Şimdi Ara

Vodafone yanımda rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.801
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,


    05 ağustos tarihinde yanımda uygulaması üzerinden yeni faturalı hat başvurusunda bulundum. 09 ağustosta kurye sim kartı teslim etti. 11 Ağustos yani bugün itibari ile halen hattım aktif değil.


    *Vodafone yanımda uygulamasında kontrol ediyorum. Başvurular kısmında evraklar inceleniyor diyor

    *Müşteri hizmetleri biz başvuruyu göremiyoruz diyor e o zaman sim kart nasıl geldi diyorum kem küm Tek söyleyebildikleri bekleyin ama ne kadar bekleyeceğim bilgileri de yok.

    *Hat başvurusu onlarda gözükmediğinden iptal de edemiyorlarmış.


    Bayiden başka hat alıyım diyorum bu sefer de online başvurudaki hattı açarlar diye alamıyorum.


    Rezil oldum anlayacağınız.


    Siz siz olun yeni hattı gidip bayiden alın. Ben yandım siz yanmayın.




  • Hangisini sisteme erken girerlerse o açılır bugün başvursanız bile en erken 3 gün içinde açılır

  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Hangisini sisteme erken girerlerse o açılır bugün başvursanız bile en erken 3 gün içinde açılır

    Valla bir daha uygulamadan alırsam iki olsun halen açılmadı. Bayiden alsam en geç 2 günde açılırdı. Onlinedan başvurdum 5.gün oldu hala ses seda yok.

  • E devlet üzerinden kontrol edebilir misiniz hat aktif olmuş mu diye ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: _A_N_I_L_

    E devlet üzerinden kontrol edebilir misiniz hat aktif olmuş mu diye ?

    Daha evvel de baktım şimdi siz yazınca yine baktım. Maalesef açık hat yok.

  • mitescere kullanıcısına yanıt

    Ceo nun mail adresi vardı oraya kısa öz bir mail atın güncel bir iletişim numarası ekleyin özel ekip geri dönüş yapsın. Yerinizde olsam Vodafone dan uzak kaldırdım. :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: _A_N_I_L_

    Ceo nun mail adresi vardı oraya kısa öz bir mail atın güncel bir iletişim numarası ekleyin özel ekip geri dönüş yapsın. Yerinizde olsam Vodafone dan uzak kaldırdım. :)

    Baktım da bulamadım gerçi mail atsam da kimse sallamaz sanki. Vodafone kullanıyorum kaç senedir sıkıntı yaşamadım. Sadece yanımda uygulamasından hat başvurusu yapılmaması gerekiyormuş onu bilmiyordum öğrendim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitescere

    Baktım da bulamadım gerçi mail atsam da kimse sallamaz sanki. Vodafone kullanıyorum kaç senedir sıkıntı yaşamadım. Sadece yanımda uygulamasından hat başvurusu yapılmaması gerekiyormuş onu bilmiyordum öğrendim.



    Alıntıları Göster

    Ceoya mail atmakla uğraşmayın hocam, özel ekip falan yok bildiğiniz müşteri hizmetleri. 1 2 mailden sonra cevap verilmiyor zaten size. Faturalı hatların açılması 3 güne kadar sürüyor, gün sonuna kadar bekleyin derim.





  • yusufoin kullanıcısına yanıt
    Bugün 4.gün bakalım kaç gün sürecek
  • yusufoin kullanıcısına yanıt

    Aynen doğru, ben o kadar mail gönderdim birine dönüş yapılmadı.


    Şikayet Var dan durumu bildirmek daha mantıklı

  • tuketici.btk.gov.tr adresinden yazmanızı da tavsiye ederim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    tuketici.btk.gov.tr adresinden yazmanızı da tavsiye ederim.

    Aklıma gelmemişti şimdfi yazıyorum teşekkürler:)

  • mitescere kullanıcısına yanıt
    Rica ederim:)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.