Şimdi Ara

21.07.2021 Tarihinde Arçelik Buzdolabının Yanması Hk

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
152
Cevap
0
Favori
5.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
274 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evimize beyaş eşya alırken pek çok üründe tercih ettiğimiz gibi buzdolabınında da Arçelik marka bir buzdolabı tercih ettik.Yangın gününe kadar hiç bir arıza vermemişti ve bir defa bile teknik servise gitmemişti. Hatta bu olay yaşanmadan önce yine aynı markadan bir klima siparişi vermiştim, kargoda onu bekliyordum. 21.07.2021 tarihinde sabah saat 06:30 civarında uykudan kalkıp lavaboya giderken mutfaktan cızırtılar geldiğini fark ettim, acaba annem kalkıp ocakta bir şey mi kızartıyor diye mutfağa baktığımda Arçelik buzdolabının alev alev yandığını gördüm. Bunun üzerine annemi hemen uyandırıp, sigortaları kapatıp evi tahliye ettik ve itfaiyeyi aradık. İtfaiye gelip yangını söndürürken, mutfağımız tamamen kullanılamaz hale geldi. İtfaiye raporuna göre "Buzdolabının motor kısmındaki kabloların kısa devre yapması sonucu yangın çıktığı değerlendirilmiştir" diye raporumuz da mevcut. İtfaiyeyi raporu elimizde geçtikten sonra, bu durumu Arçelik'e bildirdik. Kendileri buzdolabına hiç dokunmamız gerektiğini Arçelik yetkililerin gelip inceleyeceğini bildirdiler, yanmış buzdolabı evimizde 1 hafta boyunca mutfakta kaldı ve evimizi kullanamaz hale geldik. Zaten diğer odalar da dumandan zarar görerek evi yaşanılamaz hale getirdi, evinizde 1cm'lik kablo yandığındaki kokunun nasıl olduğunu düşünün ve kocaman buzdolabının yandığı zamanki durumu hayal edebilirsiniz. Bundan sonra 2 farklı günde Arçelik servisi gelerek buzdolabını inceledi ve yine buzdolabını çöpe atmayarak muhafaza etmemiz gerektiğini söylediler. Bundan sonra da bir sigorta eksperi gelerek evde hasar tespiti yaptı. Bu yaz günlerinde yaklaşık olarak 20 gündür evimizde mutfak eşyasına dair hiç bir şey bulunmuyor. Dışarıdan bir şey tüketmeyen(Ekmek bile dışarıdan yemeyen) ailemiz için, bizleri 20 gündür bu durumla yüz yüze bıraktılar. Yaşadığımız maddi zararı geçtim, manevi olarak da her gece uyurken insanın kafasında bir soru işareti bırakıyor, acaba yine böyle bir şey olur mu, en ufak sese irkilmeye başladık. Ayrıca yangın sırasında ben lavaboya kalkmasam ve yangın farklı yerlere sıçrasa durum ne olacaktı bunu düşünmek bile istemiyoruz. Yine bu süreç devam ederken şu yaz gününde tarafımıza bir ikame buzdolabı bile göndermediler. Normalde sürecin sonuçlanmasını bekleyerek olumsuz bir durumda hakkımı arayacaktım fakat bugün yine Arçelik marka çamaşır makinesinin çok sesli çalışmasından dolayı teknik servisten 16:00-18:00 arasında randevu almama rağmen gelmemeleri bardağı taşıran son damla oldu. Kendileri 16:00-18:00 arasına randevu veriyorlar, ben işten erken çıkıp başka bir ilçeden evime erkenden geliyorum fakat bunları 19:00'da aramama rağmen "Eve geldik yoktunuz" gibi bir yaklaşım sergiliyorlar ve telefon ile aramıyorlar bile. Sizlere bu markayı tercih edin veya etmeyin diye bir algı oluşturmak istemiyorum fakat tercih ettiğinizde bir sorun ile karşılaştığınızda yaşayabileceğiniz durumları az çok görmenize yardımcı olacaktır. Çıkan yangına ait itfaiye raporunu, yangın anındaki video'yu ve sonrasını sizlerle paylaşıyorum. Lütfen konuyu öne çıkararak destek olur musunuz?


