Şimdi Ara

Spigen Tr internet sayfası dolandırıcı - ürün yok para iadesi yok ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
6.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar https://www.spigen.com.tr üzerinden 4 Temmuz tarihinde iphone 11 için ön siparişli kılıf sipariş ettim. Sayfada göreceğiniz üzere “Ön siparişler 30 iş günü içinde teslim edilecektir” bilgisi yazmasına karşılık bugün 29 Ağustos 40 iş gününü aşıyor toplamda 56 gün oldu sipariş vereli kılıftan hala haber yok. Geçtiğimiz hafta salı günü sayfadaki numarayı aradım durumu sordum aynen şunu söyledi “abi kılıflar geldi gümrükte şu an, birkaç güne gümrükten çıkar Cuma günü kesin kargolara başlıyoruz” dedi ve tabiki kargolanmadı. Dolandırıldığımı düşünüyorum ve yarın son kez arayıp sonrasında yasal işlemlere başlayacağım. Bu sayfadan alışveriş yapanlar var mı ?



    edit: Durumu net bir şekilde anladım arkadaşlar, bilgiler için teşekkür ediyorum. Ben tabiki anlayış gösteririm, sabırsız, kaba saba bir insan değilimdir, ülkede herşeye çıkarılan zorlukların da farkındayım fakat sizin de hak vereceğinizi düşündüğüm üzere bir ürün satıp, x gün içinde kargolanacaktır teminatı verdikten sonra o süre zarfında herhangi bir sebepten dolayı kargo yapılmadığında bir bilgilendirme yapılmalı. "efendim şu şu sebepten dolayı kargolar gecikmektedir, anlayışınız için teşekkür ederiz" yazılı bir mail at öyle değil mi 5 dakikalık iş veya internet sayfana yaz. Ben de he tamam sıkıntı yok bekleriz diyim. Geçen hafta da gittigidiyor üzerinden mesaj atıp sormuştum mesela "satın aldığınız kılıfın geliş tarihi belirsiz" yazmış başka hiçbir bilgilendirme yok. Sayfanda 30 iş günü garantisi verip böyle baştan savma bir mesaj gelince benim dolandırıldığımı düşünmem de normal. Her neyse kılıfın geleceğinden artık eminim fakat yaşadığım bu kötü tecrübeden dolayı da bir daha kendilerinden alışveriş yapmayacağım


    edit 2: 58 gün sonunda siparişimi az önce iptal ettim. Geçen hafta aradığımda "ürünler gümrüğe bugün girdi,cuma kesin kargoluyoruz" demişlerdi şimdi aradığımda "ürünler hala gümrükte ne zaman çıkacağı belirsiz" yanıtı verdiler. Bundan sonra ne alacaksam 100 lira fazla verip amazon amerikadan getirticem


    edit 3: Sipariş iptali yaptıktan sonra 1 hafta içinde iade yapılacak dendi fakat 9. gün doldu hala para iadesi yapılmadı. Bu firmadan kesinlikle uzak durun




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekostros -- 17 Eylül 2021; 14:47:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • ekostros kullanıcısına yanıt
    3 kez alışveriş yaptım . Zamanında ve orijinal şekilde ürün gönderdiler . Yanı söyledikleri şeyler doğru şeylerdir diye düşünüyorum. Ben stok da olan ürünleri almıştım hep sorun olmadı .

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Son 3 senede buradan 15 den fazla alışverişim oldu. Kılıf,şarj aleti,kablo,powerbank her türlü şeyi aldım. Siparişten sonra vazgeçip iptal ettiklerimde oldu ve ücret iadesi birkaç hafta içinde yapılmıştı. Kendi adıma hiçbir problem yaşamadım. Çizgilerinden sapmadılarsa sizde problem yaşamazsınız. Ürünlerden ve kargolamadan yana hiçbir sıkıntı yok. Fakat ücret iadesi süreçleri çok yavaş. İlla ki yatıyor ama dediğim gibi bir ayı bulabiliyor yatması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YshtolaRhul7017 -- 30 Ağustos 2021; 2:31:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım, en azından dolandırıcı değiller öyleyse fakat yine de geliş tarihi belli olmayan bir ürüne 30 iş günü içinde kargolanır garantisi verip ön sipariş açmaları, 40 günü aşmasına rağmen gönderilmemesi, ben arayana kadar hiç haber vermemeleri "Cuma günü kesin kargolayacağız" diyip göndermemeleri vs... bunlar ciddi anlamda iş bilmezlik. İyi kötü kılıf gelir de bir daha asla bu markadan ürün falan almam.

