Şimdi Ara

Turk.Net Nakil Çilesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 24 Ağustos'ta nakil için başvurdum. O günden beri DSL ışığım nakledilen adreste yanmıyor. Altyapım ve bina içi tesisat sıfır.dan yapıldı. Türk Telekom ekibine iletildi diyor, Telekom ekibi bizde hata yok diyor teyit ediyor, sorunum devam ediyor dediğimde bir gün sonra ıslah talebi oluşuyor. Bu olay 4 kez tekrar oldu.


    Neticesinde 1 haftadır internetim yok ki bu da nakil için yasal süreymiş. Rica ediyorum bu çileyi artık ortadan kaldırın ve nakil işlemini tamamlayın.




  • Lütfen yardımcı olun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wwtr -- 31 Ağustos 2021; 21:18:26 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, nakil işlemleri ortalama 7 iş günü içerisinde tamamlanıyor. Hizmetinizi kontrol edebilmem için müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    7 günü geçti dediğim gibi. Telekom ekipleri bir olumlu bir olumsuz teyit veriyorlar. Döngü tam 6 kez oldu.

    Özel mesaj ilettim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • wwtr W kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde nakil işleminiz tamamlanmış ama hatta sinyal olmadığı için arıza kaydı oluşturulmuş.

    Arıza kaydında ekipler tanımsal bir sorun etmiş. Arıza ile ilgili kontroller yapılarak çözümlenmek üzere bir üst ekibe eskale edilmiştir. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Zaten sorun da bu. Tekrar yazıyorum tam 6(altı) seferdir önce sorun var eskale edildi diyor, diğer ekip sorun yoktur diyor. Bu döngü 6 gündür devam ediyor. Siz de bunu ilk defa sizden öğreniyorum gibi yazmışsınız ancak destek kayıtlarına da bakarsanız durumu daha net anlarsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Böyle devam ederse iptal etmek durumunda kalacağım. Maalesef diğer kullancılara cevap verirken bana cevap vermiyorsunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • wwtr W kullanıcısına yanıt
    Ekiplerimizin sizinle iletişime geçmesi adına yönlendirme yaptım. En kısa sürede size ulaşacağız.
  • Sorunum geç de olsa çözüldü. Teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • wwtr W kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.