    21.07.2021 Tarihinde Arçelik Buzdolabının Yanması Hk

    https://www.youtube.com/watch?v=e8qFUM1jGoc Yangın anına ait video

    https://www.youtube.com/watch?v=lhTdeuOuDhg Yangın sonrasına ait video




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xzicdR -- 9 Ağustos 2021; 20:44:29 >







  • Dışarıdan yemek yemek senin tercihindir buna kimsenin bir şey dediği yok. Ayrıca annem 32 yıllık memur hala çalışıyor ve ben de vardiyalı olarak günde 8 saat çalışıyorum. Titizliğimizden dolayı dışarıdan yemek veya buna benzer bir şey yemiyoruz ve bu duruma da özel bir zaman ayırmıyoruz. Ekmeğimizi evimizde yapıyoruz, kıymamızı evimizde çekiyoruz ve bunun gibi pek çok şeyi işimizden zaman kaldığında yapıp stokluyoruz. Bu konuda buraya takıldıysan o da senin tercihindir. İyi akşamlar

  • Arkadaşlar bu konu hakkındaki desteğiniz çok önem arz ediyor, biliyorsunuz ki ülkemizde hakkımızı ancak sosyal medya üzerinden arayabiliyoruz. Ekşisözlük gibi platformlarda üyeliği mevcut olan var ise oraya da taşıyabilirlerse çok memnun olurum

  • Rezalat hiçbir şekilde iletişim kurmadan konusunda uzaman bir avukata başvurun. Bu zamana kadar olan tavırlarından iyi niyetli olmadıkları aşikar. Bırakın ikame buzdolabını konaklamanızı bile ayarlamak durumundalar esasen.

  • Geçmiş olsun, umarım çözüm bulursunuz. Öne çıkardım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. İnşallah sorununuz çözülür.

  • Güzel dilekleleriniz için teşekkür ederim

  • Geçmiş olsun. İnşallah hakkınızı alırsınız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun. Umarım hak yerini bulur.

  • Geçmiş olsun çokça hukuki yollara başvurmalısınız. Arçelik gibi bir marka müşterilerini mağdur etmemeli...

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun, cana geleceğine mala gelsin ama bu durum da en kısa sürede lehinize sonuçlanır umarım forumdaş.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beckonn

    Geçmiş olsun, cana geleceğine mala gelsin ama bu durum da en kısa sürede lehinize sonuçlanır umarım forumdaş.

    Tabii ki cana gelmedikten sonra gerisi önemli değil, teşekkür ederim.

  • Gecmis olsun up

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yukarı
    Umarım bir yardımı dokunur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Shepard- -- 9 Ağustos 2021; 21:33:35 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gecmis olsun. Burada ben de dahil bir suru arcelik kullanicisi var. Hangi modeldi kullandiginiz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bob Seger -- 9 Ağustos 2021; 21:34:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun.


    En kısa zamanda umarım çözülür sorunlar.

  • Hiç uygraşmayın hemen avukata verin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aynızamanda şikayetvar vb sitelere de konu açın

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bob Seger

    Gecmis olsun. Burada ben de dahil bir suru arcelik kullanicisi var. Hangi modeldi kullandiginiz?

    Buzdolabı çok yeni bir dolap olmadığı için tam olarak model numarasını bilmiyoruz, takdir edersiniz ki buzdolabı sorun çıkarmadığı sürece 1-2 yılda bir yenilenebilecek bir eşya değil. Zaten sorunsuz olarak kullanıyorduk ayrıca çok yeni olmaması da yangına sebebiyet vermesini gerektirmiyor sonuçta can taşıyoruz bu evin içerisinde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xzicdR -- 9 Ağustos 2021; 21:42:0 >
  • Geçmiş olsun çok zor bir durum Allah kimsenin başına getirmesin. Verilmiş sadakaniz varmış ki uyanmissiniz. Yangın ani olarak yüklediğiniz video gizli diyor açılmıyor bilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savcı963

    Geçmiş olsun çok zor bir durum Allah kimsenin başına getirmesin. Verilmiş sadakaniz varmış ki uyanmissiniz. Yangın ani olarak yüklediğiniz video gizli diyor açılmıyor bilginize

    Kontrol etmiştim gerçi ama şu an tekrar herkese açık konumuna getirdim, dilerseniz izleyebilirsiniz.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.