  • Bende aldım sorun yaşamadım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ben daha önceki yıllarda defalarca alışveriş yaptım.

    2014'te 6 Plus aldığımdan bu yana Spigen ürünlerini kullanıyorum.

    Ancak bu pandemi yüzünden gümrüklerde inanılmaz sıkıntı çıkartıyorlar artık. Dolandırıcı firma değil, gümrükler işi çok uzatır oldu.

    Ancak şu dönemde Spigen'den almayın zaten, Amazon'da falan var ise oradan alın. Sipariş iptali yapabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar Spigeni ülkeye getiriyorlar. Benimde sorunsuz oldu alışverişlerim şimdiye kadar. Burada biraz kendi ellerinde olmayan sebeplerden ötürü mağduriyet yaşatılmış.

  • Ben telefonlar için seramik kaplama almıştım tam 59 günde geldi. Ama sorunsuz sıkıntısız bir ürün geldi.

  • Şu anda bende aynı durumdayım. MacBook Pro kılıfı aldım aynı şeyi banada söyledirler cuma günü gelecek diye vsvs, ama ne gelen var ne giden. Ama şunu belirtmeden geçemeyeceğim. Çok amatörce çalışıyorlar ulan bannera bilgilendirme yazmak ne demek ? Kurumsal şirketsin sen, ön sipariş ürünüymüş e tamam hadi böyle olsun da bunun bilgilendirmesi text olarak hiç bir yerde yazmıyor. Ürün sayfasında ÖN SİPARİŞ ÜRÜNÜDÜR diye yazmışlar ama gün yazmamış akılılar aradım sordum pop up engelleyici mi kullanıyorsunuz diye soruyorlar ? :D . Yemeleri gereken çok ekmek var bence dalga geçer gibi bannerdan bilgilendirme mi yapılır. Ha daha önce telefon kılıfı almıştım zamanında onuda başkasına göndermişler, başkasınında siparişini bana göndermişler. Yardımcı oldular ama işiniz sürekli aksıyor aksıyor vs. Kendilerine buradan sesleniyorum; insanların sabrını sınamayın lan!





  • ekostros kullanıcısına yanıt
    Ben yaptım ama stoklu ürün yaptım telefon üzerinden iptal edin hocam gerçekten rezillik yapmışlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Muhtemelen bugün yarın stoğa girecektir. Hepsiburada üzerindeki bazı spigen ürünleri için bugün stoğa gireceği yazıyor. Şu an ön sipariş olarak görünüyor Hepsiburada'da.


    30 ağustos Edit: Bu arada spigenin kendi sitesinden daha ucuza hepsiburada üzerindeki bazı modeller. HB'da 99TL olan A52 kılıfı kendi sitesinde 119TL.


    31 ağustos Edit: Hepsiburadadaki ürünler satıştan kaldırıldı. Sanırım belirsiz teslimat süresinden dolayı.

    Tam da A52 kılıfı sipariş verecektim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 31 Ağustos 2021; 19:47:54 >
  • Gümrük te Konteynır fiyatları aşırı derece pahalılaştı öyle böyle değil ve acayip şart koşmalar sıkıntı çıkartmalar Sorunsuz gelir ama işte karşı tarafıda anlayışla karsılamak alzım sonucta onlarda magdur oluyor günde 20-30 kişi ile telefon trafiği insanı yapratıyor.

  • Durumu net bir şekilde anladım arkadaşlar, bilgiler için teşekkür ediyorum. Ben tabiki anlayış gösteririm, sabırsız, kaba saba bir insan değilimdir, ülkede herşeye çıkarılan zorlukların da farkındayım fakat sizin de hak vereceğinizi düşündüğüm üzere bir ürün satıp, x gün içinde kargolanacaktır teminatı verdikten sonra o süre zarfında herhangi bir sebepten dolayı kargo yapılmadığında bir bilgilendirme yapılmalı. "efendim şu şu sebepten dolayı kargolar gecikmektedir, anlayışınız için teşekkür ederiz" yazılı bir mail at öyle değil mi 5 dakikalık iş veya internet sayfana yaz. Ben de he tamam sıkıntı yok bekleriz diyim. Geçen hafta da gittigidiyor üzerinden mesaj atıp sormuştum mesela "satın aldığınız kılıfın geliş tarihi belirsiz" yazmış başka hiçbir bilgilendirme yok. Sayfanda 30 iş günü garantisi verip böyle baştan savma bir mesaj gelince benim dolandırıldığımı düşünmem de normal. Her neyse kılıfın geleceğinden artık eminim fakat yaşadığım bu kötü tecrübeden dolayı da bir daha kendilerinden alışveriş yapmayacağım





  • düz ip12 için liquid air bulamıyorum hiçbir yerde, sadece amazon germany gönderiyor o da 200 TL

  • Bende 18 haziranda apple airtag için 2 adet anahtarlık siparişi vermiştim.

