Bildirim
Turkcell Cayma Bedeli Hk.
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
1 gün daha sıksaydın dişini be kardeşim. şimdi bi sürü uğraşcan hakem heyetine başvur pandemi dalgasına 8 -10 ayda falan karar çıkarırlar belki
-
Hocam 2-4 iş günü içinde yeni hat aktif olacağı için tam kestiremedim taahhüt bitişini. Haliyle paketsiz de kalmak istemedim 1 günde olsa sonuçta aktif olarak kullanıyorum.
Ben uğraşmasına uğraşırım yeter ki kim haklı onu bileyim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yakın tarihte mi yaptınız bu işlemi? Herhangi bir cayma bedeli faturanıza yansımadı mı eminmisiniz?
Henüz Turkcell i aramadım önden bi bilgi edinip ona göre ararım diye düşünüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Taahhüdünüz Haziran ayında bitiyordu o halde doğru mu anlıyorum? Aksi halde siz taahhüd bitiminden sonra geçiş yapmış oluyorsunuz zaten?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Detay için teşekkürler 1 ay varmış sizin daha ve ceza ödemedim diyorsunuz.
Benim 1 güne 100₺ itelemişler :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ekstradan aldığınız internet paketi mi vardı senelik onun cezası gibi duruyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kaliteyi kullanmanın bir bedeli olmalı hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Kalitesine lafım yok ama hakkımı hep sonuna kadar aradım hocam devletin ilgili makamları da sonuçta bu işler için varlar :)
Haklı çıkabilme ihtimalim var mı onu merak ediyorum sadece :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Benim bahsettiğim 15 gb harici ek paket aldınız mı demek istemiştim.
Aşımda kendi tanımlananlar harici
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Taahüt son ayı ceza çıkmaması gerek lakin o 100 tl farklı bir durumdur.Müşteri hizmetlerini arayın bir derim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Son ay Turkcell'de de cayma bedeli çıkmıyor. 2 ay önce Bol 6 paketi kullanan hattı 15 gün kala taşıma talebinde bulundum ve herhangi bir cayma ücreti çıkmadı.
Bu başka bir paketten kaynaklanıyor. Arayıp ne değildir sorun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Desident -- 28 Ağustos 2021; 15:40:2 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Müşteri hizmetleri ile görüştüm. Başka herhangi bir taahhüdüm olmadığını teyit etti, ancak geçerli olan 24.08.2021 tarihli taahhüdüm den 1 gün önce Turktelekoma geçtiğim için faturama erken iptal bedeli yansıdığını ve bu bedelin ödenmesi gerektiğini yasal olduğunu belirtti ama kim ipler müşteri hizmetlerini..
Siz ne düşünüyorsunuz?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam paketinizden internet, dakika, sms herhangi birini bitirdiniz mi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İnternet paketim bittiği için ek paket tanımlanıyordu otomatik olarak. Fatura da mevcut bu detaylar. Onların ücretini zaten ödüyorum ve onların herhangi bir taahhüdü bulunmuyor ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Benzer içerikler
- türk telekom mu turkcell mi
- ağ kalitesi arttığında bağlanmaya hazır
- faturalıdan faturasıza geçiş
- turkcell operatör ismi değiştirme
- suudi arabistan stc mobil hat fiyatları
- türk telekom internet çekmiyor
- vowifi nedir
- akıllı fatura nedir
- turkcell internet gönderme
- gizli numara
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X