Şimdi Ara

Hyundai'den hidrojen yakıtlı araçlar için önemli adım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hyundai'den hidrojen yakıtlı araçlar için önemli adım



    Otomotiv dünyasında bataryalı elektrikli araçlar (BEV) yeni trend gibi görünse de hidrojen yakıt hücreli araçlara yönelik çalışmalar da tüm hızıyla devam ediyor. Bu konuda çalışmalar yürüten üreticilerden biri de Hyundai Motor Company ve şirket, kısa süre önce bu konuda önemli bir adım attı.



    Hyundai, ürettiği hidrojen elektrik hücreli araçların daha yaygın istasyon ağı sayesinde rahatlıkla yakıt alabilmeleri ve aynı zamanda çevreye karşı sorumluluğunu sürdürmesi için H2 MOBILITY ile hissedarlık anlaşması imzaladı. Kurucu üyeler olan Total, Shell, OMV, Linde, Air Liquide ve Daimler’in haricindeki ilk hissedar olan Hyundai Motor Company, bu ortaklıkta Hyundai Almanya tarafından temsil edilecek.



    Ayrıca Bkz.Toyota elektrikli otomobillere rakip olacak teknolojiyi öne çıkartacak



    H2 MOBILITY, 2015 yılında kurulan ve özellikle Almanya başta olmak üzere Avrupa’nın çoğu ülkesinde hidrojen yakıt altyapısının gelişimi için hizmet veren bir şirket. Şehiriçi olduğu kadar şehirlerarası yollarda da istasyonların kurulumu için gerekli zeminleri oluşturan H2 MOBILITY, hidrojen yakıt hücreli binek ve hafif ticari araçlara 700 bar’da hizmet veriyor.



    Temiz yakıtla çalışan binek otomobillerin, otobüslerin, çöp toplama-yol süpürme araçlarının ve kamyonların sayısının artması nedeniyle hizmet kalitesini de artıran şirket, 350 bar'da da hidrojen yakıt ikmali sunarak daha büyük ticari araçlara hizmet vermeye başladı.



    Hidrojen yakıt hücresi sistemlerindeki iddiasını artırmak ve hidrojenli araçların yaygınlaşması için öncü olmak isteyen Hyundai, dünya çapındaki enerji ve lojistik şirketleriyle çalışma geçmişine sahip. Hyundai’nin bu hissedarlıktaki asıl hedefi, toplumun ihtiyaçlarını karşılayan bir hidrojen ekosistemi geliştirmek. Hyundai ayrıca, H2 MOBILITY başta olmak üzere birçok enerji şirketleriyle ortaklaşa çalışarak araçların yaygınlaşmasında öncü bir rol oynayacak.









  • elektrik yada hidrojen, soru degismiyor bunu urettigin kaynak nedir, o kaynak karbon notur mu, esas soru bu. su an itibariyle hidrojen metan gazindan yani dogalgazdan uretiliyor, fosil yakiti direk yakmakdan daha fazla karbon salinimina neden oluyor.

  • darkaura kullanıcısına yanıt
    Her zaman dediğiniz gibi değil. Güneş panellerinden gelen elektrik ile su nötralize edilerek yapan yerlerde var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt

    o yuzden su an icin degim. elektrolizlede hidrojen uretilebiliyor ama su an itibari ile endustriyel buyuk olcek uretimi metan gazi kaynakli.

  • bu ne zaman gelir o zaman geçerim.


    Hyundai'den hidrojen yakıtlı araçlar için önemli adım




    Hyundai'den hidrojen yakıtlı araçlar için önemli adım
  • darkaura kullanıcısına yanıt
    hidrojen özel bir prosesle sudan üretiliyor olabilir. hidrojen için fiziksel hal değiştirerek enerji kazanmış su da denilebilir. motorda yanma odasına girdiğinde enerjisi açığa çıkıyor olmalı. yani hidrojen üretme için metan d.gaz falan gerek yok.

    sonuçta içten yanmalı motorlar daha onlarca yıl üretilecek. elektrikli araçlar daha cok sehir içinde markete ve işe gitmek için kullanılır, uzun mesafe için hidrojenli ya da benzinli ICE araçlar kullanılır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    En büyük yanılgı Pil teknolojisinin sabit gideceği kanısı olabilir 2022 yılından itibaren üst düzel arçlarda 800-1000km menzil görmeye başlayacağız Formula E gibi yarışlarda 1MW lık şarj aletleri kullanılacak bunun testleri o yarışlarda yapılacak bu teknoloji yol araçlarına inecek. VW gibi büyük firmaların yatırım yaptığı katıhal pil üreticileri ilk Consumer ürünlerini çıkaracak yakın zamanda gelecek Hidrojende falan değil kısacası %70 lik BEV verimliliğine karşın %35 lik verimlilik oranı var Hidrojen üretmek öyle basit aşırı verimli bir yöntem değil ne zaman ucuza verimli Hidrojen üretilecek yöntem bulunur o zaman bu teknolojide gelecek var denir.

  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt
    Bilim adamlarının hep dediği bir şey var 1960’dan beri füzyon 20 yıl ötede.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hidrojeni üretmek zor

    En önemlisi depolama konusu

    Toyota bunu yaptı

    Hidrojen li arabalar elektrik motoru ile gidiyor

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.