Şimdi Ara

55 Günde çözülemeyen sorun!! GÜNCELL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bursa, Yıldırım, Beyazıt mahallesinde altyapı olarak fibere saha dolabından evlere bakır tek ile yeni bir iyileşme yapılmış fakat 01.07.2021 tarihinde açtığım destek kaydı ile hiç bir bildirimde bulunmadan internetin gitmesi ile bir destek kaydı açtım. Buna bölgede alt yapı çalışması ile kaynaklı olduğunu bildirdiler uzun süre hizmet alamadım ve alamadığım için bir indirim istedi çözüm ile gerekli indirimin yapılacağını bildirdiler. Daha sonra internet geldi fakat 1mbps bile olmayan bir sorun ile karşılaştım yeni bir destek kaydı oluşturdum ve sonrasında ekipleri kontrol etti vs. Gelen açıklama ilk resimde YAPA ve full bakır altyapı ile 50 mbps değerler alıyorken belli bir noktaya kadar fiber ile 1mbps geçmemesin sebebi fiberin bakır altyapıyı ezdiği tarzı bir bilgi verildi. YAPA kendilerine ait olmasına rağmen fiber ve devamında bakır ile oluşacak bir olasılıkta bu durumu öngöremediler mi ? sonuç olarak çözüm için VAE e geçiş dediler ve onun için başvuruda bulunuldu red geldi ve bana 10 gün sonra tekrar başvurun dediler bekledim. Yeni destek kaydı ile sil baştan bütün aşamalar başa döndü ki ilk cümlem bir önceki destek kaydına dayanarak açmama diye söylememe rağmen Telekom ekibine tesisat kontrolü vs için kayıt açıldı vs derken portlar arızalı denildi fakat aynı benim gibi bu durumdan şikayetçi olan arkadaşım ile evler çok yapın ve onun VAE geçişi yapıldı ve resimdeki değerleri alıyor. Buna rağmen port yoki, geçiş için başvuru yaptık, çözüm için ulaşıyoruz diyorlar ve süreç olarak 1 Temmuzdan buyana hizmet alamıyorum üstüne para ödüyorum. Bölge deki YAPA da barınan bütün TürkNet müşterileri aynı bu sorunu yaşıyorsa önceden neden TürkNet böyle bir geçişin ne sorunlara yol açacağını planlamadı ? Çok ilginç yatırım üstüne yatırım yapılıyor.


    @TürkNetDestek



    55 Günde çözülemeyen sorun!! GÜNCELL




    55 Günde çözülemeyen sorun!! GÜNCELL






    55 Günde çözülemeyen sorun!! GÜNCELL
    55 Günde çözülemeyen sorun!! GÜNCELL
    55 Günde çözülemeyen sorun!! GÜNCELL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih203 -- 25 Ağustos 2021; 16:15:12 >







  • Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde vae'ye geçiş işlemleriniz yapılmıştır. Kullanamadığınız günler indirim olarak verilmiştir. Bir sonraki faturanızda indirim geçerli olacaktır.
  • İşlemler yapılmış diyorsunuz ama sadece başvuru yapılıyor. Sonuç olarak çözülen bir durum yok. Fiziksel Durum (VAE) kapalı gözüküyor. VAE aktif değil. YAPA da da çözüm yok sorunlar devam ediyor.


    @TurkNetDestek

    55 Günde çözülemeyen sorun!! GÜNCELL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih203 -- 21 Ağustos 2021; 18:49:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde vae'ye geçiş işlemleriniz yapılmıştır. Kullanamadığınız günler indirim olarak verilmiştir. Bir sonraki faturanızda indirim geçerli olacaktır.

    "Kullanmadığınız günleri indirim olarak verilmiştir" diyorsunuz da 1mbps ile neyin hizmetini almış olacağım.

    55 Günde çözülemeyen sorun!! GÜNCELL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih203 -- 22 Ağustos 2021; 11:42:43 >




  • semih203 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilk gönderdiğiniz devre numarasının VAE geçiş işlemi tamamlanmış ve hat 79 Mbps' de buluşuyor. Bu mesajınızda vermiş olduğunuz devre numarasının VAE geçişi içinde işlemler devam ediyor. Güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ilk gönderdiğiniz devre numarasının VAE geçiş işlemi tamamlanmış ve hat 79 Mbps' de buluşuyor. Bu mesajınızda vermiş olduğunuz devre numarasının VAE geçişi içinde işlemler devam ediyor. Güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız.

