Şimdi Ara

Vodafone Net tüketici hakları Acil Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba evimde Vodafone Net fiber bağlı sözleşme yapmıştım bir yıldan önce 10 gün önce internet kesildi defalarca kez arıza kaydı oluşturdum bir saha ekibi ilk gün gelmiş herşey normal demiş 1-2 saate düzelir deyip gitmiş fakat 10. gün internetim yok .

    Benim sorum kaç gün de veya böyle bir şey var mı internet sağlayıcısinı tüketici hakem heyeti ne şikayet edip hizmet kullanmadığımız için ücretsiz fesh ettirebiliyor muyuz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • tuketici.btk.gov.tr adresine yazabileceğiniz gibi aşağıdaki adresi de kullanabilirsiniz.

    www.turkiye.gov.tr
    Tüketici Hakem Heyetlerine Başvuru İşlemi
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi
  • BTK dan şikayet oluştur. Tüketici hakem heyetine de yaz. Kesinlikle haklısın. Bana da 25 gün internet vermediler. Herşeyi göze alarak iptal başvurusu yaptım. Baya meşakkatli geçti süreç. Ama sonunda 1415 TL çıkan cayma bedelini ödemeden iptal ettiler interneti. "VODAFONE REZALETİ" diye forum da başlığım var oradan inceleyebilirsiniz süreci.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkür ederim yardımlarınız için


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankara’da 4 gündür bağlantı sorunu ile başım belada. Müşteri hizmetlerini defalarca aramama ve şikayet oluşturmama rağmen hiçbir şey yapılmadı. İptal ettirmek üzereyim.
    Vodafone alırken iyi düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hashus_42 kullanıcısına yanıt
    Temmuz başından beridir internetimiz yok. Çözüm sağlayan da yok.

    İptal edince çıkan ceza faturasını ödeyip öyle mi iade aldınız ? Yani sonradan mı iade ettiler yoksa hiç ödemediniz mi ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ben hiç ödemedim. BTK, Şikayetvar ve tüketici hakem heyetinde aynı anda şikayet oluşturdum. BTK'dan dönüş yaptılar. İnternetimin bile bile verilmediği tespit edilmiş ve ona göre cezai ücreti iptal etmişlerdi.
    Tüketici hakem heyetindende sonuç geldi. Lehime sonuçlandı. 12 aydan uzun süren taahhütlerin geçersiz olduğu açıkça belirtilmiş ve taahhüt edilmeden istenen internet ücretinin de haksız kazanç sağladığı ve kişileri zorla taahhüte teşfik ettiği içinde ayrıca VODAFONE NET haksız bulunmuştur.
    Sonuç olarak hiç korkmayın iptal edin geçin. VODAFONE pişmanlık!...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hashus_42 -- 12 Eylül 2021; 0:7:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evil2302

    Ankara’da 4 gündür bağlantı sorunu ile başım belada. Müşteri hizmetlerini defalarca aramama ve şikayet oluşturmama rağmen hiçbir şey yapılmadı. İptal ettirmek üzereyim.
    Vodafone alırken iyi düşünün.

    2 yıldır sorunsuz kullandığım 35mbps fiberde sorunlar yaşıyorum. Taahhütname bitmek üzere iken 50mbps paketine geçtim. 2 haftadır bağlantı yoktu, bağlantı geldi ama hız 50 mbps olması gerekirken 5 mbps oldu. Off nerden bulaştım sana Vodafone.net.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.