Şimdi Ara

Garantiye yolladığım monitörümde servis sonrası ölü pixel

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Amazon Türkiye üzerinden 1 Ağustos 2021 tarihinde satın almış olduğum ASUS VG25QM monitorum 2 Ağustos'ta elime ulaştı. HDMI 1 ve 2.portlarda ses ve görüntü 5-6saniyeliğine gidip geliyordu ve çok sık yapıyordu.

    Monitörümde de ışık sızması,ölü pixel gibi sorunlar bulunmadığı için iade etmek yerine incelenmesi sorunun giderilmesi için kutudan nasıl çıktıysa monitörü ve pivot ayağını koruyucu ambalajına sararak dikkatli bir şekilde kutusuna yerleştirdim, ürünün kutusunu da balonlu naylona sarıp sıkıca banlayıp UPS kargo vasıtasıyla Asus Türkiye garantiye yolladım ve beklemeye başladım.

    Tamir durumunu kontrol ettiğimde ürünün tamirinin tamamlandığını gördüm. Pazartesi sabahı ilk iş Asus Türkiye'yi arayıp ne işlem uygulandığını sordum ve portların anakarta bağlantısında sıkıntı olduğunu bunun sonucunda anakartın değiştirildiğini öğrendim. Ürünün kargodan bana teslim edilmesini bekledim monitörün kutusunu balonlu naylonla sarıp yollamama rağmen herhangi bir naylon göremedim neyse dedim kutuyu açtım ve koruyucu ambalajına sarıp sarmalayıp kutuladığım monitörüm ve pivot ayağım öylece kutu içerisine konulmuş ve koruyucu jelatin buruşturulup kutu içerisinde bir yere konulmuş. Garantiden ne bana satın aldığım yerden ne de benim yolladığım şekilde geldi.

    Kurulumunu yaptım monitörün ve çalıştırdım. Monitörün orta noktasının solunda bir adet ölü pixeli olduğunu gördüm ve bu aşırı rahatsız edici.

    0 almış olduğum cihazı iade etmeyip te garantiye yollama nedenim ölü pixel ve ışık sızması problemlerinin olmayışıydı. Garantiden geldikten sonra ölü pixel olmayan cihazımda ölü pixel belirdi.

    Ertesi sabah hemen Asus Türkiye'yi aradım monitör bölümüne bağlanıp durumu aktardım bana söylenen cevap bir adet ölü pixele bir şey yapamıyoruz siz yine de görüntüyle birlikte mail atın. oldu.








  • Sen öyle demelerine bakma 1 adet bile olsa iade almak veya yenisi ile değiştirmek zorundalar ayıplı mala girer yapmazlarsa tüketici hakem heyetine başvur hakkını al sormak istediğin birşey olursa herzaman sorabilirsin yardımcı olurum inşallah bizler insanlara yardımcı olmak için burdayız.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: UltrAslan_06

    Sen öyle demelerine bakma 1 adet bile olsa iade almak veya yenisi ile değiştirmek zorundalar ayıplı mala girer yapmazlarsa tüketici hakem heyetine başvur hakkını al sormak istediğin birşey olursa herzaman sorabilirsin yardımcı olurum inşallah bizler insanlara yardımcı olmak için burdayız.

    Hocam adamlar cevap bile vermiyor.

    Asus'ta muhattap bulamıyorum.

