Şimdi Ara

Arabalar neden büyüyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İstisnasız tüm marka modellerde (c, d, e segment) her yeni kasada araçlar enine boyuna 5 10 cm büyüyor. Günümüzde Avrupada trafik ve park problemleri sebebiyle minimal araçların yoğun bir şekilde tercih edilmeye başlamasına rağmen sizce markalar neden araçların boyutlarını sürekli büyütüyor?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bence tuketici talebi.


    Airbag, donanim vs. den olduguna ben inanmiyorum. Cunku A sinifi arabada bile bu donanimlar bulunabiliyor. Istense boyut benzer tutulup donanim artirilabilir.


    Fakat farkettiyseniz araclar buyuyor sonra alt sinif araclar gelmeye basliyor. Mesela su an satilan a3 sedan 20 sene oncesinin a4une denk gibi boyut olarak. Boyut artiyor artiyor bir yerden sonra tuketici bir kucugunu de istiyor. Bu sefer yenisi geliyor.


    Su an her markadan cikan B SUVler vs. bence hep bunun sonucu.

  • cunku yaşam alani buyuyor kazalarda daha az hasar almasi icin iceridekilerin. burkulma. bölgeleri genisliyor. airbagi bilmem ne ekstra ekipmanlari donanimlari vs derken daha fazla boş yer gerekiyor. eski arabada 4 koltuk 1 direksiyon tamamdi bos bolgeye gerek yoktu. simdinin c sinifi 20 sene oncenin d sinifina denk hacim boyut olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence tuketici talebi.


    Airbag, donanim vs. den olduguna ben inanmiyorum. Cunku A sinifi arabada bile bu donanimlar bulunabiliyor. Istense boyut benzer tutulup donanim artirilabilir.


    Fakat farkettiyseniz araclar buyuyor sonra alt sinif araclar gelmeye basliyor. Mesela su an satilan a3 sedan 20 sene oncesinin a4une denk gibi boyut olarak. Boyut artiyor artiyor bir yerden sonra tuketici bir kucugunu de istiyor. Bu sefer yenisi geliyor.


    Su an her markadan cikan B SUVler vs. bence hep bunun sonucu.

  • Satış stratejisi insanlara her seferinde daha iyisini satmak için , güvenlik için vs


    Gerçi Avrupa'da Amerika'da vs arabalar eşya gibi ömrünü doldurduğu gibi prese gidiyor biz 20 senelik E sınıfı arabaları ı alamıyoruz daha


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici öyle istiyor çünkü.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ARAÇ BÜYÜKLÜĞÜ, AĞIRLIĞI VE YÜKSEKLİĞİNİN GÜVENLİĞİNE ETKİSİ (IIHS, EURO NCAP)

    https://forum.donanimhaber.com/arac-buyuklugu-agirligi-ve-yuksekliginin-guvenligine-etkisi-iihs-euro-ncap--149099109

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Avrupa da minimal araçlar tercih ediliyor" demişsiniz de bunu nereden çıkarttınız??? Ülkemiz de satılan araçlar, bizim ülkeye özel üretilmiyor ki? Örneğin Clio 5 Fransa da daha küçük, ülkemize gelince daha mı büyük üretiliyor sanıyorsunuz?

  • Çarpışma anında içerdeki sürücüyü korumak için, kaza anında ortaya çıkan enerjiyi aracı parçalayarak absorbe etmek gerekir.

    Araç ne kadar fazla hasar alırsa o kadar içerdeki sürücüye az enerji iletilir.

    Tabii bu hasarın sürücü kabinine girmemesi gerekir.

    Araçların ebatlarının büyümesi güvenlik için pozitif bir durum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupalılar küçük araç mı tercih ediyor? Ulan Norveç'in yarısı station wagon otomobil. SUV denen ama SUV olmayan saçma sapan araçların piyasası insanların lüks sevdasından kaynaklandı. Herkes yerden yüksek aracı lüks görüyor. Araziye girmeyen nice pickup vardır bizim ülkede.

  • Bence daha büyük araca ulaşınca statü kazanılacağını düşünüldüğü için. Daha büyük, daha görkemli, daha ihtişamlı, daha zengin vs vs

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • çünkü insanlar da büyüyor. 50 yıl önceki boy ortalaması ile şimdiki aynı mı?

  • Arabaların boyutu artıyor ama iç hacmi artmıyor gibi sanki. Şişkin torpido, kapı kaplaması, koltuklar vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bagaj hacimleri, tamponlar ve motor kaputuna gidiyor sanki hormonun cogu. Yasam alanina etkisi pek fazla degil gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C segmentinin banisi, referansı ve yarım asırdırda lideri olan Golf’ün 4. jenerasyonuyla bugünün 2021 Polo’ su hemen hemen aynı boyutlarda. Fakat iş boyutlandırmayla bitmiyor.

    Mesela bir başka örnekte civic, bu modelde yıllardan beridir var, segment olarak dünyaya gözlerini B ile açmış, bugüne kadar ki süreçte bence B’nin özelliklerini muhafaza edip sadece boyutlarıyla segmentinde kadro dolduruyor.

    İşin özü kalite önemli, bu nedenle Volkswagen’in efsanesi Golf yalnızca Almanya’da senede 250 bin satarken, Honda bütün modelleriyle Avrupa genelinde sanıyorum motosikletlerde dahil 80 bin anca satıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daswagen -- 16 Ağustos 2021; 19:3:28 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Zamanında ‘84 accord 2 dr aracım vardı. O araçla güncel accordu yan yana koysam herhalde en az 1 m fark vardır…

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    Su andaki Civic o Accorddan buyuktur belki.

  • Motor veriminin düşük olduğu zamanlarda küçülmeye gidilirken teknoloji ile birlikte verim yükseldi. Zaten sonrası büyüyen gövdeler oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buyusun buyusun. Buyuk araba iyidir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Su andaki Civic o Accorddan buyuktur belki.

    aynen, güncel civic 4.65 m, '84 accord 2 dr ise 4.25 m... 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Buyusun buyusun. Buyuk araba iyidir.

    boy önemli diyon yani... 

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.