiz, yok kaportası şöyle, yok ha bugün yolda ha şu gün yollarda diye diye...

    Volvo satıldı alınmadı, Opel satıldı alınmadı. Bari otomotiv geçmişi olan bir firmadan hazır bir şeyler öğrenecek fırsatları kaçırmasaydık. Bakın Çin'e, adamların piyasası dünya kadar geniş. Öğrendiklerini güzel kopyalıyor ama yenileri de gelmeye başladı.

    Yani gidip bir Christian von Koenigsegg gibi uç örnek olmaya gerek yok. "Halkın binebileceği" bir elektrikli araç veya içten yanmalı motorlu uygun fiyatlı araç üretmek gibi girişimler hiç yok. Bu kadar büyük ülkede bunların olmaması kabul edilemez.
    Muhalefete kalsa geç kaldık gerek yok diyordu yerli oto için, sen gene dua et birileri dinlemedi girdi bu işe..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • yaw ne elektrikli arabası daha 50cc motor üretemez bu devlet

  • Türkiyedeki altyapı sartlarinda bu güzel araçi

    maalesef bir kaç yıl sonra yollarımız da gorebilecegiz.Sehirlerarasi yolculuk imkansız!!!!

  • Gerçekten güzel araca benziyor. Hatları orantılı ve şık. Peugeot’ nun eski tasarım şefi Gilles Vidal Renault’ ya geçiş yaptı. Onun dokunuşları belli ediyor kendini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -FoundeR- kullanıcısına yanıt

    Tanıtımda 20 inch yazıyor ama sanki daha büyük duruyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.