  • o zaman tüketici hakem heyetine başvur durumu da dilekçeye yaz

  • Geçen yıl pc toplamıştım acemiligime gelmişti, gram bilgim yoktu ASUS VG24VQ monitörünü almıştım. Bahsettigin sorunun aynısı bendede oluyordu. Hatta başta ekran kartından şüphelenmiştim. Siyah ekran oluyordu, ses vardı ama görüntü yoktu. Pc'ye reset atıyordum bilmedigim için tam anlamıyla sorunu. Bir kaç defa daha olduktan sonra en sonunda monitörün açma kapama tuşuna basmak aklıma geldi ve aç kapa yapınca monitörü görüntü geliyordu. Sorunun monitörden oldugunu anladım sonra bir kaç araştırma yaptım, amazon incelemelerinde özellikle ASUS TUF model tüm monitörlerde bu sorun varmış. Bazen hiç olmuyor bazen 5-6 saatte bir oluyordu bana bu sorun o sebeple pek önemsememiştim. Bir sorun oldugu an monitörün açma kapama tuşuna basıyordum. Ama bu bahsettigim ekranda FreeSync sorunları vardı o sebeple elden çıkardım. Bir daha ASUS TUF monitör satın almam. Hatta ASUS TUF hiç bir şey satın almam.





  • Aklınızda oldun, panelde 1 adet ölü piksel olsa bile bu değişimin nedenidir. Tüketici heyetine verilecek bir adet dilekçeye bakar bu iş.

  • Bence şikayet sitelerine bu durumu mutlaka yazın. Daha çok dikkat ediyorlar bu gibi durumlarda bunun haricinde bence iade edin ürünü, amazondan aldığınızı söylemişsiniz kolay olacaktır

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzgurKns

    Aklınızda oldun, panelde 1 adet ölü piksel olsa bile bu değişimin nedenidir. Tüketici heyetine verilecek bir adet dilekçeye bakar bu iş.

    Bildiğiniz kullanılır bu şekilde diyor hocam asus.

    Alıntı

    metni:

    ASUS Türkiye olarak sizin memnuniyetiniz ve talebiniz bizim için çok değerli, ekte yollamış belge ile beraber talebiniz ilgili birimimize aktarılmıştır. En kısa sürede sizinle tekrardan iletişime geçilecektir. Ölü piksel politikası aşağıdaki gibidir.LCD paneller milyonlarca mikro elektronik pikselden oluşur. Bir piksel artık yanmazsa, parlak veya koyu bir piksel haline gelir. ISO 13406-2 standartlarına göre ASUS, 3 ila 5 parlak / karanlık piksel hatası olan kabul nokta seviyesine uygundur. Size en iyi görüş deneyimini sunmak için, yukarıdaki noktalardan daha az veya buna eşit olan paneller, kabul edilebilir bir LCD monitör olarak kabul edilir. Lütfen aşağıdaki Parlak / Karanlık Nokta Kabul Detayına bakın: Toplam birleşik parlak ve karanlık alt piksel hataları (maks. 5)Eğer varsa ... O zaman4 parlak nokta, 0 karanlık nokta Monitörünüz Onarım için uygun2 parlak nokta, 2 karanlık nokta Monitörünüz çalışıyor2 parlak nokta, 4 karanlık nokta Monitörünüz Onarım için uygun0 parlak nokta, 4 karanlık nokta Monitörünüz çalışıyor0 parlak nokta, 6 karanlık nokta Monitörünüz Onarım için uygun
    Asus'u Tercih Ettiğiniz İçin Teşekkürler.
    İyi Günler Dileriz.Saygılarımızla,
    ASUS Müşteri Hizmetleri,





    Üstelik iletişime geçilecek denilip ne maile cevap var ne bir telefon hiçbir şey.

    Rate Your Gear kampanyası kapsamında yorum yapana 100 TL yollayacaklardı, belirtilen süre içinde benim monitor ve 27"liği alana 255 TL geri ödeme yapacaklardı hiçbirinden ses seda yok kabul edilmesine rağmen. edit : 255'i bugün yolladılar 13:35 itibariyle.

    Asus ROG laptopum var 5 senedir kullanıyorum ama sıkıntı yaşamadım, sıkıntı yaşadığımız durumlarda da aldığımız mükemmel hizmet(!) karşınızda.

    Globali bilmem ama Türkiye'de ASUS alırken 2 değil 3 defa düşünmek lâzım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Worcestershire -- 28 Eylül 2021; 17:3:43 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.