    Bende halen kargolanmasını beklemekteyim.

    Bana da aynı cevapları verdiler, gümrükte olduğu ve ellerine varır varmaz kargo yapacaklarını söylüyorlar.


    Sanırım, spigen'in türkiye distribitör'ü son parti yurtdışı siparişlerinde gecikme yaşıyor.

    Hepimizin böyle mağdur olması bu yüzden..

  • Daha önce 3 kere alışverişim oldu, sonrasında tavsiyem ile 2 arkadaşımda alış veriş yaptı. Sorun yaşamadık. Ama en az 2-3 sene oldu. Küresel ekonomik ve tedarik gibi sebeplerden firma sıkıntı yaşıyor olabilir.

  • colaker kullanıcısına yanıt
    Aynısını bende arıyorum hocam, dediğiniz gibi hiçbir yerde yok. Amazonda pahalıya geliyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    Durumu net bir şekilde anladım arkadaşlar, bilgiler için teşekkür ediyorum. Ben tabiki anlayış gösteririm, sabırsız, kaba saba bir insan değilimdir, ülkede herşeye çıkarılan zorlukların da farkındayım fakat sizin de hak vereceğinizi düşündüğüm üzere bir ürün satıp, x gün içinde kargolanacaktır teminatı verdikten sonra o süre zarfında herhangi bir sebepten dolayı kargo yapılmadığında bir bilgilendirme yapılmalı. "efendim şu şu sebepten dolayı kargolar gecikmektedir, anlayışınız için teşekkür ederiz" yazılı bir mail at öyle değil mi 5 dakikalık iş veya internet sayfana yaz. Ben de he tamam sıkıntı yok bekleriz diyim. Geçen hafta da gittigidiyor üzerinden mesaj atıp sormuştum mesela "satın aldığınız kılıfın geliş tarihi belirsiz" yazmış başka hiçbir bilgilendirme yok. Sayfanda 30 iş günü garantisi verip böyle baştan savma bir mesaj gelince benim dolandırıldığımı düşünmem de normal. Her neyse kılıfın geleceğinden artık eminim fakat yaşadığım bu kötü tecrübeden dolayı da bir daha kendilerinden alışveriş yapmayacağım

    bence çokta anlayış göstermenize gerek yok hocam 56 gündür gelmeyen ürün mü olur ? 100 liraya kılıf alıyorsunuz bide 2 ay haber verilmeden bekliyorsunuz. Çinden 20 günde ürün alıyorum ben.


    buradaki arkadaşlarda hepsiburadadan 3 günde ürün gelmeyince ortalığı ayağa kaldırır spigene edilmedik övgü kalmamış  





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    Anladım, en azından dolandırıcı değiller öyleyse fakat yine de geliş tarihi belli olmayan bir ürüne 30 iş günü içinde kargolanır garantisi verip ön sipariş açmaları, 40 günü aşmasına rağmen gönderilmemesi, ben arayana kadar hiç haber vermemeleri "Cuma günü kesin kargolayacağız" diyip göndermemeleri vs... bunlar ciddi anlamda iş bilmezlik. İyi kötü kılıf gelir de bir daha asla bu markadan ürün falan almam.

    Dünya'da navlun fiyatlarından inanılmaz bir artış var. 3e mal olan lojistik 20 ye mal olmaya başladı. Gemilerde yer bulunamıyor bulunsa da fiyatı uçuk olabiliyor. İhracat ithalat için hoş olmayan ek bekleme süreleri doğabiliyor. Bundan dolayı standart teslim tarihi şaşmış olabilir. Biraz daha sabırlı olun olmadı iptal edersiniz.


    Öte yandan com.tr uzantılı adres alabilmek için ticari sicil kaydınızın olması gerekiyor. Uzantısı com.tr olan adreslerin dolandırıcı olması çok zor. Ancak, e-ticarette yetersiz ya da bilgisiz olabilirler.





  • ekostros kullanıcısına yanıt

    Firmayı savunduğumdan değil;

    Okumadan "tik" lediğimiz satış sözleşmelerinde tek taraflı iptal etme hakkına sahip oluyorsunuz, onun haricinde firmanın size tavrı "çok da fifi" oluyor.

    Markalara aldanıp kurumsallık beklemeyin, karşınızdaki firma distribitörü sadece, "Resmi Dağıtımcı Anka Mobil Tedarik Anonim Şirketi"

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.