    İlk mesaj içeriğinde de belirttiğim gibi düzgün okumadan yorumlamadan cevap veriyorsunuz. Aynı bölgede evi bana yakın TürkNet hizmeti alan aynı sorun yaşayan ve VAE geçişi yapan bir örnek verdim. Destek kayıtlarında her şey açık.


    Diğer devre dediğiniz hat bana ait ve sorun 01.07.2021 den beri devam ediyor. Sorun çözümü için aynı şeyleri söylüyorsunuz ama çözüm olmuyor. Bir sorunu çözmek bu kadar mı zor ?

  • semih203 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Vae geçiş başvurunuzu yaptık. Şu an da yerleşik operatörden onay verilmesini bekliyoruz. Onay verildikten sonra ekiplerimiz bağlantıyı yaparak aktif edecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, Vae geçiş başvurunuzu yaptık. Şu an da yerleşik operatörden onay verilmesini bekliyoruz. Onay verildikten sonra ekiplerimiz bağlantıyı yaparak aktif edecektir.

    @TurkNetDestek


    Daha öncede başvuruda bulunuldu ama sonuç alınamadı. 53. Gündeyiz!


    55 Günde çözülemeyen sorun!! GÜNCELL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih203 -- 23 Ağustos 2021; 19:33:19 >




  • @TürkNetDestek

    Çözümü türknetde değil kendiniz santralde arayın. TürkNetin dediklerinin tersini söylüyorlar. Kim yalancı çözemedim ama devre numarasını verdim çözeceklerini santral görevlisi söyledi. Bakalım çözüm süreci davamız devam ediyor.
  • semih203 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımız yerleşik operatör ile sürekli iletişim halindedir. Bağlantı yapılarak onay verilmesi bekleniyor. Onay verildikten sonra hizmetinizi kullanabileceksiniz. Ben önceliğini tekrar ilettim.
  • @TürkNetDestek yerleşik operatör de Yeşilyayla-42 santralinde görevli adam sizin söylediklerinizin tersini söylüyor. Adam YAPA bakırdan fibere taşırsak sorunun çözülür diyor ama siz VAE geçiş için direniyorsunuz. Bölge 300 küsür YAPA gözüken abone var benim tanıdığım 2-3 tane TürkNet abonesi benim gibi aynı dertte hizmet alamıyor. Şimdi 300 e yakın abone VAE e geçirmek için mi uğraşıyorsunuz? YAPA daki asıl sorun nedir? Santralden saha dolabına olan kısmı neden Fiber hatta taşınmıyor? Neden bu kadar sorumsuz iş yapıyor sunuz?
  • semih203 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, vae geçişi olarak başvuru yapılmıştır. Ben önceliğini ayrıca tekrar ilettim. Bölgede türk telekom fiber altyapısı varsa ilerleyen günlerde kademeli olarak fiber geçişini yapacağız.
  • @TürkNetDestek

    Güzel kardeşim. Bölgede şuan YAPA var siz kendi altyapınız daki sorunu çözmeyip VAE geçiş için uğraşıyorsunuz. Sabit cevaplar vermekten kaçının adam gibi mantıklı bir açıklama neden yapmıyorsunuz? Telefondan ulaşamıyoruz bari verdiğiniz cevapları bir şeylere dayanarak söyleyin. Sorun devam ediyor. Ne gelen ne giden ne arayan nede sorun bu çözüm bu diyen var. #TürkNetPişmanlık mış şimdi anladım
  • türk firmasının her türlüsü pişmanlıktır

  • semih203 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Yapa santralimizde sorun olması durumunda vae geçişi önerilmektedir. Vae geçişi başvuru yapılmadan öncesinde sizden onay alınmadı mı? Eğer ki alınmadıysa bu konuda arkadaşlarıma bildirimde bulunabilirim.

    Geçiş sürecinin uzaması üzerine ben tekrar bildirimde bulundum. Arkadaşlarım gün içerisinde sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, Yapa santralimizde sorun olması durumunda vae geçişi önerilmektedir. Vae geçişi başvuru yapılmadan öncesinde sizden onay alınmadı mı? Eğer ki alınmadıysa bu konuda arkadaşlarıma bildirimde bulunabilirim.

