Şimdi Ara

1.0 TSİ LEON VS 1.0 TSİ GOLF Hangisini almaliyim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İki araç arasinda yaklaşik 2017 modelleri golf'de 250 K Cam tavanlisi iken Leon'da 220 K Civari.


    Sizce 30 Bin fark vermeye deger mi arkadaslar golf için. Yoksa leon'da golf kalitesini aratmaz ve ikinci elde degerini golf kadar koruyabilir mi.


    Şimdiden yorumlariniz için teşekkür ederim




  • Golf'ün bi tık daha iyi kalitede olduğunu söylüyorlar ama 30 bin TL az bi miktar değil. O farkı vermezdim ben olsam.

  • Sonuna kadar değer. Leon araba falan değil.
    Arkadaşım golfünü satıp sıfır leon aldı. Arka koltukta seyahat ettim böyle berbat bir süspansiyon olamaz. Ben daha ağzımı açmadan kendisi dedi çok rahatsız bir araba hiç sevmedim diye.
    Yolculuk dönüşünde kendi jettama binince ohh be dünya varmış dedim.

    Zaten arkadaşım de bin pişman. Şimdi tekrar golf bakıyor.

    Tabi gençler böyle seviyor olabilir ama gerçekten berbat bir konforu var. Uzun yol falan gidilmez leonla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CihangirCanavarı kullanıcısına yanıt

    Aynı takozluk golfte de var. 1.0 vs bağımsız olmayan golfün arka koltuğuna binip bozuk yola çıkın, anlarsınız. Jetta bağımsız süspansiyon ve sedan karoserle daha iyi bunlardan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CihangirCanavarı kullanıcısına yanıt

    Genelde uzun yol için kullanicam hocam. Golf 'un daha iyi oldugunu biliyorum fakat fiyat farkina deger mi deymez mi diye şüpelerim vardi dogrusu.


    Golf 1.2 TSİ olanlar biraz daha uygun çok tutulmadigi için mi yoksa eski diye mi hocam

  • 2.el golfe 250k verilmez. Sıfırları satılıyor o paraya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En yeni ve en temizini secmeye bakarim ben.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Golf segmentinde premium sayılanları bile en baz paketiyle, yani sis farsız boş paketiyle bile hizaya çekiyor, onlara referans oluyor.



    Leon’da tabi iyidir C segmentinde Golf, A klasse, A3 ve 116 gibi premiumlara en yakın olan modeldir.

    Şimdiden hayırlısı olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Golf tabi ki de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Golf segmentinde premium sayılanları bile en baz paketiyle, yani sis farsız boş paketiyle bile hizaya çekiyor, onlara referans oluyor.



    Leon’da tabi iyidir C segmentinde Golf, A klasse, A3 ve 116 gibi premiumlara en yakın olan modeldir.

    Şimdiden hayırlısı olsun.

    Bir de sorunlu şanzıman konusuna gelip premiumları hizaya çekiyor yazsana.  


    https://forum.donanimhaber.com/dsg-ses--150221349


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Golf ile leon arasinda daglar kadar fark var. Biri manuel olmak uzere iki adet makyajli mk3 leon ve bir adet makyajli 1.4 dsg golf 7 sattim. Golf bambaska bir arac. Golf’u sattigima hala cok pismanim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Biri segmentinin banisi, diğeri apaçi arabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Temiz golf bulmak da zor. Ben Antalya'da golf aradım taradım, ilanlarda güzel duran araçlara gittim inceledim. Adamların aracın kapısının değiştiğini anlamayan mı ararsın, binek otomobili ticari kamyonet gibi kullanan mı arasın hepsi ayrı bir macera yaşamış. Gerçek temizlerine denk gelirsin umarım. Ben burada bulamayınca vazgeçmiştim.

  • 1.0 3 silindir ve 250 bin. Çok yazık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2019 golf 1.0 aktif kullanıyorum.2021 Leon 1.0 etsi bindim. Belki psikolojik ama golf gerçekten hissiyat olarak farklı bir yerde.Daha tok net bir araç.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Aynı takozluk golfte de var. 1.0 vs bağımsız olmayan golfün arka koltuğuna binip bozuk yola çıkın, anlarsınız. Jetta bağımsız süspansiyon ve sedan karoserle daha iyi bunlardan.

     


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Leon daha yakisikli arac. Eski bi golf 1.4 highline sahibi olarak soyluyorum. Suspansiyon olarak ikisi de arkalar torsiyon ama golfun onler biraz daha iyi.

    Lakin leonun bir derdi var ki o da surucu kitlesi. Guzelim arabayi apaci ve torbaci arabasi ilan ettiler. Buyuk sehirlerde cevirmelerin aranan yildizi oluyorsunuz. O yuzden tercih etmezdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gitarist308 G kullanıcısına yanıt

    Dediginize katiliyorum hocam. Bizim burda'da torbacilarin altinda full leon. Gece gezmeyide seviyorum sakin sakin . Her çevirmeye girmeniz %110 gibi birşey yani leonsa gel diyo golfe agirlik verdim.


    3 Motorada bakiyorum.


    1.0 TSİ

    1.2 TSİ

    1.6 TDİ


    1.4 Tsi olanlara hiç bakmadim tavsiye eder misiniz

  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanKizil

    Dediginize katiliyorum hocam. Bizim burda'da torbacilarin altinda full leon. Gece gezmeyide seviyorum sakin sakin . Her çevirmeye girmeniz %110 gibi birşey yani leonsa gel diyo golfe agirlik verdim.


    3 Motorada bakiyorum.


    1.0 TSİ

    1.2 TSİ

    1.6 TDİ


    1.4 Tsi olanlara hiç bakmadim tavsiye eder misiniz

    aslında vag grubunda 2015 ve üzeri 125bg 1.4tsi bmt (bluemotion) motorlar çok daha rafine motorlardır. diğer motorlar yerine buna bakmak çok daha mantıklı olur. şahsen golf alacak olsam 1.4tsi yada yenisi 1.5tsi olurdu. birde bu motorlar olunca golf'te arka süspansiyonlar bağımsız olarak geliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 22 Ağustos 2021; 13:10:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanKizil kullanıcısına yanıt

    Asiri siddetle tavsiye ederim. Golfun en rafine motorudur 1.4 125 lik olan. Ben asiri memnundum aractan. 1.5 a3e gecmek icin sattim. O zamanki 140liklari vs alt takim tasimiyor patiye dusuyordu arac. Yani motor araci tasiyordu ama arac motoru tasiyamiyordu. 4 sene surdum 1.4 125ligi. Her anlamda cok memnundum. Her turlu sorunuzu cevaplayabilirim.


    125 ustu tercih edilecekse kesinlikle 1.5 150 hp olmali. Gerekli iyilestirmeler yapildi ve araclar artik motoru tasiyor. Patiye falan dusmuyor yani.


    Hele ki konu uzun yol ise kessssinlikle 1.4 125lik oneriyorumm. Sehiric 1.0 ler cok iyi farki anlamazsiniz 1.4 ile ama yuksek suratte dusuk hacimli motor hem daha fazla yakiyor hem de ara hizlanmalari daha yavas. Ayrica 1.4 ler arkalarda bagimsiz suspansiyonla geliyor o da cok buyuk bir arti. Torsiyonlu arac turkiyede biraz sikinti.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.