    Geçiş sürecinin uzaması üzerine ben tekrar bildirimde bulundum. Arkadaşlarım gün içerisinde sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.

    @TurkNetDestek


    YAPA x bir firmanın değil sizin kendi firmanızın kontrolünde olan bir yapı değil mi? Problemleri çözme noktasında daha hızlı sorun çözmeniz gerekmiyor mu sonuçta sizin kontrolünüzde. Arkadaşlarınız sorunun en hızlı çözümü için VAE ye geçirebiliriz dediler hızlı çözülecek ise yalın internet ile VAE başvurusunu yapalı uzun zaman oldu madem ki VAE geçiş çözüm değil o zaman YAPA da neden santralden çıkışı fiber ile saha dolabına getirmiyorsunuz. 55. Gündeyiz. Elon Musk uzaydan internet taşıyor siz 622 mt. Santrale uzaklığın bir sorunu çözemiyor sunuz! #TurkNetPismanlik #CozumsuzTurkNet





  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, Yapa santralimizde sorun olması durumunda vae geçişi önerilmektedir. Vae geçişi başvuru yapılmadan öncesinde sizden onay alınmadı mı? Eğer ki alınmadıysa bu konuda arkadaşlarıma bildirimde bulunabilirim.

    Geçiş sürecinin uzaması üzerine ben tekrar bildirimde bulundum. Arkadaşlarım gün içerisinde sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.

    @TürkNetDestek


    Arkadaş mesafen uzak diyor ama benim santrale uzaklığım 622 Mt. saha dolabına 245 mt. ve ben YAPA da 1mbps alıyorum. Doğru cevaplar bekliyorum sallama cevaplar değil.




    55 Günde çözülemeyen sorun!! GÜNCELL
    55 Günde çözülemeyen sorun!! GÜNCELL


    55 Günde çözülemeyen sorun!! GÜNCELL




  • semih203 kullanıcısına yanıt
    Çözüm sürecinin uzaması ile ilgili teknik uzmanlarımıza tekrar bildirimde bulundum. Gelen bilgi de başvurunun yapıldığı onaylanmasının beklendiği iletildi. Bunun üzerine teknik uzmanlarımıza bir an önce onaylanması için yerleşik operatör ile iletişime geçmelerini talep ettim. Tekrar güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Çözüm sürecinin uzaması ile ilgili teknik uzmanlarımıza tekrar bildirimde bulundum. Gelen bilgi de başvurunun yapıldığı onaylanmasının beklendiği iletildi. Bunun üzerine teknik uzmanlarımıza bir an önce onaylanması için yerleşik operatör ile iletişime geçmelerini talep ettim. Tekrar güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım.

    55 Günün ilk 5 günü sorunun saptanması kalan 50 gün ise matbu cevapların verilmesi ile geçti. Siz her seferinde onay bekliyoruz diyorsunuz. Yeşilyala-42 santralinde görevli bu mesafede en düşük 10 Mpbs gelmesi gerekiyor diyor siz 1mbps veriyorsunuz. Musluk açık ama su yok siz tıkanan kısmı çözmüyorsunuz. Çözümü geçiktiriyorsunuz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih203

    55 Günün ilk 5 günü sorunun saptanması kalan 50 gün ise matbu cevapların verilmesi ile geçti. Siz her seferinde onay bekliyoruz diyorsunuz. Yeşilyala-42 santralinde görevli bu mesafede en düşük 10 Mpbs gelmesi gerekiyor diyor siz 1mbps veriyorsunuz. Musluk açık ama su yok siz tıkanan kısmı çözmüyorsunuz. Çözümü geçiktiriyorsunuz.



    Alıntıları Göster

    Çözüm falan getirmezler. Ankara merkezde 1 mbps hızla beni de bıktırdılar. "Sorun yok t.telekomdan yok oradan burdan" ile mail ve gsm mesajları her gün ezbere şeyler atıp duruyorlar. Bağlantı ücreti hediyesini şimdide faturaya yansıtarak talebime çözüm bulamıyorlar. TURKNET Pişmanlıktır, Ülkede bir tek bu firma kalsın internet kullanmam ama bunlarla yine de çalışmam.





  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.